Ik ben morgen te vinden in de mediatheek dus als je wat moet weten, kom maar langs.quote:Op zondag 4 september 2005 23:39 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
in D hebk al les gehad dus dat scheelt.. en de rest, we'll seevind het eerst allemaal even zoeken
Leuk, het International gebouw...quote:Op maandag 5 september 2005 00:39 schreef roepdeman het volgende:
Ik zit in het I gebouw....en ik ken al die leraren niet...
Binnen is het lekker licht.quote:Op maandag 5 september 2005 00:55 schreef roepdeman het volgende:
Ja dat is waar!
Het is trouwens een prachtig complex! Het gebouw ziet er in het begin echt raar uit maar als je er 3 keer bent verdwaald weet je alles weer te vinden.
Oh en komende woendag 17:00 voetballen op het centrale voetbalveld achter het gebouw dus:P
Jup doen we inderdaad beidequote:Op zondag 4 september 2005 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
Jullie doen allebei SJD? Waar hebben jullie nou les dan? In het Gamma gebouw of Economie gebouw?
E025 is als je het E-gebouw binnenloopt gang naar rechts aan de linkerkant meende ik. G002 is als je het E-gebouw binnenloopt rechtdoor, voorbij de "loungeruimte" en dan rechtdoor bij het kruispunt.quote:Op maandag 5 september 2005 08:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jup doen we inderdaad beide
Straks moet ik naarE025/026.. leuk wordt zoeken haha! En moet ook nog naar G002 ofzo, waar dat is weet ik ook nog niet
Leuk he die enorme hoeveelheid fietsenrekken.quote:Op maandag 5 september 2005 14:17 schreef Poerkie het volgende:
Ik heb altijd les in E dit blok. En morgen m'n laatste vrije dag, voordat ik woensdag voor het eerst begin. Tot ziens
![]()
Nog even mijn frustratie wegschrijven...
Ik was vanmorgen om 8.10 uur op het station om iemand op te halen. Zag ik daar een busje staan die fietsen aan het inladen was. Ok, er staat een bord: 'geen fietsen buiten de rekken'. Maar zorg eerst maar eens dat je voor voldoende fietsenrekken zorgt, voordat je met zo'n belachelijke regel komtIk kan hem zelf nooit kwijt in de rekken op vrijdagmiddag
![]()
Ben ik vandaag ook weer te vindenquote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
De mediatheek van Economie was minder rustig.
Ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Jaguarized het volgende:
De mediatheek van Economie was minder rustig.
Het is er heerlijk koel.quote:
Met eerstejaars ja.quote:
wat aardig! maarre die mediatheek dus heh.. die weetk nie meer te vindequote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben morgen te vinden in de mediatheek dus als je wat moet weten, kom maar langs.![]()
Begane grond. Als je naar het Economie gebouw loopt, loopt je eerst om het d-gebouw heen. Dus tussen de toren en D-gebouw. Je gaat dan links D in, voorbij de trappen, je komt dan in zo'n halletje, door de brede gang naar het ronde trappenhuis en dan rechtsachter de trap is de ingang.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
wat aardig! maarre die mediatheek dus heh.. die weetk nie meer te vindebovenin het d-gebouw toch? ik moet me nog aanmelden voor zon rondleiding door de mediatheek, maar weet nie waark me moet aanmelden
D is ook een doolhof. In de mediatheek zit ik altijd op dezelfde plek, voor de kranten, in de hoek.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:01 schreef Poerkie het volgende:
Alle begin is moeilijk![]()
Ik weet nog wel dat ik tijdens m'n eerste rondleiding door school me onmogelijk kon voorstellen hoe ik alles weer terug kon vindenNa een paar dagen is het een makkie.
Ik alleen als ik me de tering verveel en geen laptop mee heb.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:12 schreef Poerkie het volgende:
Ik zit nooit zo vaak in de mediatheek eigenlijk. Alleen als ik informatie moet hebben. Ik zit wel heel vaak in Café DE. Morgenvroeg weer een lekkere kop koffie halen
Ja. Sneu he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Jegorex het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die in het Techniek gebouw zit
Dat is ook nog eens gelijk het lelijkste gebouw. Dus lekker dan, je zit alleen in een lelijk gebouwquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:45 schreef Jegorex het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die in het Techniek gebouw zit
D2 is net omgebouwd, dat heeft nu hele vrolijke kleurtjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:31 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Dat is ook nog eens gelijk het lelijkste gebouw. Dus lekker dan, je zit alleen in een lelijk gebouw.
De watte?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef roepdeman het volgende:
ben nog steeds op school....ben wezen voetballen met de duitsers...aardige lui ook op het veld :S
wie gaat er naar die ISA party zodadelijk??
Jag: "Hee, zullen wij eens samen gaan fokken?"quote:Op donderdag 8 september 2005 10:55 schreef Jaguarized het volgende:
@lovegrrl, er stond net de hele tijd iemand bij de computers hier die veel op jou leek.
quote:Op donderdag 8 september 2005 11:35 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Jag: "Hee, zullen wij eens samen gaan fokken?"![]()
Antwoord A:
Onbekend meisje:![]()
![]()
Antwoord B:
Lovegrrl: "Hallo Jag."![]()
dan zal ik morgen es gaan kijkenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mwoah ik ben toch vrij makkelijk te herkennen aangezien ik hier nog wel de rest van de dag zit met laptop en externe schijf.
Enig idee wat het kost?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
Ja dat kan. In de instituutswinkel.
Voor een Office pakket is dit toch relatief goedkoop?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
22,50 euro ofzo. Duur dus.
Tuurlijk is het goedkoop omdat je gewoon een licentie koopt. Een echte student weet wel beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:06 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Voor een Office pakket is dit toch relatief goedkoop?
Feit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tuurlijk is het goedkoop omdat je gewoon een licentie koopt. Een echte student weet wel beter natuurlijk.![]()
ik heb 1 uur les gehad, van 10.30 tot `11.30.. zat om 8 uur al in de bus en was kwart over 2 weer thuisquote:Op vrijdag 9 september 2005 06:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb alleen het eerste 2 uur les
Reistijd bijna langer dan de tijd op school..
En om 10 uur gauw weg omdat je om half 11 les had...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:47 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ik heb 1 uur les gehad, van 10.30 tot `11.30.. zat om 8 uur al in de bus en was kwart over 2 weer thuis![]()
hahah nee hoor, omdat het boek dat ik moest kopiëren (waar ik speciaal voor was gekomen) eindelijk beschikbaar was.. daarna was het bakje koffie in DE-cafe ook te lekker gewoonquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En om 10 uur gauw weg omdat je om half 11 les had...![]()
![]()
Ik zat er gewoon hoor...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
hahah nee hoor, omdat het boek dat ik moest kopiëren (waar ik speciaal voor was gekomen) eindelijk beschikbaar was.. daarna was het bakje koffie in DE-cafe ook te lekker gewoon
heb jou trouwens niet gezien? en kheb nog wel gezocht
volgens mij hebk daar ook nog wel gekeken.. beetje dom haha.. of ik heb gewoon een totaal verkeerd beeld van jou :pquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, daarachter, ik heb een laptop en die kan je daar niet inpluggen bij de computers...
Bij het raam tegenover de kranten...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
volgens mij hebk daar ook nog wel gekeken.. beetje dom haha.. of ik heb gewoon een totaal verkeerd beeld van jou :p
Heeft ze al...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef Jaytonized het volgende:
Pass elkaar nog even een foto, zijn we daar ook weer over uit.
Heeft ze vriendje?quote:
Kut.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:11 schreef Jaytonized het volgende:
[..]
Zeer zeker, en een schat van een gozer.
Er zit meer SJD, die zijn uit de Hanzeborg en kunnen nog niet in de toren dus worden ze bij ons ondergebracht. En volgens mij zijn er ook meer IC studenten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:02 schreef Poerkie het volgende:
Nou... vond ik vandaag welVoor het eerst dat ik geen computerlokaal kon vinden waar geen les was. En ook kon ik mijn fiets niet kwijt in het fietsenhok. Ook nog nooit meegemaakt.
Ik vraag me trouwens af of er een nieuwe opleiding op onze locatie zit. Want zo druk was het vorig jaar totaal nietIn ieder geval zie ik veel meer vrouwelijke 1e jaars dan ooit!
![]()
Ik dacht dat je stage ging lopen bij de Tros? Zag je ook al wel staan op de 1e verdieping eergister.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat een giga kut periode... blijk ik in mijn Profiel, twee vakken al gehad te hebben.
Nu moet ik zelf ff oplossen hoe ik dat gat van 4 EC's ga overleven. Ipv dat de leraren eens een goed profiel aanbieden.
Dorie, je herkent me al van gezicht en ik jou nietquote:Op donderdag 15 september 2005 14:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht dat je stage ging lopen bij de Tros? Zag je ook al wel staan op de 1e verdieping eergister.
Dinsdag stond je met zo'n groepje bovenaan de trap op de 1e verdieping, toen kwam er net iemand aanlopen die je aansprak, ik liep er achter.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:18 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dorie, je herkent me al van gezicht en ik jou niet
nee Februari dan ga ik los.
Vandaag even mijn stagebegeleider daar gemailt over mijn stageplek... en ik weet bijna voor 90% zekerdat ie door gaat...maandag even goedkeuring krijgen van het Prakrijkbureau en dan contract laten tekenen![]()
kheb het idee dat dat gebouw echt ontzettend lelijk gaat worden.. staat ook zo'n bord bij met hoe het gaat wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:26 schreef Poerkie het volgende:
Hiero! Een foto van het nieuwe gebouw in aanbouw. Vond hem zelf wel aardig gelukt voor een mobiele telefoon, dus ik deel hem even met jullie![]()
[[url=http://www.247log.nl/poerkie/16septx.jpg]afbeelding][/url]
Trouwens aardig opvallend dat het vandaag extreem rustig was, vergeleken met de vorige dagen![]()
Bij techniek ook al.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:26 schreef Poerkie het volgende:
Trouwens aardig opvallend dat het vandaag extreem rustig was, vergeleken met de vorige dagen![]()
jah k zag het, heb ook ff staan kijken. Maar zat niks leuks tussen, op large.nl is het aanbod veel groter.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef 2dope het volgende:
Heb gister even een te vette poster gekocht van Reservoir DogsWerden verkocht in de kantine v/h ABC gebouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |