abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29630727
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 15:56 schreef methodmich het volgende:

[..]

MisterFCDB of de spiegel?
MisterFCDB ook niet denk ik, want die is getrouwd met missFCDB als ik het goed heb.
Misschien gentlemanFCDB
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29631961
Of SirFCDB.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 augustus 2005 @ 18:09:44 #53
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_29634423
Helemaal niks met FCDB. Hij heeft op dit moment een onterecht SV en heeft dus ff zn buik vol van FCDB
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_29634806
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:09 schreef LadyFCDB het volgende:
Helemaal niks met FCDB. Hij heeft op dit moment een onterecht SV en heeft dus ff zn buik vol van FCDB
Heeft ie geen beroep aangetekend dan?
Of heeft ie voor moeten komen?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:38:28 #55
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_29639903
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Heeft ie geen beroep aangetekend dan?
Of heeft ie voor moeten komen?
Hij heeft alleen 3 jaar van FC gehad. Hoefde niet voor te komen.
pi_29640023
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:38 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Hij heeft alleen 3 jaar van FC gehad. Hoefde niet voor te komen.
Maar dan mag ie wel naar uitwedstrijden of niet?

Tegen de SV van Den Bosch kun je toch ook beroep aantekenen.
Volgens mij hadden ze dat bij FCDB via een advocaat gedaan voor enkele supporters die zich bij de fanclub gemeld hadden.
Ik weet niet of dit tegen SV van FCDB of van de KNVB was, maar van sommige is ie wel ingetrokken.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:45:47 #57
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_29640102
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:42 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Maar dan mag ie wel naar uitwedstrijden of niet?

Tegen de SV van Den Bosch kun je toch ook beroep aantekenen.
Volgens mij hadden ze dat bij FCDB via een advocaat gedaan voor enkele supporters die zich bij de fanclub gemeld hadden.
Ik weet niet of dit tegen SV van FCDB of van de KNVB was, maar van sommige is ie wel ingetrokken.
In principe mag hij wel naar uitwedstrijden maar dan niet in het uitvak. Hij heeft ook via de advocaat van FCDB een bezwaar aangetekend maar daar is (nog) niks uitgekomen
pi_29640290
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:45 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

In principe mag hij wel naar uitwedstrijden maar dan niet in het uitvak. Hij heeft ook via de advocaat van FCDB een bezwaar aangetekend maar daar is (nog) niks uitgekomen
Nee dan zijn ze niet zo snel
Ik heb +/- 15 jaar geleden een onterechte SV gehad van Den Bosch, maar kon toen gelijk op gesprek komen.
Werd ook onmiddelijk ingetrokken, maar dat zal er nu wel niet meer inzitten denk ik.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29640410
Conclusie: alleen MisterStandard mag de billen van LadyFCDB in een FCDB-slip zien .
  zondag 14 augustus 2005 @ 21:58:44 #60
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_29640466
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef Yeahinho het volgende:
Conclusie: alleen MisterStandard mag de billen van LadyFCDB in een FCDB-slip zien .
Ja inderdaad sinds dit seizoen heeft hij een scc van Standard. En ik weet niet of iemand de wedstrijd van vandaag heeft gezien maar hij sprong een gat in de lucht bij de 1-2 in blessure tijd. Een vriend van ons was bij deze wedstrijd aanwezig en belde op om te vertellen dat standard nu met 0-5 gewonnen heeft door die supporter die het veld op kwam. Schijnt een regel in Belgie te zijn.
pi_29640551
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:58 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Ja inderdaad sinds dit seizoen heeft hij een scc van Standard. En ik weet niet of iemand de wedstrijd van vandaag heeft gezien maar hij sprong een gat in de lucht bij de 1-2 in blessure tijd. Een vriend van ons was bij deze wedstrijd aanwezig en belde op om te vertellen dat standard nu met 0-5 gewonnen heeft door die supporter die het veld op kwam. Schijnt een regel in Belgie te zijn.
Ik heb die wedstrijd wel gezien, maar daar zeiden ze niks van op tv.
Ook op teletekst staat daar niks over vermeld, dus lijkt me niet echt waar te zijn.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:03:50 #62
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_29640619
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ik heb die wedstrijd wel gezien, maar daar zeiden ze niks van op tv.
Ook op teletekst staat daar niks over vermeld, dus lijkt me niet echt waar te zijn.
Ik weet het niet hij zei het.
pi_29640698
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:03 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Ik weet het niet hij zei het.
Nee ik weet het ook niet, maar het lijkt me dat het dan allang op teletekst had gestaan als dat waar is.
Ook op Belgische internetsites heb ik er niks van gelezen.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29640938
Ik heb die wedstrijd tot de 90e minuut gekeken toen had ik geen zin meer.. overgeschakeld naar studio sport talpa blablbla. Kijk ik in de reclame nog ff naar teletekst: 1-2
pi_29640964
quote:
FC Omniworld - FC Den Bosch

Maandag 22 augustus, aanvang 20.00 uur, speelt FC Den Bosch in Almere tegen de nieuwkomer in de Gouden Gids Divisie, FC Omniworld.

Voor supporters van FC Den Bosch geldt een autocombi-regeling. Met een seizoenkaart van FC Den Bosch of een CC+ kan van 6 t/m 20 augustus per persoon 1 omwisselbiljet worden gekocht bij de TicketBox-winkels. De prijs bedraagt EUR 10,10.

Vanaf 19.15 uur dient er omgewisseld te worden op het parkeerterrein bij sportpark Fanny Blankers Koen aan de Competitieweg in Almere.
Jij had toch je kaartje gehaald bij de administratie DG .
pi_29641448
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb die wedstrijd tot de 90e minuut gekeken toen had ik geen zin meer.. overgeschakeld naar studio sport talpa blablbla. Kijk ik in de reclame nog ff naar teletekst: 1-2
Nepsupporter
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29642988
klopt, ik kreeg een sms'je van Belgische vrienden waar ik zojuist een stuk Standard had gekeken toen we van Lierse - KSTVV afkwamen. Leuke pot, maar helemaal kapotgefloten door de Nederlandse uitwisselingsscheidrechter.
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:33:37 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29645409
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:16 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Jij had toch je kaartje gehaald bij de administratie DG .
ja,omdat mijn CC destijds nog niet klaar was
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29645467
Ah op die fiets...

Ik kreeg gisteren trouwens een brief in de bus, dat ik mijn seizoenkaart op kan komen halen. Maar als ik nou de rest van het seizoen thuisblijf, krijg ik dan m'n geld terug?
  maandag 15 augustus 2005 @ 00:39:38 #70
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29645546
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:36 schreef Yeahinho het volgende:
Ah op die fiets...

Ik kreeg gisteren trouwens een brief in de bus, dat ik mijn seizoenkaart op kan komen halen. Maar als ik nou de rest van het seizoen thuisblijf, krijg ik dan m'n geld terug?
Ik kreeg mijn CC netjes thuisgestuurd
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29645981
Wat is nou in s'hemelsnaam het nut van deze autocombi???

A) er is geen enkele rivaliteit tussen de supporters.. doh omniworld heeft niet eens een harde kern.. (en die van ons is ook flink uitgedund.)
B) Het omwisselen is gewoon bij het stadion daar, dus als er mensen de stad in willen om wat dan ook te gaan doen dan is daar alle mogelijkheid toe...

kortom het is alleen maar kut voor de fans want die moeten nu een kaartje gaan halen bij ticketbox + onnodige ticketbox toeslag van 1.10 euro betalen.
pi_29652567
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is nou in s'hemelsnaam het nut van deze autocombi???

A) er is geen enkele rivaliteit tussen de supporters.. doh omniworld heeft niet eens een harde kern.. (en die van ons is ook flink uitgedund.)
B) Het omwisselen is gewoon bij het stadion daar, dus als er mensen de stad in willen om wat dan ook te gaan doen dan is daar alle mogelijkheid toe...

kortom het is alleen maar kut voor de fans want die moeten nu een kaartje gaan halen bij ticketbox + onnodige ticketbox toeslag van 1.10 euro betalen.
Ik denk niet dat er veel mensen de stad in zullen gaan op een maandagavond.
Ten eerste is bijna alles gesloten en ten tweede moeten de meeste weer werken en zullen blij zijn als ze er op tijd zijn.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29652636
Precies, dat maakt de autocombi nog onzinniger...
pi_29652749
Maar omdat wij nu eenmaal een reputatie hoog te houden hebben, zal de lokale driehoek daar in eerste instantie geen enkel risico willen nemen.
Misschien als ze zelf ondervonden hebben wat voor lieverdjes wij tegenwoordig zijn, ze het volgend jaar er vrij vervoer van maken.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_29654805
Wat is er sowieso in de stad te doen in Almere?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')