denk dat je het verkeerd hebt en dat je de klok hebt horen luien ...etc etcquote:
ja, je mist nogal wat. Maar je ziet ook veel leuksquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een enorm eenzijdig beeld van het festival!
2&3 was vroeger altijd het leukste in de zin dat er het meeste te doen was 's nachts maar dat vond k afgelopen jaar vies tegenvallen. Op camping 1 was meer te doen. Maar over het algemeen is er meer leven op 2 & 3quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:49 schreef Baserunner het volgende:
Wat is de leukste camping of is het allemaal precies hetzelfde?
Je moet voor 5 euro een pakket kopen en op vertoon van het t-shirt wat erin zit en een label wat je aan je tent kan hangen, kan je 3x koffie krijgen.quote:
tuurlijk! je mag doen wat je wilquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Baserunner het volgende:
kan je zo van de ene naar de andere camping of is dat te ver van elkaar?
*doet naar plattegrond kijken*
hmmm... Ok, mag je 's nachts dan gewoon van camping 1 naar de andere campings etc.?![]()
jep, heb et al gelezen, toch bedanktquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je moet voor 5 euro een pakket kopen en op vertoon van het t-shirt wat erin zit en een label wat je aan je tent kan hangen, kan je 3x koffie krijgen.
geen probleem, rest boeit me toch niet!quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een enorm eenzijdig beeld van het festival!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Baserunner het volgende:
kan je zo van de ene naar de andere camping of is dat te ver van elkaar?
*doet naar plattegrond kijken*
hmmm... Ok, mag je 's nachts dan gewoon van camping 1 naar de andere campings etc.?![]()
en Royksopp is veel leukerquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:14 schreef danizegtyo het volgende:
[..]
geen probleem, rest boeit me toch niet!![]()
prodigy ja, maar die zijn gelijk met royskopp..
80!quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef menesis het volgende:
[..]
Pff wordt compleet gek van dat spel man! Iemand al 100 gehaald?
quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:50 schreef peaceman het volgende:
Ik heb er op zich ook veel zin in, maar heb t gevoel dat ik enorm ziek aan het worden ben.. Alles doet me zeer..kutzooi![]()
![]()
![]()
Tja i wish dat ik er om kon lachen... wat ik nu niet kan en wat ook wel aangeeft hoe ik me voel...quote:
deze week gewoon gezond eten (fruit, groenten, brood, melk), vroeg slapen en rustigaan doen!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja i wish dat ik er om kon lachen... wat ik nu niet kan en wat ook wel aangeeft hoe ik me voel...![]()
tja eigenlijk moet ik gewoon werken, maar moet zeggen dat ik dat nu ook niet zo zie zitten...Kutzooi!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:04 schreef crossover het volgende:
[..]
deze week gewoon gezond eten (fruit, groenten, brood, melk), vroeg slapen en rustigaan doen!
I hope so..quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:07 schreef Roellio het volgende:
Meldt je ziek van je werk en blijf tot donderdag in bed, en dan lekker naar Lowlands!![]()
Ik verwacht jou donderdag om 12:00 achter het station!quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik verwacht je donderdag om 24:00 bij het 24 uurscafé, peaceman, net zoals iedereen
beterschap
Ja, meester Roellioquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:22 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik verwacht jou donderdag om 12:00 achter het station!![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef Ascaroth het volgende:
Donderdag, hamburgermeisjesdag.
De attracties zijn schaars, he..op donderdagquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:30 schreef Ascaroth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |