Enig idee wat het kost?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
Ja dat kan. In de instituutswinkel.
Voor een Office pakket is dit toch relatief goedkoop?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
22,50 euro ofzo. Duur dus.
Tuurlijk is het goedkoop omdat je gewoon een licentie koopt. Een echte student weet wel beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:06 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Voor een Office pakket is dit toch relatief goedkoop?
Feit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk is het goedkoop omdat je gewoon een licentie koopt. Een echte student weet wel beter natuurlijk.![]()
ik heb 1 uur les gehad, van 10.30 tot `11.30.. zat om 8 uur al in de bus en was kwart over 2 weer thuisquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb alleen het eerste 2 uur les
Reistijd bijna langer dan de tijd op school..
En om 10 uur gauw weg omdat je om half 11 les had...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:47 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik heb 1 uur les gehad, van 10.30 tot `11.30.. zat om 8 uur al in de bus en was kwart over 2 weer thuis![]()
hahah nee hoor, omdat het boek dat ik moest kopiėren (waar ik speciaal voor was gekomen) eindelijk beschikbaar was.. daarna was het bakje koffie in DE-cafe ook te lekker gewoonquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En om 10 uur gauw weg omdat je om half 11 les had...![]()
![]()
Ik zat er gewoon hoor...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
hahah nee hoor, omdat het boek dat ik moest kopiėren (waar ik speciaal voor was gekomen) eindelijk beschikbaar was.. daarna was het bakje koffie in DE-cafe ook te lekker gewoon
heb jou trouwens niet gezien? en kheb nog wel gezocht
volgens mij hebk daar ook nog wel gekeken.. beetje dom haha.. of ik heb gewoon een totaal verkeerd beeld van jou :pquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, daarachter, ik heb een laptop en die kan je daar niet inpluggen bij de computers...
Bij het raam tegenover de kranten...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
volgens mij hebk daar ook nog wel gekeken.. beetje dom haha.. of ik heb gewoon een totaal verkeerd beeld van jou :p
Heeft ze al...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef Jaytonized het volgende:
Pass elkaar nog even een foto, zijn we daar ook weer over uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |