Ik! En veul foto's makenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
Wie neemt er een digitale camera mee?
een analoge camera nog.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:59 schreef RichardQuest het volgende:
Wie neemt er een digitale camera mee?
Prima te doen hoor, alleen een beetje zoeken voor een relaxte plek. Ik zou iig geen grote tent meenemen als je dan pas gaat.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:44 schreef Poppetjuh het volgende:
Op donderdag komen leek ons ook wel een geschikt plan. Jammer genoeg kunnen we er niet eerder dan 01:00 uur zijn. Is dat handig? Iemand?
hmm, wij zijn met 2 of 3 tenten en komen rond half 7 daar aan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:15 schreef Vork het volgende:
[..]
als je er optijd bent is er plek zat voor. als je van plan was om er donderdagavond of vrijdagochtend nog even een te hobbelen, dan kan het nog wel wat lastig worden. Zeker als je ze bij elkaar wilt zetten.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:13 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn groep en ik willen twee 4 persoons tenten (van die grote tenten) mee nemen naar lowlands. Is hier wel plek voor om ze op te zetten?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:52 schreef crossover het volgende:
een mooi moment om mijn TVP te combineren met de vraag wat de Lima precies is.
'zoiets als de higher ground', en waarom heetie dan anders
weet iemand dit?quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:37 schreef crossover het volgende:
wie weet hoe dat precies zit met die kaartjes of stickers van douwe egberts? die moest je aan je tent hangen en dan komen ze koffie brengen?
las ik op een onduidelijke advertentie achterop de volkskrant lowlands editie
makkelijk, camping 2&3 zullen dan misschien al wat lastiger worden maar 1,4of 5 zal geen probleem zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
hmm, wij zijn met 2 of 3 tenten en komen rond half 7 daar aan.
Is het dan nog mogelijk om met zn allen bij ellkaar te staan?
je krijgt bij de ingang je bandje en een boekje met daarin alle info over Lowlands en daarin staat t ook het blokjesschemaquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:12 schreef XoloX het volgende:
hmm krijg je bij de ingang zoals bij elk semi-degelijk festival ook een print out van het blokkenschema enzo??
denk dat je het verkeerd hebt en dat je de klok hebt horen luien ...etc etcquote:
ja, je mist nogal wat. Maar je ziet ook veel leuksquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een enorm eenzijdig beeld van het festival!
2&3 was vroeger altijd het leukste in de zin dat er het meeste te doen was 's nachts maar dat vond k afgelopen jaar vies tegenvallen. Op camping 1 was meer te doen. Maar over het algemeen is er meer leven op 2 & 3quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef Baserunner het volgende:
Wat is de leukste camping of is het allemaal precies hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |