Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 10:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
da duurt eerst 10 minuten voordat gij opgestaan bent![]()
Leitoe vond ik goed invallen. Cas, Rampomar en Biekman waren waardeloos inderdaad. Vooral van Cas valt dat me tegen. Van Rampomar en Biekman is bekend dat het kutvoetballers zijn, Cas weet op inzet toch zich altijd wel nuttig te maken, gisteren niet helaas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef Yeahinho het volgende:
Wij speelden dan ook met 9 man he...
Cas/Leitoe en Rajcomar/Biekman tel ik niet mee......
Ik heb me gemeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
off topic: is CMT nog ergens te bekennen? Hij moet zich effe melden in het Serie A-topic
Ikke nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:34 schreef LadyFCDB het volgende:
Ik ben maandag in Almere tegen Omniworld ook weer aanwezig!![]()
Nou ja, we kunnen wel eens bijhouden hoeveel punten hij jullie oplevert dit seizoen.quote:
Zonder 10 medespelers geen Powel dus de teller voor FCDB staat op 3quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou ja, we kunnen wel eens bijhouden hoeveel punten hij jullie oplevert dit seizoen.
De teller staat op 3.
En dat kan ik wel begrijpen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
Dat is zo. Maar ik moest er wel om glimlachen toen ik op TT zag dat uitgerekend Powel de 1-0 had gemaakt, vandaar.
Okay, dag allemaal!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ok, stoer.
En nu weer wegwezen hier.
Ik moest ook lachen toen ik iets zagquote:
Laat ons ook mee lachenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:13 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik iets zag![]()
![]()
Tot ziens!![]()
check z'n fotoboek maarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Laat ons ook mee lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |