abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29635372
Aftelklok

Voorgaande delen:

A Camping Flight 2 lowlands 2005
A Campingflight to Lowlands 2005, deel 2
A Camping Flight To Lowlands 2005, deel 3
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 4
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 5
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 6
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 7 alweer!
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 8
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, deel 9
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Part X!
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Part XI
Kampeervlucht naar Lowlands Paradise nummertje 12
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 13
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 14
A Campingflight to Lowlands Paradise 2005, Deel 15

En uiteraard: De elende van Lowlands

Houd voor nieuwtjes en geruchten dit topic, de Lowlandssite, Graz.nl en Festivalinfo.nl in de gaten!

Voorlopige programma vrijdag:

Voorlopige programma zaterdag:

Voorlopige programma zondag:

WAAR EN WANNEER VINDT LOWLANDS 2005 PLAATS?

Vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 augustus 2005 op het evenemententerrein van Walibi World in Biddinghuizen.

WAAR ZIJN KAARTEN VOOR LOWLANDS 2005 TE KOOP?
Kaarten zijn verkrijgbaar via de 151 grotere postkantoren, Ticketservice 0900-300.1250 (45 ct.p.m.), www.ticketservice.nl, 33 GWK-Stationskantoren, 12 grotere VVV kantoren en de bekende voorverkoopadressen De kaartverkoop is gestart op zaterdag 5 februari jl.
Belgen kopen hun ticket via de FNAC-winkels in Antwerpen, Brussel, Gent, Luik, Wijnegem en Leuven, via Ticket FNAC 0900-00600 (45 ct. p.m.) of www.fnac.be.

WAT KOSTEN KAARTEN VOOR LOWLANDS 2005?
115 euro (3 dagen festival incl. kamperen met tent, parkeren en pendelbus, excl. servicekosten)
Combiticket: 133 euro (idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2005 met uitzondering van donderdag 18 augustus).

IK KAN EEN KAARTJE VAN EEN VRIEND KOPEN; HOE WEET IK OF DAT VALS IS OF NIET?
Die garantie heb je alleen als je een kaartje koopt via een erkend voorverkoopadres. Met een vals kaartje heb je géén toegang tot Lowlands. Kijk ook uit met het kopen van kaarten op het internet, anders dan bij www.ticketservice.nl!

IK HEB EEN KAARTJE GEKOCHT MAAR KAN NIET KOMEN (OM WAT VOOR REDEN DAN OOK); KRIJG IK DAN MIJN GELD TERUG?

Nee. Reeds gekochte kaarten worden niet teruggenomen. Als je je ticket bij www.ticketservice.nl koopt, kan je wel een annuleringsverzekering nemen om je te beschermen tegen onverwachte tegenslagen zoals onvoorziene ziekenhuisopname, zwangerschapscomplicaties, ongevallen...

KAN IK OOK ÉÉN DAG KOMEN, OF TWEE, EN WAT KOST DAT DAN?
Lowlands is een driedaags kampeerfestival, dus verkopen we alleen driedagenkaarten. Je kúnt wel alleen één of twee dagen komen, maar je moet dan wel het volle pond betalen.

HOE OUD MOET JE ZIJN OM LOWLANDS BINNEN TE KOMEN?
De adviesleeftijd is 16. Als je jonger bent, moet je in gezelschap zijn van iemand ouder dan 18. Let op: we schenken geen alcohol aan personen onder de 16!

WANNEER GAAT HET FESTIVALTERREIN OPEN EN HOE LAAT BEGINT HET PROGRAMMA?

Vrijdag 19 augustus om 13.00 uur. De eerste act begint om 16.00 uur.

WANNEER MAG JE KOMEN? IK HOORDE DAT DONDERDAG AL KAN?
Op donderdag geldt een beperkte openstelling vanaf 18.00 uur, met minimale voorzieningen. En hoewel de doorstroming bij de ingang sinds vorig jaar sterk verbeterd is, kunnen we niet vaak genoeg herhalen: vermijd lange wachtrijen bij de ingang en kom niet voor donderdag 18.00 uur naar Biddinghuizen!

IK KAN PAS VRIJDAGAVOND / ZATERDAG / ZONDAG KOMEN; KAN DAT DAN NOG?
Ja hoor. Er is genoeg plaats op de campings om nog een plekje te vinden.

KAN IK TUSSENDOOR NAAR HUIS TOE?
Ja dat kan. Mits je het polsbandje onbeschadigd om je pols laat. Je kunt dus ook thuis slapen als je dat zou willen. De pendelbussen blijven gedurende het hele festival rijden.

WIJ KOMEN MET EEN GROEP; KUNNEN WE DAN AL EERDER EEN GROOT STUK TERREIN RESERVEREN?
Nee, dat kan niet. Iedereen is op hetzelfde tijdstip welkom op de camping.

MAG IK MIJN FOTOTOESTEL MEENEMEN OP HET FESTIVALTERREIN?
Als het een huis-, tuin- en keukencamera is, wel. Professionele apparatuur is niet toegestaan: toestellen met afneembare lenzen worden sowieso niet toegelaten, net als filmcamera's en opname-apparatuur

HOEVEEL DRANK MAG JE MEENEMEN?
Je mag per persoon 12 blikjes (fris)drank en 1 plastic literfles met (fris)drank meenemen naar de camping, maar niet naar het festivalterrein zelf. Glas is op het gehele Lowlandsterrein verboden, dus ook op de camping.

MAG IK MIJN EIGEN VOEDSEL EN DRANK MEENEMEN NAAR HET CAMPING- OF FESTIVALTERREIN?
Zolang het niet in glas is verpakt, kun je eten meenemen naar de camping. Wil je op het festivalterrein eten, verpak het dan bijvoorbeeld in plastic zakjes, maar in ieder geval niet in harde verpakkingen. Ook petflessen zijn niet toegestaan. Drank in blik en plastic flessen mag wel overgegoten worden in plastic bekers.

IS HET TREINKAARTJE INBEGREPEN BIJ DE PRIJS VAN HET LOWLANDSTICKET?
Nee. Het treinkaartje moet je zelf nog kopen.

OM DE HOEVEEL TIJD RIJDEN DE PENDELBUSSEN?
Minimaal één keer per uur maar bij drukte veel vaker.

WAT KOST DE PENDELBUS?
De prijs van de pendelbus is bij de ticketprijs inbegrepen. Mensen met een geldig Lowlandsticket mogen dus voor niets mee.

KOST PARKEREN IETS?
Nee, parkeren kost niets extra. Het parkeren is net als de pendelbussen- inbegrepen in de ticketprijs.

ZIJN DE PARKEERPLAATSEN BEWAAKT?
Ze worden net zo bewaakt als de rest van het terrein. Dat betekent niet dat het verstandig is om waardevolle spullen in je auto te laten liggen. Overigens is het parkeren van je auto volledig voor eigen risico.

IK WORD MET DE AUTO GEBRACHT, KAN DAT?
Ja, dat kan. Laat de chauffeur naar Flevoland rijden. Volg dan de borden 'Walibi World' en daarna de borden 'Lowlands'. Voor het afzetten volg je daarna de borden 'Kiss 'N Ride Wegbrengen/Ophalen'. Omdat de wegen rond het terrein smal zijn, is het niet toegestaan (en ook nog eens levensgevaarlijk) om je aan de kant van de openbare weg te laten afzetten. Let op: de politie controleert hierop! Op de 'Kiss 'N Ride'-parking worden flyers uitgedeeld met daarop de spelregels voor het ophalen. Als je wegbrengchauffeur je ook weer ophaalt, zorg dan dat je de Kiss 'N Ride-flyer aan deze persoon meegeeft.

MAG IK MET MIJN CAMPER OF CARAVAN KOMEN?

Ja, dat mag, op voorwaarde dat je een Camper Camping-ticket hebt aangeschaft en je niet met een voor de gelegenheid omgebouwd busje komt. Alleen officieel als camper/caravan/vouwwagen geregistreerde voertuigen worden geaccepteerd. Dus ook je omgebouwde busje moet door de RDW als camper zijn geregistreerd. We hebben een speciale campercamping. Volg de normale autoroute en de aanwijzingen van de Lowlandsorganisatie. Je komt dan vanzelf op de campercamping terecht. Realiseer je wel dat er geen elektriciteit is en dat je geen aggregaten en geluidsinstallaties mee mag nemen in verband met geluidsoverlast.
Gasflessen: alleen campinggas (in de kleine blauwe gasflessen, voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers/caravans/vouwwagens zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.

HOE WERKT HET CAMPER CAMPING-TICKET?
Je hebt recht op een standplaats van 30 m² groot. Je auto parkeer je op de parking (dus niet bij je caravan). Je camper/caravan/vouwwagen kan een maximale lengte hebben van 6 meter. Het is toegestaan naast je camper/caravan/vouwwagen maximaal 1 (voor)tent op te stellen. Is 30 m² te klein voor jouw camper/caravan/vouwwagen? Dan dien je een tweede of derde Camper Camping-ticket te kopen. Voor alle duidelijkheid: het ticket geldt voor de standplaats - ongeacht hoeveel personen in de camper/caravan/vouwwagen overnachten. Natuurlijk dienen alle gebruikers van de camper/caravan/vouwwagen wel over een geldig Lowlands-ticket te beschikken.

WAT KOST DAT CAMPER CAMPING-TICKET EN HOE KOM IK ER AAN?
Een Camper Camping-ticket kost 25 euro (excl. servicekosten) en is te koop via dezelfde kanalen als je Lowlands-kaartje. LET OP: er is slechts een beperkt aantal Camper Camping-tickets beschikbaar en de verkoop ervan stopt op zaterdag 6 augustus 2005!!!

WAAROM HEBBEN JULLIE DAT CAMPER CAMPING-TICKET INGEVOERD?
De afgelopen twee jaar is het aantal campers/caravans/vouwwagens op Lowlands enorm toegenomen. Daarnaast neemt de campercamping relatief gezien veel meer ruimte in dan de tentencampings en zorgt het voor een veel grotere druk op de organisatie (toezicht, personeel, voorzieningen, etc.) in verhouding tot het aantal mensen dat er overnacht. Ook werden de afgelopen jaar steeds vaker hele tentenkampen opgesteld rondom caravans en campers, waardoor de campercamping zijn specifieke functie dreigde te verliezen.

KOMEN ER DAN EXTRA VOORZIENINGEN OP DE CAMPER CAMPING?
Er zal een toiletblok op de campercamping geplaatst worden. Verder zullen de douches dit jaar dichter bij de campercamping te vinden zijn.

IK KOM MET DE MOTOR: HOE WERKT DAT DAN?
Wie met de motor komt, heeft de keuze:
Koop je een Camper Camping-ticket, dan geeft dat recht op een plek voor je motor + 2 tentjes OF 2 motoren + 1 tentje op de campercamping.
Koop je géén Camper Camping-ticket, dan kun je je motor parkeren op de motorenparking en gewoon op een van de tentencampings verblijven. In dat geval kampeer je dus niet naast je motor. De speciale motorenparking ligt vlakbij de hoofdentree. Om deze parking te bereiken volg je de aanwijzingen van de organisatie.

MAG JE EEN HAMER MEENEMEN VOOR JE HARINGEN?
Alleen kleine hamers of rubberen hamers zijn toegestaan, mokers niet.

IK WIL BARBECUEN, MAG DAT?
Open vuur is te allen tijde verboden op het gehele Lowlandsterrein. Op de camping hoef je met een kleine wegwerpbarbecue geen problemen te verwachten, maar kolenbarbecues zijn verboden. Op last van de brandweer of iemand van de Lowlandsorganisatie ben je verplicht de barbecue te doven.

IK HEB ZO'N CAMPINGGASJE. MAG DAT WEL?
Ja. Campinggas (in de kleine blauwe flessen voor eenmalig gebruik) is toegestaan. Gasinstallaties en andere soorten gasflessen in campers en caravans zijn op last van de brandweer om veiligheidsredenen verboden en zullen bij controle in beslag worden genomen. Bij eventueel verlies van de gasflessen kun je de organisatie hiervoor niet aansprakelijk stellen.

GELDEN ER SPECIALE REGELS OP DE CAMPER / CARAVANCAMPING?
Nee; voor deze camping gelden dezelfde regels als voor de overige campings. Glas, open vuur, aggregaten en geluidsinstallaties zijn dus ook hier verboden, en ook hier is geen elektriciteit.

MAG IK EEN AGGREGAAT MEENEMEN?

Nee, dit is in verband met geluidsoverlast verboden. Ook geluidsinstallaties zijn niet toegestaan.

HEBBEN JULLIE STROOM EN WATER OP DE CAMPERCAMPING?
Respectievelijk nee en ja. We hebben geen stroomaansluitingen op de campings, maar wel water en warme douches. Die vind je in de badhuizen.

WAAR KAN IK TERECHT MET VERLOREN OF GEVONDEN VOORWERPEN?

Bij de politiepost of bij een van de infobalies.

KAN IK ERGENS MIJN MOBIELE TELEFOON OPLADEN?
Ja, bij de Orange-stand zijn voldoende mogelijkheden om je mobieltje weer van energie te voorzien.

KUN JE OOK PINNEN OP HET TERREIN?
Ja

Uit Da hopman's administratie
93 - 75,- 7500 bezoekers (cap. was 15000) rood plastic bandje
94 - 95,- 12500 bezoekers geel touwtje
95 - 115,- 20000 bezoekers (bier 2,50) rood/zwart lintje
96 - 140,- 31000 (uitverkocht) zwart/geel lintje
97 - 145,- 40000 roze/rood lintje
98 - 150,- 50000 (uitverkocht) roze/oranje lintje
99 - 160,- 57500 (uitverkocht) blauw/wit lintje (vind ik de mooiste tot nu toe)
00 - 175,- 57500 (uitverkocht) groen/paars lintje
01 - 195,- 57500 (uitverkocht) blauw/paarzig lintje (incl. kliko)
02 - 97,50 60000 (uitverkocht) roze/geel lintje (incl. beter bevestigde kliko)
03 - 105,- 60.000 (uitverkocht) paars/wit lintje met goede kliko
04 - 115,- - 50.000 (niet uitverkocht) oranje/zwart lintje, wederom met kliko

pi_29635387
Game on!
pi_29635424
Giel hoor je ook wel zonder radio..tenzij er natuurlijk iemand met een draagbare radio-cdspeler GNR of AC/DC doorheen gaat blazen
pi_29635433
een mooi moment om mijn TVP te combineren met de vraag wat de Lima precies is.

'zoiets als de higher ground', en waarom heetie dan anders
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_29635460
Ik vind, dat ze die kankerknopjes (jij noemt ze kliko's) van het bandje moeten halen. Dat computert niet prettig .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_29635485
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Giel hoor je ook wel zonder radio..tenzij er natuurlijk iemand met een draagbare radio-cdspeler GNR of AC/DC doorheen gaat blazen

"The razors edge" en "appetite for destruction" liggen alweer op het stapeltje hoor!
pi_29635498
Over die radio's: ik moet zeggen dat ik het op een gegeven moment wel handig vond om de Distillers te kunnen horen toen ik te veel "genoten" had om in de Grolsch-tent te staan.

[ Bericht 4% gewijzigd door RichardQuest op 14-08-2005 19:20:40 ]
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 18:55:14 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29635505
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:43 schreef Roellio het volgende:
Vork, waarom zou je voor je tent willen zitten en bier drinken

300 meter verderop spelen 200 bands, straattheather, dj's etc.
niet om 5 uur 's nachts
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:46 schreef Roellio het volgende:

[..]

De radio is voor in de rij hè, om te horen wat voor ellende Giel ten gehore brengt!
Giel was afgelopen jaar prima te volgen in de rij, vooran tegen het hek
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:48 schreef Vork het volgende:
Maar die bands spelen nog niet 's ochtends of op donderdagavond. Natuurlijk is er een 24 uurs cafe, of hoe dat ding tegenwoordig ook mag heten, maar ik vind een momentje van rust ook wel zo prettig. Daarnaast heb ik fantastische momentenen beleeft op de camping. Maar zolang er iig nog bands spelen, ben ik natuurlijk ook op het festivalterrein, zoals ieder ander
wat 's nachts op de campings gebeurt is de bonus van Lowlands zoveel geweldige dingen meegemaakt daar en waarschijnlijk de laatste nacht maar weer wakker blijven

en gisteren Audio Bullys gezien, ze waren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29635531
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:55 schreef rubbereend het volgende:

en gisteren Audio Bullys gezien, ze waren
Ze staan tegelijk met MM.

Vrijdagavond naar Team America:World Police en daarna nog ff knallen bij Roni Size!
pi_29635599
Wie neemt er een digitale camera mee?
pi_29635608
Zo, blokkenschema uitgeprint en een paar pijltjes gezet
pi_29635624
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
Meldt!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 19:01:23 #13
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29635655
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:56 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ze staan tegelijk met MM.
makkelijke keuze dus
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29635658
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:00 schreef Roellio het volgende:

[..]

Meldt!
Een vriend van mij ook, maar ik denk dat ik er zelf ook nog eentje leen. Om de rest van het jaar weer heimwee te hebben.
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:08:04 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29635794
Ik neem geen camera mee. Ik heb twee keer een camera meegenomen en amper foto's gemaakt. Ik vermaak me er meestal teveel om op een camera te moeten letten, foto's te maken of wat dan ook. Nee laat mij maar lekker cameraloos Lowlands beleven. Ook dit jaar. (Nouja, misschien schuif ik dan toch nog een wegwerpcameratje in m'n tas, voor het geval dat).
pi_29635830
ik kan hier natuurlijk een verkapte tvp neerzetten, dus doe ik dat ook maar
pi_29635835
Ik neem er ook één mee! Ik had hem ook vorig jaar mee naar pinkpop en dat is toch wel errug leuk achteraf!
pi_29635912
Mijn groep en ik willen twee 4 persoons tenten (van die grote tenten) mee nemen naar lowlands. Is hier wel plek voor om ze op te zetten?
Xbox Live: koenpijl
pi_29635941
als je snel genoeg bent wel. anders moet je tussen de tenten een plek zoeken...
pi_29635952
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn groep en ik willen twee 4 persoons tenten (van die grote tenten) mee nemen naar lowlands. Is hier wel plek voor om ze op te zetten?
Als je vroeg genoeg bent wel ja
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:15:18 #21
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29635971
quote:
als je er optijd bent is er plek zat voor. als je van plan was om er donderdagavond of vrijdagochtend nog even een te hobbelen, dan kan het nog wel wat lastig worden. Zeker als je ze bij elkaar wilt zetten.
pi_29635990
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef Vork het volgende:
(Nouja, misschien schuif ik dan toch nog een wegwerpcameratje in m'n tas, voor het geval dat).
En in één zin je eigen post irrelevant gemaakt
pi_29636007
Is rond 5 uur s avonds bij het hek optijd?
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:17:12 #24
3878 Vork
Manisch creatief
pi_29636008
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
En in één zin je eigen post irrelevant gemaakt
Dat is een van mijn specialiteiten
pi_29636325
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:17 schreef koen_pijl het volgende:
Is rond 5 uur s avonds bij het hek optijd?
Dat wordt diplomatie met andere Lowlanders.....
pi_29636348
quote:
Ik! En veul foto's maken
pi_29636505
wie weet hoe dat precies zit met die kaartjes of stickers van douwe egberts? die moest je aan je tent hangen en dan komen ze koffie brengen?
las ik op een onduidelijke advertentie achterop de volkskrant lowlands editie
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_29636528
Weet er iemand waar ik goedkoop een grote weekendtas oid kan kopen? Kwam er net echter dat mijn tas gesloopt is
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_29636570
Koston: kringloopwinkel .
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:44:38 #30
79871 Poppetjuh
Pas op! Ik pop!
pi_29636715
Op donderdag komen leek ons ook wel een geschikt plan. Jammer genoeg kunnen we er niet eerder dan 01:00 uur zijn. Is dat handig? Iemand?
pi_29636798
quote:
een analoge camera nog.
mn digitale lust erg graag batterijen
pi_29636800
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef Poppetjuh het volgende:
Op donderdag komen leek ons ook wel een geschikt plan. Jammer genoeg kunnen we er niet eerder dan 01:00 uur zijn. Is dat handig? Iemand?
Prima te doen hoor, alleen een beetje zoeken voor een relaxte plek. Ik zou iig geen grote tent meenemen als je dan pas gaat.
pi_29636879
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:15 schreef Vork het volgende:

[..]

als je er optijd bent is er plek zat voor. als je van plan was om er donderdagavond of vrijdagochtend nog even een te hobbelen, dan kan het nog wel wat lastig worden. Zeker als je ze bij elkaar wilt zetten.
hmm, wij zijn met 2 of 3 tenten en komen rond half 7 daar aan.
Is het dan nog mogelijk om met zn allen bij ellkaar te staan?
pi_29636921
Tvp!

Ennuh, hoe zit het met de meet?
pi_29637101
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:52 schreef Cutie het volgende:
Tvp!

Ennuh, hoe zit het met de meet?
12 uur bij het 24h. café!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 20:07:26 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29637316
quote:
die kun je op vrijdagavond ook nog wel kwijt, op camping 1 is meestal dan nog wel plek, achterin
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29637370
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:52 schreef crossover het volgende:
een mooi moment om mijn TVP te combineren met de vraag wat de Lima precies is.

'zoiets als de higher ground', en waarom heetie dan anders
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:37 schreef crossover het volgende:
wie weet hoe dat precies zit met die kaartjes of stickers van douwe egberts? die moest je aan je tent hangen en dan komen ze koffie brengen?
las ik op een onduidelijke advertentie achterop de volkskrant lowlands editie
weet iemand dit?
pi_29637436
hmm krijg je bij de ingang zoals bij elk semi-degelijk festival ook een print out van het blokkenschema enzo??
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
comentaar via email (ambong[@]gmail)
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 20:12:39 #39
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29637446
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef super-muffin het volgende:

[..]

hmm, wij zijn met 2 of 3 tenten en komen rond half 7 daar aan.
Is het dan nog mogelijk om met zn allen bij ellkaar te staan?
makkelijk, camping 2&3 zullen dan misschien al wat lastiger worden maar 1,4of 5 zal geen probleem zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 20:13:47 #40
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29637481
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:12 schreef XoloX het volgende:
hmm krijg je bij de ingang zoals bij elk semi-degelijk festival ook een print out van het blokkenschema enzo??
je krijgt bij de ingang je bandje en een boekje met daarin alle info over Lowlands en daarin staat t ook het blokjesschema
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29637533
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:09 schreef crossover het volgende:

[..]

[..]

weet iemand dit?
denk dat je het verkeerd hebt en dat je de klok hebt horen luien ...etc etc

heb ff gegoogled en denk dat je dit bedoelt.

http://www.admanager.nl/i(...)php%253Fstart%253D10
Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
comentaar via email (ambong[@]gmail)
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
pi_29638055
ik doe alleen de bravo-tent aan!
pi_29638337
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:34 schreef danizegtyo het volgende:
ik doe alleen de bravo-tent aan!
Dan krijg je wel een enorm eenzijdig beeld van het festival!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 20:44:58 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29638396
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:

[..]

ja, je mist nogal wat. Maar je ziet ook veel leuks
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29638461
pi_29638502
Wat is de leukste camping of is het allemaal precies hetzelfde?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 20:51:05 #47
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29638547
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef Baserunner het volgende:
Wat is de leukste camping of is het allemaal precies hetzelfde?
2&3 was vroeger altijd het leukste in de zin dat er het meeste te doen was 's nachts maar dat vond k afgelopen jaar vies tegenvallen. Op camping 1 was meer te doen. Maar over het algemeen is er meer leven op 2 & 3
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:03:52 #48
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_29638892
Zal het dan toch nog lekker weer worden?
pi_29638895
kan je zo van de ene naar de andere camping of is dat te ver van elkaar?

*doet naar plattegrond kijken*

hmmm... Ok, mag je 's nachts dan gewoon van camping 1 naar de andere campings etc.?
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:05:35 #50
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_29638941
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:09 schreef crossover het volgende:

[..]

[..]

weet iemand dit?
Je moet voor 5 euro een pakket kopen en op vertoon van het t-shirt wat erin zit en een label wat je aan je tent kan hangen, kan je 3x koffie krijgen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_29639165
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Baserunner het volgende:

hmmm... Ok, mag je 's nachts dan gewoon van camping 1 naar de andere campings etc.?
tuurlijk! je mag doen wat je wil
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je moet voor 5 euro een pakket kopen en op vertoon van het t-shirt wat erin zit en een label wat je aan je tent kan hangen, kan je 3x koffie krijgen.
jep, heb et al gelezen, toch bedankt
pi_29639223
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:

[..]

geen probleem, rest boeit me toch niet!
prodigy ja, maar die zijn gelijk met royskopp..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 21:18:56 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29639363
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Baserunner het volgende:

natuurlijk, vaste prik elke nacht even over de andere campings lopen
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 21:19:42 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29639391
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef danizegtyo het volgende:

[..]

geen probleem, rest boeit me toch niet!
prodigy ja, maar die zijn gelijk met royskopp..
en Royksopp is veel leuker
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29639421
TVP's zijn voor mietjes

tvp
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29639907
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:47 schreef crossover het volgende:
www.koffiewekker.nl
gaaf man
Pff wordt compleet gek van dat spel man! Iemand al 100 gehaald?
pi_29640068
tvp
pi_29640208
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef menesis het volgende:

[..]

Pff wordt compleet gek van dat spel man! Iemand al 100 gehaald?
80!
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:25:58 #59
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29641300
Hmmm vermoedelijk zal ik niet op de camping staan dit jaar...
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:29:20 #60
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29641450
heeft iemand ook enig idee wanneer het literatuur event plaats vindt? en komt giphart ook.. wanneer?
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:45:02 #61
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29641930
teeeeeering wat heb ik veel zin in een plezierige Lowlands! Net weer terug van Reggae Sundance en ik heb er heeeeeelemaal zin in!
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:50:20 #62
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29642101
Ik heb er op zich ook veel zin in, maar heb t gevoel dat ik enorm ziek aan het worden ben.. Alles doet me zeer..kutzooi
pi_29642428
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:50 schreef peaceman het volgende:
Ik heb er op zich ook veel zin in, maar heb t gevoel dat ik enorm ziek aan het worden ben.. Alles doet me zeer..kutzooi

zondag 14 augustus 2005 @ 23:02:13 #64
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29642489
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:00 schreef Roellio het volgende:

[..]

[afbeelding]
Tja i wish dat ik er om kon lachen... wat ik nu niet kan en wat ook wel aangeeft hoe ik me voel...
pi_29642562
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

Tja i wish dat ik er om kon lachen... wat ik nu niet kan en wat ook wel aangeeft hoe ik me voel...
deze week gewoon gezond eten (fruit, groenten, brood, melk), vroeg slapen en rustigaan doen!
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:05:58 #66
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29642617
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef crossover het volgende:

[..]

deze week gewoon gezond eten (fruit, groenten, brood, melk), vroeg slapen en rustigaan doen!
tja eigenlijk moet ik gewoon werken, maar moet zeggen dat ik dat nu ook niet zo zie zitten...Kutzooi!
pi_29642671
Meldt je ziek van je werk en blijf tot donderdag in bed, en dan lekker naar Lowlands!
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:09:24 #68
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29642744
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef Roellio het volgende:
Meldt je ziek van je werk en blijf tot donderdag in bed, en dan lekker naar Lowlands!
I hope so..
sorry little down right now...
pi_29643069
Ik verwacht je donderdag om 24:00 bij het 24 uurscafé, peaceman, net zoals iedereen

beterschap
pi_29643207
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik verwacht je donderdag om 24:00 bij het 24 uurscafé, peaceman, net zoals iedereen

beterschap
Ik verwacht jou donderdag om 12:00 achter het station!
pi_29643255
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:22 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik verwacht jou donderdag om 12:00 achter het station!
Ja, meester Roellio
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:30:01 #72
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_29643441
Donderdag, hamburgermeisjesdag.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 14 augustus 2005 @ 23:33:41 #73
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29643557
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef Ascaroth het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29643618
quote:
De attracties zijn schaars, he..op donderdag
pi_29643737
quote:
  zondag 14 augustus 2005 @ 23:52:29 #76
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29644230
tvp
pi_29644565
maandag 15 augustus tot en met vrijdag 19 augustus 2005
Meest droog en vanaf dinsdag flinke perioden met zon. Middagtemperatuur oplopend richting 25 graden.

zaterdag 20 augustus tot en met dinsdag 23 augustus 2005
Geregeld zon, overwegend droog en middagtemperaturen rond 24 graden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 00:05:19 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29644601
zondag of maandag dus regen, droog lukt toch niet maargoed de donderdag in het zonnetje met een koud biertje in de rij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29644983
Precies, zolang het in de rij maar relaxed is, verder boeit het me niet zo!

Zojuist de nieuwe NIN, Jane's Addiction, Mr. Bungle en Rage Against the Machine even aan het stapeltje toe gevoegd!
pi_29645071
quote:
pi_29645313
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:22 schreef super-muffin het volgende:

[..]

De ultieme beloning na het opzetten van je tent en het opentrekken van een biertje.
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:32:59 #82
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29645387
man, dat koffie gebeueren is best oke
m'n zus vroeg zich af wanneer dat literatuur gebeuren op lowlands was aangezien zij een deel van de tijd moet werken... weet iemand dat ook
Bernie en ik zijn tof.
pi_29645496
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:32 schreef mordradead het volgende:
man, dat koffie gebeueren is best oke
m'n zus vroeg zich af wanneer dat literatuur gebeuren op lowlands was aangezien zij een deel van de tijd moet werken... weet iemand dat ook
Als je ééééven de OP had gelezen...

Halverwege de middag in de Juliet, Writers block.
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:39:12 #84
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29645538
die op is zo lang ik plak liever meteen een achteloze tvp neer... overigens word dit uberhaupt mijn eerste festival
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 15 augustus 2005 @ 01:10:19 #85
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29646212
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:18 schreef Roellio het volgende:
Precies, zolang het in de rij maar relaxed is, verder boeit het me niet zo!

Zojuist de nieuwe NIN, Jane's Addiction, Mr. Bungle en Rage Against the Machine even aan het stapeltje toe gevoegd!
Ah, dat is wel aangenaam voor het oor
pi_29648838
Al weer beter Peaceman?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_29648870
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
TVP's zijn voor mietjes

tvp
MIETJE!
pi_29648880
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 08:56 schreef super-muffin het volgende:

[..]

MIETJE!
Mietjes zijn oké
pi_29649460
waar ik persoonlijk wel het meest naar uitkijk is Amadou et Mariam... Zo chill klinkt dat, en ze werken (of hebben gewerkt) met Manu Chao
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:02:41 #90
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_29649591
voor de mensen die gaan, mijn aanraders:

Editors, Patrick Wolf, Doves en de film Eternal sunshine of a spotless mind

btw, is theo hier misschien?
pi_29649846
Hmm ik hou niet zo van die "britpop" als editors en doves etc... ( het heet toch britpop of is er een andere benaming voor het genre? )
pi_29649870
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:19 schreef Baserunner het volgende:
Hmm ik hou niet zo van die "britpop" als editors en doves etc... ( het heet toch britpop of is er een andere benaming voor het genre? )
Saaie kutmuziek is de goede benaming
pi_29649981
Vanmiddag m'n tent controleren (of ik nog wel haringen heb enzo)
De voorpret begint nu écht!!!!!

Maar eerst nog even werken...
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:36:19 #94
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_29650142
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:19 schreef Baserunner het volgende:
komt dichtst in de buurt.
Patrick Wolf is wel weer totaal anders trouwens.
het hele album van de Editors is vandaag nog 'gratis' te beluisteren door middel van de luisterpaal op www.3voor12.nl trouwens, voor wie er nog kennis mee moet maken
pi_29650283
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:02 schreef Grumpey het volgende:

De 1e de beste die THEO schreeuwt hook ik meteen neer.

tvp
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_29650286
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Saaie kutmuziek is de goede benaming
Ik denk dat ik je mening wel kan delen
  maandag 15 augustus 2005 @ 10:44:52 #97
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_29650290
quote:
De 1e de beste die THEO schreeuwt hook ik meteen neer.
pi_29650373
peaceman> Supradyn Forte. Je hebt nog vijf dagen. Beterschap!

Ik moet nog maar zien dat Patrick Wolf ook daadwerkelijk komt. Er zijn toestanden met een arrestatie en hij roept op z'n site wel dat optredens gewoon doorgaan maar als de politie zegt "we houden je nog effe vast" valt er toch weinig te Lowlandsen.

(Ik ga sowieso niet. Heb wel geprobeerd kaarten te winnen maar da's niet gelukt en zo graag wilde ik nou ook weer niet)
pi_29650445
Ik heb er echt TE veel zin in. Het is mijn eerste festival en ik heb er zoveel zin in dat het alleen maar kan tegen vallen.
pi_29650498
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:52 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb er echt TE veel zin in. Het is mijn eerste festival en ik heb er zoveel zin in dat het alleen maar kan tegen vallen.
Het zal je niks tegenvallen hoor. Gewoon open staan voor de dingen die er gebeuren en alles als leuk zien zeg maar. Je gaat genieten. Het is een gevoel en verslaving. 1 keer geweest en je wilt volgende week meteen weer!!

haha dit wordt mijn 10e keer lowlands en ik heb nog steeds kriebels haha.
  maandag 15 augustus 2005 @ 11:37:37 #101
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29651587
Ik ga toch maar een nieuwe tent kopen....weet iemand een leuke aanbieding?

Ennuh wat voor spul kan ik het beste over me tent spuiten tegen regen?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29651633
50 euro bij Hendriks tenten een iglo. Prima dingen. Elk jaar koop ik er 1, doe er 2 festivals mee en met lowlands laat ik em staan. Traditie getrouw

[ Bericht 1% gewijzigd door Kletz op 15-08-2005 11:50:34 ]
pi_29651676
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:

Bristol heeft altijd wel van de goedkope en redelijk goede (want 2 Lowlands overleefd) tentjes. Gooi geen spul over je tent heen zolang je het niet nodig hebt; mijn ervaring is eerder dat het de waterdichtheid aantast, dan dat het nut heeft.
  maandag 15 augustus 2005 @ 11:45:25 #104
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29651808
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:39 schreef Kletz het volgende:
5 euro bij Hendriks tenten een iglo. Prima dingen. Elk jaar koop ik er 1, doe er 2 festivals mee en met lowlands laat ik em staan. Traditie getrouw
Hendriks tenten? Link plz.

Ik koop elk jaar een nieuwe tent voor Lowlands, ook traditie
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29651891
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Hendriks tenten? Link plz.

Ik koop elk jaar een nieuwe tent voor Lowlands, ook traditie
haha ok dan

http://www.kampeerwereld.nl/

oja tis wel in Harderwijk

Sorry ik had een 0 vergeten bij die 5 euro tenten dus het 50 pleuro
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:14:50 #106
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29652668
nog maar 3 dagen
  maandag 15 augustus 2005 @ 12:44:32 #107
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_29653489
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:14 schreef Blinker het volgende:
nog maar 3 dagen
YEAH BABY!!!
pi_29653502
Godver, wat moet ik doen!

Heel de vakantie vliegt voorbij en nu verveel ik me de tering!
pi_29653517
Arg net 3 dagen voor Lowlands word ik snip verkouden Ik zit al de hele dag aan de Jus d Orange, iemand tips om er snel vanaf te komen?
pi_29653739
quote:

Ik zag op vakantie leuke tentjes: die zetten zich in letterlijk 2 seconden zelf op! Zijn van Quechhua en kosten 50 euro.

edit: filmpje ervan!

[ Bericht 6% gewijzigd door menesis op 15-08-2005 13:02:43 ]
pi_29653774
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:45 schreef knox_ het volgende:
Arg net 3 dagen voor Lowlands word ik snip verkouden Ik zit al de hele dag aan de Jus d Orange, iemand tips om er snel vanaf te komen?
Beetje stomen: je kop boven een bak heet (kokend) water houden met wat kruidentroep (tijgerbalsem ofzo?) erin en een handdoek over je hoofd. Schijnt te helpen...

En als je keelpijn hebt gewoon kokende thee drinken, dan gaan die bacterien vanzelf dood
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:02:44 #112
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_29653985
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:45 schreef knox_ het volgende:
Otrivin kopen, werkt perfect bij mij.
pi_29654018
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:56 schreef menesis het volgende:

[..]
En als je keelpijn hebt gewoon kokende thee drinken, dan gaan die bacterien vanzelf dood
Ja en mijn keel ook

Maar dat van boven een teiltje hangen ga ik maar eens proberen Werkt dat ook met kruidenthee? want ik heb niks anders in huis
pi_29654050
quote:

Ik zou ieg geen al te dure kopen
pi_29654061
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:02 schreef Grumpey het volgende:

Persoon aan het oppakken is en in het water aan het gooien is

Fok! josti
pi_29654109
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:03 schreef knox_ het volgende:

[..]

Ja en mijn keel ook

Maar dat van boven een teiltje hangen ga ik maar eens proberen Werkt dat ook met kruidenthee? want ik heb niks anders in huis
Brandnetel of eucalyptus thee helpen bij mij altijd erg goed, en wat vitamine pillen
pi_29654391
Weet iemand of de shows van Nightwish cool zijn? Muziek vind ik niet heel prachtig, opzich wel cool maar niet super, maar ik hoop dat zo'n show heel cool is, dat ik er toch nog kippevel van krijg ofzo
pi_29654463
Ik snap nog steeds niet helemaal dat iedereen het hier over donderdag heeft, terwijl op mijn kaartje toch echt Vrijdag t/m Zondag staat.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_29654501
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef spacemangraig het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal dat iedereen het hier over donderdag heeft, terwijl op mijn kaartje toch echt Vrijdag t/m Zondag staat.
Dan heb je waarschijnlijk een vals kaartje. Van marktplaats zeker?
pi_29654506
Het feest is vrijdag, maar je kan al op donderdag op de camping komen
pi_29654523
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:21 schreef Baserunner het volgende:
Het feest is vrijdag, maar je kan al op donderdag op de camping komen
Ja, denk ik even leuk te gaan lopen etteren......
pi_29654571
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:17 schreef Baserunner het volgende:
Weet iemand of de shows van Nightwish cool zijn? Muziek vind ik niet heel prachtig, opzich wel cool maar niet super, maar ik hoop dat zo'n show heel cool is, dat ik er toch nog kippevel van krijg ofzo
Ik ga er voor het gemak maar even voor uit dat het te vergelijken is met een show Within Temptation. Die heb ik vorig jaar op Werchter gezien, met hun zwarte gewaden in de stralende zon, en dat was geen gezicht/gehoor.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
pi_29654596
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk een vals kaartje. Van marktplaats zeker?
Neehoor, gewoon bij het postkantoor gehaald!

pi_29654642
Mja maar within temptation heb ik ook nog nooit gezien maar de muziek vind ik wel wat hebben

Zouden Gunther & The Sunshine Girls nog komen?
Ik wil teeny weeny string bikini horen
pi_29654795
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:54 schreef menesis het volgende:

[..]

Ik zag op vakantie leuke tentjes: die zetten zich in letterlijk 2 seconden zelf op! Zijn van Quechhua en kosten 50 euro.

Wauwie!

Tch neem ik maar mijn tent mee die ik vorig jaar bij mijn kaartjes won ; als het goed is d0et ie t n0g prima. Dit jaar h0eft mijn zus geen tent 0p te zetten aangezien zij kaartjes en een tent heeft gew0nnen Geluksvogel
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 13:33:10 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29654844
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 10:26 schreef MofoF1 het volgende:
Vanmiddag m'n tent controleren (of ik nog wel haringen heb enzo)
De voorpret begint nu écht!!!!!

Maar eerst nog even werken...
:d oja, k moet ook nog ff kijken of k nog genoeg haringen heb, ach anders vnd ik ze wel bij de tent naast me
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29654862
even een niks toevoegende waardeloze opmerking plaatsen zodat dit topic in mijn actieve onderwerpenlijst terecht komt...

en nu weer enthousiast doen!
pi_29654884
Hoe zit het eigenlijk met dat Depeche Mode-gerucht? Isdat alweer uit de lucht?
A mind with a heart of it's own
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 13:38:03 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29654988
quote:
kom maar gewoon vrijdag en ga zondag dat scheelt wat in de drukte op donderdag en maandag voor mij

kunnen we niet gewoon afspreken hier dat iedereen die vanaf nu vraagt vanaf hoe laat je kan komen of wanneer de camping opengaat gewoon vertellen dat je pas op vrijdag kan komen........
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29655025
ik ga vrijdag -wees maar niet bang- want we kunnen niet eerder op de camping terecht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 13:43:02 #131
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29655111
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:54 schreef menesis het volgende:

[..]

hier had k over gelezen in de consumentengids dat wordt mijn volgende tent
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 15 augustus 2005 @ 13:46:05 #132
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29655185
die dingen zijn geniaal, ik wil er ook een en dan zo'n luchtbedmatras geval die zichzelf opblaast
Bernie en ik zijn tof.
pi_29655264
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hier had k over gelezen in de consumentengids dat wordt mijn volgende tent
Geloof me dat zijn klote tenten. Idd, 5 seconden staan ze (plus de tijd om ze met haringen vast te zetten) maar als je niet weet hoe je ze moet opvouwen ben je daar langer mee bezig dan het opzetten van een iglotent. En als je em verkeerd opvouwt dan kan ie heel makkelijk kapot.
pi_29655846
quote:
Ik werk op Lowlands dus ga een dag eerder heen ivm rooster etc (indrinken ) maar je kan dus de avond er voor vast je tent neerzetten enz
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 14:13:28 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29655957
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:46 schreef mordradead het volgende:
die dingen zijn geniaal, ik wil er ook een en dan zo'n luchtbedmatras geval die zichzelf opblaast
een vriendin van me heft een slaapzak die opgevouwen niet groter is dan een toilettas, da's ook ideaal
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29655994
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:09 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik werk op Lowlands dus ga een dag eerder heen ivm rooster etc (indrinken ) maar je kan dus de avond er voor vast je tent neerzetten enz
Dat kan wel alleen als je het bandje van vorig jaar laat zien anders larten ze je echt de camping nog niet op.
pi_29656070
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:09 schreef Logician het volgende:

[..]

Jij en indrinken?
Als je eerst gaat indrinken end an serieus gaat drinken wil ik wel eens zien hoe jij nog gaat werken
pi_29656253
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:17 schreef DrMarten het volgende:
Jij en indrinken?
Als je eerst gaat indrinken end an serieus gaat drinken wil ik wel eens zien hoe jij nog gaat werken
Dat laat ik dan wel aan jou over
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:27:25 #139
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_29656316
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Geloof me dat zijn klote tenten. Idd, 5 seconden staan ze (plus de tijd om ze met haringen vast te zetten) maar als je niet weet hoe je ze moet opvouwen ben je daar langer mee bezig dan het opzetten van een iglotent. En als je em verkeerd opvouwt dan kan ie heel makkelijk kapot.
je moet idd wel ff opletten bij het opvouwen , maar heb het meermaals geprobeerd en ik begin er al een echte pro in te worden
die tenten zijn wel aardig lang van binnen (binnentent is circa 2.45 lang)
ik was er iig aangenaam verrast door dat die tenten zo makkelijk in gebruik waren (was ook sceptisch na het zien van het filmpje)
heb er nog wel een extra grondzeiltje bij aangeschaft voor de zekerheid.
pi_29656442
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:25 schreef Logician het volgende:

[..]

Dat laat ik dan wel aan jou over
Tssss, luie draak
pi_29656549
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:32 schreef DrMarten het volgende:
Tssss, luie draak
dat is dan geregeld
pi_29656851
Er zijn toch ook kluisjes aanwezig? zo ja, waar zijn die gepositioneerd?
pi_29656942
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef Baserunner het volgende:
onder de toiletten.
  maandag 15 augustus 2005 @ 14:52:04 #144
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_29656982
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:50 schreef Logician het volgende:

[..]

onder de toiletten.
ja, gewoon door het toiletgat naar beneden laten zakken die waardevolle spullen, no problemo...
pi_29656988
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:52 schreef Grumpey het volgende:

[..]

ja, gewoon door het toiletgat naar beneden laten zakken die waardevolle spullen, no problemo...
en superveilig
pi_29657028
grappig ^^
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:27:34 #147
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29657995
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 08:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Al weer beter Peaceman?
Nee helaas niet...
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:32:55 #148
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_29658144
Zojuist toch maar eens een kaartje gehaald
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 16:11:23 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29659395
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 14:47 schreef Baserunner het volgende:
afgelopen jaren bij de campingwinkel aan het begin van het pad langs alle campings net na de brug, dacht ik
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29665214
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

:d oja, k moet ook nog ff kijken of k nog genoeg haringen heb, ach anders vnd ik ze wel bij de tent naast me
IDD en scheerlijnen zijn al helemaal geen probleem...
  maandag 15 augustus 2005 @ 19:20:23 #152
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29665410
Foei!
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:32:47 #153
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29670204
Ik heb er zin in
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:41:25 #154
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29670561
Morgen ff de tent checken, alvast de tas inpakken, overmorgen zuipen inkopen en dan donderdag om 12 uur op weg!
pi_29670659
Tas inpakken doe ik donderdagochtend pas hoor!
pi_29670858
Hoe laat gaat de poort nou ECHT open op donderdag? Bij Pinkpop gaat ie altijd wat eerder dan ze zeggen kan ik me herinneren...
pi_29670881
Is er nog een fok tent ofzo btw?
pi_29671577
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:47 schreef menesis het volgende:
Hoe laat gaat de poort nou ECHT open op donderdag? Bij Pinkpop gaat ie altijd wat eerder dan ze zeggen kan ik me herinneren...
6 uur, en geen minuut eerder
pi_29672174
Ook op Lowlands woedt de supermarktoorlog onverdroten voort. Onze vrienden van GROLSCH gaan zich er mee bemoeien door 6 BLIKJES VOOR DE PRIJS VAN 4 aan te bieden. Kijk, en zo lusten we er wel eentje! Daar ga je toch niet tegenaan sjouwen?
pi_29672230
8 muntjes voor een 6-pack dus. Das 8 euro. Niet duur!
pi_29672635
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef Roellio het volgende:
8 muntjes voor een 6-pack dus. Das 8 euro. Niet duur!
hoe de hell kom je daarbij!? ik hoop dat dat niet waar is
pi_29672805
In de camping winkel kan je toch wel met euries betalen??
pi_29673366
Schultenbrau owns Grolsch
pi_29673882
Ja, gewoon een kinderwagen mee en eerst volkieperen in de Aldi
Met idd SCHULTENBRAU!
pi_29673883
Dit jaar wordt mn eerste keer.. ik zit nog te dubben om met auto of trein te gaan... wat zijn de voor en nadelen van beide ??

Ik heb gehoord dat als je vroeg met de trein gaat eerder in de rij staat.. en vroeg met de auto weinig zin heeft omdat de parkeerplekken pas om 1500 open gaan..

maar ja.. zeulen met tenten en tassen in een trein... das ok wa.. waar aan geven jullie de voorkeur?
pi_29674101
ik heb al wat nieuwe LL muntjes, ze zijn roze en wat kleiner
pi_29674138
Je hebt vlakbij Lowlands zo'n afslag vanaf de grote weg, die afslag leidt naar een heel smal "Dijkje" alwaar je dan fijn met 600.000 andere Lowlands-auto's in de rij kan staan!

Ik heb een eigen touringcar gehuurd, maar als ik zou moeten kiezen tussen OV of auto ging ik met het OV.
pi_29674181
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:29 schreef koen_pijl het volgende:
In de camping winkel kan je toch wel met euries betalen??
De "campsite store" wel, daar kun je tenten, luchtbedden, condooms etc. kopen. De camping "supermarkt" werkt gewoon met muntjes.
pi_29674239
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:26 schreef crossover het volgende:

[..]

hoe de hell kom je daarbij!? ik hoop dat dat niet waar is
6 blikjes voor de prijs van 4
1 biertje = 2 muntjes
1 muntje = 1 euro
4 x 2 = 8 muntjes/euro.

Waarom vind je dat erg? Vind je dát al duur?
Dan zou ik maar wat eten en een kookstelletje meenemen.
pi_29674337
post anders 3 keer achter elkaar..
pi_29674350
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 22:53 schreef Roppenzo het volgende:
maar ja.. zeulen met tenten en tassen in een trein... das ok wa..
Zo veel stelt het niet voor hoor...
pi_29674371
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:03 schreef alsem het volgende:
post anders 3 keer achter elkaar..
Dus?
Rot op, kutnewbie!
pi_29674440
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dus?
Rot op, kutnewbie!
wil je een stoot voor je kanus?
pi_29674465
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:02 schreef Roellio het volgende:

Nogal! Damn, dat jij je zo laat afzetten .
pi_29674481
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:00 schreef Roellio het volgende:

[..]

De "campsite store" wel, daar kun je tenten, luchtbedden, condooms etc. kopen. De camping "supermarkt" werkt gewoon met muntjes.
120 muntjes voor een tent
pi_29674512
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:06 schreef alsem het volgende:

[..]

wil je een stoot voor je kanus?
. Waar ben jij mee bezig?
pi_29674579
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:06 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nogal! Damn, dat jij je zo laat afzetten .
Wat wil je dan Dezelfde prijs als bij de aldi? Ik vind een 6-pack gekoeld bier op een festival voor 8 euro absoluut geen gekke prijs hoor. Wat kost een 6-pack Grolsch bij de supermarkt? Volgens mij ook een euro of 6.

Je betaalt ter vergelijking op het festivalterrein 6 euro voor een lauwe pizza-punt, dát vind ik wel duur. En tsja... ik knal er in een weekend lowlands +/- 350 euro doorheen, boeiend. Het is per slot van rekening maar 1 keer per jaar.

Overigens heb ik het voordeel dat ik met mijn touringcar ongeveer 400 euro winst maak en dus éigenlijk gratis ga!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 23:21:04 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29675085
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:47 schreef menesis het volgende:
hij gaat vrijdag pas open
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29675117
Ik zie het een beetje als een sport om juist zo min mogelijk op te maken: eigen drank, eigen wiet, eigen eten (1x per dag iets kopen), geen bandshirt/wietlollies etc. Het gaf me vorig jaar een goed gevoel om nog zat geld te hebben op de bankrekening (hetgeen dit jaar een vereiste is).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 23:21:57 #180
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29675127
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:09 schreef Roellio het volgende:

[..]

Wat wil je dan Dezelfde prijs als bij de aldi? Ik vind een 6-pack gekoeld bier op een festival voor 8 euro absoluut geen gekke prijs hoor. Wat kost een 6-pack Grolsch bij de supermarkt? Volgens mij ook een euro of 6.

Je betaalt ter vergelijking op het festivalterrein 6 euro voor een lauwe pizza-punt, dát vind ik wel duur. En tsja... ik knal er in een weekend lowlands +/- 350 euro doorheen, boeiend. Het is per slot van rekening maar 1 keer per jaar.

Overigens heb ik het voordeel dat ik met mijn touringcar ongeveer 400 euro winst maak en dus éigenlijk gratis ga!
betaal jij 6 euro voor een sixpack? bij welke supermarkt winkel jij?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29675199
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij gaat vrijdag pas open
Hij bedoelt de camping?

Donderdag rond 2 uur.
pi_29675210
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:02 schreef Roellio het volgende:

[..]

6 blikjes voor de prijs van 4
1 biertje = 2 muntjes
1 muntje = 1 euro
4 x 2 = 8 muntjes/euro.

Dan zou ik maar wat eten en een kookstelletje meenemen.
ik dacht dat het 6 munten was, en aangezien ik niet van plan ben kutbier te drinken zullen er een boel sixpacks doorheen gaan bij mij
pi_29675222
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

betaal jij 6 euro voor een sixpack? bij welke supermarkt winkel jij?
Inderdaad, gangbaar is 50ct per blikje meen ik.
pi_29675271
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:24 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Vreemde zinsconstructie.
pi_29675322
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:21 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zie het een beetje als een sport om juist zo min mogelijk op te maken: eigen drank, eigen wiet, eigen eten (1x per dag iets kopen), geen bandshirt/wietlollies etc. Het gaf me vorig jaar een goed gevoel om nog zat geld te hebben op de bankrekening (hetgeen dit jaar een vereiste is).
Ga je ook bekertjes verzamelen dan?
pi_29675337
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:24 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ben ik nou zo wereldvreemd dat ik niet weet wat een six-pack kost in de winkel!

blijkbaar...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 23:27:03 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29675365
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Hij bedoelt de camping?

Donderdag rond 2 uur.
ssssssstttttt

newbies horen pas op vrijdag te komen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29675376
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ga je ook bekertjes verzamelen dan?
Nee, dat is me toch te laag.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 23:27:50 #189
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29675391
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef crossover het volgende:

[..]

ik dacht dat het 6 munten was, en aangezien ik niet van plan ben kutbier te drinken zullen er een boel sixpacks doorheen gaan bij mij
idd volgens mij betaal je in de campwinkel maar één muntje per blikje
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29675413
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:26 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ben ik nou zo wereldvreemd dat ik niet weet wat een six-pack kost in de winkel!

blijkbaar...
Ga je nooit vissen of zo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 23:28:37 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29675427
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:27 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nee, dat is me toch te laag.
maar wel je eigen eten meesjouwen tegen die everzwijnhammetjes kan ik geen eten mee nemen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29675438
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ssssssstttttt

newbies horen pas op vrijdag te komen
Ik hou niet zo van dat kliekjesgedoe .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 23:29:10 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29675453
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ga je nooit vissen of zo?
biervissen?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29675455
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:09 schreef Roellio het volgende:

[..]

Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 23:29:43 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29675476
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik hou niet zo van dat insidersgedoe .
k ook nie, maar we krijgen die vraag om de 8 posts
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29675537
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

biervissen?
Ik zal het uitleggen: je staat om 5 uur op, pakt een viskoffer, haalt de schultenbrau uit de koelkast, neemt een zakje wiet mee en om 6 uur 's ochtends zit je lekker te chillen aan het meer. Is dat een mooi perspectief voor de rest van de dag of niet?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 15 augustus 2005 @ 23:33:11 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29675609
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:31 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik zal het uitleggen: je staat om 5 uur op, pakt een viskoffer, haalt de schultenbrau uit de koelkast, neemt een zakje wiet mee en om 6 uur 's ochtends zit je lekker te chillen aan het meer. Is dat een mooi perspectief voor de rest van de dag of niet?
idd, dat is nog eens leven

voordeel op Lowlands is ook water, vergeet je je viskoffer niet?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29675631
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar wel je eigen eten meesjouwen tegen die everzwijnhammetjes kan ik geen eten mee nemen
Prioriteiten hè. Voor je wat geld hebt met die bekertjes heb je 3 optredens gemist.
pi_29675705
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:

[..]

idd, dat is nog eens leven

voordeel op Lowlands is ook water, vergeet je je viskoffer niet?
Dat is toch op het festivalterrein? Ik denk niet dat een vishengel daar binnen komt....Zou op zich wel cool zijn. Ik ga er denk ik wel even in zwemmen.
pi_29675908

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')