Tuurlijk wel. We hebben Kopspijkers immers nog niet om af te kraken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hoef je hier ook niet meer te posten..
Lees je eens in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ben jij familie van Max Westerman?
Kijk de willekeurige commerciele zender en je ziet evenveel reclame.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:13 schreef WokMaster het volgende:
hatseej reclame.....reclame......reclame.......zelfs de tvgids geeft alleen reclame aan bij talpa![]()
Oja, laat ze maar dansenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, die gaat bij RTL de Nederlandse versie van 'Strictly Come Dancing' presenteren.
Dat pak vla over die huisvrouwquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:15 schreef Toad het volgende:
Is dit ook het topic om over Mooi weer de Leeuw te babbelen?
Van die baggerprogramma's. Zoals die RTL versie van Banansplit ofzo. Is ook maar 1x uitgezonden geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Samen met Sylvana. Je weet wel, die griet die soms pruiken draagt.
Die haarloze negerin die graag doet alsof ze boeken leest, ja diequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, ik ken Sylvana wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ali - Warchild Warchild - B.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:19 schreef Slam het volgende:
Marco Borsato en friends... te erg
En de rest van de week zit hij in een zeker eetcafequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
Rob Oudkerk elke week bij Barend en van Dorp
Joepie!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is niet live hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:21 schreef 0 het volgende:
ik hoorde net dat de microfoon nog aan stond.
linda zei tegen beau dat ze ontzettend moe van hem werd.
nu al ruzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |