Ik ben morgen te vinden in de mediatheek dus als je wat moet weten, kom maar langs.quote:Op zondag 4 september 2005 23:39 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
in D hebk al les gehad dus dat scheelt.. en de rest, we'll seevind het eerst allemaal even zoeken
Leuk, het International gebouw...quote:Op maandag 5 september 2005 00:39 schreef roepdeman het volgende:
Ik zit in het I gebouw....en ik ken al die leraren niet...
Binnen is het lekker licht.quote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef roepdeman het volgende:
Ja dat is waar!
Het is trouwens een prachtig complex! Het gebouw ziet er in het begin echt raar uit maar als je er 3 keer bent verdwaald weet je alles weer te vinden.
Oh en komende woendag 17:00 voetballen op het centrale voetbalveld achter het gebouw dus:P
Jup doen we inderdaad beidequote:Op zondag 4 september 2005 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
Jullie doen allebei SJD? Waar hebben jullie nou les dan? In het Gamma gebouw of Economie gebouw?
E025 is als je het E-gebouw binnenloopt gang naar rechts aan de linkerkant meende ik. G002 is als je het E-gebouw binnenloopt rechtdoor, voorbij de "loungeruimte" en dan rechtdoor bij het kruispunt.quote:Op maandag 5 september 2005 08:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jup doen we inderdaad beide
Straks moet ik naarE025/026.. leuk wordt zoeken haha! En moet ook nog naar G002 ofzo, waar dat is weet ik ook nog niet
Leuk he die enorme hoeveelheid fietsenrekken.quote:Op maandag 5 september 2005 14:17 schreef Poerkie het volgende:
Ik heb altijd les in E dit blok. En morgen m'n laatste vrije dag, voordat ik woensdag voor het eerst begin. Tot ziens
![]()
Nog even mijn frustratie wegschrijven...
Ik was vanmorgen om 8.10 uur op het station om iemand op te halen. Zag ik daar een busje staan die fietsen aan het inladen was. Ok, er staat een bord: 'geen fietsen buiten de rekken'. Maar zorg eerst maar eens dat je voor voldoende fietsenrekken zorgt, voordat je met zo'n belachelijke regel komtIk kan hem zelf nooit kwijt in de rekken op vrijdagmiddag
![]()
Ben ik vandaag ook weer te vindenquote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
De mediatheek van Economie was minder rustig.
Ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
De mediatheek van Economie was minder rustig.
Het is er heerlijk koel.quote:
Met eerstejaars ja.quote:
wat aardig! maarre die mediatheek dus heh.. die weetk nie meer te vindequote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben morgen te vinden in de mediatheek dus als je wat moet weten, kom maar langs.![]()
Begane grond. Als je naar het Economie gebouw loopt, loopt je eerst om het d-gebouw heen. Dus tussen de toren en D-gebouw. Je gaat dan links D in, voorbij de trappen, je komt dan in zo'n halletje, door de brede gang naar het ronde trappenhuis en dan rechtsachter de trap is de ingang.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
wat aardig! maarre die mediatheek dus heh.. die weetk nie meer te vindebovenin het d-gebouw toch? ik moet me nog aanmelden voor zon rondleiding door de mediatheek, maar weet nie waark me moet aanmelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |