Gelukkig wel. Maar ik heb niet alles in 1x gehaald. Vaak in 2x.quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:14 schreef Jaguarized het volgende:
Raar mens, nooit les van gehad maar kameraden wel. Heb jij dat dossier voldoende?
Dan zou jij al meer over haar weten dan ik in 1 jaar weetquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Beetje een oudere vrouw, 49 jaar? 3 kinderen..? Grijs haar?
Is mn SLB'er.
Kameraden van me hadden het niet voldoende maar hebben toch weten te regelen dat ze naar jaar 2 mochten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:55 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Maar ik heb niet alles in 1x gehaald. Vaak in 2x.
[..]
Dan zou jij al meer over haar weten dan ik in 1 jaar weet![]()
Ik weet alleen dat ze geen grijs haar heeft en sowieso 1 zoon.
Goeie vraag! Hahaaquote:Op zondag 4 september 2005 12:20 schreef lovegrrl het volgende:
Iemand hier die wel es les heeft gehad van Piet Hoekman? ist een moeilijke man?
ik vind et eigenlijk wel krom dat we tot zolaat moeten.. heb toch niet voor niks de dagstudie gekozen ipv avondstudiequote:
Wen er maar aan. Das HBO.quote:Op zondag 4 september 2005 17:35 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik vind et eigenlijk wel krom dat we tot zolaat moeten.. heb toch niet voor niks de dagstudie gekozen ipv avondstudie
ohja, als ie ons niet weglaat ga ik kwart over 6 'ff naar de wc' en dan komk nie meer trug haha
ziek hoorquote:Op zondag 4 september 2005 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
Een tentamen maken tussen 18.00 en 20.00 is trouwens ook niet raar.
ja wordt idd wel weer wennen, zo lang op school zitten. Ik ben gewend om elke middag lekker vrij te hebben. (MBO..) Ik vond het op de mavo al zo ontzettend irritant om tot 15:40 te zitten, nu is 18:00 geen uitzondering meer.quote:
Zeker, maar de ervaring leert dat de halve tentamenhal het tentamen na een half uurtje al af heeft.quote:
Op mijn nieuwe hogeschool heb ik dit soort taferelen dus totaal niet. Maar dat zal ook komen doordat de school veel kleiner is (erg fijn trouwens imo)quote:
Zei jij dat of een docent? En welke docent? Zit je in MVV2F btw?quote:Op zondag 4 september 2005 20:56 schreef Poerkie het volgende:
Afgelopen jaar had ik ook eigenlijk een les van 16.30 - 18.30. De eerste les zegt de docent: "Ja, 18.30 vind ik veel te laat. Ik ga tot 17.30 door en daarna zie je maar. Ik weet niet wat jullie dan gaan doen, maar ik ben weg!"![]()
Daalder. En ik zit in 2Dquote:Op zondag 4 september 2005 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zei jij dat of een docent? En welke docent? Zit je in MVV2F btw?
Was ff benieuwd. Ze hebben die codes veranderd, in plaats van CMV1B is het nu MVV1B. Frank Daalder is stoer!quote:
ik wil hem! haha.. khoop dat meneer HOPI dat morgen ook zegtquote:Op zondag 4 september 2005 20:56 schreef Poerkie het volgende:
Afgelopen jaar had ik ook eigenlijk een les van 16.30 - 18.30. De eerste les zegt de docent: "Ja, 18.30 vind ik veel te laat. Ik ga tot 17.30 door en daarna zie je maar. Ik weet niet wat jullie dan gaan doen, maar ik ben weg!"![]()
Ja, zou echt wel beter zijnquote:Op zondag 4 september 2005 21:19 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik wil hem! haha.. khoop dat meneer HOPI dat morgen ook zegt![]()
Allebei.. haha.. ik heb 1 keer per week in G, redelijk vaak in D-E, en ook in Aquote:Op zondag 4 september 2005 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
Jullie doen allebei SJD? Waar hebben jullie nou les dan? In het Gamma gebouw of Economie gebouw?
Oh leuk, D is echt een doolhof, E is schijtsimpel en A is ook zoeken.quote:Op zondag 4 september 2005 23:34 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Allebei.. haha.. ik heb 1 keer per week in G, redelijk vaak in D-E, en ook in A
in D hebk al les gehad dus dat scheelt.. en de rest, we'll seequote:Op zondag 4 september 2005 23:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh leuk, D is echt een doolhof, E is schijtsimpel en A is ook zoeken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |