Blijft leuk, naar gekloonde Tokkies kijken hoe ze elkaar uitmoordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer zo heftig wordt als met BB3. Dat was erg leuk om naar te kijken. Bewoners die elkaar in de haren vlogen en complotten smeden om elkaar eruit te werken. Hopelijk ook deze editie van Big Brother.
Walgelijk. Barbaars.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weer zo heftig wordt als met BB3. Dat was erg leuk om naar te kijken. Bewoners die elkaar in de haren vlogen en complotten smeden om elkaar eruit te werken. Hopelijk ook deze editie van Big Brother.
Alle cabaretiers die te zien zijn geweest, gaan dus meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij doet mee in het filmpje van Jack Spijkerman op Talpa.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Alle cabaratiers zijn niet zo achterlijk om mee te gaan. Ze willen hun eigen carrière niet op het spel zetten en hun geloofwaardigheid als cabaratier.
Zonder vraagteken trouwens.quote:
Duidelijker kan iemand het niet zeggenquote:[
John zijn ambities zijn geweldig. Zijn programmas zijn kut.
>> zapt naar paul
Is dit serieus?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alle cabaretiers die te zien zijn geweest, gaan dus mee?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:02 schreef Asskicker14 het volgende:
Alle cabaratiers zijn niet zo achterlijk om mee te gaan. Ze willen hun eigen carrière niet op het spel zetten en hun geloofwaardigheid als cabaratier.
Ze is in ieder geval lelijk opgemaakt. Maar goed, wanneer niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:03 schreef Slam het volgende:
jezus froukje de both is eigenlijk best lelijk
Volgens Jack pas in januari.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
Cabaretiers gaan gewoon mee hoor, anders deden ze niet met deze filmpjes mee. Maar wanneer is de eerste Kopspijkers uitzending eigenlijk? Ik heb al een tijd niet meer op de programma kunnen zeiken.
Niemand die het weet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
Cabaretiers gaan gewoon mee hoor, anders deden ze niet met deze filmpjes mee. Maar wanneer is de eerste Kopspijkers uitzending eigenlijk? Ik heb al een tijd niet meer op de programma kunnen zeiken.
Gaat ie proberen echt iets grappigs te verzinnen danquote:
Mensen kijken is daar boeiend aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
Wat is daar in Godsnaam boeiend aan? Eigen huis en tuin is nog leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |