Mail die dingen dan, dan zet ik ze in de OP.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:49 schreef Poerkie het volgende:
Ik heb toch ergens foto's van Economie gepost?
tvp
Ik ga even op zoektocht...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mail die dingen dan, dan zet ik ze in de OP.![]()
Wel binnen 48 uur, anders kan ik niet meer editten.quote:
ik ga dit jaar beginnen met fysiotherapie, als ik wat langer bezig ben, dan kan je me altijd pb'enquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:24 schreef jrbuurke het volgende:
Ik ben van plan om vanaf volgend jaar de opleiding fysiotherapie te gaan volgen aan deze hogeschool.
Zijn er toevallig studenten fysiotherapie die op deze school zitten op dit forum?
Ik zou graag met ze in contact komen, om met hun over hun ervaringen te praten
Oh die foto's kan ik me nog herinneren! Maar die linkjes doen het niet merk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef Poerkie het volgende:
knip
Die andere was de binnenplaats.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef HeyFreak het volgende:
verkeerde pic, deze dus:
[afbeelding]
Dus in geval van een 3e wereldoorlog moeten we onder die brug schuilen of wat was de bedoeling van die opdracht?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:09 schreef HeyFreak het volgende:
over deze brug kunnen dus makkelijk 2 tanks rijden(eerste opdracht toen ik met WTB begon)
[afbeelding]
Gaan we hier ook al een kliekje vormen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef Sport_Life het volgende:
Jah ziet er netjes uit. Misschien leuk om wat icons erin te zetten van mensen die op die school zitten(niet origineel nee, maar wel leuk!
)
Ja en verander de topictitel dan ook maar gelijk naar zoiets als: "SC Hanzehogeschool Groningen Slowchat Topic III"quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gaan we hier ook al een kliekje vormen?![]()
SC is dubbel!quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja en verander de topictitel dan ook maar gelijk naar zoiets als: "SC Hanzehogeschool Groningen Slowchat Topic III"![]()
Maar ik heb Slowchatquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:35 schreef Sport_Life het volgende:
ja weet ik veel die andere topics hebben ook allemaal SC, das cool ofzo
Valt wel mee, 12 uur van 50 minuten ofzo kom je wel aan maar vreselijk meer zal het niet zijn. Ik had hetzelfde als jou en het viel mij vreselijk mee, het is ook veel projectwerk (dus in groepsverband dingen doen). Ik vond het prima te doen. En wat ik hoorde van klasgenoten die wel doorgingen toen ik stopte (in november) kreeg je na de 1e periode ook al gelijk minder lesuren. Eerste periode/weken heb je sowieso al een paar lessen die je alleen hebt omdat je nieuw bent enzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:16 schreef Sport_Life het volgende:
Nog 2 weken en dan begint het allemaal weer.. K heb nu al geen zin meer eigenlijk om naar school te gaan. Hoeveel lessen heb je eigenlijk per week?? Ik ben op me vorige opleiding gewend om gemiddeld 12 uur les uur (van 40 min) per week te hebben, verdeeld over 4 dagen. Ben toch bang dat ik er op achteruit ga wat dat betreft
.
Jaaaaa, we zijn er weer!quote:
Ze zijn gewoon bang dat de dikke medestudenten er doorheen zakkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef HeyFreak het volgende:
verkeerde pic, deze dus:
[afbeelding]
Brug is ook vast gemaakt/ontwikkeld door Bouwkunde studenten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang dat de dikke medestudenten er doorheen zakken
Zeg, ik mis de lekkere wijven op de foto's. Zijn er genoeg daar, en toch is iedere foto er vrij vanquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef Poerkie het volgende:
Is dit ook een optie ipv mailen?
Copy/paste
[knip]
Zijn er genoeg ja maar dan moet Poerkie daar ff foto's van gaan maken aankomend jaar want ik was niet van plan om colleges te gaan volgen dit jaar op Eco.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:54 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zeg, ik mis de lekkere wijven op de foto's. Zijn er genoeg daar, en toch is iedere foto er vrij van![]()
Nog 15 dagen trouwens, mag ik weer aan de bak![]()
Rooster krijg je bij de ene opleiding bij de introductie en bij de andere op de 1e schooldag. Je kan wel kijken op BB maar als je niet weet in welke klas je zit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar heeft iemand die in het september begint nu al zijn helo-code dan? En kun je dan ook je rooster zien?
Hmm okeequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Rooster krijg je bij de ene opleiding bij de introductie en bij de andere op de 1e schooldag. Je kan wel kijken op BB maar als je niet weet in welke klas je zit.Wij kregen het toen tijdens die ene introdag op school..
Tis nog geen 30 Augustusquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm okeeNouja.. maar in brief stond dat ik mn helo code zou krijgen voor introductie.
Je kan de Hanze niet missen he?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef Vieske het volgende:
TVP
Mijn eerste TVP ooit...tsja moet toch een beetje op de hoogte blijven he...
En de code heb je al gekregen? Vriend van mij doet ook 1e jaars, en die kan niet inloggen.quote:
K heb die code al incl. email adres etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En de code heb je al gekregen? Vriend van mij doet ook 1e jaars, en die kan niet inloggen.
Ok, dan is er dus ergens iets centraal verkeerd gegaan, ken nu meerdere 1e jaars studenten die niet kunnen inloggen met hun gekregen inloggegevens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:52 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
K heb die code al incl. email adres etc.
Wat kan jij mekkeren inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En ik heb nog niet eens een code
Wat kan ik zeuren he?
Neeeeeeeeeeeee....ok ik hoop dat het spreekwoord zijn gelijk bewijst en dat smaken daadwerkelijk verschillen...Maar Speth come on..Zijn er ook geen lekkere comunicatiemeisjes?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef Speth het volgende:
Heel veel stoute dingen
Je moet ook niet bij Food en Business gaan kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef Speth het volgende:
Het beeld van de faculteit economie van de hanze als de lekkere wijven faculteit van grun klopt overigens niet. Ik zag er vorig jaar eigenlijk alleen maar dikke trollen en ordinaire havowijven rondlopen.
Gelukkig dit jaar naar de rug. Tenminste minder stadjers en projectgroepen.
Bar weinig, er lopen natuurlijk wel een paar acceptabele mokkels rond, maar in de UB is die concentratie groter, en die zitten meestal op de uni.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 05:10 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee....ok ik hoop dat het spreekwoord zijn gelijk bewijst en dat smaken daadwerkelijk verschillen...Maar Speth come on..Zijn er ook geen lekkere comunicatiemeisjes?
Dan stel ik voor dat je lekker naar de randstad gaat om daar zo denigrerend te doen over vrouwenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:47 schreef Speth het volgende:
[..]
Bar weinig, er lopen natuurlijk wel een paar acceptabele mokkels rond, maar in de UB is die concentratie groter, en die zitten meestal op de uni.
Verder zit de Hanze, zoals ik al zei, vol met Groningers, Drenten en Friezen, Groningse, Drentse en Friese meiden kan ik niet lekker vinden.
Ik dacht toen ik deze reactie las eerst te maken te hebben met een gefrustreerde feministe, maar toen ik in je profiel keek om te zien of je misschien een lekkere feministe was, zag ik dat je gewoon een gozer bent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:36 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je lekker naar de randstad gaat om daar zo denigrerend te doen over vrouwen.
Ik zie geen smiley, maar ik neem maar aan dat ik het niet serieus hoef te nemen wat je hier zegt. Als ik dat wel serieus kan nemen dan laat maarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:29 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik deze reactie las eerst te maken te hebben met een gefrustreerde feministe, maar toen ik in je profiel keek om te zien of je misschien een lekkere feministe was, zag ik dat je gewoon een gozer bent.
Kom op man, zo praat je toch niet over vrouwen. Je doet net alsof het mensen zijn.
Hij is heaumeauxquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:54 schreef Vieske het volgende:
Heb je een vriendin, Speth?
Gast... We hebben 1 intiem moment gehad... Je weet wat ik je heb gezegd over wishful thinkingquote:
Gelukkig ben je dat zelf niet ehquote:
zoals mij.. dacht ik ga ff kijken wat er allemaal opstaat enzo, maar kom er dus niet in..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:53 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ok, dan is er dus ergens iets centraal verkeerd gegaan, ken nu meerdere 1e jaars studenten die niet kunnen inloggen met hun gekregen inloggegevens.
Zelfde hier. Komt misschien omdat wij al 3e jaars zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
Geen foutmeldingen hier.
Leuk nieuws, maar waar blijft die klassenlijst?quote:Beste student
M.i.v. heden kan er in het Economiegebouw alleen gekopieerd worden met de Chipknip
Dope...ik belde net...Mijn pakketje ligt boven op het stapeltje nog af te werken inschrijvingen...Welke dag beginnen we eigenlijk???quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Net studenadministratie aan de telefoon gehad, en ze hebben nu wel mn post ontvangen. Alles (collegekaart + helo code enzo) wordt nu naar me toegestuurd! Dus dat is wel mooi!
Heb ook nog ff gevraagd over het nieuwe gebouw.. ze zijn nog steeds van mening dat het afkomt voordat het nieuwe schooljaar begint.
Je moet gewoon blijven bellen, volgens mij helpt dat welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:34 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Dope...ik belde net...Mijn pakketje ligt boven op het stapeltje nog af te werken inschrijvingen...Welke dag beginnen we eigenlijk???
Leukste van alles is dat pas 13 september kan beschikken over mijn huissie...Dus hele inrichting moet gebeuren tijdens schooltijdhelaas..:D:D:D
Is dat niet vrijdag? Anyway, die opleiding gaat m'n broertje ook doen. Zal hem wel vragen wanneer hij dat heeft, zodra ik hem spreek.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:06 schreef Riser het volgende:
weet iemand hoe laatd e introductie van de opleiding accountancy donderdag begint?
Als je het minst wilt lopen neem je vanaf het CS lijn 1, 52 of 61. Als je het niet erg vind om iets meer te lopen kan je ook nog lijn 3 en 6 nemen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:50 schreef mirrie1986 het volgende:
kijk anders ff op de site van de boekhandel sport-life!!
Morgen naar wiebengacomplex, welke bus kani k het beste nemen, waarbij ik zo min mogelijk moet lopen. ( als mijn fiets niet meer op het station staat)
Klassenlijsten zijn zo kut en voorspelbaar. De mensen waar je het afgelopen jaar mee in de klas zat, zit je dit jaar ook bij in. Zat je vorig jaar in CMV1a, zit je dit jaar in CMV2A.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:04 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Leuk nieuws, maar waar blijft die klassenlijst?
Dat zou heel fijn zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Is dat niet vrijdag? Anyway, die opleiding gaat m'n broertje ook doen. Zal hem wel vragen wanneer hij dat heeft, zodra ik hem spreek.
Half 10 heeft hij het. Zal dan wel voor iedereen gelden? En het is idd morgen, ik dacht dat het vrijdag was om een of andere reden.quote:
Heel erg bedankt! als hij heet eerste jaar gaat doen dan moet het wel kloppenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:23 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Half 10 heeft hij het. Zal dan wel voor iedereen gelden? En het is idd morgen, ik dacht dat het vrijdag was om een of andere reden.
Loop even naar boven op deze pagina, staat ergens een post van mij hieroverquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm en ik kan niet inloggen.. hebben meer 1e jaars dat?
Ja.. ik ben dus niet de enige!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Loop even naar boven op deze pagina, staat ergens een post van mij hierover![]()
Heb jij je avatar veranderd? Dit is echt niks hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:06 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Loop even naar boven op deze pagina, staat ergens een post van mij hierover![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb jij je avatar veranderd? Dit is echt niks hoor.![]()
Euh nee, stuk of 1000 studenten had ik meegekregen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja.. ik ben dus niet de enige!
denk je dat wij die roosters en alles in Heeg krijgen? ik hoop het want kben best nieuwsgierig :pquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kan nu ook inloggen.. maar er staat toch niks op
Geen klassenlijsten of roosters ofzo! Haha, toch nog ff w8e dus.. hoezo ongeduldig?
ikke ook heel erg! haha!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:48 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
denk je dat wij die roosters en alles in Heeg krijgen? ik hoop het want kben best nieuwsgierig :p
haha nja ik hoop iig in heeg.. niet in Groningen pas :pquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
ikke ook heel erg! haha!
ik denk dat we het pas daar krijgen ja.. balen! Ik kan iig niks vinden op blackbord ofzo.. jij wel? ik neem aan dat jij nu ook kunt inloggen?
Dinsdag om 06.50quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:14 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
haha nja ik hoop iig in heeg.. niet in Groningen pas :p
nee kan nog steeds niet inloggen.. ga zo ff een mailtje naar dat ict dinges sturen
maar er staat dus geen rooster oid op? das jammer
hahah ik ga nog maar nergens van uit, heb gister het rooster gezien van een collega van me die fysiatherapie gaat doen en die moet 2 dagen tot half 6! en ze heeft 1 dag maar 1 uurtje.. dat zou dan mijn vrije dag worden want ik denk niet dat ik voor 1 uur naar school zou komenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dinsdag om 06.50![]()
Nouja, we zullen het zien. Ik ga e rnog steeds vanuit dat we geen 5 dagen per week naar school hoeven. Ik kan nu wel inloggen, maar er valt toch niks te zien! haha!
Dat zou inderdaad best een goed rooster zijn, maar vergeet niet dat je ook nog projectgroep hebt he.. dus dat kun je dan mooi op die ene dag met dat ene uurtje plannen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:21 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
hahah ik ga nog maar nergens van uit, heb gister het rooster gezien van een collega van me die fysiatherapie gaat doen en die moet 2 dagen tot half 6! en ze heeft 1 dag maar 1 uurtje.. dat zou dan mijn vrije dag worden want ik denk niet dat ik voor 1 uur naar school zou komenmaar we zien het wel.. et is al bijna dinsdag
Als je project heb zou ik er niet vanuit gaan dat je een vrije dag hebtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 11:21 schreef lovegrrl het volgende:
hahah ik ga nog maar nergens van uit, heb gister het rooster gezien van een collega van me die fysiatherapie gaat doen en die moet 2 dagen tot half 6! en ze heeft 1 dag maar 1 uurtje.. dat zou dan mijn vrije dag worden want ik denk niet dat ik voor 1 uur naar school zou komenmaar we zien het wel.. et is al bijna dinsdag
Wij hielden standaard 1 a 2 dagen vrij in de week.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:41 schreef Poerkie het volgende:
Ben je al wel enrolled voor je afdeling? (in mijn geval: Instituut voor Comm. & Media)
Zo nee, dan moet je even naar 'Organizations' en daar je afdeling kiezen. Vervolgens het knopje 'Enroll'. Bij mij kan ik dan bij 'planning' m'n klassenlijst zien. Mijn rooster is er nog niet.
[..]
Als je project heb zou ik er niet vanuit gaan dat je een vrije dag hebtIk heb wel eens dagenlang van 9-5 op school gezeten, ondanks dat ik vrij was...
![]()
Ik kan wel van alles zien, en ook bij planningen kijken.. maar staan geen klassenlijsten. En ik zie knopje enroll ook nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:41 schreef Poerkie het volgende:
Ben je al wel enrolled voor je afdeling? (in mijn geval: Instituut voor Comm. & Media)
Zo nee, dan moet je even naar 'Organizations' en daar je afdeling kiezen. Vervolgens het knopje 'Enroll'. Bij mij kan ik dan bij 'planning' m'n klassenlijst zien. Mijn rooster is er nog niet.
Onderwijsbureau Bedrijfskunde: tel. 050-5952100quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:11 schreef Tweed het volgende:
Hallo,
Ik ga Technische Bedrijfskunde studeren aan de Hanzehogeschool Groningen.
Door omstandigheden heb ik mij een beetje laat aangemeld (begin augustus), en door vertraging bij die f*cking IB-Groep, heb ik nog geen bericht.
Aangezien maandag de introductie begint voor Technische Bedrijfskunde, zou ik graag in contact komen met iemand die een telefoonnummer of e-mail adress heeft van een contactpersoon van die afdeling/introductiecommissie.
Anybody?
Thanks alvast.
Voor een organization kun je je zelf niet enrollen, dient de teamleider van je afdeling te doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik kan wel van alles zien, en ook bij planningen kijken.. maar staan geen klassenlijsten. En ik zie knopje enroll ook niet
Dat konden we tijdens het laatste project echt niet makenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:59 schreef Jaguarized het volgende:
Wij hielden standaard 1 a 2 dagen vrij in de week.![]()
Ah, wist ik niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:58 schreef vw_caddy het volgende:
Voor een organization kun je je zelf niet enrollen, dient de teamleider van je afdeling te doen.
Wij ook, 11 juliquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:13 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Dat konden we tijdens het laatste project echt niet makenWe hebben het ook nog maar op het nippertje gered.
[..]
Ah, wist ik niet.![]()
Dat gele formulier heb ik merkwaardig genoeg niet ontvangen en uit bovenstaande - het enige waar over bagage wordt gesproken - wordt me het niet geheel duidelijk. Ik voel er echter weinig voor om voor niks die bagage in de trein mee te zeulen.quote:"Zorg ervoor dat je eind augustus als je voor de eerste activiteiten naar Groningen komt de bagage voor de Ardennenintroductie bij je hebt (zie geel formulier Ardenneninfo en -bagage). Vergeet dit ook niet op de dag van vertrek (dinsdag 30 augustus!!)"
Ja gek he. En hij is beige, terwijl het plaatje groen zegt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:20 schreef Jegorex het volgende:
Hij is misschien een beetje hoger geworden.
Ze hebben eindelijk ontdekt dat de toren scheef stond, de bovenste verdiepingen zijn wel recht
Veel 1e jaars studenten, en veel meer vrouwenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:20 schreef Poerkie het volgende:
Bevalt het? Ik hoef pas volgende week woensdag te beginnen
Ik heb gister nog een tijdje op economie gezeten, mên wat liep er mooi spul langs zeg.quote:
Hoge tafel 2e verdieping naast de koffieautomaat. En verdimme ze hebben het 100mbit poortje daar weggehaald.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 18:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoge tafel 2e verdieping naast de koffieautomaat. En verdimme ze hebben het 100mbit poortje daar weggehaald.
En ook op de lange gang 1e verdieping Techniek en in het studielandschap begane grond op Techniek.quote:
Dat hoorde ik al van iemand jaquote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ook op de lange gang 1e verdieping Techniek en in het studielandschap begane grond op Techniek.![]()
Mijn eerste college is pas maandag om 12:30 uurquote:
Welk blok krijg je? IAO?quote:Op donderdag 1 september 2005 00:12 schreef Poerkie het volgende:
Hoe ziet jullie rooster eruit? Dit is de mijne. (week 36 begint pas op woensdag)
Week 37 t/m 39:
Maandag: 12.30 - 15.30 of 15.30 - 18.30 (ligt eraan welke groep ik zit)
Dinsdag: vrij
Woensdag: 8.30 - 10.30 / 14.30 - 15.30
Donderdag: 8.30 - 12.30
Vrijdag: 8.30 - 10.30
Week 40 t/m 42:
Maandag: 12.30 - 15.30 of 15.30 - 18.30
Dinsdag: vrij
Woensdag: 14.30 - 15.30
Donderdag: 8.30 - 12.30
Vrijdag: vrij
Ik mag niet klagen![]()
Ik heb niet eens met je gesproken!quote:
Uhuh maar jij bent Technieker.quote:Op donderdag 1 september 2005 10:34 schreef Jegorex het volgende:
* Jegorex is al sinds vorige week dinsdag elke dag op school.
Is't wat?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:09 schreef Jegorex het volgende:
Ik loop nu een half jaar stage hier op school.
Mijn rooster, hou er wel een bakje bij voor het kwijlenquote:Op donderdag 1 september 2005 00:12 schreef Poerkie het volgende:
Hoe ziet jullie rooster eruit? Dit is de mijne. (week 36 begint pas op woensdag)
Ik mag niet klagen![]()
quote:
Oh god, ze hebben het weer veranderd...quote:Op donderdag 1 september 2005 11:30 schreef Jegorex het volgende:
[..]
![]()
Kom ik net op de Helo site, kom ik heel ergens anders![]()
Dit is niet leuk meer![]()
Oh FAN, das wel leuk ja.quote:
Mn god.. ik ben jaloers? In welk jaar zit je?quote:Op donderdag 1 september 2005 11:24 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Mijn rooster, hou er wel een bakje bij voor het kwijlen![]()
Maandag: 12:30 - 14:00
Dinsdag: Vrij
Woensdag: 9:30 - 17:00
Donderdag: 14:30 - 17:00
Vrijdag: Vrij
Dit is voor de eerste drie week. De weken daarna ben ik zelfs drie dagen per week vrijMaar dat wordt waarschijnlijk opgevuld met projectwerk
![]()
jaaah was echt druk he! ik vond het ook heel leuk, op het kanoën na, toen was ik bijna naar huis gegaan.quote:Op donderdag 1 september 2005 07:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb niet eens met je gesproken!Hahaa! Wat waren er veel mensen. Maar ik zat met Evelien in de trein terug en die heeft bij je op de kamer geslapen? Nouja, misschien spreek ik je vandaag! Het was wel erggg leuk!
Vandaag krijgen we hopelijk ons rooster!
Economie gebouw zekerquote:Op donderdag 1 september 2005 22:45 schreef lovegrrl het volgende:
die lokaalnummers snap ik niet haha.. geweldig
18:15. Wat een rottijden zijn dat zeg. Gelukkig gaat het op m'n nieuwe hogeschool maar tot 17:05, en dat uur heb ik zelfs nooit ingeroosterd.quote:Op donderdag 1 september 2005 22:45 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
jaaah was echt druk he! ik vond het ook heel leuk, op het kanoën na, toen was ik bijna naar huis gegaan.
Eveliene sliep bij mij op de kamer jah.. kloptwel hele leuke meiden
ik vind de roosters kut! of naja.. niet echt heel erg maar ik ben maandag as 18.15 uit dus pas 20.30 thuis.. das wel minder
en die lokaalnummers snap ik niet haha.. geweldig
Op de website van de Helo kan je ook niet inloggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:13 schreef Sport_Life het volgende:
Zo ardennen zit er ook weer op, zag er beetje tegen op vanwege een drukke keiweek en introweekend van vereniging, maar het was toch wel erg leuk! Vooral mountainbiken was cool!! (lees: eigenlijk het enige wat leuk was van de activiteiten).
K heb alleen mn rooster nog niet (lang verhaal..) en ik kan ook niet inloggen op de webstite van Helo. Moet je als gebruikersnaam het email adres gebruiken zonder @hanze.nl? of hoe werkt dat? Ik heb alle combinaties geprobeerd geloof ik..
Dat zou niet moeten uitmaken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef Sport_Life het volgende:
Kan nog niet inloggen, maar ik denk dat ik gewoon nog niet ingeschreven sta.. lekker dan. (ben tijdens de keiweek nog van studie veranderd
).
jepquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:07 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Economie gebouw zeker![]()
Ben er een paar keer geweest, maar ben alle keren bijna verdwaald.![]()
jeetje, ja echt wel.. na ongeveer 4 uur is mijn concentratie ook echt nihil, gelukkig hoef ik die ene hele late dag weer niet zo vroeg te beginnen, al moet ik wel vroeg van huisquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:46 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
18:15. Wat een rottijden zijn dat zeg. Gelukkig gaat het op m'n nieuwe hogeschool maar tot 17:05, en dat uur heb ik zelfs nooit ingeroosterd.
Ik heb op Hanze ook een paar keer tot 18:xx gemoeten, en zelfs nog toetsen moeten doen om 19:00. Daar ben je snel flauw van.
Geen probleemquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:22 schreef lovegrrl het volgende:
je mag niet naar de wc tijdens de les
Lijkt me logisch, maar SMS-en ofzo is geen probleemquote:geen telefoon opnemen
Geen probleemquote:niet eten
Geen probleem (behalve bij 1 lerares, die wel moeilijk deed)quote:en je mag ook niet te laat komen
Wie deed moeilijk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Geen probleem
[..]
Lijkt me logisch, maar SMS-en ofzo is geen probleem
[..]
Geen probleem
[..]
Geen probleem (behalve bij 1 lerares, die wel moeilijk deed)
Engbersen oid?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:20 schreef Poerkie het volgende:
Agnes (presenteren, interviewen)
Gaf die ook niet Schrijven 2?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:06 schreef Poerkie het volgende:
Jups..
Beetje een oudere vrouw, 49 jaar? 3 kinderen..? Grijs haar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:20 schreef Poerkie het volgende:
Agnes (presenteren, interviewen)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef Sport_Life het volgende:
Kan nog niet inloggen, maar ik denk dat ik gewoon nog niet ingeschreven sta.. lekker dan. (ben tijdens de keiweek nog van studie veranderd
).
==================quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:11 schreef vw_caddy het volgende:
Voor de 1e jaars studenten waarvan het account niet werkt: heb er even achteraan gebeld, er zijn wat accounts verkeerd aangemaakt, maar men weet niet welke! Daarom de oproep: werkt je account niet, bel dan naar 050-5954566 en hou je inlogcode bij de hand. Men kan dan direct alles rechtzetten.![]()
Eind van de maand pas.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is bij jullie het collegegeld er al af?
25ste. Gelijk met de IBG.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is bij jullie het collegegeld er al af?
hmm beetje jammer dat ze op zaterdag vast en zeker gesloten zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:50 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
[..]
==================
[..]
Eind van de maand pas.
Gelukkig wel. Maar ik heb niet alles in 1x gehaald. Vaak in 2x.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:14 schreef Jaguarized het volgende:
Raar mens, nooit les van gehad maar kameraden wel. Heb jij dat dossier voldoende?
Dan zou jij al meer over haar weten dan ik in 1 jaar weetquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Beetje een oudere vrouw, 49 jaar? 3 kinderen..? Grijs haar?
Is mn SLB'er.
Kameraden van me hadden het niet voldoende maar hebben toch weten te regelen dat ze naar jaar 2 mochten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:55 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Maar ik heb niet alles in 1x gehaald. Vaak in 2x.
[..]
Dan zou jij al meer over haar weten dan ik in 1 jaar weet![]()
Ik weet alleen dat ze geen grijs haar heeft en sowieso 1 zoon.
Goeie vraag! Hahaaquote:Op zondag 4 september 2005 12:20 schreef lovegrrl het volgende:
Iemand hier die wel es les heeft gehad van Piet Hoekman? ist een moeilijke man?
ik vind et eigenlijk wel krom dat we tot zolaat moeten.. heb toch niet voor niks de dagstudie gekozen ipv avondstudiequote:
Wen er maar aan. Das HBO.quote:Op zondag 4 september 2005 17:35 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik vind et eigenlijk wel krom dat we tot zolaat moeten.. heb toch niet voor niks de dagstudie gekozen ipv avondstudie
ohja, als ie ons niet weglaat ga ik kwart over 6 'ff naar de wc' en dan komk nie meer trug haha
ziek hoorquote:Op zondag 4 september 2005 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
Een tentamen maken tussen 18.00 en 20.00 is trouwens ook niet raar.
ja wordt idd wel weer wennen, zo lang op school zitten. Ik ben gewend om elke middag lekker vrij te hebben. (MBO..) Ik vond het op de mavo al zo ontzettend irritant om tot 15:40 te zitten, nu is 18:00 geen uitzondering meer.quote:
Zeker, maar de ervaring leert dat de halve tentamenhal het tentamen na een half uurtje al af heeft.quote:
Op mijn nieuwe hogeschool heb ik dit soort taferelen dus totaal niet. Maar dat zal ook komen doordat de school veel kleiner is (erg fijn trouwens imo)quote:
Zei jij dat of een docent? En welke docent? Zit je in MVV2F btw?quote:Op zondag 4 september 2005 20:56 schreef Poerkie het volgende:
Afgelopen jaar had ik ook eigenlijk een les van 16.30 - 18.30. De eerste les zegt de docent: "Ja, 18.30 vind ik veel te laat. Ik ga tot 17.30 door en daarna zie je maar. Ik weet niet wat jullie dan gaan doen, maar ik ben weg!"![]()
Daalder. En ik zit in 2Dquote:Op zondag 4 september 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zei jij dat of een docent? En welke docent? Zit je in MVV2F btw?
Was ff benieuwd. Ze hebben die codes veranderd, in plaats van CMV1B is het nu MVV1B. Frank Daalder is stoer!quote:
ik wil hem! haha.. khoop dat meneer HOPI dat morgen ook zegtquote:Op zondag 4 september 2005 20:56 schreef Poerkie het volgende:
Afgelopen jaar had ik ook eigenlijk een les van 16.30 - 18.30. De eerste les zegt de docent: "Ja, 18.30 vind ik veel te laat. Ik ga tot 17.30 door en daarna zie je maar. Ik weet niet wat jullie dan gaan doen, maar ik ben weg!"![]()
Ja, zou echt wel beter zijnquote:Op zondag 4 september 2005 21:19 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik wil hem! haha.. khoop dat meneer HOPI dat morgen ook zegt![]()
Allebei.. haha.. ik heb 1 keer per week in G, redelijk vaak in D-E, en ook in Aquote:Op zondag 4 september 2005 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
Jullie doen allebei SJD? Waar hebben jullie nou les dan? In het Gamma gebouw of Economie gebouw?
Oh leuk, D is echt een doolhof, E is schijtsimpel en A is ook zoeken.quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Allebei.. haha.. ik heb 1 keer per week in G, redelijk vaak in D-E, en ook in A
in D hebk al les gehad dus dat scheelt.. en de rest, we'll seequote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh leuk, D is echt een doolhof, E is schijtsimpel en A is ook zoeken.![]()
Ik ben morgen te vinden in de mediatheek dus als je wat moet weten, kom maar langs.quote:Op zondag 4 september 2005 23:39 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
in D hebk al les gehad dus dat scheelt.. en de rest, we'll seevind het eerst allemaal even zoeken
Leuk, het International gebouw...quote:Op maandag 5 september 2005 00:39 schreef roepdeman het volgende:
Ik zit in het I gebouw....en ik ken al die leraren niet...
Binnen is het lekker licht.quote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef roepdeman het volgende:
Ja dat is waar!
Het is trouwens een prachtig complex! Het gebouw ziet er in het begin echt raar uit maar als je er 3 keer bent verdwaald weet je alles weer te vinden.
Oh en komende woendag 17:00 voetballen op het centrale voetbalveld achter het gebouw dus:P
Jup doen we inderdaad beidequote:Op zondag 4 september 2005 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
Jullie doen allebei SJD? Waar hebben jullie nou les dan? In het Gamma gebouw of Economie gebouw?
E025 is als je het E-gebouw binnenloopt gang naar rechts aan de linkerkant meende ik. G002 is als je het E-gebouw binnenloopt rechtdoor, voorbij de "loungeruimte" en dan rechtdoor bij het kruispunt.quote:Op maandag 5 september 2005 08:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jup doen we inderdaad beide
Straks moet ik naarE025/026.. leuk wordt zoeken haha! En moet ook nog naar G002 ofzo, waar dat is weet ik ook nog niet
Leuk he die enorme hoeveelheid fietsenrekken.quote:Op maandag 5 september 2005 14:17 schreef Poerkie het volgende:
Ik heb altijd les in E dit blok. En morgen m'n laatste vrije dag, voordat ik woensdag voor het eerst begin. Tot ziens
![]()
Nog even mijn frustratie wegschrijven...
Ik was vanmorgen om 8.10 uur op het station om iemand op te halen. Zag ik daar een busje staan die fietsen aan het inladen was. Ok, er staat een bord: 'geen fietsen buiten de rekken'. Maar zorg eerst maar eens dat je voor voldoende fietsenrekken zorgt, voordat je met zo'n belachelijke regel komtIk kan hem zelf nooit kwijt in de rekken op vrijdagmiddag
![]()
Ben ik vandaag ook weer te vindenquote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
De mediatheek van Economie was minder rustig.
Ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
De mediatheek van Economie was minder rustig.
Het is er heerlijk koel.quote:
Met eerstejaars ja.quote:
wat aardig! maarre die mediatheek dus heh.. die weetk nie meer te vindequote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben morgen te vinden in de mediatheek dus als je wat moet weten, kom maar langs.![]()
Begane grond. Als je naar het Economie gebouw loopt, loopt je eerst om het d-gebouw heen. Dus tussen de toren en D-gebouw. Je gaat dan links D in, voorbij de trappen, je komt dan in zo'n halletje, door de brede gang naar het ronde trappenhuis en dan rechtsachter de trap is de ingang.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
wat aardig! maarre die mediatheek dus heh.. die weetk nie meer te vindebovenin het d-gebouw toch? ik moet me nog aanmelden voor zon rondleiding door de mediatheek, maar weet nie waark me moet aanmelden
D is ook een doolhof. In de mediatheek zit ik altijd op dezelfde plek, voor de kranten, in de hoek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:01 schreef Poerkie het volgende:
Alle begin is moeilijk![]()
Ik weet nog wel dat ik tijdens m'n eerste rondleiding door school me onmogelijk kon voorstellen hoe ik alles weer terug kon vindenNa een paar dagen is het een makkie.
Ik alleen als ik me de tering verveel en geen laptop mee heb.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:12 schreef Poerkie het volgende:
Ik zit nooit zo vaak in de mediatheek eigenlijk. Alleen als ik informatie moet hebben. Ik zit wel heel vaak in Café DE. Morgenvroeg weer een lekkere kop koffie halen
Ja. Sneu he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Jegorex het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die in het Techniek gebouw zit
Dat is ook nog eens gelijk het lelijkste gebouw. Dus lekker dan, je zit alleen in een lelijk gebouwquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Jegorex het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die in het Techniek gebouw zit
D2 is net omgebouwd, dat heeft nu hele vrolijke kleurtjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:31 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Dat is ook nog eens gelijk het lelijkste gebouw. Dus lekker dan, je zit alleen in een lelijk gebouw.
De watte?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef roepdeman het volgende:
ben nog steeds op school....ben wezen voetballen met de duitsers...aardige lui ook op het veld :S
wie gaat er naar die ISA party zodadelijk??
Jag: "Hee, zullen wij eens samen gaan fokken?"quote:Op donderdag 8 september 2005 10:55 schreef Jaguarized het volgende:
@lovegrrl, er stond net de hele tijd iemand bij de computers hier die veel op jou leek.
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:35 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Jag: "Hee, zullen wij eens samen gaan fokken?"![]()
Antwoord A:
Onbekend meisje:![]()
![]()
Antwoord B:
Lovegrrl: "Hallo Jag."![]()
dan zal ik morgen es gaan kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mwoah ik ben toch vrij makkelijk te herkennen aangezien ik hier nog wel de rest van de dag zit met laptop en externe schijf.
Enig idee wat het kost?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
Ja dat kan. In de instituutswinkel.
Voor een Office pakket is dit toch relatief goedkoop?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
22,50 euro ofzo. Duur dus.
Tuurlijk is het goedkoop omdat je gewoon een licentie koopt. Een echte student weet wel beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:06 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Voor een Office pakket is dit toch relatief goedkoop?
Feit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk is het goedkoop omdat je gewoon een licentie koopt. Een echte student weet wel beter natuurlijk.![]()
ik heb 1 uur les gehad, van 10.30 tot `11.30.. zat om 8 uur al in de bus en was kwart over 2 weer thuisquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb alleen het eerste 2 uur les
Reistijd bijna langer dan de tijd op school..
En om 10 uur gauw weg omdat je om half 11 les had...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:47 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik heb 1 uur les gehad, van 10.30 tot `11.30.. zat om 8 uur al in de bus en was kwart over 2 weer thuis![]()
hahah nee hoor, omdat het boek dat ik moest kopiëren (waar ik speciaal voor was gekomen) eindelijk beschikbaar was.. daarna was het bakje koffie in DE-cafe ook te lekker gewoonquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En om 10 uur gauw weg omdat je om half 11 les had...![]()
![]()
Ik zat er gewoon hoor...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
hahah nee hoor, omdat het boek dat ik moest kopiëren (waar ik speciaal voor was gekomen) eindelijk beschikbaar was.. daarna was het bakje koffie in DE-cafe ook te lekker gewoon
heb jou trouwens niet gezien? en kheb nog wel gezocht
volgens mij hebk daar ook nog wel gekeken.. beetje dom haha.. of ik heb gewoon een totaal verkeerd beeld van jou :pquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, daarachter, ik heb een laptop en die kan je daar niet inpluggen bij de computers...
Bij het raam tegenover de kranten...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
volgens mij hebk daar ook nog wel gekeken.. beetje dom haha.. of ik heb gewoon een totaal verkeerd beeld van jou :p
Heeft ze al...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef Jaytonized het volgende:
Pass elkaar nog even een foto, zijn we daar ook weer over uit.
Heeft ze vriendje?quote:
Kut.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:11 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Zeer zeker, en een schat van een gozer.
Er zit meer SJD, die zijn uit de Hanzeborg en kunnen nog niet in de toren dus worden ze bij ons ondergebracht. En volgens mij zijn er ook meer IC studenten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:02 schreef Poerkie het volgende:
Nou... vond ik vandaag welVoor het eerst dat ik geen computerlokaal kon vinden waar geen les was. En ook kon ik mijn fiets niet kwijt in het fietsenhok. Ook nog nooit meegemaakt.
Ik vraag me trouwens af of er een nieuwe opleiding op onze locatie zit. Want zo druk was het vorig jaar totaal nietIn ieder geval zie ik veel meer vrouwelijke 1e jaars dan ooit!
![]()
Ik dacht dat je stage ging lopen bij de Tros? Zag je ook al wel staan op de 1e verdieping eergister.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat een giga kut periode... blijk ik in mijn Profiel, twee vakken al gehad te hebben.
Nu moet ik zelf ff oplossen hoe ik dat gat van 4 EC's ga overleven. Ipv dat de leraren eens een goed profiel aanbieden.
Dorie, je herkent me al van gezicht en ik jou nietquote:Op donderdag 15 september 2005 14:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stage ging lopen bij de Tros? Zag je ook al wel staan op de 1e verdieping eergister.
Dinsdag stond je met zo'n groepje bovenaan de trap op de 1e verdieping, toen kwam er net iemand aanlopen die je aansprak, ik liep er achter.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dorie, je herkent me al van gezicht en ik jou niet
nee Februari dan ga ik los.
Vandaag even mijn stagebegeleider daar gemailt over mijn stageplek... en ik weet bijna voor 90% zekerdat ie door gaat...maandag even goedkeuring krijgen van het Prakrijkbureau en dan contract laten tekenen![]()
kheb het idee dat dat gebouw echt ontzettend lelijk gaat worden.. staat ook zo'n bord bij met hoe het gaat wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:26 schreef Poerkie het volgende:
Hiero! Een foto van het nieuwe gebouw in aanbouw. Vond hem zelf wel aardig gelukt voor een mobiele telefoon, dus ik deel hem even met jullie![]()
[[url=http://www.247log.nl/poerkie/16septx.jpg]afbeelding][/url]
Trouwens aardig opvallend dat het vandaag extreem rustig was, vergeleken met de vorige dagen![]()
Bij techniek ook al.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:26 schreef Poerkie het volgende:
Trouwens aardig opvallend dat het vandaag extreem rustig was, vergeleken met de vorige dagen![]()
jah k zag het, heb ook ff staan kijken. Maar zat niks leuks tussen, op large.nl is het aanbod veel groter.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef 2dope het volgende:
Heb gister even een te vette poster gekocht van Reservoir DogsWerden verkocht in de kantine v/h ABC gebouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |