denk ik?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:25 schreef Yeahinho het volgende:
Zo even een kaartje halen bij de plaatselijke Ticketbox denk ik.

DutchGooner??quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:56 schreef Yeahinho het volgende:
Conclusie: alleen MisterStandard mag de billen van LadyFCDB in een FCDB-slip zien.

Nee hoor,een maat van mij gaat al onafgebroken vanaf '93 kijken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Jij bent toch de Bossche Standardman!

Dat is een ander verhaalquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Okee dan. Het leek me wel wat, DG en LadyFCDB.

Nee hoor,Lady is een topwijf maar daar houd ik het bij en dat weet ze ookquote:

M.a.w. 'zij zou wel willen, maar ik heb principes'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,Lady is een topwijf maar daar houd ik het bij en dat weet ze ook

Hoezo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Nu is gelijk iedereen nieuwsgierig naar Lady.

quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
M.a.w. 'zij zou wel willen, maar ik heb principes'.
Ik denk dat we nu toch wel op de 20 zitten.quote:Hoeveel kaartjes al verkocht voor Omniworld?

quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
M.a.w. 'zij zou wel willen, maar ik heb principes'.
Hoeveel kaartjes al verkocht voor Omniworld?

Ik ben al voorzien.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:10 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hoezo?
Kom je vrijdag kijken dan?

Dus ik maak écht geen kans meer.....?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd,geen relaties met andere fokkers

Oei, wordt een drukke boel. Hopelijk kan iedereen er in.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:33 schreef Reanimatie.com het volgende:
Ik heb een kaartje, dus 21

kop op, naam van een kenner aan dat vrouwen uiteindelijk graag een degelijke nerd willen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dus ik maak écht geen kans meer.....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |