tuurlijk! je mag doen wat je wilquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Baserunner het volgende:
kan je zo van de ene naar de andere camping of is dat te ver van elkaar?
*doet naar plattegrond kijken*
hmmm... Ok, mag je 's nachts dan gewoon van camping 1 naar de andere campings etc.?![]()
jep, heb et al gelezen, toch bedanktquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je moet voor 5 euro een pakket kopen en op vertoon van het t-shirt wat erin zit en een label wat je aan je tent kan hangen, kan je 3x koffie krijgen.
geen probleem, rest boeit me toch niet!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een enorm eenzijdig beeld van het festival!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Baserunner het volgende:
kan je zo van de ene naar de andere camping of is dat te ver van elkaar?
*doet naar plattegrond kijken*
hmmm... Ok, mag je 's nachts dan gewoon van camping 1 naar de andere campings etc.?![]()
en Royksopp is veel leukerquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef danizegtyo het volgende:
[..]
geen probleem, rest boeit me toch niet!![]()
prodigy ja, maar die zijn gelijk met royskopp..
80!quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef menesis het volgende:
[..]
Pff wordt compleet gek van dat spel man! Iemand al 100 gehaald?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:50 schreef peaceman het volgende:
Ik heb er op zich ook veel zin in, maar heb t gevoel dat ik enorm ziek aan het worden ben.. Alles doet me zeer..kutzooi![]()
![]()
![]()
Tja i wish dat ik er om kon lachen... wat ik nu niet kan en wat ook wel aangeeft hoe ik me voel...quote:
deze week gewoon gezond eten (fruit, groenten, brood, melk), vroeg slapen en rustigaan doen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja i wish dat ik er om kon lachen... wat ik nu niet kan en wat ook wel aangeeft hoe ik me voel...![]()
tja eigenlijk moet ik gewoon werken, maar moet zeggen dat ik dat nu ook niet zo zie zitten...Kutzooi!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef crossover het volgende:
[..]
deze week gewoon gezond eten (fruit, groenten, brood, melk), vroeg slapen en rustigaan doen!
I hope so..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef Roellio het volgende:
Meldt je ziek van je werk en blijf tot donderdag in bed, en dan lekker naar Lowlands!![]()
Ik verwacht jou donderdag om 12:00 achter het station!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik verwacht je donderdag om 24:00 bij het 24 uurscafé, peaceman, net zoals iedereen
beterschap
Ja, meester Roellioquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik verwacht jou donderdag om 12:00 achter het station!![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef Ascaroth het volgende:
Donderdag, hamburgermeisjesdag.
De attracties zijn schaars, he..op donderdagquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef Ascaroth het volgende:
Als je ééééven de OP had gelezen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:32 schreef mordradead het volgende:
man, dat koffie gebeueren is best oke
m'n zus vroeg zich af wanneer dat literatuur gebeuren op lowlands was aangezien zij een deel van de tijd moet werken... weet iemand dat ook
Ah, dat is wel aangenaam voor het oorquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:18 schreef Roellio het volgende:
Precies, zolang het in de rij maar relaxed is, verder boeit het me niet zo!
Zojuist de nieuwe NIN, Jane's Addiction, Mr. Bungle en Rage Against the Machine even aan het stapeltje toe gevoegd!
Mietjes zijn okéquote:
Saaie kutmuziek is de goede benamingquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:19 schreef Baserunner het volgende:
Hmm ik hou niet zo van die "britpop" als editors en doves etc... ( het heet toch britpop of is er een andere benaming voor het genre? )
komt dichtst in de buurt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:19 schreef Baserunner het volgende:
Hmm ik hou niet zo van die "britpop" als editors en doves etc... ( het heet toch britpop of is er een andere benaming voor het genre? )
De 1e de beste die THEO schreeuwt hook ik meteen neer.quote:
Ik denk dat ik je mening wel kan delenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Saaie kutmuziek is de goede benaming
Het zal je niks tegenvallen hoor. Gewoon open staan voor de dingen die er gebeuren en alles als leuk zien zeg maar. Je gaat genieten. Het is een gevoel en verslaving. 1 keer geweest en je wilt volgende week meteen weer!!quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:52 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb er echt TE veel zin in. Het is mijn eerste festival en ik heb er zoveel zin in dat het alleen maar kan tegen vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |