Dat doen we nu toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef Dementor het volgende:
Laten we niet alles afkraken.
Eerst kijken dan zeiken
Jij valt dus precies in de doelgroep voor commerciele boutprogramma's.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef Nokia3310 het volgende:
Het enige waar ik zin in heb is Expeditie robinson en Big Brother. De rest ziet er niet uit... Oh en Barend en van Dorp als het een beetje hetzelfde blijft.
Inderdaad, even afwachten wat het wordt allemaal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef Dementor het volgende:
Laten we niet alles afkraken.
Eerst kijken dan zeiken
Echhhhhhhhhhht objectief mén.quote:
En toch kijkt iedereen nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
Dus niemand wil talpa omdat alle programma's die ze normaal keken nu hier komen en dan is het niks meer?
Nee hoor, dit is het enige wat me leuk lijkt op talpa. Ik ben meer van actualiteiten en dergelijke, maar dat NSE lijkt me helemaal niets.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij valt dus precies in de doelgroep voor commerciele boutprogramma's.
Ik keek die programma's toen ook al niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef VoreG het volgende:
Dus niemand wil talpa omdat alle programma's die ze normaal keken nu hier komen en dan is het niks meer?
Wat moeten we dan nog zien dan? TIs gewoon kut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad, even afwachten wat het wordt allemaal.
Financieel ongetwijfeld wel ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Duder het volgende:
Wat een zeikhoeren zijn jullie ook
De Mol heeft tenminste zijn zaakjes goed in orde
Dat moet nog blijken met deze zender.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Duder het volgende:
Wat een zeikhoeren zijn jullie ook
De Mol heeft tenminste zijn zaakjes goed in orde
Inderdaad. Straks schieten de topics de grond uit vanwege de nieuwe programma's enz enz.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En toch kijkt iedereen nu.
Laat het allemaal eens een maandje draaien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat moeten we dan nog zien dan? TIs gewoon kut.
Je hebt nog geen enkel programma compleet van de eerste minuut tot de laatste minuut gekeken. Waar heb je het dan over?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat moeten we dan nog zien dan? TIs gewoon kut.
En dan ook een paar negatieve reacties ertussen zetten, zodat het nóg realistischer lijkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:49 schreef pberends het volgende:
Nou, ik zap weer over naar Paul de Leeuw. Ik had hogere verwachtingen.
En die banken met die ingehuurde nep-acteurtjes zijn echt hilarisch. Dat moet natuurlijk het familie/bank/tv-gevoel geven. Jippie!
Daar moest ik ook aan denken!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Lijkt wel Diewertje Blok met het Sinterklaasjournaal. Even slecht geacteerd.
Echt wel!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik keek die programma's toen ook al niet.
Hey het eerste gevoel hé. Ik ben al een echte Talpa kijker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt nog geen enkel programma compleet van de eerste minuut tot de laatste minuut gekeken. Waar heb je het dan over?
Sjezis.
Echt niet.quote:
1-tegen-100quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef SunChaser het volgende:
Ik kijk Desperate Housewives niet, laat staan een goedkope ripoff. En de Soundmixshow? Neuh. Maar wat ik zeg, Miljoenenjacht en 1-tegen-100 vond ik al leuk, dus zal ik ook gaan kijken.
"Zo, dat was spannend"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:50 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken!
Jack Spijkerman is al jaren over z'n hoogtepunt heen. Die man is de Bob Saget van de Nederlandse tv aan't woorden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, Beau en Linda over Spijkerman en zijn zoektocht.![]()
Lijkt wel Diewertje Blok met het Sinterklaasjournaal. Even slecht geacteerd.
kun jij je daadwerkelijk nog het starten van de andere tv zenders herinneren danquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Arcee het volgende:
Wat is iedereen weer voorspelbaar negatief.
Prima start. Heb nog geen zender zo professioneel zien starten.
Yorinquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:53 schreef Samson het volgende:
[..]
kun jij je daadwerkelijk nog het starten van de andere tv zenders herinneren dan![]()
CNN, BBC World, Canvas, SAT-eins etc. Dit is zo erg Arcee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Arcee het volgende:
Wat is iedereen weer voorspelbaar negatief.
Ja, vanaf Nederland 3 allemaal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:53 schreef Samson het volgende:
[..]
kun jij je daadwerkelijk nog het starten van de andere tv zenders herinneren dan![]()
Gelukkig laten ze nu weer alle typetjes die niet meegaan naar Talpa achtelkaar zien...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Zo, dat was spannend"
"Nou!"
"Afwachten of het wel goed komt met Jack"
"Ja!"
"Het zit hem ook niet mee, hè"
"Nou"
Sure.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Hey het eerste gevoel hé. Ik ben al een echte Talpa kijker.
Werkelijk alle stukjes waren tot nu toe. Dus ik kijk niet. Ja nu ff dan.
Heerlijk, en dan die hindoe-allochtoon met een blanke opa van 70 die gezellig naar Talpa gaan kijken. Je gaat me toch niet vertellen dat dat familie van elkaar is, he John de Mol??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dan ook een paar negatieve reacties ertussen zetten, zodat het nóg realistischer lijkt.
Wat zeg je dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Echt niet.
Alleen voetbal dan. Maar daar heb ik dan ook niks negatiefs over gezegd vanavond.
RTL Veronique, SBS6, TMF, NET5, Sport 7, TV10, daar moet je naar kijken. Dan ziet Talpa er heel wat beter uit, van wat ik ervan gezien heb.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:53 schreef tong80 het volgende:
CNN, BBC World, Canvas, SAT-eins etc. Dit is zo erg Arcee.
Wat is daar in Godsnaam boeiend aan? Eigen huis en tuin is nog leuker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:56 schreef schatje het volgende:
Oh ja, Big Brother ga ik natuurlijk ook kijken.
Toch nog 2 programma's.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Qua huisstijl staat Talpa als een huis. Daar kunnen die amateurs van SBS6 en NET5 nog wat van leren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Arcee het volgende:
Kopspijkers heb ik het laatste seizoen niet meer gekeken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En straks toch kijken om stel dat het wel iets is, toch mee te kunnen praten. Kopspijkers was een seizoen lang helemaal ruk, toch bleven er ontiegelijk veel mensen kijken, in de hoop dat het of nog iets zal worden of dat er iets zou gebeuren waar toch iedereen het over zou hebben.
Ik kijk NOVA.quote:Barend en Van Dorp; zelfde verhaal. Ik bleef toch kijken om toch te kijken wat ze nu weer zouden hebben.
Ik heb van deze programma's alleen het eerste seizoen van BB gevolgd.quote:Expeditie Robinson is een kijkcijferhit en Big Brother zal voor zoveel commotie zorgen dat mensen wel moeten kijken om er gewoon over mee te kunnen praten. Want zo werkt het ook voor 90%.
John zijn ambities zijn geweldig. Zijn programmas zijn kut.quote:Het is gewoon triest dat mensen er nu al zo tegen zijn, gewoon om het "anti" te zijn tegen de grote zender.
Nee is ook baggerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is nu iedereen weer getuned op Nederland 3.
Lijkt me niet, als hij meegaat, is ie nog hypocrieter dan Jack zelf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:55 schreef Slam het volgende:
Erik van Muiswinkel wel ?
je eigen huis en tuin zijn nog leukerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is daar in Godsnaam boeiend aan? Eigen huis en tuin is nog leuker.
Maar je zit nog achter je computer??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is nu iedereen weer getuned op Nederland 3.
De Lama's zijn morgen. Op zondag wel te verstaanquote:
Een ding hebben ze voor op Veronica. Ze hebben geen piratenverleden, dus de beelden van een zender op een schip, een dunne Tineke de Nooij, een bebaarde Wil Luikinga en een zender die op zwart moet hoeven we nu niet te zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Arcee het volgende:
Hij doet mee in het filmpje van Jack Spijkerman op Talpa.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als hij meegaat, is ie nog hypocrieter dan Jack zelf.
Verstandig. Ik heb toch elke keer gekekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Kopspijkers heb ik het laatste seizoen niet meer gekeken.
Wauw.quote:[..]
Ik kijk NOVA.
Wanneer er een zwangere vrouw in dat programma komt en gaat zorgen voor zoveel commotie, dat de kranten er vol van staan, dan kun jij mij niet wijsmaken dat jij ook maar even zal gaan kijkenquote:[..]
Ik heb van deze programma's alleen het eerste seizoen van BB gevolgd.
Mwah. Valt mee. Maar er zijn genoeg mensen, ik zeg niet dat jij dat ook bent, maar die tegen De Mol zijn om het tegen te zijn. "Oh een nieuwe grote commerciele zenden" Tegen. "Oh alleen maar reclame" Tegen. Etc. Gewoon bullshit, omdat die anderen commercielen evenveel reclame hebben.quote:[..]
John zijn ambities zijn geweldig. Zijn programmas zijn kut.
Ik wacht nog even met zappen. Expeditie Robinson komt nogquote:>> zapt naar paul
Da's best wel suf idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
We moeten een huiselijk effect creëren, we zetten kaarsjes kaasjes en rode wijn op tafel en later de open haard knetteren.
Wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef Slam het volgende:
zal me niks verbazen
Ik hoop dat het weer zo heftig wordt als met BB3. Dat was erg leuk om naar te kijken. Bewoners die elkaar in de haren vlogen en complotten smeden om elkaar eruit te werken. Hopelijk ook deze editie van Big Brotherquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
Ik heb al een tijd niet meer op de programma kunnen zeiken?
Blijft leuk, naar gekloonde Tokkies kijken hoe ze elkaar uitmoordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer zo heftig wordt als met BB3. Dat was erg leuk om naar te kijken. Bewoners die elkaar in de haren vlogen en complotten smeden om elkaar eruit te werken. Hopelijk ook deze editie van Big Brother.
Walgelijk. Barbaars.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer zo heftig wordt als met BB3. Dat was erg leuk om naar te kijken. Bewoners die elkaar in de haren vlogen en complotten smeden om elkaar eruit te werken. Hopelijk ook deze editie van Big Brother.
Alle cabaretiers die te zien zijn geweest, gaan dus meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij doet mee in het filmpje van Jack Spijkerman op Talpa.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Alle cabaratiers zijn niet zo achterlijk om mee te gaan. Ze willen hun eigen carrière niet op het spel zetten en hun geloofwaardigheid als cabaratier.
Zonder vraagteken trouwens.quote:
Duidelijker kan iemand het niet zeggenquote:[
John zijn ambities zijn geweldig. Zijn programmas zijn kut.
>> zapt naar paul
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alle cabaretiers die te zien zijn geweest, gaan dus mee?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Alle cabaratiers zijn niet zo achterlijk om mee te gaan. Ze willen hun eigen carrière niet op het spel zetten en hun geloofwaardigheid als cabaratier.
Ze is in ieder geval lelijk opgemaakt. Maar goed, wanneer niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:03 schreef Slam het volgende:
jezus froukje de both is eigenlijk best lelijk
Volgens Jack pas in januari.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
Cabaretiers gaan gewoon mee hoor, anders deden ze niet met deze filmpjes mee. Maar wanneer is de eerste Kopspijkers uitzending eigenlijk? Ik heb al een tijd niet meer op de programma kunnen zeiken.
Niemand die het weet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
Cabaretiers gaan gewoon mee hoor, anders deden ze niet met deze filmpjes mee. Maar wanneer is de eerste Kopspijkers uitzending eigenlijk? Ik heb al een tijd niet meer op de programma kunnen zeiken.
Gaat ie proberen echt iets grappigs te verzinnen danquote:
Mensen kijken is daar boeiend aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
Dat zou pas hilarisch zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaat ie proberen echt iets grappigs te verzinnen dan?
Ik vrees dat het echt zo'n programma is dat alleen vroeger grappig was.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:05 schreef Toeps het volgende:
Vijf tegen vijf. Hahaha, dat keek ik vroeger altijd met Peter Jan Rens.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval lelijk opgemaakt. Maar goed, wanneer niet?
Die melding komt op 't moment dat 't prima draait.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vrees dat het echt zo'n programma is dat alleen vroeger grappig was.
Peter Jan Rensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:05 schreef Toeps het volgende:
Vijf tegen vijf. Hahaha, dat keek ik vroeger altijd met Peter Jan Rens.
Ja, daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die melding komt op 't moment dat 't prima draait.
Huh? Maar die was toch knapper?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:07 schreef SunChaser het volgende:
Margje Teeuwen is de vrouw van Rob Stenders.
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mensen kijken is daar boeiend aan.
Daar ken ik 'r van ja! Van die show van Patty!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:07 schreef SunChaser het volgende:
Margje Teeuwen is de vrouw van Rob Stenders.
Neuh, het heet voortaan Grote Meneer Gordon Show.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef Slam het volgende:
zou de Grote Meneer Kaktus show ook weer op Talpa komen
Nou, hoef je hier ook niet meer te posten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben gezapt naar paul de leeuw
Nu al leuker dan Kopspijkers.
Ik denk dat het Kontspijkers wordt. Of de Jackpot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:06 schreef SunChaser het volgende:
Het wordt dus geen Kopspijkers, maar een nieuwe satirisch programmaNaar verluidt mocht hij in de deal met de Vara het Kopspijkerspel niet meer gebruiken.
Ik dacht dat t van The Rock wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef Toeps het volgende:
Ik vind die Pirates of the Carribean muziek altijd zo leuk.
Ja, die gebruiken ze ook vaak.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik dacht dat t van The Rock was
En z'n broer speelt in de NFL in Amerika American Football.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef schatje het volgende:
Ernst-Paul Hasselbach is een charmante man.
Vieze poepmongool vind ik een romantischere omschrijving.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef schatje het volgende:
Ernst-Paul Hasselbach is een charmante man.
Potspijkers ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat het Kontspijkers wordt. Of de Jackpot.
Over poepmongolen gesproken. Gaat Ron Brandsteder niet naar Talpa met Laat ze maar lachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Vieze poepmongool vind ik een romantischere omschrijving.
Alleen die naam van dat programma al. Walgelijk programma.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:12 schreef TC03 het volgende:
Iedereen zeiken op de baggerprogramma's van Talpa, maar wel blij zijn met Expeditie Robinson. Drie woorden voor jullie: hoi pauper doelgroep!
Jij praat wel vaker poepquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Vieze poepmongool vind ik een romantischere omschrijving.
JOUW NEEF? Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef static het volgende:
Straks NSE, met mijn neef als 'sparringpartner' van Beau.
*nagels bijt*
Nee, die gaat bij RTL de Nederlandse versie van 'Strictly Come Dancing' presenterenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Over poepmongolen gesproken. Gaat Ron Brandsteder niet naar Talpa met Laat ze maar lachen
Ben jij familie van Max Westerman?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef static het volgende:
Straks NSE, met mijn neef als 'sparringpartner' van Beau.
*nagels bijt*
Tuurlijk wel. We hebben Kopspijkers immers nog niet om af te kraken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hoef je hier ook niet meer te posten..
Lees je eens in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ben jij familie van Max Westerman?
Kijk de willekeurige commerciele zender en je ziet evenveel reclame.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:13 schreef WokMaster het volgende:
hatseej reclame.....reclame......reclame.......zelfs de tvgids geeft alleen reclame aan bij talpa![]()
Oja, laat ze maar dansenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, die gaat bij RTL de Nederlandse versie van 'Strictly Come Dancing' presenteren.
Dat pak vla over die huisvrouwquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:15 schreef Toad het volgende:
Is dit ook het topic om over Mooi weer de Leeuw te babbelen?
Van die baggerprogramma's. Zoals die RTL versie van Banansplit ofzo. Is ook maar 1x uitgezonden geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Samen met Sylvana. Je weet wel, die griet die soms pruiken draagt.
Die haarloze negerin die graag doet alsof ze boeken leest, ja diequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik ken Sylvana wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ali - Warchild Warchild - B.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:19 schreef Slam het volgende:
Marco Borsato en friends... te erg
En de rest van de week zit hij in een zeker eetcafequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
Rob Oudkerk elke week bij Barend en van Dorp
Joepie!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is niet live hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:21 schreef 0 het volgende:
ik hoorde net dat de microfoon nog aan stond.
linda zei tegen beau dat ze ontzettend moe van hem werd.
nu al ruzie
Rozegeur & Wodkalime meets De Vlaamse Pot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:21 schreef Toeps het volgende:
Desperate Housewives meets Sex & the City?
het klonk toch niet echt alsof het er in hoorde. zat door een ander filmpje heen en ze zei "ohw sorry".quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:21 schreef 0 het volgende:
ik hoorde net dat de microfoon nog aan stond.
linda zei tegen beau dat ze ontzettend moe van hem werd.
nu al ruzie
De nieuwsgierigheid naar de rest is - áls die er al was - helemaal wegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:23 schreef Svensational het volgende:
Het decollete van linda is niet om over naar huis te schrijven..
20 jaar geleden was het nog wel een lekkere snol... maar de jaartjes beginnen te tellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:23 schreef Svensational het volgende:
Het decollete van linda is niet om over naar huis te schrijven..
Er is echt geen chemie. Allemaal erg ingestudeerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:24 schreef 0 het volgende:
volgens mij kunnen die twee elkaar ook niet echt goed uitstaan.
ziet er allemaal erg gemaakt uit.
Het slaat ook nergens op, dat ze niet gewoon .nl hebben als website.quote:
Dus dit hele achterlijke 'we snappen heel goed dat er verschillend over deze zender en de mensen wordt gedacht, dus we doen net of we zelfkritiek hebben en sparen elkaar niet'-toneelstukje werkt nog ook?quote:[b]nu al ruzie
Voor een Talpa disliker ben je hier toch wel erg enthousiast bezig.quote:
Het komt in ieder geval slecht over. Lijkt me niet goed voor talpa.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:28 schreef MikePeek het volgende:
[..]
Dus dit hele achterlijke 'we snappen heel goed dat er verschillend over deze zender en de mensen wordt gedacht, dus we doen net of we zelfkritiek hebben en sparen elkaar niet'-toneelstukje werkt nog ook?
Geloof nou maar dat dit hele festijn tot op de lettergreep bedacht is.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Voor een Talpa disliker ben je hier toch wel erg enthousiast bezig.
Yep met Beau (Bo) ipv Ali B....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:32 schreef Toad het volgende:
Is Marco al bezig?
Die begon om 21.40 uur toch?
Is het al 21.40 op je horloge dan? Dan issie stuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:32 schreef Toad het volgende:
Is Marco al bezig?
Die begon om 21.40 uur toch?
Is het nou om 21.40 ofnie? Ik ben niet zeker van m'n zaak.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is het al 21.40 op je horloge dan? Dan issie stuk.
Mwah, beetje doorzichtig....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe ondertitel?
Bijna banwaardig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:33 schreef pberends het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe ondertitel?
programmering :quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Is het nou om 21.40 ofnie? Ik ben niet zeker van m'n zaak.
Daar hebben we Toeps, een typische Talpa-kijker. Inhoudloos en maakt zich alleen druk om hoeveel aandacht mevrouw wel niet krijgt.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Daar hebben we Toeps, een typische Talpa-kijker. Inhoudloos en maakt zich alleen druk om hoeveel aandacht mevrouw wel niet krijgt.
Nee joh, is weggeblurt!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:39 schreef Toeps het volgende:
Hey, staat daar Rabobank?
Ze gaan in op wat het publiek denkt, ook met al die gemiddelde Nederlanders tussendoor. Dat zou best wel eens tot een 'Talpa is van ons allemaal'-sentiment kunnen leiden.quote:[b]Het komt in ieder geval slecht over. Lijkt me niet goed voor talpa.
Een stel wenkbrauwen zou al veel goeds doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:40 schreef schatje het volgende:
Ik ben gewoon gechockeerd hoe Bridget eruit ziet. Zonde hoor.
ik hoop het niet, zo'n gevoel heb ik altijd bij SBSquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:40 schreef MikePeek het volgende:
[..]
Ze gaan in op wat het publiek denkt, ook met al die gemiddelde Nederlanders tussendoor. Dat zou best wel eens tot een 'Talpa is van ons allemaal'-sentiment kunnen leiden.
M. de Hond gaat bij Linda & Beau z'n onderzoekjes tentoonspreiden...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik hoop het niet, zo'n gevoel heb ik altijd bij SBSvooral met Maurice de Hond over "wat de Nederlander er van vindt", of zit De Hond ook al bij Talpa
![]()
Zullen we een keer op stap gaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:40 schreef schatje het volgende:
Ik ben gewoon gechockeerd hoe Bridget eruit ziet. Zonde hoor.
owja is ook zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:46 schreef Verfokker het volgende:
[..]
M. de Hond gaat bij Linda & Beau z'n onderzoekjes tentoonspreiden...
Talpa richt zich ook nog op de nét iets slimmere laag van de bevolking (om het even lekker elitair te zeggenquote:[b]ik hoop het niet, zo'n gevoel heb ik altijd bij SBS
Ga je nou wel van alle programma's Marco Borsato kijken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:49 schreef Toad het volgende:
Ik heb de volume wat harder gezet. Stiekem is dit toch wel een heel tof nummer! oooooooowooooo
Daar heb je DVDs voor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga je nou wel van alle programma's Marco Borsato kijken?![]()
![]()
zo'n vermoeden had ik idd ook, maar verder lijkt/leek het me niet een hele slechte zender. Eerste goede punt van talpa is iig dat programma's terug te kijken zijn via internet, dat vond ik één van de grootste pluspunten van de publiekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:47 schreef MikePeek het volgende:
[..]
Talpa richt zich ook nog op de nét iets slimmere laag van de bevolking (om het even lekker elitair te zeggen), dus het draagvlak is ook wat groter. De arbeiders, maar ook de MBO-ers en een paar verdwaalde HBO-ers.
Was 't minder dan je had verwacht?quote:
Absoluut al erg goed dat je live mee kan kijken en kan terug kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
zo'n vermoeden had ik idd ook, maar verder lijkt/leek het me niet een hele slechte zender. Eerste goede punt van talpa is iig dat programma's terug te kijken zijn via internet, dat vond ik één van de grootste pluspunten van de publieken![]()
Maar zoveel tv kijk ik ook niet, overdag RTL 5 (nu RTL7 dus) en savonds het nieuws en wat actualiteiten en de F1 (toch nog de campingzendermaar zonder reclame
)
sitaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
Wie is dat meisje die met marco zingt???
Op Internet kijken vind ik ook erg handig. De Mol zei een fan te zijn van het gebruiken van meerdere media door elkaar, en dat laat hij dan ook zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
zo'n vermoeden had ik idd ook, maar verder lijkt/leek het me niet een hele slechte zender. Eerste goede punt van talpa is iig dat programma's terug te kijken zijn via internet, dat vond ik één van de grootste pluspunten van de publieken![]()
Maar zoveel tv kijk ik ook niet, overdag RTL 5 (nu RTL7 dus) en savonds het nieuws en wat actualiteiten en de F1 (toch nog de campingzendermaar zonder reclame
)
Wat er nu verandert is is dat Talpa de eredivisie wedstrijden niet live kan uitzenden, toch?quote:Tele2 en Apax kopen Versatel voor 1,3 miljard
Tele2 en investeringsmaatschappij Apax nemen Versatel over voor euro 2,20 per aandeel in contanten. Tele2 krijgt de Nederlandse en de Belgische activiteiten. Apax gaat met het Duitse deel aan de haal. Versatel en grootaandeelhouder Talpa Capital, het investeringsvehikel van John de Mol, steunen het bod. Bij opening van de beurs zag Versatel de koers gelijk oplopen met een dikke 12 procent.
Tjeerd Wiersma, Emerce, 18 juli 2005
dat varken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
Viola Holtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
sitaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
Da's Doquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
Trijntje? Hoezo even inlezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
jahquote:Heb jij het geluid ook zo hard staan?
Neuh egt nie....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef BB-King het volgende:
Playbacken ze nu?
Sita heeft een vette carrière bij Jetix hoor, voor 10 en 11 jarigen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En Sita heeft ook weer publiciteit nodig, lang niks van gehoord
dat lijkt erop jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef BB-King het volgende:
Playbacken ze nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |