Ben bang van niet met dit tempoquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:59 schreef Knoekie het volgende:
Gaan we de 100 nog nou halen voor vandaag
And u are?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hou niet zo van slowchat maar ik zal ook proberen vandaag mijn steentje bij te dragen.
Een user die een steentje wilt bijdragen om dit topic vol te krijgen.quote:
hipquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een user die een steentje wilt bijdragen om dit topic vol te krijgen.![]()
ah zo! vertaling bitte?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef Eix het volgende:
Ey, Asskicker is oet Remunj.
Tis wachtte op de daag, dat gans hollandj nao Limburg keumt voor dn PubMeet!![]()
Zo nu en dan. Ik ben meer een gelegenheidsposter. Vaak heb ik andere dingen te doen maar zo nu en dan kan ik wel eens meer dan 100 posts plaatsen op 1 dag.quote:
Een nep limburger dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn ouders zijn geboren en opgegroeid in Brabant, dus ik heb niets opgepikt van dit Limburgs.
Ik hou het gewoon bij beschaafd Nederlands als je het niet erg vindt.
Als je het zo wilt noemen, prima. Ikzelf ben namelijk wel geboren en opgegroeid in Limburg, maar van dat hele Limburgse klimaat en dialect heb ik niets opgepikt omdat we in de thuissfeer gewoon ABN praatten.quote:
Tsstss, Limburgers zijn normaal gewoon chauvenisten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je het zo wilt noemen, prima. Ikzelf ben namelijk wel geboren en opgegroeid in Limburg, maar van dat hele Limburgse klimaat en dialect heb ik niets opgepikt omdat we in de thuissfeer gewoon ABN praatten.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb in dit hele cyclus van 100 slowtopics in PUB maar een werkelijke bijdrage geleverd in 1 topic.
Limburgers chauvinisten? Nederlanders in het algemeen zijn chauvinisten vind ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Tsstss, Limburgers zijn normaal gewoon chauvenisten.
Laatst in de trein, Roermond word omgeroepen. Roept zo'n vent door de coupé : 'Remunj!'.
Ik ben trouwens happy, dat meisje waar ik gister mee naar Heerlen was zit bij mij in de klas.Ben benieuwd wie nog meer.
![]()
Maar in SC is het altijd vet gezelligquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Mede omdat ik slowchat meestal maar als postopkrikkerij beschouw dan dat er echt goed gediscussieërd wordt. Maar voor vandaag maak ik wederom een uitzondering en probeer ik ook veel te posten.
We halen het wel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:25 schreef Chanandler het volgende:
We gaan vanavond wel even doorposten![]()
Nederlanders zijn ook chauvenisten, maar Limburgers kunnen wel s helemaal erg zijn. Krijg je discussies over wat de goede kant van het kanaal is, wat t ware dialect is, bijv:quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Limburgers chauvinisten? Nederlanders in het algemeen zijn chauvinisten vind ik.
Maar ik heb gemerkt dat als je als Limburger zijnde bent opgegroeid met het Limburgse dialect dat je daar dan ook moeilijk van af kunt komen en dat vaak ook doorschijnt in de beroepen die ze uitoefenen.![]()
Uit historisch oogpunt is algemeen bekend dat het Limburgs dialect in feite half-Duits is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Nederlanders zijn ook chauvenisten, maar Limburgers kunnen wel s helemaal erg zijn. Krijg je discussies over wat de goede kant van het kanaal is, wat t ware dialect is, bijv:
ABN: Bier
Limburgs: Béér
Zittisj: Beier
Maar Limburgs dialect is tof vind ik, maar je hoort t wel duidelijk inderdaad of iemand een Limburger is of niet.![]()
Ik ben dan ook 1/8 pruus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Uit historisch oogpunt is algemeen bekend dat het Limburgs dialect in feite half-Duits is.![]()
![]()
Ik val in het eggie erg tegen hoor.quote:
Wat dacht je van deze: Iedereen heeft een hekel aan Pekel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef pekel het volgende:
Pekel, niet te missen.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze: Iedereen heeft een hekel aan Pekel.![]()
Valt vast erg meequote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik val in het eggie erg tegen hoor.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey J mijn avatar is veranderd.
Aanpassen in de OP wikkie
Mijn quote, wat doe je?!quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef pekel het volgende:
Pekel, niet te missen.
Is aangepast vanaf het volgende deeltje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey J mijn avatar is veranderd.
Aanpassen in de OP
Mijn vader zit te zeuren waarom ik geen gewone koffie zet terwijl hij zelf net ook een Senseotje heeft gepaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu heb ik daar ook zin in !
Hij is bang dat je de senseo opmaaktquote:Op maandag 15 augustus 2005 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mijn vader zit te zeuren waarom ik geen gewone koffie zet terwijl hij zelf net ook een Senseotje heeft gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |