Mail die dingen dan, dan zet ik ze in de OP.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:49 schreef Poerkie het volgende:
Ik heb toch ergens foto's van Economie gepost?
tvp
Ik ga even op zoektocht...quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mail die dingen dan, dan zet ik ze in de OP.![]()
Wel binnen 48 uur, anders kan ik niet meer editten.quote:
ik ga dit jaar beginnen met fysiotherapie, als ik wat langer bezig ben, dan kan je me altijd pb'enquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:24 schreef jrbuurke het volgende:
Ik ben van plan om vanaf volgend jaar de opleiding fysiotherapie te gaan volgen aan deze hogeschool.
Zijn er toevallig studenten fysiotherapie die op deze school zitten op dit forum?
Ik zou graag met ze in contact komen, om met hun over hun ervaringen te praten
Oh die foto's kan ik me nog herinneren! Maar die linkjes doen het niet merk ik.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef Poerkie het volgende:
knip
Die andere was de binnenplaats.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef HeyFreak het volgende:
verkeerde pic, deze dus:
[afbeelding]
Dus in geval van een 3e wereldoorlog moeten we onder die brug schuilen of wat was de bedoeling van die opdracht?quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:09 schreef HeyFreak het volgende:
over deze brug kunnen dus makkelijk 2 tanks rijden(eerste opdracht toen ik met WTB begon)
[afbeelding]
Gaan we hier ook al een kliekje vormen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:17 schreef Sport_Life het volgende:
Jah ziet er netjes uit. Misschien leuk om wat icons erin te zetten van mensen die op die school zitten(niet origineel nee, maar wel leuk!
)
Ja en verander de topictitel dan ook maar gelijk naar zoiets als: "SC Hanzehogeschool Groningen Slowchat Topic III"quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gaan we hier ook al een kliekje vormen?![]()
SC is dubbel!quote:Op maandag 15 augustus 2005 01:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja en verander de topictitel dan ook maar gelijk naar zoiets als: "SC Hanzehogeschool Groningen Slowchat Topic III"![]()
Maar ik heb Slowchatquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:35 schreef Sport_Life het volgende:
ja weet ik veel die andere topics hebben ook allemaal SC, das cool ofzo
Valt wel mee, 12 uur van 50 minuten ofzo kom je wel aan maar vreselijk meer zal het niet zijn. Ik had hetzelfde als jou en het viel mij vreselijk mee, het is ook veel projectwerk (dus in groepsverband dingen doen). Ik vond het prima te doen. En wat ik hoorde van klasgenoten die wel doorgingen toen ik stopte (in november) kreeg je na de 1e periode ook al gelijk minder lesuren. Eerste periode/weken heb je sowieso al een paar lessen die je alleen hebt omdat je nieuw bent enzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 01:16 schreef Sport_Life het volgende:
Nog 2 weken en dan begint het allemaal weer.. K heb nu al geen zin meer eigenlijk om naar school te gaan. Hoeveel lessen heb je eigenlijk per week?? Ik ben op me vorige opleiding gewend om gemiddeld 12 uur les uur (van 40 min) per week te hebben, verdeeld over 4 dagen. Ben toch bang dat ik er op achteruit ga wat dat betreft
.
Jaaaaa, we zijn er weer!quote:
Ze zijn gewoon bang dat de dikke medestudenten er doorheen zakkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef HeyFreak het volgende:
verkeerde pic, deze dus:
[afbeelding]
Brug is ook vast gemaakt/ontwikkeld door Bouwkunde studenten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang dat de dikke medestudenten er doorheen zakken
Zeg, ik mis de lekkere wijven op de foto's. Zijn er genoeg daar, en toch is iedere foto er vrij vanquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef Poerkie het volgende:
Is dit ook een optie ipv mailen?
Copy/paste
[knip]
Zijn er genoeg ja maar dan moet Poerkie daar ff foto's van gaan maken aankomend jaar want ik was niet van plan om colleges te gaan volgen dit jaar op Eco.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:54 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zeg, ik mis de lekkere wijven op de foto's. Zijn er genoeg daar, en toch is iedere foto er vrij van![]()
Nog 15 dagen trouwens, mag ik weer aan de bak![]()
Rooster krijg je bij de ene opleiding bij de introductie en bij de andere op de 1e schooldag. Je kan wel kijken op BB maar als je niet weet in welke klas je zit.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar heeft iemand die in het september begint nu al zijn helo-code dan? En kun je dan ook je rooster zien?
Hmm okeequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Rooster krijg je bij de ene opleiding bij de introductie en bij de andere op de 1e schooldag. Je kan wel kijken op BB maar als je niet weet in welke klas je zit.Wij kregen het toen tijdens die ene introdag op school..
Tis nog geen 30 Augustusquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm okeeNouja.. maar in brief stond dat ik mn helo code zou krijgen voor introductie.
Je kan de Hanze niet missen he?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:57 schreef Vieske het volgende:
TVP
Mijn eerste TVP ooit...tsja moet toch een beetje op de hoogte blijven he...
En de code heb je al gekregen? Vriend van mij doet ook 1e jaars, en die kan niet inloggen.quote:
K heb die code al incl. email adres etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 09:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En de code heb je al gekregen? Vriend van mij doet ook 1e jaars, en die kan niet inloggen.
Ok, dan is er dus ergens iets centraal verkeerd gegaan, ken nu meerdere 1e jaars studenten die niet kunnen inloggen met hun gekregen inloggegevens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:52 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
K heb die code al incl. email adres etc.
Wat kan jij mekkeren inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
En ik heb nog niet eens een code
Wat kan ik zeuren he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |