Op de website van de Helo kan je ook niet inloggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:13 schreef Sport_Life het volgende:
Zo ardennen zit er ook weer op, zag er beetje tegen op vanwege een drukke keiweek en introweekend van vereniging, maar het was toch wel erg leuk! Vooral mountainbiken was cool!! (lees: eigenlijk het enige wat leuk was van de activiteiten).
K heb alleen mn rooster nog niet (lang verhaal..) en ik kan ook niet inloggen op de webstite van Helo. Moet je als gebruikersnaam het email adres gebruiken zonder @hanze.nl? of hoe werkt dat? Ik heb alle combinaties geprobeerd geloof ik..
Dat zou niet moeten uitmaken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef Sport_Life het volgende:
Kan nog niet inloggen, maar ik denk dat ik gewoon nog niet ingeschreven sta.. lekker dan. (ben tijdens de keiweek nog van studie veranderd
).
jepquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:07 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Economie gebouw zeker![]()
Ben er een paar keer geweest, maar ben alle keren bijna verdwaald.![]()
jeetje, ja echt wel.. na ongeveer 4 uur is mijn concentratie ook echt nihil, gelukkig hoef ik die ene hele late dag weer niet zo vroeg te beginnen, al moet ik wel vroeg van huisquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:46 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
18:15. Wat een rottijden zijn dat zeg. Gelukkig gaat het op m'n nieuwe hogeschool maar tot 17:05, en dat uur heb ik zelfs nooit ingeroosterd.
Ik heb op Hanze ook een paar keer tot 18:xx gemoeten, en zelfs nog toetsen moeten doen om 19:00. Daar ben je snel flauw van.
Geen probleemquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:22 schreef lovegrrl het volgende:
je mag niet naar de wc tijdens de les
Lijkt me logisch, maar SMS-en ofzo is geen probleemquote:geen telefoon opnemen
Geen probleemquote:niet eten
Geen probleem (behalve bij 1 lerares, die wel moeilijk deed)quote:en je mag ook niet te laat komen
Wie deed moeilijk?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:16 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Geen probleem
[..]
Lijkt me logisch, maar SMS-en ofzo is geen probleem
[..]
Geen probleem
[..]
Geen probleem (behalve bij 1 lerares, die wel moeilijk deed)
Engbersen oid?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:20 schreef Poerkie het volgende:
Agnes (presenteren, interviewen)
Gaf die ook niet Schrijven 2?quote:Op zaterdag 3 september 2005 04:06 schreef Poerkie het volgende:
Jups..
Beetje een oudere vrouw, 49 jaar? 3 kinderen..? Grijs haar?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:20 schreef Poerkie het volgende:
Agnes (presenteren, interviewen)
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:31 schreef Sport_Life het volgende:
Kan nog niet inloggen, maar ik denk dat ik gewoon nog niet ingeschreven sta.. lekker dan. (ben tijdens de keiweek nog van studie veranderd
).
==================quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:11 schreef vw_caddy het volgende:
Voor de 1e jaars studenten waarvan het account niet werkt: heb er even achteraan gebeld, er zijn wat accounts verkeerd aangemaakt, maar men weet niet welke! Daarom de oproep: werkt je account niet, bel dan naar 050-5954566 en hou je inlogcode bij de hand. Men kan dan direct alles rechtzetten.![]()
Eind van de maand pas.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is bij jullie het collegegeld er al af?
25ste. Gelijk met de IBG.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Is bij jullie het collegegeld er al af?
hmm beetje jammer dat ze op zaterdag vast en zeker gesloten zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:50 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
[..]
==================
[..]
Eind van de maand pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |