Was 't minder dan je had verwacht?quote:
Absoluut al erg goed dat je live mee kan kijken en kan terug kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
zo'n vermoeden had ik idd ook, maar verder lijkt/leek het me niet een hele slechte zender. Eerste goede punt van talpa is iig dat programma's terug te kijken zijn via internet, dat vond ik één van de grootste pluspunten van de publieken![]()
Maar zoveel tv kijk ik ook niet, overdag RTL 5 (nu RTL7 dus) en savonds het nieuws en wat actualiteiten en de F1 (toch nog de campingzendermaar zonder reclame
)
sitaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
Wie is dat meisje die met marco zingt???
Op Internet kijken vind ik ook erg handig. De Mol zei een fan te zijn van het gebruiken van meerdere media door elkaar, en dat laat hij dan ook zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
zo'n vermoeden had ik idd ook, maar verder lijkt/leek het me niet een hele slechte zender. Eerste goede punt van talpa is iig dat programma's terug te kijken zijn via internet, dat vond ik één van de grootste pluspunten van de publieken![]()
Maar zoveel tv kijk ik ook niet, overdag RTL 5 (nu RTL7 dus) en savonds het nieuws en wat actualiteiten en de F1 (toch nog de campingzendermaar zonder reclame
)
Wat er nu verandert is is dat Talpa de eredivisie wedstrijden niet live kan uitzenden, toch?quote:Tele2 en Apax kopen Versatel voor 1,3 miljard
Tele2 en investeringsmaatschappij Apax nemen Versatel over voor euro 2,20 per aandeel in contanten. Tele2 krijgt de Nederlandse en de Belgische activiteiten. Apax gaat met het Duitse deel aan de haal. Versatel en grootaandeelhouder Talpa Capital, het investeringsvehikel van John de Mol, steunen het bod. Bij opening van de beurs zag Versatel de koers gelijk oplopen met een dikke 12 procent.
Tjeerd Wiersma, Emerce, 18 juli 2005
dat varken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
Viola Holtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
sitaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
Da's Doquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
Trijntje? Hoezo even inlezen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef dronkeykong het volgende:
jahquote:Heb jij het geluid ook zo hard staan?
Neuh egt nie....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef BB-King het volgende:
Playbacken ze nu?
Sita heeft een vette carrière bij Jetix hoor, voor 10 en 11 jarigen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
En Sita heeft ook weer publiciteit nodig, lang niks van gehoord
dat lijkt erop jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef BB-King het volgende:
Playbacken ze nu?
http://www.talpa.tv/ denk ik?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:57 schreef Toad het volgende:
Dit is allemaal terug te kijken toch?
moet ff weg namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |