2700 a 2800 schat ik zo. Bij lange na geen 3500 in elk geval.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:02 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Op teletekst staat dat er 3500 toeschouwers zaten, maar volgens mij waren het er veel minder.
Geen idee, hoeveel er mee gaan.. Zal niet bijzonder veel zijn.. Maandagavond is gewoon een kut avond. Ik gok een man of 100.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:54 schreef Suijk het volgende:
En hoeveel komen er mee naar Omniworld?
Ik zal er ook zijn, maar ik heb eigenlijk medewerkersdagen van m'n werk (met overnachting) dus nog even een smoes verzinnen om tussendoor weg te kunnen.
Overigens zal het nog minder druk zijn omdat er nog maar 10% van de verkochte seizoenskaarten zijn gedrukt. Problemen met de printer ofzo...
is het geen vvk dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat mag ik hopen, anders moet ik wat anders verzinnen om aan 'n kaartje te komen.![]()
Ja dat klopt, maar daar moet weer moeite voor gedaan worden, namelijk overdag naar dat administratie kantoortje. Na een bepaalde tijd zijn de hekken dicht en kun je daar alleen komen door de draaipoortjes (met toegangsbewijs dus).quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Maaruh, die mensen die een scc hebben gekocht maar hem nog niet hebben krijgen toch wel een vervangend kaartje van de club neem ik aan..![]()
als jij eens gewoon doet wat ik vrijdag tegen jou gezegd heb,niet moeilijker maken dan het is.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat mag ik hopen, anders moet ik wat anders verzinnen om aan 'n kaartje te komen.![]()
Hij zal hem beter kennen dan wij.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens het BD heeft Theo interesse in Rojer,of dat nou zo'n versterking is...
Het is in ieder geval een erg suggestief verhaal van het BD.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij zal hem beter kennen dan wij.
Van Davids had niemand ooit gehoord en wist ook niemand of het wel een versterking zou zijn.
Hij draait toch goed mee, dus denk dat Bos nu ook wel weet wat hij doet, ALS het al waar is.
Kaartje ook?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een erg suggestief verhaal van het BD.
Wij hebben nog een plekje vrij voor vanavond...
verlos ons! die mag nog ff doorrijpen...quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:00 schreef DutchGooner het volgende:
Volgens het BD heeft Theo interesse in Rojer,of dat nou zo'n versterking is...
Stond gisteren bij jullie in de basis zie ik net.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:14 schreef Elvislives het volgende:
[..]
verlos ons! die mag nog ff doorrijpen...
Davids maakt een solide indruk tot nu toe.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:28 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij zal hem beter kennen dan wij.
Van Davids had niemand ooit gehoord en wist ook niemand of het wel een versterking zou zijn.
Hij draait toch goed mee, dus denk dat Bos nu ook wel weet wat hij doet, ALS het al waar is.
Zou dat nog lukken dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
effe Cees bellen anders,die regelt het wel
wie niet waagt,hang een lulverhaal op dat je net terugkomt van vakantie en geen kaartje kon kopen en Robbie komt vanzelf wel weer onlinequote:Op maandag 22 augustus 2005 14:31 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Zou dat nog lukken dan?
Robbie is offline dus kan hem ook niet bereiken nou of dat ik mee kan.![]()
Inderdaad,quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
effe Cees bellen anders,die regelt het wel
Mooi nietquote:
Wij vertrekken pas om half 6.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:57 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,nog een uurtje en dan zijn we op weg naar het altijdgezellige Almere
.
Effe kijken of ze er nog een kroegie voor ons hebben.
nee, sturing geilt gewoon op rojer...maar hij zet m rechtsbuiten en daar is elli niet voor gemaakt. die is meer een centrumspits, bij de jeugd tenminste...quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:24 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Stond gisteren bij jullie in de basis zie ik net.
Dan lijkt het me niet dat hij naar ons toe komt, of hebben jullie op dit moment zoveel blessures?
Vitesse heeft de Mul er nog niet bij, en waarschijnlijk komt hij niet eens, dus is allemaal voorbarig gelul.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:10 schreef Elvislives het volgende:
[..]
nee, sturing geilt gewoon op rojer...maar hij zet m rechtsbuiten en daar is elli niet voor gemaakt. die is meer een centrumspits, bij de jeugd tenminste...
nu vitesse de mul erbij heeft, zal rojer op t 2de of 3de plan geraken, dan lijkt me spelen het belangrijkst voor hem. verhuren is dan een optie.
Op de markt zijn wel wat kroegjes.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:57 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,nog een uurtje en dan zijn we op weg naar het altijdgezellige Almere
.
Effe kijken of ze er nog een kroegie voor ons hebben.
Ik vertrek nu ook richting Almere! Tot zo!!quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:11 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben er weg van. Omniworld here we come.
Heya Den Bosch! [afbeelding]
Ach, tegen TOP mis je em nietquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Die 2e gele kaart van Verhaegh was dus echt helemaal niks aan de hand
Wie moet je daar dan neer zetten?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
Godverdomme,scoort die lul 3 maal
En Verhaegh dus gewoon zwaar genaaid
De Vogt is niet geschorst tegen Den Boschquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Tegen TOP:
Vorm
Davids - Uneken - Raymakers - Rimkus
Leitoe - Beekmans - Biyadat - Cales
Rajcomar - Powel
Eventueel Cas rechtsback, Raymakers naar de bank en Davids centraal.
Bij TOP is de keeper geschorst.
Ben benieuwd hoe ze geworden zijn!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef DutchGooner het volgende:
Ontwerpen voor de badges zijn af.
Ik laat wsl 2 verschillende maken,met een blauw-witte rand en met een rood-witte rand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |