Bristol heeft altijd wel van de goedkope en redelijk goede (want 2 Lowlands overleefd) tentjes. Gooi geen spul over je tent heen zolang je het niet nodig hebt; mijn ervaring is eerder dat het de waterdichtheid aantast, dan dat het nut heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga toch maar een nieuwe tent kopen....weet iemand een leuke aanbieding?
Ennuh wat voor spul kan ik het beste over me tent spuiten tegen regen?
Hendriks tenten? Link plz.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:39 schreef Kletz het volgende:
5 euro bij Hendriks tenten een iglo. Prima dingen. Elk jaar koop ik er 1, doe er 2 festivals mee en met lowlands laat ik em staan. Traditie getrouw
haha ok danquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hendriks tenten? Link plz.
Ik koop elk jaar een nieuwe tent voor Lowlands, ook traditie
Ik zag op vakantie leuke tentjes: die zetten zich in letterlijk 2 seconden zelf op! Zijn van Quechhua en kosten 50 euro.quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beetje stomen: je kop boven een bak heet (kokend) water houden met wat kruidentroep (tijgerbalsem ofzo?) erin en een handdoek over je hoofd. Schijnt te helpen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:45 schreef knox_ het volgende:
Arg net 3 dagen voor Lowlands word ik snip verkoudenIk zit al de hele dag aan de Jus d Orange, iemand tips om er snel vanaf te komen?
Otrivin kopen, werkt perfect bij mij.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:45 schreef knox_ het volgende:
Arg net 3 dagen voor Lowlands word ik snip verkoudenIk zit al de hele dag aan de Jus d Orange, iemand tips om er snel vanaf te komen?
Ja en mijn keel ookquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:56 schreef menesis het volgende:
[..]
En als je keelpijn hebt gewoon kokende thee drinken, dan gaan die bacterien vanzelf dood
Ik zou ieg geen al te dure kopenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Brandnetel of eucalyptus thee helpen bij mij altijd erg goed, en wat vitamine pillenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:03 schreef knox_ het volgende:
[..]
Ja en mijn keel ook
Maar dat van boven een teiltje hangen ga ik maar eens proberenWerkt dat ook met kruidenthee? want ik heb niks anders in huis
Dan heb je waarschijnlijk een vals kaartje. Van marktplaats zeker?quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:20 schreef spacemangraig het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal dat iedereen het hier over donderdag heeft, terwijl op mijn kaartje toch echt Vrijdag t/m Zondag staat.![]()
Ja, denk ik even leuk te gaan lopen etteren......quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:21 schreef Baserunner het volgende:
Het feest is vrijdag, maar je kan al op donderdag op de camping komen
Ik ga er voor het gemak maar even voor uit dat het te vergelijken is met een show Within Temptation. Die heb ik vorig jaar op Werchter gezien, met hun zwarte gewaden in de stralende zon, en dat was geen gezicht/gehoor.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:17 schreef Baserunner het volgende:
Weet iemand of de shows van Nightwish cool zijn? Muziek vind ik niet heel prachtig, opzich wel cool maar niet super, maar ik hoop dat zo'n show heel cool is, dat ik er toch nog kippevel van krijg ofzo
Neehoor, gewoon bij het postkantoor gehaald!quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een vals kaartje. Van marktplaats zeker?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:54 schreef menesis het volgende:
[..]
Ik zag op vakantie leuke tentjes: die zetten zich in letterlijk 2 seconden zelf op! Zijn van Quechhua en kosten 50 euro.
edit: filmpje ervan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |