Rozegeur & Wodkalime meets De Vlaamse Pot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:21 schreef Toeps het volgende:
Desperate Housewives meets Sex & the City?
het klonk toch niet echt alsof het er in hoorde. zat door een ander filmpje heen en ze zei "ohw sorry".quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:21 schreef 0 het volgende:
ik hoorde net dat de microfoon nog aan stond.
linda zei tegen beau dat ze ontzettend moe van hem werd.
nu al ruzie
De nieuwsgierigheid naar de rest is - áls die er al was - helemaal wegquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:23 schreef Svensational het volgende:
Het decollete van linda is niet om over naar huis te schrijven..
20 jaar geleden was het nog wel een lekkere snol... maar de jaartjes beginnen te tellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:23 schreef Svensational het volgende:
Het decollete van linda is niet om over naar huis te schrijven..
Er is echt geen chemie. Allemaal erg ingestudeerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:24 schreef 0 het volgende:
volgens mij kunnen die twee elkaar ook niet echt goed uitstaan.
ziet er allemaal erg gemaakt uit.
Het slaat ook nergens op, dat ze niet gewoon .nl hebben als website.quote:
Dus dit hele achterlijke 'we snappen heel goed dat er verschillend over deze zender en de mensen wordt gedacht, dus we doen net of we zelfkritiek hebben en sparen elkaar niet'-toneelstukje werkt nog ook?quote:[b]nu al ruzie
Voor een Talpa disliker ben je hier toch wel erg enthousiast bezig.quote:
Het komt in ieder geval slecht over. Lijkt me niet goed voor talpa.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:28 schreef MikePeek het volgende:
[..]
Dus dit hele achterlijke 'we snappen heel goed dat er verschillend over deze zender en de mensen wordt gedacht, dus we doen net of we zelfkritiek hebben en sparen elkaar niet'-toneelstukje werkt nog ook?
Geloof nou maar dat dit hele festijn tot op de lettergreep bedacht is.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Voor een Talpa disliker ben je hier toch wel erg enthousiast bezig.
Yep met Beau (Bo) ipv Ali B....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:32 schreef Toad het volgende:
Is Marco al bezig?
Die begon om 21.40 uur toch?
Is het al 21.40 op je horloge dan? Dan issie stuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:32 schreef Toad het volgende:
Is Marco al bezig?
Die begon om 21.40 uur toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |