ziet er goed uit, mooie deal!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:07 schreef thaWarhead het volgende:
[afbeelding]
Wieltjes zijn wat smerig van een middagje Area 51 vorige week (een vriend die even zonder zat had m toen van me geleend) Deck van Minilogo, trucks van Gullwing, merk wielen en lagers weet ik niet meer.
moet je vragen of ze nog oude modellen hebben liggen die voor minder weg kunnen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef morgane het volgende:
thanks iedereen! Ik ga binnenkort eens hier bij 24seven kijken of ze nog een leuk ATM deckje hebben en totdat ik m'n ouders overtuigd heb (ong. een half jaar) board ik wel op m'n Arcade deck, eerst maar ff laten grippen dan! Ben benieuwd of ik voor 40/50 iets kan vinden, 24seven is op zich nog vrij duur...maarja, ik merk het vanzelf wel! Iig bedankt
Gewoon rondrijden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef morgane het volgende:
wat is cruisen eigenlijk?(ik heb m'n ma trouwens al bijna overtuigd, nu m'n pa nog :p)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef thaWarhead het volgende:
Nou, er moet niet teveel alcohol in mn lichaam zitten want dan kom ik op een skateboard echt niet ver.
nah...!quote:
toch verplaatst naar de zomer... maar dan wel volle week.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:49 schreef Goofup het volgende:
22 jan vertrek vliegtuig + aankomst, 24 jan. vertrek vliegtuig en terugkomst.
http://www.skatebarcelona.com voor de voorpret.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:02 schreef Goofup het volgende:
[..]
toch verplaatst naar de zomer... maar dan wel volle week.
die woont trouwens toch niet meer in Dt, dacht ik?quote:
alleen als het verschil groot is. Dan wordt ie een beetje wankelquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:08 schreef thaWarhead het volgende:
En is het op een of andere manier nadelig als je deck breder is dan je trucks?
nee hij zit op kamers in enschede dacht ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef Goofup het volgende:
[..]
die woont trouwens toch niet meer in Dt, dacht ik?
vet!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:25 schreef thaWarhead het volgende:
Nieuwe wielen aangeschaft, 70mm Kryptonics. Moesten helaas nog risers bij, maar dit ding rijdt nu bijna overal.
[afbeelding]
Next on the list: Nieuw deck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |