quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Giel hoor je ook wel zonder radio..tenzij er natuurlijk iemand met een draagbare radio-cdspeler GNR of AC/DC doorheen gaat blazen
niet om 5 uur 's nachtsquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:43 schreef Roellio het volgende:
Vork, waarom zou je voor je tent willen zitten en bier drinken
300 meter verderop spelen 200 bands, straattheather, dj's etc.![]()
Giel was afgelopen jaar prima te volgen in de rij, vooran tegen het hekquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
De radio is voor in de rij hè, om te horen wat voor ellende Giel ten gehore brengt!
wat 's nachts op de campings gebeurt is de bonus van Lowlandsquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:48 schreef Vork het volgende:
Maar die bands spelen nog niet 's ochtends of op donderdagavond. Natuurlijk is er een 24 uurs cafe, of hoe dat ding tegenwoordig ook mag heten, maar ik vind een momentje van rust ook wel zo prettig. Daarnaast heb ik fantastische momentenen beleeft op de camping. Maar zolang er iig nog bands spelen, ben ik natuurlijk ook op het festivalterrein, zoals ieder ander
Ze staan tegelijk met MM.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:55 schreef rubbereend het volgende:
en gisteren Audio Bullys gezien, ze waren
Meldt!quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
Wie neemt er een digitale camera mee?
makkelijke keuze dusquote:
Een vriend van mij ook, maar ik denk dat ik er zelf ook nog eentje leen. Om de rest van het jaar weer heimwee te hebben.quote:
Als je vroeg genoeg bent wel jaquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn groep en ik willen twee 4 persoons tenten (van die grote tenten) mee nemen naar lowlands. Is hier wel plek voor om ze op te zetten?
als je er optijd bent is er plek zat voor. als je van plan was om er donderdagavond of vrijdagochtend nog even een te hobbelen, dan kan het nog wel wat lastig worden. Zeker als je ze bij elkaar wilt zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn groep en ik willen twee 4 persoons tenten (van die grote tenten) mee nemen naar lowlands. Is hier wel plek voor om ze op te zetten?
En in één zin je eigen post irrelevant gemaaktquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef Vork het volgende:
(Nouja, misschien schuif ik dan toch nog een wegwerpcameratje in m'n tas, voor het geval dat).
Dat is een van mijn specialiteitenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
En in één zin je eigen post irrelevant gemaakt
Dat wordt diplomatie met andere Lowlanders.....quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:17 schreef koen_pijl het volgende:
Is rond 5 uur s avonds bij het hek optijd?![]()
Ik! En veul foto's makenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
een analoge camera nog.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
Prima te doen hoor, alleen een beetje zoeken voor een relaxte plek. Ik zou iig geen grote tent meenemen als je dan pas gaat.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef Poppetjuh het volgende:
Op donderdag komen leek ons ook wel een geschikt plan. Jammer genoeg kunnen we er niet eerder dan 01:00 uur zijn. Is dat handig? Iemand?
hmm, wij zijn met 2 of 3 tenten en komen rond half 7 daar aan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:15 schreef Vork het volgende:
[..]
als je er optijd bent is er plek zat voor. als je van plan was om er donderdagavond of vrijdagochtend nog even een te hobbelen, dan kan het nog wel wat lastig worden. Zeker als je ze bij elkaar wilt zetten.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef koen_pijl het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:52 schreef crossover het volgende:
een mooi moment om mijn TVP te combineren met de vraag wat de Lima precies is.
'zoiets als de higher ground', en waarom heetie dan anders
weet iemand dit?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:37 schreef crossover het volgende:
wie weet hoe dat precies zit met die kaartjes of stickers van douwe egberts? die moest je aan je tent hangen en dan komen ze koffie brengen?
las ik op een onduidelijke advertentie achterop de volkskrant lowlands editie
makkelijk, camping 2&3 zullen dan misschien al wat lastiger worden maar 1,4of 5 zal geen probleem zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
hmm, wij zijn met 2 of 3 tenten en komen rond half 7 daar aan.
Is het dan nog mogelijk om met zn allen bij ellkaar te staan?
je krijgt bij de ingang je bandje en een boekje met daarin alle info over Lowlands en daarin staat t ook het blokjesschemaquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:12 schreef XoloX het volgende:
hmm krijg je bij de ingang zoals bij elk semi-degelijk festival ook een print out van het blokkenschema enzo??
denk dat je het verkeerd hebt en dat je de klok hebt horen luien ...etc etcquote:
ja, je mist nogal wat. Maar je ziet ook veel leuksquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een enorm eenzijdig beeld van het festival!
2&3 was vroeger altijd het leukste in de zin dat er het meeste te doen was 's nachts maar dat vond k afgelopen jaar vies tegenvallen. Op camping 1 was meer te doen. Maar over het algemeen is er meer leven op 2 & 3quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef Baserunner het volgende:
Wat is de leukste camping of is het allemaal precies hetzelfde?
Je moet voor 5 euro een pakket kopen en op vertoon van het t-shirt wat erin zit en een label wat je aan je tent kan hangen, kan je 3x koffie krijgen.quote:
tuurlijk! je mag doen wat je wilquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Baserunner het volgende:
kan je zo van de ene naar de andere camping of is dat te ver van elkaar?
*doet naar plattegrond kijken*
hmmm... Ok, mag je 's nachts dan gewoon van camping 1 naar de andere campings etc.?![]()
jep, heb et al gelezen, toch bedanktquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je moet voor 5 euro een pakket kopen en op vertoon van het t-shirt wat erin zit en een label wat je aan je tent kan hangen, kan je 3x koffie krijgen.
geen probleem, rest boeit me toch niet!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een enorm eenzijdig beeld van het festival!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Baserunner het volgende:
kan je zo van de ene naar de andere camping of is dat te ver van elkaar?
*doet naar plattegrond kijken*
hmmm... Ok, mag je 's nachts dan gewoon van camping 1 naar de andere campings etc.?![]()
en Royksopp is veel leukerquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef danizegtyo het volgende:
[..]
geen probleem, rest boeit me toch niet!![]()
prodigy ja, maar die zijn gelijk met royskopp..
80!quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef menesis het volgende:
[..]
Pff wordt compleet gek van dat spel man! Iemand al 100 gehaald?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:50 schreef peaceman het volgende:
Ik heb er op zich ook veel zin in, maar heb t gevoel dat ik enorm ziek aan het worden ben.. Alles doet me zeer..kutzooi![]()
![]()
![]()
Tja i wish dat ik er om kon lachen... wat ik nu niet kan en wat ook wel aangeeft hoe ik me voel...quote:
deze week gewoon gezond eten (fruit, groenten, brood, melk), vroeg slapen en rustigaan doen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja i wish dat ik er om kon lachen... wat ik nu niet kan en wat ook wel aangeeft hoe ik me voel...![]()
tja eigenlijk moet ik gewoon werken, maar moet zeggen dat ik dat nu ook niet zo zie zitten...Kutzooi!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef crossover het volgende:
[..]
deze week gewoon gezond eten (fruit, groenten, brood, melk), vroeg slapen en rustigaan doen!
I hope so..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef Roellio het volgende:
Meldt je ziek van je werk en blijf tot donderdag in bed, en dan lekker naar Lowlands!![]()
Ik verwacht jou donderdag om 12:00 achter het station!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik verwacht je donderdag om 24:00 bij het 24 uurscafé, peaceman, net zoals iedereen
beterschap
Ja, meester Roellioquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik verwacht jou donderdag om 12:00 achter het station!![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef Ascaroth het volgende:
Donderdag, hamburgermeisjesdag.
De attracties zijn schaars, he..op donderdagquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef Ascaroth het volgende:
Als je ééééven de OP had gelezen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:32 schreef mordradead het volgende:
man, dat koffie gebeueren is best oke
m'n zus vroeg zich af wanneer dat literatuur gebeuren op lowlands was aangezien zij een deel van de tijd moet werken... weet iemand dat ook
Ah, dat is wel aangenaam voor het oorquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:18 schreef Roellio het volgende:
Precies, zolang het in de rij maar relaxed is, verder boeit het me niet zo!
Zojuist de nieuwe NIN, Jane's Addiction, Mr. Bungle en Rage Against the Machine even aan het stapeltje toe gevoegd!
Mietjes zijn okéquote:
Saaie kutmuziek is de goede benamingquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:19 schreef Baserunner het volgende:
Hmm ik hou niet zo van die "britpop" als editors en doves etc... ( het heet toch britpop of is er een andere benaming voor het genre? )
komt dichtst in de buurt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:19 schreef Baserunner het volgende:
Hmm ik hou niet zo van die "britpop" als editors en doves etc... ( het heet toch britpop of is er een andere benaming voor het genre? )
De 1e de beste die THEO schreeuwt hook ik meteen neer.quote:
Ik denk dat ik je mening wel kan delenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Saaie kutmuziek is de goede benaming
Het zal je niks tegenvallen hoor. Gewoon open staan voor de dingen die er gebeuren en alles als leuk zien zeg maar. Je gaat genieten. Het is een gevoel en verslaving. 1 keer geweest en je wilt volgende week meteen weer!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:52 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb er echt TE veel zin in. Het is mijn eerste festival en ik heb er zoveel zin in dat het alleen maar kan tegen vallen.
Bristol heeft altijd wel van de goedkope en redelijk goede (want 2 Lowlands overleefd) tentjes. Gooi geen spul over je tent heen zolang je het niet nodig hebt; mijn ervaring is eerder dat het de waterdichtheid aantast, dan dat het nut heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga toch maar een nieuwe tent kopen....weet iemand een leuke aanbieding?
Ennuh wat voor spul kan ik het beste over me tent spuiten tegen regen?
Hendriks tenten? Link plz.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:39 schreef Kletz het volgende:
5 euro bij Hendriks tenten een iglo. Prima dingen. Elk jaar koop ik er 1, doe er 2 festivals mee en met lowlands laat ik em staan. Traditie getrouw
haha ok danquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hendriks tenten? Link plz.
Ik koop elk jaar een nieuwe tent voor Lowlands, ook traditie
Ik zag op vakantie leuke tentjes: die zetten zich in letterlijk 2 seconden zelf op! Zijn van Quechhua en kosten 50 euro.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beetje stomen: je kop boven een bak heet (kokend) water houden met wat kruidentroep (tijgerbalsem ofzo?) erin en een handdoek over je hoofd. Schijnt te helpen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:45 schreef knox_ het volgende:
Arg net 3 dagen voor Lowlands word ik snip verkoudenIk zit al de hele dag aan de Jus d Orange, iemand tips om er snel vanaf te komen?
Otrivin kopen, werkt perfect bij mij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:45 schreef knox_ het volgende:
Arg net 3 dagen voor Lowlands word ik snip verkoudenIk zit al de hele dag aan de Jus d Orange, iemand tips om er snel vanaf te komen?
Ja en mijn keel ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:56 schreef menesis het volgende:
[..]
En als je keelpijn hebt gewoon kokende thee drinken, dan gaan die bacterien vanzelf dood
Ik zou ieg geen al te dure kopenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Brandnetel of eucalyptus thee helpen bij mij altijd erg goed, en wat vitamine pillenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:03 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja en mijn keel ook
Maar dat van boven een teiltje hangen ga ik maar eens proberenWerkt dat ook met kruidenthee? want ik heb niks anders in huis
Dan heb je waarschijnlijk een vals kaartje. Van marktplaats zeker?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef spacemangraig het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal dat iedereen het hier over donderdag heeft, terwijl op mijn kaartje toch echt Vrijdag t/m Zondag staat.![]()
Ja, denk ik even leuk te gaan lopen etteren......quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:21 schreef Baserunner het volgende:
Het feest is vrijdag, maar je kan al op donderdag op de camping komen
Ik ga er voor het gemak maar even voor uit dat het te vergelijken is met een show Within Temptation. Die heb ik vorig jaar op Werchter gezien, met hun zwarte gewaden in de stralende zon, en dat was geen gezicht/gehoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:17 schreef Baserunner het volgende:
Weet iemand of de shows van Nightwish cool zijn? Muziek vind ik niet heel prachtig, opzich wel cool maar niet super, maar ik hoop dat zo'n show heel cool is, dat ik er toch nog kippevel van krijg ofzo
Neehoor, gewoon bij het postkantoor gehaald!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een vals kaartje. Van marktplaats zeker?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:54 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik zag op vakantie leuke tentjes: die zetten zich in letterlijk 2 seconden zelf op! Zijn van Quechhua en kosten 50 euro.
edit: filmpje ervan!
:d oja, k moet ook nog ff kijken of k nog genoeg haringen heb, ach anders vnd ik ze wel bij de tent naast mequote:Op maandag 15 augustus 2005 10:26 schreef MofoF1 het volgende:
Vanmiddag m'n tent controleren (of ik nog wel haringen heb enzo)![]()
De voorpret begint nu écht!!!!!
Maar eerst nog even werken...![]()
kom maar gewoon vrijdag en ga zondag dat scheelt wat in de drukte op donderdag en maandag voor mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef spacemangraig het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal dat iedereen het hier over donderdag heeft, terwijl op mijn kaartje toch echt Vrijdag t/m Zondag staat.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:54 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik zag op vakantie leuke tentjes: die zetten zich in letterlijk 2 seconden zelf op! Zijn van Quechhua en kosten 50 euro.
edit: filmpje ervan!
Geloof me dat zijn klote tenten. Idd, 5 seconden staan ze (plus de tijd om ze met haringen vast te zetten) maar als je niet weet hoe je ze moet opvouwen ben je daar langer mee bezig dan het opzetten van een iglotent. En als je em verkeerd opvouwt dan kan ie heel makkelijk kapot.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]hier had k over gelezen in de consumentengids
dat wordt mijn volgende tent
Ik werk op Lowlands dus ga een dag eerder heen ivm rooster etcquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef spacemangraig het volgende:
een vriendin van me heft een slaapzak die opgevouwen niet groter is dan een toilettas, da's ook ideaalquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:46 schreef mordradead het volgende:
die dingen zijn geniaal, ik wil er ook een en dan zo'n luchtbedmatras geval die zichzelf opblaast
Dat kan wel alleen als je het bandje van vorig jaar laat zien anders larten ze je echt de camping nog niet op.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik werk op Lowlands dus ga een dag eerder heen ivm rooster etc(indrinken
) maar je kan dus de avond er voor vast je tent neerzetten enz
Jij en indrinken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:09 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik werk op Lowlands dus ga een dag eerder heen ivm rooster etc(indrinken
) maar je kan dus de avond er voor vast je tent neerzetten enz
Dat laat ik dan wel aan jou overquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:17 schreef DrMarten het volgende:
Jij en indrinken?
Als je eerst gaat indrinken end an serieus gaat drinken wil ik wel eens zien hoe jij nog gaat werken
je moet idd wel ff opletten bij het opvouwen , maar heb het meermaals geprobeerd en ik begin er al een echte pro in te wordenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Geloof me dat zijn klote tenten. Idd, 5 seconden staan ze (plus de tijd om ze met haringen vast te zetten) maar als je niet weet hoe je ze moet opvouwen ben je daar langer mee bezig dan het opzetten van een iglotent. En als je em verkeerd opvouwt dan kan ie heel makkelijk kapot.
Tssss, luie draakquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat laat ik dan wel aan jou over
onder de toiletten.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef Baserunner het volgende:
Er zijn toch ook kluisjes aanwezig? zo ja, waar zijn die gepositioneerd?
ja, gewoon door het toiletgat naar beneden laten zakken die waardevolle spullen, no problemo...quote:
en superveiligquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, gewoon door het toiletgat naar beneden laten zakken die waardevolle spullen, no problemo...
Nee helaas niet...quote:Op maandag 15 augustus 2005 08:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Al weer beter Peaceman?
afgelopen jaren bij de campingwinkel aan het begin van het pad langs alle campings net na de brug, dacht ikquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef Baserunner het volgende:
Er zijn toch ook kluisjes aanwezig? zo ja, waar zijn die gepositioneerd?
IDD en scheerlijnen zijn al helemaal geen probleem...quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
:d oja, k moet ook nog ff kijken of k nog genoeg haringen heb, ach anders vnd ik ze wel bij de tent naast me
6 uur, en geen minuut eerderquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:47 schreef menesis het volgende:
Hoe laat gaat de poort nou ECHT open op donderdag? Bij Pinkpop gaat ie altijd wat eerder dan ze zeggen kan ik me herinneren...
hoe de hell kom je daarbij!? ik hoop dat dat niet waar isquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef Roellio het volgende:
8 muntjes voor een 6-pack dus. Das 8 euro. Niet duur!
De "campsite store" wel, daar kun je tenten, luchtbedden, condooms etc. kopen. De camping "supermarkt" werkt gewoon met muntjes.quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:29 schreef koen_pijl het volgende:
In de camping winkel kan je toch wel met euries betalen??
6 blikjes voor de prijs van 4quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:26 schreef crossover het volgende:
[..]
hoe de hell kom je daarbij!? ik hoop dat dat niet waar is
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:53 schreef Roppenzo het volgende:
maar ja.. zeulen met tenten en tassen in een trein... das ok wa..
Dus?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef alsem het volgende:
post anders 3 keer achter elkaar..
Nogal! Damn, dat jij je zo laat afzettenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:02 schreef Roellio het volgende:
Waarom vind je dat erg? Vind je dát al duur?
120 muntjes voor een tentquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef Roellio het volgende:
[..]
De "campsite store" wel, daar kun je tenten, luchtbedden, condooms etc. kopen. De camping "supermarkt" werkt gewoon met muntjes.
Wat wil je danquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nogal! Damn, dat jij je zo laat afzetten.
hij gaat vrijdag pas openquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:47 schreef menesis het volgende:
Hoe laat gaat de poort nou ECHT open op donderdag? Bij Pinkpop gaat ie altijd wat eerder dan ze zeggen kan ik me herinneren...
betaal jij 6 euro voor een sixpack? bij welke supermarkt winkel jij?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:09 schreef Roellio het volgende:
[..]
Wat wil je danDezelfde prijs als bij de aldi? Ik vind een 6-pack gekoeld bier op een festival voor 8 euro absoluut geen gekke prijs hoor. Wat kost een 6-pack Grolsch bij de supermarkt? Volgens mij ook een euro of 6.
Je betaalt ter vergelijking op het festivalterrein 6 euro voor een lauwe pizza-punt, dát vind ik wel duur. En tsja... ik knal er in een weekend lowlands +/- 350 euro doorheen, boeiend. Het is per slot van rekening maar 1 keer per jaar.
Overigens heb ik het voordeel dat ik met mijn touringcar ongeveer 400 euro winst maak en dus éigenlijk gratis ga!
ik dacht dat het 6 munten was, en aangezien ik niet van plan ben kutbier te drinken zullen er een boel sixpacks doorheen gaan bij mijquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:02 schreef Roellio het volgende:
[..]
6 blikjes voor de prijs van 4
1 biertje = 2 muntjes
1 muntje = 1 euro
4 x 2 = 8 muntjes/euro.
Waarom vind je dat erg? Vind je dát al duur?
Dan zou ik maar wat eten en een kookstelletje meenemen.
Inderdaad, gangbaar is 50ct per blikje meen ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
betaal jij 6 euro voor een sixpack? bij welke supermarkt winkel jij?
Vreemde zinsconstructie.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, gangbaar is 50ct per blikje meen ik.
Ga je ook bekertjes verzamelen dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:21 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zie het een beetje als een sport om juist zo min mogelijk op te maken: eigen drank, eigen wiet, eigen eten (1x per dag iets kopen), geen bandshirt/wietlollies etc. Het gaf me vorig jaar een goed gevoel om nog zat geld te hebben op de bankrekening (hetgeen dit jaar een vereiste is).
Ben ik nou zo wereldvreemd dat ik niet weet wat een six-pack kost in de winkel!quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, gangbaar is 50ct per blikje meen ik.
sssssssttttttquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hij bedoelt de camping?
Donderdag rond 2 uur.
Nee, dat is me toch te laag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga je ook bekertjes verzamelen dan?
idd volgens mij betaal je in de campwinkel maar één muntje per blikjequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef crossover het volgende:
[..]
ik dacht dat het 6 munten was, en aangezien ik niet van plan ben kutbier te drinken zullen er een boel sixpacks doorheen gaan bij mij
Ga je nooit vissen of zo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ben ik nou zo wereldvreemd dat ik niet weet wat een six-pack kost in de winkel!
blijkbaar...![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, dat is me toch te laag.
Ik hou niet zo van dat kliekjesgedoequote:Op maandag 15 augustus 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ssssssstttttt
newbies horen pas op vrijdag te komen
biervissen?quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:09 schreef Roellio het volgende:
[..]
Overigens heb ik het voordeel dat ik met mijn touringcar ongeveer 400 euro winst maak en dus éigenlijk gratis ga!
k ook nie, maar we krijgen die vraag om de 8 postsquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dat insidersgedoe.
Ik zal het uitleggen: je staat om 5 uur op, pakt een viskoffer, haalt de schultenbrau uit de koelkast, neemt een zakje wiet mee en om 6 uur 's ochtends zit je lekker te chillen aan het meer. Is dat een mooi perspectief voor de rest van de dag of niet?quote:
idd, dat is nog eens levenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen: je staat om 5 uur op, pakt een viskoffer, haalt de schultenbrau uit de koelkast, neemt een zakje wiet mee en om 6 uur 's ochtends zit je lekker te chillen aan het meer. Is dat een mooi perspectief voor de rest van de dag of niet?
Prioriteiten hè. Voor je wat geld hebt met die bekertjes heb je 3 optredens gemist.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar wel je eigen eten meesjouwen
tegen die everzwijnhammetjes kan ik geen eten mee nemen
Dat is toch op het festivalterrein? Ik denk niet dat een vishengel daar binnen komt....Zou op zich wel cool zijn. Ik ga er denk ik wel even in zwemmen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, dat is nog eens leven
voordeel op Lowlands is ook water, vergeet je je viskoffer niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |