Gister en vandaag behang eraf trekken, en dan weet ik niet wanneer behang er weer op doen, dan schilderen dan bureau in elkaar zetten en dan allemaal kleine dingetjes doen enzo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En nu nog niet klaar?
Nieuw huis?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
haha
Laatste post:
PUB SC #98 | Slowchat, niet te missen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:04 schreef saaw het volgende:
ooh maar trouwens, ik ga weer
ben mn lowlandskaartje kwijt en lijkt me toch handig om die terug te vinden
dag![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:04 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized gaat werken aan de OP voor deeltje 100.
Succes saawquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:04 schreef saaw het volgende:
dag![]()
Zoek6quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:04 schreef saaw het volgende:
dag![]()
Tuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jag jij maakt vast de mooiste OP!
Dat was uiteraard te verwachten!quote:
In zn hoofd welquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:15 schreef Casparovvv het volgende:
Jag is niet eens tiener meer.
In zijn broek ookquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
In zijn broek ook![]()
:')
!!!!!!111!1!!1oneoneone!!
hehequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
In zijn broek ook![]()
Erg he?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:15 schreef Casparovvv het volgende:
Jag is niet eens tiener meer.
Hoe staat het eigenlijk met jouw Willie Wonka?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:17 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
In zijn broek ook![]()
Onder de naam van dit subforum staat dat hij hier ook mag komen hoorquote:
Ja lekker johquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met jouw Willie Wonka?![]()
Whatevâh mên...quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Onder de naam van dit subforum staat dat hij hier ook mag komen hoor![]()
Puber en tienertalkquote:
Nee, doei!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:21 schreef Knoekie het volgende:
Ik ben 5. Mag ik hier dan ook al komen?
"anderen"quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Puber en tienertalk
Speciaal voor pubers en tieners maar anderen zijn ook welkom, als ze zich normaal gedragen. Hier kunnen topics geopend worden over Sex, Jongens, Meiden, Foto's, Piercings, Uitgaan, Ouders en wat nog meer ter sprake komt
Mij kan je niet lastig vallenquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:23 schreef Chanandler het volgende:
Wie zal ik nou eens gaan lastig vallen...
Die post was om jou te verdedigen hoor...quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Die post was om jou te verdedigen hoor...
Mooi, dankequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Cheil mên.....
cd gepost vanochtend
HOje!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:30 schreef ijsmeis het volgende:
Eindelijk!
* ijsmeis mag naar huis.
Hoje.
No shit! Ik merk het nu (pas?)quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:31 schreef DaMook het volgende:
Hooi
Ik zie slotjes in PUBBen ik mod of hebben ze het eindelijk veranderd
Heb je die al gezien? Die Filip Freriks rapquote:
Ah dus jij ziet ze ook, dan ben ik dus geen mod gewordenquote:
Die zag ik op het 8 uur Journaalquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:33 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Heb je die al gezien? Die Filip Freriks rap![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah dus jij ziet ze ook, dan ben ik dus geen mod gewordenIk miste het blauwe kleurtje ook al
http://forum.fok.nl/topic/740360quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:31 schreef DaMook het volgende:
Hooi
Ik zie slotjes in PUBBen ik mod of hebben ze het eindelijk veranderd
in een grote dood met schoolspullen van vorig jaar die ik bijna gister haf weggegooidquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:38 schreef Eix het volgende:
Ben er weer.
En gelukkig Saaw, waar lag t?
Daar ben ik heilig van overtuigdquote:
Viel spass, ik wil ook mee.quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:39 schreef saaw het volgende:
[..]
in een grote dood met schoolspullen van vorig jaar die ik bijna gister haf weggegooidzin in lowlands
Eensquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Oh my god wat een Br33z@h TT
De vorige was beterquote:
Lekkerquote:
Hoe was die dan?quote:
En dat was?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn topic was pas goed.
Wel al tijdje terug
Ik denk het wel saawquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:00 schreef saaw het volgende:
denk je dat Kimi Raikkonen zn vrouw in de steek laat en met mij trouwt als ik hem dat heel lief vraag?
Hoe stoerquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:27 schreef Jaguarized het volgende:
Rooytjuh krijgt morgen post uit Jemen.![]()
Mijn topics zijn altijd goedquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Mijn topic was pas goed.
Wel al tijdje terug
Je mist de opening van deel 100quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn topics zijn altijd goed
Ik ga eten en ben er dan meteen weg van, ben er straks na het zuipen wel weer ff![]()
Wat goed van jou!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:22 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft 0 mp3 tjes op zijn pc staan.
ik 2515quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:22 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft 0 mp3 tjes op zijn pc staan.
quote:
ik brand af en toe een dvd'tje met mp3'squote:
Ik heb geen dvdbrander.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:28 schreef saaw het volgende:
[..]
ik brand af en toe een dvd'tje met mp3's
heb op mn kamer geen stereo maar een dvdspeler, aangesloten op tv [doh] en 6 boxen
kan dus ook best mp3 cd's draaien maar dvd past meer op
en tv kijken met geluid uit 6 boxen is okee
ik ook niet maar mijn paps wel en we hebben een netwerk dus dat gaat vrij makkelijkquote:
Pics...quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
Awww Winston Gerstanovic heeft met die lekkere VJ van Tmf![]()
Vind die chick echt![]()
Goed, ze is best knap idd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt, maar toch vind ik d'r lekker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja zoiets zal het zijn denk kquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
Geen idee hoe oud ze is, ik denk zo'n 22 jaar oid?
Op Tmf niet echt natuurlijk, maar als ik Winston Gerstanovic was zou ik daar toch wel op lettenquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef saaw het volgende:
[..]
ja zoiets zal het zijn denk k
heeft ze ook een beetje inhoud ofzo?![]()
Tzal wel niet, dus daarom knap ik er ook wel weer op af. Gegarandeerd dat ze zichzelf helemaal t einde van de wereld vind door alle aandacht die ze van TMF krijgt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef saaw het volgende:
[..]
ja zoiets zal het zijn denk k
heeft ze ook een beetje inhoud ofzo?![]()
6 e? niet miepen joh dat is niksquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Eix het volgende:
Trouwens, snelle vraag... wanneer krijg je eigenlijk zo'n OV kaart? Gaat dat met leeftijd of studie of wat?![]()
Heerlen retour was namelijk weer ¤6,- gister.![]()
¤6 viel nog mee, maar t loopt wel snel op als ik vaker met de trein ga. Maar nog ff wachten dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:54 schreef saaw het volgende:
[..]
6 e? niet miepen joh dat is niks
maar dat krijg je als je gaat studeren idd
na je 18e? nee hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat krijg je als je gaat studeren en na je 18e..
Ok thnx, dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:56 schreef saaw het volgende:
[..]
na je 18e? nee hoor
ja je kan m best kopen dan maar is verdromd duur
als je je hebt ingeschreven bij een studie veranderd je tegoedkomende stufi [die je vanaf je 18e krijgt ipv kinderbijslag] in een gewone stufi, en krijg je een ov [mag je kiezen of je weekend of doordeweeks wilt]
Ze doen het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt, maar toch vind ik d'r lekker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn ex woont in denhaag, gvd reourtje van 19equote:Op maandag 15 augustus 2005 18:55 schreef Eix het volgende:
[..]
¤6 viel nog mee, maar t loopt wel snel op als ik vaker met de trein ga. Maar nog ff wachten dus.![]()
Ik ben volgende week in Amsterdam. Pilsen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:59 schreef saaw het volgende:
zijn hier eigenlijk mensen die in amsterdam wonen?
en zo ja wie heeft zin om vanavond met mij en ebiertje te drinken ergens
iedereen is nog op vakantie gvd
sure, welke dag?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben volgende week in Amsterdam. Pilsen?
Ow okay, dat wist ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:56 schreef saaw het volgende:
[..]
na je 18e? nee hoor
ja je kan m best kopen dan maar is verdromd duur
als je je hebt ingeschreven bij een studie veranderd je tegoedkomende stufi [die je vanaf je 18e krijgt ipv kinderbijslag] in een gewone stufi, en krijg je een ov [mag je kiezen of je weekend of doordeweeks wilt]
Nog niet bekend.quote:
maar dat is pas over een maand, en niet in amsterdam ik ga er wel heen hoor, daar niet vanquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Met de meet kunnen we met zijn allen gezellig pilsen !
okej nja ik heb nog niet echt veel plannen dus roep maar een ker een dagquote:
Cool dan gaan wij ook eens gezellig pilsenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef saaw het volgende:
[..]
maar dat is pas over een maand, en niet in amsterdam ik ga er wel heen hoor, daar niet van
Ik laat het nog wel weten, ligt eraan wanneer ik voor een klantje op pad moet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef saaw het volgende:
[..]
okej nja ik heb nog niet echt veel plannen dus roep maar een ker een dag
Kom jij volgende week ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cool dan gaan wij ook eens gezellig pilsen
Lotsbestemming
Wat heb je gegeten kerol?quote:
Pizza en Bierquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef MMaRsu het volgende:
Kben weer pizza aant eten. lekker gezond
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef MMaRsu het volgende:
Kben weer pizza aant eten. lekker ongezond
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef saaw het volgende:
sorry was ff weg
@ the_legend_killer: suregeven we het lot ook een biertje
eet smakelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef saaw het volgende:
sorry was ff weg
@casparovv: nee. ik klom 5 keer in de week voor 7 jaar, toen de afgelopen 2 jaar niet ivm jeugdreuma en nu sinds een week weer wel. heb dus de afgelopen 2 weken in zuidfrankrijk veel geklommen en dat lijkt goed te gaan dus als alles meezit kan ik vanaf woensdag as weer verder met trainen
@ the_legend_killer: suregeven we het lot ook een biertje
@ jaguarized: ja prima hoor, we zien wel dan
ik ga ook zo eten, risotto met een tartaartje, yummie
nog 5 minuutjes
kom jij ook dan volgende week?quote:
goedd. rijst is klaaaaarquote:
aahquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef saaw het volgende:
sorry was ff weg
@casparovv: nee. ik klom 5 keer in de week voor 7 jaar, toen de afgelopen 2 jaar niet ivm jeugdreuma en nu sinds een week weer wel. heb dus de afgelopen 2 weken in zuidfrankrijk veel geklommen en dat lijkt goed te gaan dus als alles meezit kan ik vanaf woensdag as weer verder met trainen
is die meet al volgende week ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
kom jij ook dan volgende week?![]()
minimeet met saaw en mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
is die meet al volgende week ?
mijn thuisplek was THEA tussen hemel en aarde in amsterdam, en af en toe centraal in amsterdamquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
aah![]()
Welke centra in Nederland klom/klim je?
Mijn OV is dan nog niet geldigquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
minimeet met saaw en mijde rest kan toch niet
![]()
hoort dat niet vandaag in te gaan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn OV is dan nog niet geldig
die is morgen ofzo geldigquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn OV is dan nog niet geldig
wat staat er op je ov dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen idee ik dacht de 25ste!?
Jij ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef Brechtje het volgende:
Wie gaat deel 100 eigelijk openen?
Dalijk zijn er 5 users die deel 100 openen ofzo.
Hier staat een feestelijke deel 100 klaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef Brechtje het volgende:
respectievelijk Rock steady, Neoliet Klimcentrum en Ayers rockquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn thuisplek was THEA tussen hemel en aarde in amsterdam, en af en toe centraal in amsterdam
heel soms bussum, tilburg en zoetermeer [weet niet meer hoe die hallen heten]
oeh ik ga eten, totzoo
anders had je iemand gestuurd?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan overweeg ik misschien zelf te komen !
Dan kan jij hem wel openenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier staat een feestelijke deel 100 klaar.
ja mijn katquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
anders had je iemand gestuurd?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kan jij hem wel openen
Als het maar geen zwarte is.quote:
Om de een of andere reden vind ik witte katten lief.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er 5 maar geen hele zwarte.
2 hebben veel witte haren op zich.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vind ik witte katten lief.![]()
en IK dus niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef Brechtje het volgende:
MC?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
We moeten wel opschieten.
Ik ga om kwart over 8 naar de MC en dalijk mis ik alles.
Master of Ceremony?quote:
Microphone nog watquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
We zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen
Tuuurlijk wel waarom niet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef Casparovvv het volgende:
nog ruim 100 posts.
TLK, dat ga je niet halen
Microphone Club?quote:
! 14.gifquote:
Ben bang van niet met dit tempoquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:59 schreef Knoekie het volgende:
Gaan we de 100 nog nou halen voor vandaag
And u are?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hou niet zo van slowchat maar ik zal ook proberen vandaag mijn steentje bij te dragen.
Een user die een steentje wilt bijdragen om dit topic vol te krijgen.quote:
hipquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een user die een steentje wilt bijdragen om dit topic vol te krijgen.![]()
ah zo! vertaling bitte?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef Eix het volgende:
Ey, Asskicker is oet Remunj.
Tis wachtte op de daag, dat gans hollandj nao Limburg keumt voor dn PubMeet!![]()
Zo nu en dan. Ik ben meer een gelegenheidsposter. Vaak heb ik andere dingen te doen maar zo nu en dan kan ik wel eens meer dan 100 posts plaatsen op 1 dag.quote:
Een nep limburger dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn ouders zijn geboren en opgegroeid in Brabant, dus ik heb niets opgepikt van dit Limburgs.
Ik hou het gewoon bij beschaafd Nederlands als je het niet erg vindt.
Als je het zo wilt noemen, prima. Ikzelf ben namelijk wel geboren en opgegroeid in Limburg, maar van dat hele Limburgse klimaat en dialect heb ik niets opgepikt omdat we in de thuissfeer gewoon ABN praatten.quote:
Tsstss, Limburgers zijn normaal gewoon chauvenisten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je het zo wilt noemen, prima. Ikzelf ben namelijk wel geboren en opgegroeid in Limburg, maar van dat hele Limburgse klimaat en dialect heb ik niets opgepikt omdat we in de thuissfeer gewoon ABN praatten.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb in dit hele cyclus van 100 slowtopics in PUB maar een werkelijke bijdrage geleverd in 1 topic.
Limburgers chauvinisten? Nederlanders in het algemeen zijn chauvinisten vind ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Tsstss, Limburgers zijn normaal gewoon chauvenisten.
Laatst in de trein, Roermond word omgeroepen. Roept zo'n vent door de coupé : 'Remunj!'.
Ik ben trouwens happy, dat meisje waar ik gister mee naar Heerlen was zit bij mij in de klas.Ben benieuwd wie nog meer.
![]()
Maar in SC is het altijd vet gezelligquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Mede omdat ik slowchat meestal maar als postopkrikkerij beschouw dan dat er echt goed gediscussieërd wordt. Maar voor vandaag maak ik wederom een uitzondering en probeer ik ook veel te posten.
We halen het wel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Chanandler het volgende:
We gaan vanavond wel even doorposten![]()
Nederlanders zijn ook chauvenisten, maar Limburgers kunnen wel s helemaal erg zijn. Krijg je discussies over wat de goede kant van het kanaal is, wat t ware dialect is, bijv:quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Limburgers chauvinisten? Nederlanders in het algemeen zijn chauvinisten vind ik.
Maar ik heb gemerkt dat als je als Limburger zijnde bent opgegroeid met het Limburgse dialect dat je daar dan ook moeilijk van af kunt komen en dat vaak ook doorschijnt in de beroepen die ze uitoefenen.![]()
Uit historisch oogpunt is algemeen bekend dat het Limburgs dialect in feite half-Duits is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Nederlanders zijn ook chauvenisten, maar Limburgers kunnen wel s helemaal erg zijn. Krijg je discussies over wat de goede kant van het kanaal is, wat t ware dialect is, bijv:
ABN: Bier
Limburgs: Béér
Zittisj: Beier
Maar Limburgs dialect is tof vind ik, maar je hoort t wel duidelijk inderdaad of iemand een Limburger is of niet.![]()
Ik ben dan ook 1/8 pruus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Uit historisch oogpunt is algemeen bekend dat het Limburgs dialect in feite half-Duits is.![]()
![]()
Ik val in het eggie erg tegen hoor.quote:
Wat dacht je van deze: Iedereen heeft een hekel aan Pekel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef pekel het volgende:
Pekel, niet te missen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze: Iedereen heeft een hekel aan Pekel.![]()
Valt vast erg meequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik val in het eggie erg tegen hoor.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey J mijn avatar is veranderd.
Aanpassen in de OP wikkie
Mijn quote, wat doe je?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef pekel het volgende:
Pekel, niet te missen.
Is aangepast vanaf het volgende deeltje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey J mijn avatar is veranderd.
Aanpassen in de OP
Mijn vader zit te zeuren waarom ik geen gewone koffie zet terwijl hij zelf net ook een Senseotje heeft gepaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu heb ik daar ook zin in !
Hij is bang dat je de senseo opmaaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn vader zit te zeuren waarom ik geen gewone koffie zet terwijl hij zelf net ook een Senseotje heeft gepakt
gezelli !quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is wat rustig in het Nu We Er Toch Zijn topic, dus ik kom hier maar weer gezellig aanschuiven voordat Sterrenslag begint.
Dan zullen wij alleen het 100ste topic vieren en herrineren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:53 schreef Jaguarized het volgende:
Het is hier ook verrekte rustig mên....
Met z'n vieren / vijven...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan zullen wij alleen het 100ste topic vieren en herrineren.
Volgens mij niet echt. Ik moet deze week nog werken. De PUB meet zal er toch niet meer aan komen deze maand gezien het feit dat elke dag niemand meer kan. Wellicht met de vriendenclub nog ff bowlen deze maand en hopelijk volgende week met the_legend_killer en saaw bieren in Amsterdam.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
En, het gaat weer eens lekker weer worden de komende dagen, hebben jullie nog iets gepland zo vlak voor het nieuwe schooljaar weer begint?
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt. Ik moet deze week nog werken. De PUB meet zal er toch niet meer aan komen deze maand gezien het feit dat elke dag niemand meer kan. Wellicht met de vriendenclub nog ff bowlen deze maand en hopelijk volgende week met the_legend_killer en saaw bieren in Amsterdam.
Die moet wel even voor 24:00 komen, want mijn moeder kwam gisternacht om 5 uur naar beneden, waar ik nog achter de computer zat, en nu is ze boos en smijt ze met woorden als verslaafd enzo.quote:
zessenquote:
zal wel lukkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die moet wel even voor 24:00 komen, want mijn moeder kwam gisternacht om 5 uur naar beneden, waar ik nog achter de computer zat, en nu is ze boos en smijt ze met woorden als verslaafd enzo.
Dus dat wordt weer vroeg naar bed vrees ik
Van mijn moeder mag ik opblijven tot wanneer ik wil, het is mijn eigen zaak volgens haar. Geweldige moeder heb ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die moet wel even voor 24:00 komen, want mijn moeder kwam gisternacht om 5 uur naar beneden, waar ik nog achter de computer zat, en nu is ze boos en smijt ze met woorden als verslaafd enzo.
Dus dat wordt weer vroeg naar bed vrees ik
Dat Zomertour is wel dik duurder geworden volgens mij. Nu betaal je 49 euro voor 2 dagen. Vorig jaar betaalde je nog 49 voor 3 dagen oid.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig.
Ik ga misschien weer eens op een zomertoertje.
De vorige keer is mij namelijk erg goed bevallen, dit keer ben ik ook van plan om meer de noordelijke gedeelte van Nederland te verkennen.![]()
Ja, ik zie het nu....Dan komt er er zeker wel voor 24:00quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog zo'n 30 post ongeveer
Makkie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu....Dan komt er er zeker wel voor 24:00
Ja, wel goed hoor. Jointje, de AH cassiere, vroeg mijn nummer aan mijn zus, en die gaf mijn zus, dus ik zit nu de hele tijd op een smsje te wachten.quote:
ik zeg kwart over 9quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu....Dan komt er er zeker wel voor 24:00
Ik betaalde 19 euro voor z'n tweeen, 1 dag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat Zomertour is wel dik duurder geworden volgens mij. Nu betaal je 49 euro voor 2 dagen. Vorig jaar betaalde je nog 49 voor 3 dagen oid.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, wel goed hoor. Jointje, de AH cassiere, vroeg mijn nummer aan mijn zus, en die gaf mijn zus, dus ik zit nu de hele tijd op een smsje te wachten.
En hoe gaat het met jou?
Goed goed, ik heb nog geen smsje van saaw mogen ontvangen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, wel goed hoor. Jointje, de AH cassiere, vroeg mijn nummer aan mijn zus, en die gaf mijn zus, dus ik zit nu de hele tijd op een smsje te wachten.
En hoe gaat het met jou?
nog 17 nu ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
bijna nog 19 post ofzo
Zaterdagmiddag hier 1 verstuurd naar iemand, vanochtend per email antwoord.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik kreeg net ook t antwoord op mn smsje wat ik om 11 uur had verstuurd.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag hier 1 verstuurd naar iemand, vanochtend per email antwoord.![]()
Antwoord heeft dan weinig zin als je die persoon mee vraagt om te pilsen.quote:
Ahhh Saawquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed goed, ik heb nog geen smsje van saaw mogen ontvangen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |