Dankje!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:34 schreef vw_caddy het volgende:
Leuke startpost JaguarZal eens wat foto'tjes schieten binnen techniek.
Gerald is een toffe gast! Jan Liefers hebben we dit blok nog voor projectbegeleiding.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Noca het volgende:
Hans heeft het niet beoordeeld, want die was mn begeleider niet
Gerald en Jan Liefers wel.
Waar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef =HellFire= het volgende:
Tegenwoordig betaal je je scheel aan de print- en inbindkosten... tis gewoon niet leuk meer, zo duur is het aan het worden. Ik heb maar besloten om alles te mailen of op CD te zetten, docenten kunnen het toch gratis uitprinten of kijken het gewoon via het scherm na, net zo makkelijk.
Ook gezellig volgende week een examengesprek? Volgens mij moet je na mij, dus pas maar opquote:Zo, mn scriptie is met een voldoende beoordeeld
Bijna klaar met Communicatie Systemen!
Ik mag vrijdag met vijf anderen presenteren. Een voldoende = vakantiequote:Op donderdag 23 juni 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen presentatie van het Multimedia project, zit je met een groepje van 4, willen er 3 niet van presenteren. De mietjes...![]()
![]()
Waar ken ik dit toch van... ik was altijd de bok...maar ik vond het niet ergquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:47 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen presentatie van het Multimedia project, zit je met een groepje van 4, willen er 3 niet van presenteren. De mietjes...![]()
![]()
Jupquote:Op donderdag 23 juni 2005 00:49 schreef Vieske het volgende:
[..]
Ook gezellig volgende week een examengesprek? Volgens mij moet je na mij, dus pas maar op
Inbinden in FT is 1,35... en kosten verdelen is de afgelopen tijd er niet eens van gekomen. Ook zijn er veel individuele dingen die ingeleverd moeten worden, en vergeet de wekelijkse rapportages niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar.Bij ons kost inbinden 1 euro, vind ik nog schappelijk aangezien we de kosten verdelen tussen 4 man.
Kleurenprintje kost per pagina 50 cent of een euro, erg duur.
Meeste wat niet uitgeprint hoeft te worden print ik ook niet uit, alleen noodzakelijke dingen zoals projectverslagen, rapporten en ander zinnig werk.
op het corpushuys kost het 0,91 eurocent..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waar.Bij ons kost inbinden 1 euro, vind ik nog schappelijk aangezien we de kosten verdelen tussen 4 man.
Kleurenprintje kost per pagina 50 cent of een euro, erg duur.
Meeste wat niet uitgeprint hoeft te worden print ik ook niet uit, alleen noodzakelijke dingen zoals projectverslagen, rapporten en ander zinnig werk.
Gefeliciteerd! Ik krijg volgende week pas cijfer van de presentatie.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:08 schreef vw_caddy het volgende:
Zo, een 7,5 voor de eindpresentatieEn ik heb vakantie
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Omg, een hanze topic
Ben ik blij dat ik geen student ben
*joke hoor*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |