Wat goed van jou!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:22 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft 0 mp3 tjes op zijn pc staan.
ik 2515quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:22 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft 0 mp3 tjes op zijn pc staan.
quote:
ik brand af en toe een dvd'tje met mp3'squote:
Ik heb geen dvdbrander.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:28 schreef saaw het volgende:
[..]
ik brand af en toe een dvd'tje met mp3's
heb op mn kamer geen stereo maar een dvdspeler, aangesloten op tv [doh] en 6 boxen
kan dus ook best mp3 cd's draaien maar dvd past meer op
en tv kijken met geluid uit 6 boxen is okee
ik ook niet maar mijn paps wel en we hebben een netwerk dus dat gaat vrij makkelijkquote:
Pics...quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
Awww Winston Gerstanovic heeft met die lekkere VJ van Tmf![]()
Vind die chick echt![]()
Goed, ze is best knap idd.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt, maar toch vind ik d'r lekker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja zoiets zal het zijn denk kquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
Geen idee hoe oud ze is, ik denk zo'n 22 jaar oid?
Op Tmf niet echt natuurlijk, maar als ik Winston Gerstanovic was zou ik daar toch wel op lettenquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef saaw het volgende:
[..]
ja zoiets zal het zijn denk k
heeft ze ook een beetje inhoud ofzo?![]()
Tzal wel niet, dus daarom knap ik er ook wel weer op af. Gegarandeerd dat ze zichzelf helemaal t einde van de wereld vind door alle aandacht die ze van TMF krijgt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef saaw het volgende:
[..]
ja zoiets zal het zijn denk k
heeft ze ook een beetje inhoud ofzo?![]()
6 e? niet miepen joh dat is niksquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:53 schreef Eix het volgende:
Trouwens, snelle vraag... wanneer krijg je eigenlijk zo'n OV kaart? Gaat dat met leeftijd of studie of wat?![]()
Heerlen retour was namelijk weer ¤6,- gister.![]()
¤6 viel nog mee, maar t loopt wel snel op als ik vaker met de trein ga. Maar nog ff wachten dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:54 schreef saaw het volgende:
[..]
6 e? niet miepen joh dat is niks
maar dat krijg je als je gaat studeren idd
na je 18e? nee hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat krijg je als je gaat studeren en na je 18e..
Ok thnx, dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:56 schreef saaw het volgende:
[..]
na je 18e? nee hoor
ja je kan m best kopen dan maar is verdromd duur
als je je hebt ingeschreven bij een studie veranderd je tegoedkomende stufi [die je vanaf je 18e krijgt ipv kinderbijslag] in een gewone stufi, en krijg je een ov [mag je kiezen of je weekend of doordeweeks wilt]
Ze doen het niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:42 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt, maar toch vind ik d'r lekker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn ex woont in denhaag, gvd reourtje van 19equote:Op maandag 15 augustus 2005 18:55 schreef Eix het volgende:
[..]
¤6 viel nog mee, maar t loopt wel snel op als ik vaker met de trein ga. Maar nog ff wachten dus.![]()
Ik ben volgende week in Amsterdam. Pilsen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:59 schreef saaw het volgende:
zijn hier eigenlijk mensen die in amsterdam wonen?
en zo ja wie heeft zin om vanavond met mij en ebiertje te drinken ergens
iedereen is nog op vakantie gvd
sure, welke dag?quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben volgende week in Amsterdam. Pilsen?
Ow okay, dat wist ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:56 schreef saaw het volgende:
[..]
na je 18e? nee hoor
ja je kan m best kopen dan maar is verdromd duur
als je je hebt ingeschreven bij een studie veranderd je tegoedkomende stufi [die je vanaf je 18e krijgt ipv kinderbijslag] in een gewone stufi, en krijg je een ov [mag je kiezen of je weekend of doordeweeks wilt]
Nog niet bekend.quote:
maar dat is pas over een maand, en niet in amsterdam ik ga er wel heen hoor, daar niet vanquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Met de meet kunnen we met zijn allen gezellig pilsen !
okej nja ik heb nog niet echt veel plannen dus roep maar een ker een dagquote:
Cool dan gaan wij ook eens gezellig pilsenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef saaw het volgende:
[..]
maar dat is pas over een maand, en niet in amsterdam ik ga er wel heen hoor, daar niet van
Ik laat het nog wel weten, ligt eraan wanneer ik voor een klantje op pad moet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef saaw het volgende:
[..]
okej nja ik heb nog niet echt veel plannen dus roep maar een ker een dag
Kom jij volgende week ook.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Cool dan gaan wij ook eens gezellig pilsen
Lotsbestemming
Wat heb je gegeten kerol?quote:
Pizza en Bierquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef MMaRsu het volgende:
Kben weer pizza aant eten. lekker gezond
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef MMaRsu het volgende:
Kben weer pizza aant eten. lekker ongezond
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef saaw het volgende:
sorry was ff weg
@ the_legend_killer: suregeven we het lot ook een biertje
eet smakelijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef saaw het volgende:
sorry was ff weg
@casparovv: nee. ik klom 5 keer in de week voor 7 jaar, toen de afgelopen 2 jaar niet ivm jeugdreuma en nu sinds een week weer wel. heb dus de afgelopen 2 weken in zuidfrankrijk veel geklommen en dat lijkt goed te gaan dus als alles meezit kan ik vanaf woensdag as weer verder met trainen
@ the_legend_killer: suregeven we het lot ook een biertje
@ jaguarized: ja prima hoor, we zien wel dan
ik ga ook zo eten, risotto met een tartaartje, yummie
nog 5 minuutjes
kom jij ook dan volgende week?quote:
goedd. rijst is klaaaaarquote:
aahquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef saaw het volgende:
sorry was ff weg
@casparovv: nee. ik klom 5 keer in de week voor 7 jaar, toen de afgelopen 2 jaar niet ivm jeugdreuma en nu sinds een week weer wel. heb dus de afgelopen 2 weken in zuidfrankrijk veel geklommen en dat lijkt goed te gaan dus als alles meezit kan ik vanaf woensdag as weer verder met trainen
is die meet al volgende week ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
kom jij ook dan volgende week?![]()
minimeet met saaw en mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
is die meet al volgende week ?
mijn thuisplek was THEA tussen hemel en aarde in amsterdam, en af en toe centraal in amsterdamquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
aah![]()
Welke centra in Nederland klom/klim je?
Mijn OV is dan nog niet geldigquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
minimeet met saaw en mijde rest kan toch niet
![]()
hoort dat niet vandaag in te gaan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn OV is dan nog niet geldig
die is morgen ofzo geldigquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn OV is dan nog niet geldig
wat staat er op je ov dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Geen idee ik dacht de 25ste!?
Jij ?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef Brechtje het volgende:
Wie gaat deel 100 eigelijk openen?
Dalijk zijn er 5 users die deel 100 openen ofzo.
Hier staat een feestelijke deel 100 klaar.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef Brechtje het volgende:
respectievelijk Rock steady, Neoliet Klimcentrum en Ayers rockquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef saaw het volgende:
[..]
mijn thuisplek was THEA tussen hemel en aarde in amsterdam, en af en toe centraal in amsterdam
heel soms bussum, tilburg en zoetermeer [weet niet meer hoe die hallen heten]
oeh ik ga eten, totzoo
anders had je iemand gestuurd?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan overweeg ik misschien zelf te komen !
Dan kan jij hem wel openenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier staat een feestelijke deel 100 klaar.
ja mijn katquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
anders had je iemand gestuurd?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan kan jij hem wel openen
Als het maar geen zwarte is.quote:
Om de een of andere reden vind ik witte katten lief.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb er 5 maar geen hele zwarte.
2 hebben veel witte haren op zich.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vind ik witte katten lief.![]()
en IK dus niet.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef Brechtje het volgende:
MC?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
We moeten wel opschieten.
Ik ga om kwart over 8 naar de MC en dalijk mis ik alles.
Master of Ceremony?quote:
Microphone nog watquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
We zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen
Tuuurlijk wel waarom niet?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:46 schreef Casparovvv het volgende:
nog ruim 100 posts.
TLK, dat ga je niet halen
Microphone Club?quote:
! 14.gifquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |