Hoeveel kaarten zijn er al verkocht?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:10 schreef Yeahinho het volgende:
Maar vrijdag gaan we naar de Vliert, en maandag naar Omniworld.
Heya Den Bosch [afbeelding]
afgelopen woensdag 11quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:11 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten zijn er al verkocht?
Had ze gewildquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Was Lady FCDB model voor de OP?
Lady is wel OKquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Geen idee hoe strak die in het Bossche vel zit.
Verstandig van hemquote:Sprak nog iemand bij ASWH vandaag, die was dinsdag beker gaan kijken. Had ie SHO - Jong PSV verkozen boven Maassluis - Den Bosch, achteraf niet slim.
OK,die "quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:21 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee, anders vraag ik het niet![]()
die is wel OKquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Dochter van Fred?
Jij moet niet zoveel denken Robbie, dat weet je nou onderhand toch vort wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk dat het gewoon een bestaand plaatje (van bijv. internet is) en dat FCDB er gewoon bijgezet is.
Foto's?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die is wel OKmaar dat zal wel niet
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:34 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel denken Robbie, dat weet je nou onderhand toch vort wel.![]()
Die wandelende make up doos? Die is nog erger als dr moeder. Zag ze elke wedstrijd toen ik nog in het spelershome werkte....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die is wel OKmaar dat zal wel niet
Ben jij niet degene die gisteren 5 minuten voor tijd weg ging?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:17 schreef LadyFCDB het volgende:
Nee ik had dat niet gewild DG!!! Dacht dat jij me wel beter kende...... natuurlijk zal zodra de strings verkrijgbaar zijn deze in mijn collectie verschijnenmaar er zal er maar 1 zijn die mijn billen in die string ziet......
Maar goed ik ben weer een beetje over het drama van de wedstrijd heen en blijf voorlopig nog positief. A.s. vrijdag gaan we vol goede moet naar de vliert en veroveren wij thuis de eerste drie punten.
HEYA Den Bosch![]()
Jawel ik was 1 van die drie vrouwen die weg gingquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:25 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ben jij niet degene die gisteren 5 minuten voor tijd weg ging?
Als je er 5½ - 6 uur rijden voor over hebt om 1½ uur je favoriete clubje te zien spelen, en er is niks meer te winnen, is het geoorloofd om 5 minuten voor tijd weg te gaanquote:
zeg jij nou niks........quote:
wel als je met 3-1 achter staat en je weet dat je nog een takke eind naar huis moet met zo'n nederlaag in je achterhoofd. Ik voelde me behoorlijk ... kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef Reanimatie.com het volgende:
In mijn optiek is het NOOIT geoorloofd om eerder dan het laatste fluitsignaal naar huis te gaan.
Doffe ellende, ben blij dat ik er niet bij was.
Morgen naar Lierse SK - St Truiden, vrijdag naar FCDB-Helmond Sport, maandag naar Omniworld - FCDB.
Ik ben normaal ook niet iemand die eerder naar huis gaat, maar gisteren was het echt geoorloofd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:08 schreef Reanimatie.com het volgende:
In mijn optiek is het NOOIT geoorloofd om eerder dan het laatste fluitsignaal naar huis te gaan.
Doffe ellende, ben blij dat ik er niet bij was.
Morgen naar Lierse SK - St Truiden, vrijdag naar FCDB-Helmond Sport, maandag naar Omniworld - FCDB.
Kan ook lekker zijn....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik voelde me behoorlijk ... kan ik je vertellen
Nee, snap ook niet dat iemand na zo'n wanprestatie (2e helft) het nog in zijn hoofd kan halen om te klappen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:24 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb echt niet voor die lamzakken geklapt.
Voorlopig alleen verliezen...quote:FC Den Bosch #31,We zullen samen winnen en verliezen
Ach,jullie zijn volgens mij ook niet vreemd van verliezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Voorlopig alleen verliezen...
Tief eens op, grappenmaker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Ach,scheelt dat jij je ook nooit onbetuigd laat in het De Graafschap topic....quote:
Gewoon negeren en niet meer op reageren, dan heeft da boerke het minste lol.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,jullie zijn volgens mij ook niet vreemd van verliezen
Kom nou eens met feiten want dat loze gebrabbel van je kennen we nu wel...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,scheelt dat jij je ook nooit onbetuigd laat in het De Graafschap topic....
BS,heb weinig zin om De Graafschap topics terug te gaan lezen om quotes van jou terug te gaan zoeken maar jij weet net zo goed als ik dat jij niet vies van een provocatie bent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kom nou eens met feiten want dat loze gebrabbel van je kennen we nu wel...![]()
Helmond gaat er vrijdag aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:49 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
MisterFCDB of de spiegel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:17 schreef LadyFCDB het volgende:
Nee ik had dat niet gewild DG!!! Dacht dat jij me wel beter kende...... natuurlijk zal zodra de strings verkrijgbaar zijn deze in mijn collectie verschijnenmaar er zal er maar 1 zijn die mijn billen in die string ziet......
MisterFCDB ook niet denk ik, want die is getrouwd met missFCDB als ik het goed heb.quote:
Heeft ie geen beroep aangetekend dan?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:09 schreef LadyFCDB het volgende:
Helemaal niks met FCDB. Hij heeft op dit moment een onterecht SV en heeft dus ff zn buik vol van FCDB
Hij heeft alleen 3 jaar van FC gehad. Hoefde niet voor te komen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Heeft ie geen beroep aangetekend dan?
Of heeft ie voor moeten komen?
Maar dan mag ie wel naar uitwedstrijden of niet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hij heeft alleen 3 jaar van FC gehad. Hoefde niet voor te komen.
In principe mag hij wel naar uitwedstrijden maar dan niet in het uitvak. Hij heeft ook via de advocaat van FCDB een bezwaar aangetekend maar daar is (nog) niks uitgekomenquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Maar dan mag ie wel naar uitwedstrijden of niet?
Tegen de SV van Den Bosch kun je toch ook beroep aantekenen.
Volgens mij hadden ze dat bij FCDB via een advocaat gedaan voor enkele supporters die zich bij de fanclub gemeld hadden.
Ik weet niet of dit tegen SV van FCDB of van de KNVB was, maar van sommige is ie wel ingetrokken.
Nee dan zijn ze niet zo snelquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:45 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
In principe mag hij wel naar uitwedstrijden maar dan niet in het uitvak. Hij heeft ook via de advocaat van FCDB een bezwaar aangetekend maar daar is (nog) niks uitgekomen
Ja inderdaad sinds dit seizoen heeft hij een scc van Standard. En ik weet niet of iemand de wedstrijd van vandaag heeft gezien maar hij sprong een gat in de lucht bij de 1-2 in blessure tijd. Een vriend van ons was bij deze wedstrijd aanwezig en belde op om te vertellen dat standard nu met 0-5 gewonnen heeft door die supporter die het veld op kwam. Schijnt een regel in Belgie te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef Yeahinho het volgende:
Conclusie: alleen MisterStandard mag de billen van LadyFCDB in een FCDB-slip zien.
Ik heb die wedstrijd wel gezien, maar daar zeiden ze niks van op tv.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ja inderdaad sinds dit seizoen heeft hij een scc van Standard. En ik weet niet of iemand de wedstrijd van vandaag heeft gezien maar hij sprong een gat in de lucht bij de 1-2 in blessure tijd. Een vriend van ons was bij deze wedstrijd aanwezig en belde op om te vertellen dat standard nu met 0-5 gewonnen heeft door die supporter die het veld op kwam. Schijnt een regel in Belgie te zijn.
Ik weet het niet hij zei het.quote:Op zondag 14 augustus 2005 22:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd wel gezien, maar daar zeiden ze niks van op tv.
Ook op teletekst staat daar niks over vermeld, dus lijkt me niet echt waar te zijn.
Nee ik weet het ook niet, maar het lijkt me dat het dan allang op teletekst had gestaan als dat waar is.quote:
Jij had toch je kaartje gehaald bij de administratie DGquote:FC Omniworld - FC Den Bosch
Maandag 22 augustus, aanvang 20.00 uur, speelt FC Den Bosch in Almere tegen de nieuwkomer in de Gouden Gids Divisie, FC Omniworld.
Voor supporters van FC Den Bosch geldt een autocombi-regeling. Met een seizoenkaart van FC Den Bosch of een CC+ kan van 6 t/m 20 augustus per persoon 1 omwisselbiljet worden gekocht bij de TicketBox-winkels. De prijs bedraagt EUR 10,10.
Vanaf 19.15 uur dient er omgewisseld te worden op het parkeerterrein bij sportpark Fanny Blankers Koen aan de Competitieweg in Almere.
Nepsupporterquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb die wedstrijd tot de 90e minuut gekeken toen had ik geen zin meer.. overgeschakeld naar studio sport talpa blablbla. Kijk ik in de reclame nog ff naar teletekst: 1-2![]()
![]()
![]()
ja,omdat mijn CC destijds nog niet klaar wasquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:16 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij had toch je kaartje gehaald bij de administratie DG.
Ik kreeg mijn CC netjes thuisgestuurdquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
Ah op die fiets...
Ik kreeg gisteren trouwens een brief in de bus, dat ik mijn seizoenkaart op kan komen halen. Maar als ik nou de rest van het seizoen thuisblijf, krijg ik dan m'n geld terug?
Ik denk niet dat er veel mensen de stad in zullen gaan op een maandagavond.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is nou in s'hemelsnaam het nut van deze autocombi???
A) er is geen enkele rivaliteit tussen de supporters.. doh omniworld heeft niet eens een harde kern.. (en die van ons is ook flink uitgedund.)
B) Het omwisselen is gewoon bij het stadion daar, dus als er mensen de stad in willen om wat dan ook te gaan doen dan is daar alle mogelijkheid toe...
kortom het is alleen maar kut voor de fans want die moeten nu een kaartje gaan halen bij ticketbox + onnodige ticketbox toeslag van 1.10 euro betalen.
denk ik?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef Yeahinho het volgende:
Zo even een kaartje halen bij de plaatselijke Ticketbox denk ik.
DutchGooner??quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef Yeahinho het volgende:
Conclusie: alleen MisterStandard mag de billen van LadyFCDB in een FCDB-slip zien.
Nee hoor,een maat van mij gaat al onafgebroken vanaf '93 kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Jij bent toch de Bossche Standardman!
Dat is een ander verhaalquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Okee dan. Het leek me wel wat, DG en LadyFCDB.
Nee hoor,Lady is een topwijf maar daar houd ik het bij en dat weet ze ookquote:
M.a.w. 'zij zou wel willen, maar ik heb principes'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,Lady is een topwijf maar daar houd ik het bij en dat weet ze ook
Hoezo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Nu is gelijk iedereen nieuwsgierig naar Lady.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
M.a.w. 'zij zou wel willen, maar ik heb principes'.
Ik denk dat we nu toch wel op de 20 zitten.quote:Hoeveel kaartjes al verkocht voor Omniworld?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
M.a.w. 'zij zou wel willen, maar ik heb principes'.
Hoeveel kaartjes al verkocht voor Omniworld?
Ik ben al voorzien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:10 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hoezo?
Kom je vrijdag kijken dan?
Dus ik maak écht geen kans meer.....?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,geen relaties met andere fokkers
Oei, wordt een drukke boel. Hopelijk kan iedereen er in.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik heb een kaartje, dus 21
kop op, naam van een kenner aan dat vrouwen uiteindelijk graag een degelijke nerd willen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus ik maak écht geen kans meer.....?
wilde jij een kans maken bij DG dan????quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus ik maak écht geen kans meer.....?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:59 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
wilde jij een kans maken bij DG dan????
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Hoho OOSJ, zo kan ie wel weer he![]()
.
Ik heb meer oog voor de vrouwelijke supporters, maar voor DG wilde ik graag een uitzondering maken.
Niet bepaald maar Yeahinho is wsl zo wanhopig dat het voor hem geen kut uitmaakt in welk gaatje hij hem kan mikken echter is ie bij mij dan aan het verkeerde adresquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ben jij echt zo aantrekkelijk voor mannen DG![]()
Oei,wat heb ik toch zin in een vrijdag [handeninelkaarwrijfsmiley]quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:45 schreef LadyFCDB het volgende:
Nou einde onderwerp! Laten we ontopic gaan!
Heya Den Bosch![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb totaal geen zin in vrijdag. Zit ik weer met die kwijlende DG in m'n nek
.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
, maar voor DG wilde ik graag een uitzondering maken.
Hij probeerd zich er nu uit te lullenquote:
idd,die hebben nl. wel mensen die kunnen scoren.quote:
Ik ga helemaal nergens vanuit, ga gewoon lekker kijken en dan zien we wel waar het schip strandtquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,die hebben nl. wel mensen die kunnen scoren.
Ik ga gewoon uit van een nederlaag,kan het niet tegenvallen
Lekker positief weer Robbiequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,die hebben nl. wel mensen die kunnen scoren.
Ik ga gewoon uit van een nederlaag,kan het niet tegenvallen
Ik ben er nogquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nou zie je hem niet da boerke, nou ze met 3-0 verloren hebben![]()
quote:
excuses aanvaardquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef LadyFCDB het volgende:
Sorry Robbie keek weer niet goed. Zal mn bril maar eens uit de kast halen....
OKquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
excuses aanvaard
OOSJ, weer mail
DG jij heb ook mailquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
excuses aanvaard
OOSJ, weer mail
Geen idee, in ieder geval 1quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
OK
Weet jij trouwens niet hoeveel kaarten er verkocht zijn voor Omniworld?
en maar zeggen dat we geen goeie jeugd hebben..quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee, in ieder geval 1![]()
Zal morgen eens vragen...
Vandaag trouwens 1e met D<13 geworden op een mini-toernooitje tegen Willem II, NAC en Madese boys C1.![]()
Zal de ranglijsten van afgelopen seizoen maar achterwege latenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:27 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
en maar zeggen dat we geen goeie jeugd hebben..
Nieuw seizoen nieuwe kansen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zal de ranglijsten van afgelopen seizoen maar achterwege laten
Inderdaad, jammer dat hij het niet voor elkaar kreeg om de wedstrijd tegen emmen uit te stellen omdat de helft van de fans nog in de file stond.quote:
wat wel gebeurd zou zijn als het een combi-variant geweest zou zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat hij het niet voor elkaar kreeg om de wedstrijd tegen emmen uit te stellen omdat de helft van de fans nog in de file stond.
Dat hoeft niet, want bij Den Haag werd er ook gewoon begonnen terwijl wij er nog niet waren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat wel gebeurd zou zijn als het een combi-variant geweest zou zijn
Dat klopt maar is ook gelijk de enige keer dat dat gebeurde bij wedstrijden die ik bezocht heb.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want bij Den Haag werd er ook gewoon begonnen terwijl wij er nog niet waren.
Ik kan me eigen nog wel eens een wedstrijd tegen Heracles herinneren die we ook maar half gezien hebben.Toen was er nog een treincombi voor ons, dus dat is al een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat klopt maar is ook gelijk de enige keer dat dat gebeurde bij wedstrijden die ik bezocht heb.
Toen de bussen niet kwamen opdagen bedoel je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef DutchGooner het volgende:
Ik kan mij Utrecht uit herinneren voor de beker een paar jaar terug met de "zelf" georganiseerde treincombi en nog eentje maar weet niet meer tegen wie dat was
Ik weet er niks van.. Vooralsnog, ben ik helemaal niks. Ik heb diverse keren aangegeven mee te willen doen, ideeen geopperd en vorig jaar ook al geholpen. Maar ik hoor er weinig van terug... Het moet wel een beetje van twee kanten komen.. anders houd het voor mij ook een beetje op..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Wat voor sfeeracties kunnen we vrijdag verwachten Robbie?
Jij bent inmiddels toch officieel lid van het sfeerteam?
Waarvoor huren jullie niet een paar![]()
![]()
in?
![]()
wel volwassene dan hè, niet van die 10 jarige
Heb je je eigen wel ingeschreven dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet er niks van.. Vooralsnog, ben ik helemaal niks. Ik heb diverse keren aangegeven mee te willen doen, ideeen geopperd en vorig jaar ook al geholpen. Maar ik hoor er weinig van terug... Het moet wel een beetje van twee kanten komen.. anders houd het voor mij ook een beetje op..
Dus voorlopig hou ik het bij het kleine groepje waarmee we gewoon doeken / vlaggen en in de toekomst wellicht ook andere dingen maken.
Ik was niet op de open dag maar heb dave voor de zoveelste keer gemaild mee te willen doen... Ze weten dat ik mee wil doen dus als ze echt zo graag nieuwe mensen willen weten ze dat ze altijd bij mij terecht kunnen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Heb je je eigen wel ingeschreven dan?
Je moet daarna nog wel op sollicitatiegesprek bijhè.
Je wordt niet zomaar lid.....
Mwah,ik werd zelfs gevraagdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Je wordt niet zomaar lid.....
Nou dat denk ik niet....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik was niet op de open dag maar heb dave voor de zoveelste keer gemaild mee te willen doen... Ze weten dat ik mee wil doen dus als ze echt zo graag nieuwe mensen willen weten ze dat ze altijd bij mij terecht kunnen...
Dat sollicitatiegesprek is een grapje neem ik aan?![]()
LOLquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet....
Je zult wel friet moeten kunnen bakken, anders wordt je niet aangenomen.
Haal zijn naam ff weg, want het is tegenwoordig vort een criminele organisatie
Ze hebben volgens mij iedereen gevraagd die ze kennen, maar dat wil nog niet zeggen dat je door de sollicitatiegesprekken heen komtquote:
ze moeten blij zijn dat er uberhaupt mensen bij het sfeerteam willen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij iedereen gevraagd die ze kennen, maar dat wil nog niet zeggen dat je door de sollicitatiegesprekken heen komt![]()
Klopt ja,het sfeerteam werd als crimineel gezienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tijdens het onderzoek naar die rellen tegen Roda is dit serieus door de politie gezegd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het... Ik was toen zelf ook al bij het sfeerteam betrokken. Gelukkig buiten schot van onterechte sv's, wouten voor de deur en andere naaipraktijken gebleven.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tijdens het onderzoek naar die rellen tegen Roda is dit serieus door de politie gezegd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zat warmquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:11 schreef Elvislives het volgende:
edit:foutje, ik dacht dat ik nog in de nederland-duitsland topic zat
![]()
veel succes dit jaar bossche bollen!
je bedoelt van die dingen die de piedie voor fcdb heeft laten maken (stone island)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:03 schreef DutchGooner het volgende:
Zou er trouwens intresse zijn voor badges van FCDB-Standard?
Yup,maar dat met beide logo's eropquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:16 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
je bedoelt van die dingen die de piedie voor fcdb heeft laten maken (stone island)
Deze dingen zijn vrij populair in Engeland,heb zelf ook een verzameling van ongeveer 250 Arsenal badges.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:22 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord van die dingen, maar als die van fcdb verkocht worden, zullen die ook wel lopen, lijkt me
Moet je aan KG vragen of die dingen een beetje verkocht worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deze dingen zijn vrij populair in Engeland,heb zelf ook een verzameling van ongeveer 250 Arsenal badges.
Zal eens een lay-out laten maken en dan zien jullie hem hier wel terug.
Heb / draag jij SI?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deze dingen zijn vrij populair in Engeland,heb zelf ook een verzameling van ongeveer 250 Arsenal badges.
Zal eens een lay-out laten maken en dan zien jullie hem hier wel terug.
Morgen groot feest in de Vliert??quote:Vandaag is het precies 40 jaar geleden dat FC Den Bosch het levenslicht zag. Weliswaar veranderde de club toen Wilhelmina in 1967 naar het amateurvoetbal saneerde, maar het eerste startschot vond exact 40 jaar geleden plaats.
Op 18 augustus 1965 saneerde BVV naar het amateurvoetbal en werd in de vorm van FC Den Bosch een nieuwe Bossche BVO in de Tweede Divisie geplaatst. Het eerste seizoen resulteerde direct in succes; promotie naar de Eerste Divisie werd een feit.
In de 40 jaar tijd heeft de club vele mee- en tegenvallers gehad op zowel sportief als financieël vlak, maar zal er uiteraard alles aan gedaan worden om de komende 40 jaar (nog) succesvoller te laten verlopen.
Lees hier de historie van de Bossche FC.
SI?quote:
Als ik ze laat maken laat ik er maar 50 maken tenzij er ontzettend veel vraag naar is,zit nu op het ontwerp te wachten.quote:Ik weet niet hoe groot die interresse is. Je zult er iig geen honderden verkopen. Maar 10tallen moet wel lukken denk ik. Het enige nadeel is dat veel mensen met interresse in dat soort dingen het stadion niet meer in mag....
Nope,ik moet op iemand anders wachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
ontwerp al af?
Als het er een beetje fatsoenlijk uitziet wil ik er ook wel 1 kopen
Zal toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,ik moet op iemand anders wachten.
Probeer het eens op het GB, daar zit ie regelmatig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
off topic: is CMT nog ergens te bekennen? Hij moet zich effe melden in het Serie A-topic
Van m-side?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Probeer het eens op het GB, daar zit ie regelmatig.
Nee,komt wel wat meer bij maar heeft er een programmaatje voor waar ie dat makkelijk in kan doen aangezien ik een n00b ben op dat gebied.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zal toch niet zo moeilijk zijn?
Je wil alleen de 2 logo's naast elkaar?
Kriebels wil ik niet zeggen maar heb er wel veel zin in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:08 schreef Yeahinho het volgende:
Na het debacel van vorige week was ik het meteen weer zat, maar nu toch weer een beetje kriebels voor vanavond...
Maar het kratje is gelukkig nog ver wegquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef DutchGooner het volgende:
HOPPA,Niet meer dan een zeer terechte overwinning
Heb zitten te genieten,voetballend was het niet altijd even best maar er was inzet.
Dat komt helemaal goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar het kratje is gelukkig nog ver weg![]()
1-0 FCDBquote:
Deden we op de tribune ook tochquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef Yeahinho het volgende:
Synchroon-juichen.
Nu even 'genieten' van SBS![]()
.
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef DutchGooner het volgende:
HOPPA,Niet meer dan een zeer terechte overwinning
Heb zitten te genieten,voetballend was het niet altijd even best maar er was inzet.
Leitoe viel behoorlijk in...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
Wij speelden dan ook met 9 man he...
Cas/Leitoe en Rajcomar/Biekman tel ik niet mee......
allemaal van de FC?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
Omniworld v FCDB wordt trouwens mijn 700e wedstrijd die ik bezoek in het betaalde voetbal
wat ben je toch grappigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:32 schreef Suijk het volgende:
Is wel altijd jammer, zo'n jubileum en dan een verliespartij.
Ach,die pipo is met ingang van vandaag begonnen met krediet op te bouwen zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:51 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Kutzooi, weer niet gescoord tegen 10 man......
Sterker nog, ik ben gewoon blijven zitten en heb iedereen om me heen uitgescholden die wel juichtte.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,die pipo is met ingang van vandaag begonnen met krediet op te bouwen zullen we maar zeggen.
Kon eik niet juichen bij het doelpunt ondanks dat het een opluchting was.
Ik stond alquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben gewoon blijven zitten
Kutsmoesjesquote:
Nee hoor,ik sta het grootste gedeelte van de wedstrijd.quote:
Laten we het zo zeggen,ik kan het niet erg vinden maar ik lach nog niet te vroeg,om te zeggen dat ik zoveel vertrouwen in ons heb dit seizoen.....quote:De grafschaap doet het `trouwens ook goed hè.![]()
Da boertje zien we hier voorlopig ook niet meer denk ik.![]()
Oh nee, ik zie ons ook geen kampioen worden, maar ik heb een schijthekel aan die gastjes die komen lopen zieken als we een keer een wedstrijd hebben verloren, terwijl hij normaal hier nooit niks post. Dankzij hem heb ik nu een hekel aan de Grafschaap en lach ik in mijn vuistje als ze weer een wedstrijdje verliezen. Ook al zullen het er weinig zijn dit jaar, heb ik toch al 2 keer plezier gehad...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:09 schreef DutchGooner het volgende:
Laten we het zo zeggen,ik kan het niet erg vinden maar ik lach nog niet te vroeg,om te zeggen dat ik zoveel vertrouwen in ons heb dit seizoen.....
Mijn hekel aan De Graafschap gaat al wat verder terug maar ook ik lach zeker als ze weer op d'r bek gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Oh nee, ik zie ons ook geen kampioen worden, maar ik heb een schijthekel aan die gastjes die komen lopen zieken als we een keer een wedstrijd hebben verloren, terwijl hij normaal hier nooit niks post. Dankzij hem heb ik nu een hekel aan de Grafschaap en lach ik in mijn vuistje als ze weer een wedstrijdje verliezen. Ook al zullen het er weinig zijn dit jaar, heb ik toch al 2 keer plezier gehad...
Nee ik had er zelfs wel een beetje sympathie voor, zeker toen Kruijs daar trainer werd, maar dat is nu in een klap over. Eigenlijk raar wat 1 zo'n tobberd kan doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mijn hekel aan De Graafschap gaat al wat verder terug maar ook ik lach zeker als ze weer op d'r bek gaan![]()
ik heb het niet zo op clubs zoals De Graafschap en Heerenveen die door iedereen symphatiek gevonden moeten wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:23 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nee ik had er zelfs wel een beetje sympathie voor, zeker toen Kruijs daar trainer werd, maar dat is nu in een klap over. Eigenlijk raar wat 1 zo'n tobberd kan doen.
Ze hebben volgens mij ook de grootste begroting.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op clubs zoals De Graafschap en Heerenveen die door iedereen symphatiek gevonden moeten worden
Overigens sta ik echt te kijken van De Graafschap,mijn inziens hebben ze de beste selectie van de GGD.
Jawel,ik heb gehoord dat ze het omriepen maar vraag me niet wie het geworden is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Wordt er trouwens dit jaar geen Man Of The Match gekozen?![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel,ik heb gehoord dat ze het omriepen maar vraag me niet wie het geworden is.
Berry Powellquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jawel,ik heb gehoord dat ze het omriepen maar vraag me niet wie het geworden is.
da duurt eerst 10 minuten voordat gij opgestaan bentquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Sterker nog, ik ben gewoon blijven zitten en heb iedereen om me heen uitgescholden die wel juichtte.
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
da duurt eerst 10 minuten voordat gij opgestaan bent![]()
Leitoe vond ik goed invallen. Cas, Rampomar en Biekman waren waardeloos inderdaad. Vooral van Cas valt dat me tegen. Van Rampomar en Biekman is bekend dat het kutvoetballers zijn, Cas weet op inzet toch zich altijd wel nuttig te maken, gisteren niet helaas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
Wij speelden dan ook met 9 man he...
Cas/Leitoe en Rajcomar/Biekman tel ik niet mee......
Ik heb me gemeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
off topic: is CMT nog ergens te bekennen? Hij moet zich effe melden in het Serie A-topic
Ikke nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:34 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik ben maandag in Almere tegen Omniworld ook weer aanwezig!![]()
Nou ja, we kunnen wel eens bijhouden hoeveel punten hij jullie oplevert dit seizoen.quote:
Zonder 10 medespelers geen Powel dus de teller voor FCDB staat op 3quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, we kunnen wel eens bijhouden hoeveel punten hij jullie oplevert dit seizoen.
De teller staat op 3.
En dat kan ik wel begrijpen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dat is zo. Maar ik moest er wel om glimlachen toen ik op TT zag dat uitgerekend Powel de 1-0 had gemaakt, vandaar.
Okay, dag allemaal!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ok, stoer.
En nu weer wegwezen hier.
Ik moest ook lachen toen ik iets zagquote:
Laat ons ook mee lachenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:13 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik iets zag![]()
![]()
Tot ziens!![]()
check z'n fotoboek maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Laat ons ook mee lachen
2700 a 2800 schat ik zo. Bij lange na geen 3500 in elk geval.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Op teletekst staat dat er 3500 toeschouwers zaten, maar volgens mij waren het er veel minder.
Geen idee, hoeveel er mee gaan.. Zal niet bijzonder veel zijn.. Maandagavond is gewoon een kut avond. Ik gok een man of 100.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:54 schreef Suijk het volgende:
En hoeveel komen er mee naar Omniworld?
Ik zal er ook zijn, maar ik heb eigenlijk medewerkersdagen van m'n werk (met overnachting) dus nog even een smoes verzinnen om tussendoor weg te kunnen.
Overigens zal het nog minder druk zijn omdat er nog maar 10% van de verkochte seizoenskaarten zijn gedrukt. Problemen met de printer ofzo...
is het geen vvk dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat mag ik hopen, anders moet ik wat anders verzinnen om aan 'n kaartje te komen.![]()
Ja dat klopt, maar daar moet weer moeite voor gedaan worden, namelijk overdag naar dat administratie kantoortje. Na een bepaalde tijd zijn de hekken dicht en kun je daar alleen komen door de draaipoortjes (met toegangsbewijs dus).quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Maaruh, die mensen die een scc hebben gekocht maar hem nog niet hebben krijgen toch wel een vervangend kaartje van de club neem ik aan..![]()
als jij eens gewoon doet wat ik vrijdag tegen jou gezegd heb,niet moeilijker maken dan het is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat mag ik hopen, anders moet ik wat anders verzinnen om aan 'n kaartje te komen.![]()
Hij zal hem beter kennen dan wij.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens het BD heeft Theo interesse in Rojer,of dat nou zo'n versterking is...
Het is in ieder geval een erg suggestief verhaal van het BD.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij zal hem beter kennen dan wij.
Van Davids had niemand ooit gehoord en wist ook niemand of het wel een versterking zou zijn.
Hij draait toch goed mee, dus denk dat Bos nu ook wel weet wat hij doet, ALS het al waar is.
Kaartje ook?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een erg suggestief verhaal van het BD.
Wij hebben nog een plekje vrij voor vanavond...
verlos ons! die mag nog ff doorrijpen...quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens het BD heeft Theo interesse in Rojer,of dat nou zo'n versterking is...
Stond gisteren bij jullie in de basis zie ik net.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:14 schreef Elvislives het volgende:
[..]
verlos ons! die mag nog ff doorrijpen...
Davids maakt een solide indruk tot nu toe.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij zal hem beter kennen dan wij.
Van Davids had niemand ooit gehoord en wist ook niemand of het wel een versterking zou zijn.
Hij draait toch goed mee, dus denk dat Bos nu ook wel weet wat hij doet, ALS het al waar is.
Zou dat nog lukken dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
effe Cees bellen anders,die regelt het wel
wie niet waagt,hang een lulverhaal op dat je net terugkomt van vakantie en geen kaartje kon kopen en Robbie komt vanzelf wel weer onlinequote:Op maandag 22 augustus 2005 14:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zou dat nog lukken dan?
Robbie is offline dus kan hem ook niet bereiken nou of dat ik mee kan.![]()
Inderdaad,quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
effe Cees bellen anders,die regelt het wel
Mooi nietquote:
Wij vertrekken pas om half 6.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:57 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,nog een uurtje en dan zijn we op weg naar het altijdgezellige Almere
.
Effe kijken of ze er nog een kroegie voor ons hebben.
nee, sturing geilt gewoon op rojer...maar hij zet m rechtsbuiten en daar is elli niet voor gemaakt. die is meer een centrumspits, bij de jeugd tenminste...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Stond gisteren bij jullie in de basis zie ik net.
Dan lijkt het me niet dat hij naar ons toe komt, of hebben jullie op dit moment zoveel blessures?
Vitesse heeft de Mul er nog niet bij, en waarschijnlijk komt hij niet eens, dus is allemaal voorbarig gelul.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:10 schreef Elvislives het volgende:
[..]
nee, sturing geilt gewoon op rojer...maar hij zet m rechtsbuiten en daar is elli niet voor gemaakt. die is meer een centrumspits, bij de jeugd tenminste...
nu vitesse de mul erbij heeft, zal rojer op t 2de of 3de plan geraken, dan lijkt me spelen het belangrijkst voor hem. verhuren is dan een optie.
Op de markt zijn wel wat kroegjes.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:57 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,nog een uurtje en dan zijn we op weg naar het altijdgezellige Almere
.
Effe kijken of ze er nog een kroegie voor ons hebben.
Ik vertrek nu ook richting Almere! Tot zo!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:11 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben er weg van. Omniworld here we come.
Heya Den Bosch! [afbeelding]
Ach, tegen TOP mis je em nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Die 2e gele kaart van Verhaegh was dus echt helemaal niks aan de hand
Wie moet je daar dan neer zetten?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
Godverdomme,scoort die lul 3 maal
En Verhaegh dus gewoon zwaar genaaid
De Vogt is niet geschorst tegen Den Boschquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Tegen TOP:
Vorm
Davids - Uneken - Raymakers - Rimkus
Leitoe - Beekmans - Biyadat - Cales
Rajcomar - Powel
Eventueel Cas rechtsback, Raymakers naar de bank en Davids centraal.
Bij TOP is de keeper geschorst.
Ben benieuwd hoe ze geworden zijn!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef DutchGooner het volgende:
Ontwerpen voor de badges zijn af.
Ik laat wsl 2 verschillende maken,met een blauw-witte rand en met een rood-witte rand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |