Nou, hoef je hier ook niet meer te posten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben gezapt naar paul de leeuw
Nu al leuker dan Kopspijkers.
Ik denk dat het Kontspijkers wordt. Of de Jackpot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:06 schreef SunChaser het volgende:
Het wordt dus geen Kopspijkers, maar een nieuwe satirisch programmaNaar verluidt mocht hij in de deal met de Vara het Kopspijkerspel niet meer gebruiken.
Ik dacht dat t van The Rock wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef Toeps het volgende:
Ik vind die Pirates of the Carribean muziek altijd zo leuk.
Ja, die gebruiken ze ook vaak.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik dacht dat t van The Rock was
En z'n broer speelt in de NFL in Amerika American Football.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef schatje het volgende:
Ernst-Paul Hasselbach is een charmante man.
Vieze poepmongool vind ik een romantischere omschrijving.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef schatje het volgende:
Ernst-Paul Hasselbach is een charmante man.
Potspijkers ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat het Kontspijkers wordt. Of de Jackpot.
Over poepmongolen gesproken. Gaat Ron Brandsteder niet naar Talpa met Laat ze maar lachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Vieze poepmongool vind ik een romantischere omschrijving.
Alleen die naam van dat programma al. Walgelijk programma.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:12 schreef TC03 het volgende:
Iedereen zeiken op de baggerprogramma's van Talpa, maar wel blij zijn met Expeditie Robinson. Drie woorden voor jullie: hoi pauper doelgroep!
Jij praat wel vaker poepquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Vieze poepmongool vind ik een romantischere omschrijving.
JOUW NEEF? Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef static het volgende:
Straks NSE, met mijn neef als 'sparringpartner' van Beau.
*nagels bijt*
Nee, die gaat bij RTL de Nederlandse versie van 'Strictly Come Dancing' presenterenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Over poepmongolen gesproken. Gaat Ron Brandsteder niet naar Talpa met Laat ze maar lachen
Ben jij familie van Max Westerman?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:14 schreef static het volgende:
Straks NSE, met mijn neef als 'sparringpartner' van Beau.
*nagels bijt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |