Nou dat denk ik niet....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik was niet op de open dag maar heb dave voor de zoveelste keer gemaild mee te willen doen... Ze weten dat ik mee wil doen dus als ze echt zo graag nieuwe mensen willen weten ze dat ze altijd bij mij terecht kunnen...
Dat sollicitatiegesprek is een grapje neem ik aan?![]()
LOLquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet....
Je zult wel friet moeten kunnen bakken, anders wordt je niet aangenomen.
Haal zijn naam ff weg, want het is tegenwoordig vort een criminele organisatie
Ze hebben volgens mij iedereen gevraagd die ze kennen, maar dat wil nog niet zeggen dat je door de sollicitatiegesprekken heen komtquote:
ze moeten blij zijn dat er uberhaupt mensen bij het sfeerteam willen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij iedereen gevraagd die ze kennen, maar dat wil nog niet zeggen dat je door de sollicitatiegesprekken heen komt![]()
Klopt ja,het sfeerteam werd als crimineel gezienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tijdens het onderzoek naar die rellen tegen Roda is dit serieus door de politie gezegd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het... Ik was toen zelf ook al bij het sfeerteam betrokken. Gelukkig buiten schot van onterechte sv's, wouten voor de deur en andere naaipraktijken gebleven.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:41 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Tijdens het onderzoek naar die rellen tegen Roda is dit serieus door de politie gezegd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je zat warmquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:11 schreef Elvislives het volgende:
edit:foutje, ik dacht dat ik nog in de nederland-duitsland topic zat
![]()
veel succes dit jaar bossche bollen!
je bedoelt van die dingen die de piedie voor fcdb heeft laten maken (stone island)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:03 schreef DutchGooner het volgende:
Zou er trouwens intresse zijn voor badges van FCDB-Standard?
Yup,maar dat met beide logo's eropquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:16 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
je bedoelt van die dingen die de piedie voor fcdb heeft laten maken (stone island)
Deze dingen zijn vrij populair in Engeland,heb zelf ook een verzameling van ongeveer 250 Arsenal badges.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:22 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord van die dingen, maar als die van fcdb verkocht worden, zullen die ook wel lopen, lijkt me
Moet je aan KG vragen of die dingen een beetje verkocht worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deze dingen zijn vrij populair in Engeland,heb zelf ook een verzameling van ongeveer 250 Arsenal badges.
Zal eens een lay-out laten maken en dan zien jullie hem hier wel terug.
Heb / draag jij SI?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Deze dingen zijn vrij populair in Engeland,heb zelf ook een verzameling van ongeveer 250 Arsenal badges.
Zal eens een lay-out laten maken en dan zien jullie hem hier wel terug.
Morgen groot feest in de Vliert??quote:Vandaag is het precies 40 jaar geleden dat FC Den Bosch het levenslicht zag. Weliswaar veranderde de club toen Wilhelmina in 1967 naar het amateurvoetbal saneerde, maar het eerste startschot vond exact 40 jaar geleden plaats.
Op 18 augustus 1965 saneerde BVV naar het amateurvoetbal en werd in de vorm van FC Den Bosch een nieuwe Bossche BVO in de Tweede Divisie geplaatst. Het eerste seizoen resulteerde direct in succes; promotie naar de Eerste Divisie werd een feit.
In de 40 jaar tijd heeft de club vele mee- en tegenvallers gehad op zowel sportief als financieël vlak, maar zal er uiteraard alles aan gedaan worden om de komende 40 jaar (nog) succesvoller te laten verlopen.
Lees hier de historie van de Bossche FC.
SI?quote:
Als ik ze laat maken laat ik er maar 50 maken tenzij er ontzettend veel vraag naar is,zit nu op het ontwerp te wachten.quote:Ik weet niet hoe groot die interresse is. Je zult er iig geen honderden verkopen. Maar 10tallen moet wel lukken denk ik. Het enige nadeel is dat veel mensen met interresse in dat soort dingen het stadion niet meer in mag....
Nope,ik moet op iemand anders wachten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:37 schreef TerroRobbie het volgende:
ontwerp al af?
Als het er een beetje fatsoenlijk uitziet wil ik er ook wel 1 kopen
Zal toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,ik moet op iemand anders wachten.
Probeer het eens op het GB, daar zit ie regelmatig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:34 schreef Dylan Dog het volgende:
off topic: is CMT nog ergens te bekennen? Hij moet zich effe melden in het Serie A-topic
Van m-side?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Probeer het eens op het GB, daar zit ie regelmatig.
Nee,komt wel wat meer bij maar heeft er een programmaatje voor waar ie dat makkelijk in kan doen aangezien ik een n00b ben op dat gebied.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:29 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zal toch niet zo moeilijk zijn?
Je wil alleen de 2 logo's naast elkaar?
Kriebels wil ik niet zeggen maar heb er wel veel zin in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:08 schreef Yeahinho het volgende:
Na het debacel van vorige week was ik het meteen weer zat, maar nu toch weer een beetje kriebels voor vanavond...
Maar het kratje is gelukkig nog ver wegquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef DutchGooner het volgende:
HOPPA,Niet meer dan een zeer terechte overwinning
Heb zitten te genieten,voetballend was het niet altijd even best maar er was inzet.
Dat komt helemaal goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar het kratje is gelukkig nog ver weg![]()
1-0 FCDBquote:
Deden we op de tribune ook tochquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:12 schreef Yeahinho het volgende:
Synchroon-juichen.
Nu even 'genieten' van SBS![]()
.
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:14 schreef DutchGooner het volgende:
HOPPA,Niet meer dan een zeer terechte overwinning
Heb zitten te genieten,voetballend was het niet altijd even best maar er was inzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |