gezelli !quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is wat rustig in het Nu We Er Toch Zijn topic, dus ik kom hier maar weer gezellig aanschuiven voordat Sterrenslag begint.
Dan zullen wij alleen het 100ste topic vieren en herrineren.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:53 schreef Jaguarized het volgende:
Het is hier ook verrekte rustig mên....
Met z'n vieren / vijven...quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan zullen wij alleen het 100ste topic vieren en herrineren.
Volgens mij niet echt. Ik moet deze week nog werken. De PUB meet zal er toch niet meer aan komen deze maand gezien het feit dat elke dag niemand meer kan. Wellicht met de vriendenclub nog ff bowlen deze maand en hopelijk volgende week met the_legend_killer en saaw bieren in Amsterdam.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:55 schreef Asskicker14 het volgende:
En, het gaat weer eens lekker weer worden de komende dagen, hebben jullie nog iets gepland zo vlak voor het nieuwe schooljaar weer begint?
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt. Ik moet deze week nog werken. De PUB meet zal er toch niet meer aan komen deze maand gezien het feit dat elke dag niemand meer kan. Wellicht met de vriendenclub nog ff bowlen deze maand en hopelijk volgende week met the_legend_killer en saaw bieren in Amsterdam.
Die moet wel even voor 24:00 komen, want mijn moeder kwam gisternacht om 5 uur naar beneden, waar ik nog achter de computer zat, en nu is ze boos en smijt ze met woorden als verslaafd enzo.quote:
zessenquote:
zal wel lukkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die moet wel even voor 24:00 komen, want mijn moeder kwam gisternacht om 5 uur naar beneden, waar ik nog achter de computer zat, en nu is ze boos en smijt ze met woorden als verslaafd enzo.
Dus dat wordt weer vroeg naar bed vrees ik
Van mijn moeder mag ik opblijven tot wanneer ik wil, het is mijn eigen zaak volgens haar. Geweldige moeder heb ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Die moet wel even voor 24:00 komen, want mijn moeder kwam gisternacht om 5 uur naar beneden, waar ik nog achter de computer zat, en nu is ze boos en smijt ze met woorden als verslaafd enzo.
Dus dat wordt weer vroeg naar bed vrees ik
Dat Zomertour is wel dik duurder geworden volgens mij. Nu betaal je 49 euro voor 2 dagen. Vorig jaar betaalde je nog 49 voor 3 dagen oid.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig.
Ik ga misschien weer eens op een zomertoertje.
De vorige keer is mij namelijk erg goed bevallen, dit keer ben ik ook van plan om meer de noordelijke gedeelte van Nederland te verkennen.![]()
Ja, ik zie het nu....Dan komt er er zeker wel voor 24:00quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog zo'n 30 post ongeveer
Makkie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu....Dan komt er er zeker wel voor 24:00
Ja, wel goed hoor. Jointje, de AH cassiere, vroeg mijn nummer aan mijn zus, en die gaf mijn zus, dus ik zit nu de hele tijd op een smsje te wachten.quote:
ik zeg kwart over 9quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu....Dan komt er er zeker wel voor 24:00
Ik betaalde 19 euro voor z'n tweeen, 1 dag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat Zomertour is wel dik duurder geworden volgens mij. Nu betaal je 49 euro voor 2 dagen. Vorig jaar betaalde je nog 49 voor 3 dagen oid.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, wel goed hoor. Jointje, de AH cassiere, vroeg mijn nummer aan mijn zus, en die gaf mijn zus, dus ik zit nu de hele tijd op een smsje te wachten.
En hoe gaat het met jou?
Goed goed, ik heb nog geen smsje van saaw mogen ontvangen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, wel goed hoor. Jointje, de AH cassiere, vroeg mijn nummer aan mijn zus, en die gaf mijn zus, dus ik zit nu de hele tijd op een smsje te wachten.
En hoe gaat het met jou?
nog 17 nu ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
bijna nog 19 post ofzo
Zaterdagmiddag hier 1 verstuurd naar iemand, vanochtend per email antwoord.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik kreeg net ook t antwoord op mn smsje wat ik om 11 uur had verstuurd.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag hier 1 verstuurd naar iemand, vanochtend per email antwoord.![]()
Antwoord heeft dan weinig zin als je die persoon mee vraagt om te pilsen.quote:
Ahhh Saawquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed goed, ik heb nog geen smsje van saaw mogen ontvangen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |