wilde jij een kans maken bij DG dan????quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus ik maak écht geen kans meer.....?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:59 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
wilde jij een kans maken bij DG dan????
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
Hoho OOSJ, zo kan ie wel weer he![]()
.
Ik heb meer oog voor de vrouwelijke supporters, maar voor DG wilde ik graag een uitzondering maken.
Niet bepaald maar Yeahinho is wsl zo wanhopig dat het voor hem geen kut uitmaakt in welk gaatje hij hem kan mikken echter is ie bij mij dan aan het verkeerde adresquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Ben jij echt zo aantrekkelijk voor mannen DG![]()
Oei,wat heb ik toch zin in een vrijdag [handeninelkaarwrijfsmiley]quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:45 schreef LadyFCDB het volgende:
Nou einde onderwerp! Laten we ontopic gaan!
Heya Den Bosch![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb totaal geen zin in vrijdag. Zit ik weer met die kwijlende DG in m'n nek
.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 22:33 schreef Yeahinho het volgende:
, maar voor DG wilde ik graag een uitzondering maken.
Hij probeerd zich er nu uit te lullenquote:
idd,die hebben nl. wel mensen die kunnen scoren.quote:
Ik ga helemaal nergens vanuit, ga gewoon lekker kijken en dan zien we wel waar het schip strandtquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,die hebben nl. wel mensen die kunnen scoren.
Ik ga gewoon uit van een nederlaag,kan het niet tegenvallen
Lekker positief weer Robbiequote:Op maandag 15 augustus 2005 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,die hebben nl. wel mensen die kunnen scoren.
Ik ga gewoon uit van een nederlaag,kan het niet tegenvallen
Ik ben er nogquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:17 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Nou zie je hem niet da boerke, nou ze met 3-0 verloren hebben![]()
quote:
excuses aanvaardquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:04 schreef LadyFCDB het volgende:
Sorry Robbie keek weer niet goed. Zal mn bril maar eens uit de kast halen....
OKquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
excuses aanvaard
OOSJ, weer mail
DG jij heb ook mailquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
excuses aanvaard
OOSJ, weer mail
Geen idee, in ieder geval 1quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:12 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
OK
Weet jij trouwens niet hoeveel kaarten er verkocht zijn voor Omniworld?
en maar zeggen dat we geen goeie jeugd hebben..quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee, in ieder geval 1![]()
Zal morgen eens vragen...
Vandaag trouwens 1e met D<13 geworden op een mini-toernooitje tegen Willem II, NAC en Madese boys C1.![]()
Zal de ranglijsten van afgelopen seizoen maar achterwege latenquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:27 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
en maar zeggen dat we geen goeie jeugd hebben..
Nieuw seizoen nieuwe kansen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zal de ranglijsten van afgelopen seizoen maar achterwege laten
Inderdaad, jammer dat hij het niet voor elkaar kreeg om de wedstrijd tegen emmen uit te stellen omdat de helft van de fans nog in de file stond.quote:
wat wel gebeurd zou zijn als het een combi-variant geweest zou zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, jammer dat hij het niet voor elkaar kreeg om de wedstrijd tegen emmen uit te stellen omdat de helft van de fans nog in de file stond.
Dat hoeft niet, want bij Den Haag werd er ook gewoon begonnen terwijl wij er nog niet waren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat wel gebeurd zou zijn als het een combi-variant geweest zou zijn
Dat klopt maar is ook gelijk de enige keer dat dat gebeurde bij wedstrijden die ik bezocht heb.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:32 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want bij Den Haag werd er ook gewoon begonnen terwijl wij er nog niet waren.
Ik kan me eigen nog wel eens een wedstrijd tegen Heracles herinneren die we ook maar half gezien hebben.Toen was er nog een treincombi voor ons, dus dat is al een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat klopt maar is ook gelijk de enige keer dat dat gebeurde bij wedstrijden die ik bezocht heb.
Toen de bussen niet kwamen opdagen bedoel je?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:02 schreef DutchGooner het volgende:
Ik kan mij Utrecht uit herinneren voor de beker een paar jaar terug met de "zelf" georganiseerde treincombi en nog eentje maar weet niet meer tegen wie dat was
Ik weet er niks van.. Vooralsnog, ben ik helemaal niks. Ik heb diverse keren aangegeven mee te willen doen, ideeen geopperd en vorig jaar ook al geholpen. Maar ik hoor er weinig van terug... Het moet wel een beetje van twee kanten komen.. anders houd het voor mij ook een beetje op..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Wat voor sfeeracties kunnen we vrijdag verwachten Robbie?
Jij bent inmiddels toch officieel lid van het sfeerteam?
Waarvoor huren jullie niet een paar![]()
![]()
in?
![]()
wel volwassene dan hè, niet van die 10 jarige
Heb je je eigen wel ingeschreven dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet er niks van.. Vooralsnog, ben ik helemaal niks. Ik heb diverse keren aangegeven mee te willen doen, ideeen geopperd en vorig jaar ook al geholpen. Maar ik hoor er weinig van terug... Het moet wel een beetje van twee kanten komen.. anders houd het voor mij ook een beetje op..
Dus voorlopig hou ik het bij het kleine groepje waarmee we gewoon doeken / vlaggen en in de toekomst wellicht ook andere dingen maken.
Ik was niet op de open dag maar heb dave voor de zoveelste keer gemaild mee te willen doen... Ze weten dat ik mee wil doen dus als ze echt zo graag nieuwe mensen willen weten ze dat ze altijd bij mij terecht kunnen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Heb je je eigen wel ingeschreven dan?
Je moet daarna nog wel op sollicitatiegesprek bijhè.
Je wordt niet zomaar lid.....
Mwah,ik werd zelfs gevraagdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:14 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Je wordt niet zomaar lid.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |