| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23  | UnleashMitch   : Fjd NLboy : Nlboy Sickert.nl : Niveklaams Silver_Shark : Foksilver Ash : Leenart Jazza : Rudycarell Escape_nl : Escapenl Morpheus2002 : Morpheus211983 BMH : Bmh Kievit19 : Kievit1983 Cyberrobin : Cyberrobin Frenkyboy : Sickmyduck76 PirE : Pejastojakovic Razorback : Razorback5000 Droopie : Johan5324 MarkXL : Markvanholstein Fillipe : FillipeNL Gunner : nlgunner Molotov25 : molotov25 domolanglekker : domo666 jpjedi : Jedi05071977 N-E-R-D : 3kmenace Lonewolf2003 : vaal  | 

Honcho squadquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:18 schreef PirE het volgende:
Nou, het is hier zulk mooi weer dat ik maar naar het strand ga.. Je wordt wakker, kijkt uit het raam en de regen komt gestaag naar beneden, een perfecte dag om lekker zand te happen op het strand in Oman.
*Legt handdoek alvast klaar*

Satelliet? Of zat Nickelodeon niet op de SAT?quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:29 schreef Droopie het volgende:
Effe een vraagje off-topic, hoe kan je Talpa kijken vanuit CH??

quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:39 schreef Droopie het volgende:
Zie het als opbouwende kritiek, jullie hebben al genoeg goeds gedaan voor ons.
Waarvoor onze dank nog altijd groot is.

eerder plaats te kort... je kan zekers meedoen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:13 schreef Steeven het volgende:
Mensen te kort? Ik wil wel meedoen anders.

Ja lazer op dit is tweakers nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:26 schreef i-spy24 het volgende:
UPDATE 1:
En na een uur heeft FOK in een kiele kiele strijd zojuist op de FoD server= IP 217.148.191.27
met 2-0 gewonnen en de eerste slag toegebracht en een voorsprong genomen.
Nu heeft de strijd zich verplaatst naar de FOK server= IP 84.244.130.114 en ronde 2
begint en kijken of we dit ook kunnen winnen(tis tenslotte best of 3 en we spelen tot 17:00 uur)
UPDATE 2:
En zojuist heeft in de 2de ronde FoD met 140-0 van FOK gewonnen! op de FOK server.Maar er moet gezegd worden dat de commander van FOK een ramp was en lekker lag te slapen in zijn hok en er veel standaard spelers, die er ook in de eerste game erbij waren, dit keer niet meespeelden danwel pas aan het einde van de game erbij kwamen (omdat de server vol was en er eerst gekicked moest worden)en het toen het eigenlijk al een gelopen race was.
TUSSENSTAND:
1-1
PS:
@'Ghostbuster':
Nee, omdat al veel eerder besloten was dat 'smiddag de beste optie was.
Dus wel ff vantevoren lezen of informeren voordat je een vraag stelt he![]()

alleen ik was beter....quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:11 schreef Fliepke het volgende:
Ik was toch best goed voor een niet-boffer
Misschien moet ik er toch maar eens echt bij komen

Zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:10 schreef Droopie het volgende:
Ik kom ook wel naar de LAN-party hoor jongens.Misschien kunnen we voor die Eur. 28,50
een vrouwelijke stripper huren.

dat stond nogwel op de BOF! site...quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:04 schreef BMH het volgende:
Ik had niet eens door dat het een clanwar was! Ik zat gewoon voor de vijanden te spelen! hahahahha eindigde de game ook nog eens met 2 spawn voor BOF & 0 voor FOD (waar ik in zat).

voor 28,50 heb je er niet eens een van de keilewegquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:10 schreef Droopie het volgende:
Ik kom ook wel naar de LAN-party hoor jongens.Misschien kunnen we voor die Eur. 28,50
een vrouwelijke stripper huren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |