Ja joh, jaren bij in de klas gezeten, nog menig biertje mee gedronken.quote:Dos37 schreef:
oow die ken je dus ook wel
Zou jammer zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:00 schreef just me het volgende:
Mijn mannen hadden gisterenavond moeten spelen maar dat is afgelast vanwege de regen! Ik hoop écht wel dat het door gaat morgen!
Hier niet hoor, zonnetje en 23 gradenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:15 schreef pfaf het volgende:
We zitten toch al diep in de herfst?
* pfaf kijkt voor de zekerheid nog eens naar buiten.
De winterstop komt eraan.
hij brandt er mooi opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier niet hoor, zonnetje en 23 graden.
over 65 dagen ga ik de zomer weer opzoekenquote:
Lekker vakantie.. zal vast mooi weer wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:55 schreef Blumchen het volgende:helloo
Hier is het ook wel lekker weer![]()
Nog 7 daagjes, en dan vakantie
Jaaaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:22 schreef pfaf het volgende:
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
Hij houdt het wel lang vol.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:22 schreef pfaf het volgende:
Succesquote:
Geweldige grapquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:22 schreef pfaf het volgende:
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Succes
Niet teveel drinken he![]()
Ik heb er alle vertrouwen inquote:
Ik heb daar geen internet denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in![]()
En hier niet klagen over hoofdpijn enzo
Ik ben thuisgekomen met een baardtrimmer en nieuwe schoenen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:44 schreef Suijk het volgende:
Wat ga je kopen bos?
geen idee, heb straks een feestje met een hapje en een drankjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef Bluezz het volgende:
Wat gaan we eten vandaag mensen?
In ieder geval iets met gehakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga maandag ochtend heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg pas weg hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:53 schreef dndiek het volgende:
Veel plezier alvast VoreG!
BBQquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef Bluezz het volgende:
Die zwarte strepen komen door de fotoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je had idd een goede ontvangst bij Everton-Man Utd.
Leuke kamer btw.
Ja, dat zit bij de keuken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht trouwens dat je een balkon had?
Yupquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:04 schreef pascalheister het volgende:
leuke kamer behalve dat spul aan de muur
Die ene kast zijn dvd's neem ik aan?
Wanneer je dit of dit lijstje nou uitprint, dan weet je het altijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:30 schreef VoreG het volgende:
Komt hier nog wat van op TV?
Kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
VoreG:
[..]
Wanneer je dit of dit lijstje nou uitprint, dan weet je het altijd
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:53 schreef pascalheister het volgende:
ik ben weg richting een feestje
Dat is inderdaad erg slecht voor je hartquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gamen en dan vooral FM 2005 kan slecht voor je hart zijn:
[afbeelding]
Hij was trouwens foutloos.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanmiddag mini FOK! meeting in Wolvega. Ik was scheidsrechter in een wedstrijd waarin Sersjee grens was. Toevallig..
Idd, vooral omdat ik uit dus 3-0 had verloren en echt als de dood was dat Bayern er één ging makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg slecht voor je hart
ik gooi wel een pizza in de ovenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik gaan straks maar weer eens uit eten.
We gaan naar een echte Italiaan die alleen maar elke dag verse produkten inkoopt op de markt en daar dan lekkere maaltijden van maakt.quote:
Oe dat is kostje voor Tongquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:20 schreef golfer het volgende:
[..]
We gaan naar een echte Italiaan die alleen maar elke dag verse produkten inkoopt op de markt en daar dan lekkere maaltijden van maakt.
Hij serveert geen pizza's.
Recensie volgt later in ons CUL-topic.
Jij zou je baard toch houden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben thuisgekomen met een baardtrimmer en nieuwe schoenen.
Talpa begint pas om 20.00 hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:23 schreef DeTolk het volgende:
Zometeen aftrap van de kampioenen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Talpa begint pas om 20.00 hoor.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij zou je baard toch houden?
erg vervelend als je naam op die manier wordt misbruiktquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Krijg nou wat?
http://www.soccerquest.nl(...)=1102483#post1102483
Ik was het niet want je moest je eerst registreren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
erg vervelend als je naam op die manier wordt misbruikt![]()
Ja daar scoor je meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:53 schreef VoreG het volgende:
Oeh leuke voorbereiding van TALPA met al die wat meer schaarsgkleden dames en voetbal!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef VoreG het volgende:
Zo laptop meegenomen en hier in de woonkamer via satelliet naar versatel kijken
Het is een noodoplossing hoor want de draadloze doorzenddinges werkt nietquote:
En een tweede naamquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is een noodoplossing hoor want de draadloze doorzenddinges werkt niet
Anders had de satelliet doorgestuurt geworden naar waar ik normaal zit
Goed hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En een tweede naamEn een kamer om van te dromen
En die jacuzzidinges
Jaloers-ik-wil-dat-ook-post
* BliksemSchigt geeft een fristiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Iets heel erg sterks graag
Dank jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt geeft een fristi
Was jij ook in Bretagne?quote:
jawel maar die ligt op de tafel in de serre, dan moet ik dus opstaan. Alkan ik mijn hond die laten brengen... want die kan de post halen en alles brengenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Over een halfuurtje. 21.55.
Je hebt alles, maar je kan je geen tv-gids veroorloven of wel?
Ik dacht dat ik lui wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
jawel maar die ligt op de tafel in de serre, dan moet ik dus opstaan. Alkan ik mijn hond die laten brengen... want die kan de post halen en alles brengen
Ken je die reclame voor Bild met Mario Basler niet? Daar doe je me even heel erg aan denken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
jawel maar die ligt op de tafel in de serre, dan moet ik dus opstaan. Alkan ik mijn hond die laten brengen... want die kan de post halen en alles brengen
Vanmiddag wel een reclame van Bild gezien, maar niet echt opgelet. Duitse reclames zijn nog minder boeiend dan Nederlandse.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ken je die reclame voor Bild met Mario Basler niet? Daar doe je me even heel erg aan denken.
Wel lekker wijf bij de autoreclamequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanmiddag wel een reclame van Bild gezien, maar niet echt opgelet. Duitse reclames zijn nog minder boeiend dan Nederlandse.
Die zag ik dan weer welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel lekker wijf bij de autoreclame
Nou, die presantatrice van vandaag, Monica Lierhaus, vind ik ook aantrekkelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die zag ik dan weer wel. Klopt ook niet duitse dames die er gewoon lekker uitzien
Geef mij Hennie Stoel maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, die presantatrice van vandaag, Monica Lierhaus, vind ik ook aantrekkelijk
Ik vind Studio Sport nu niet zo geweldig om Match of the Day ervoor niet te kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga Engels voetbal kijken. Later
Die staat boven iedereenquote:
niet zo dramatisch.. we zijn er nog steeds !!quote:
Football Baseball ?quote:
Ik verlang weer naar een ouderwetse afkraak recensie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:17 schreef golfer het volgende:
Terug van uit eten.
Lekker uitbuiken nu en later misschien nog een recensie schrijven.
Dat gaat het niet worden hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
Ik verlang weer naar een ouderwetse afkraak recensie.
Ik kwam donderdagavond aan op Utrecht CS en toen stonden ze daar.. allemaal in het wit geklede mensen. Ik waande me in een B-film. Sensation White in Tivoli? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk Talpa.
Wat zie ik?
Mijn bosje, mijn caprera, wat doen ze...
Allemaal enge mensen in het wit daar
Talpa had de bezoekers dus gevraagd in het wit te komen, want dat zou er zo leuk zomers en warm uitzien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bij een optreden van Frank Boeijen zijn de zanger en zijn muzikanten vaak helemaal in het zwart gekleed zodat niets af kan leiden van de muziek. Dit geheel wit lijkt me een kenmerk van Italiaanse B-garnituur kledingsmaak. Of is er een diepere betekenis..???
Een 7-quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gaat het niet worden hoor
Bijna
Het was een raar gezicht ook. De witte massa die in de regen op de bussen wachtte die haar naar de geheime locatie zou brengen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Talpa had de bezoekers dus gevraagd in het wit te komen, want dat zou er zo leuk zomers en warm uitzien.
En dat terwijl het donderdagavond tijdens de opnames hier in Bloemendaal niet warmer dan 13 graden was.
Iets hoger maar niet veel. Vanacht of morgen volgen de details in de recensie.quote:
Ik vond hem mooi, gebaseerd op zo'n stom PC spelletje maar wel okquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:35 schreef Suijk het volgende:
Zie net pas die Adidas reclame, redelijk stoer.
Welk spelletje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond hem mooi, gebaseerd op zo'n stom PC spelletje maar wel ok
Ik word ook altijd achtergesteltquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:52 schreef Bluezz het volgende:
VoreG ik lig het je nog wel eenSCH uit
Zitzakquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:56 schreef Bluezz het volgende:
VoreGGie kom es op SCHootje bij bloessie![]()
![]()
![]()
Beau is echt één van de grootste zelfingenomen, dronken, overschatte, enzovoort, klootzakken die ik ben tegengekomen.quote:
Je zult maar een vrouw/vriendin hebben die niet van sport houdt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Belgie is nu ook voetbal. Zometeen op Talpa en over een halfuur op de BBC.
Wat moet ik nou doen ?
Dan moet ze op het moment wel heel erg leuk zijn wil ik er op dit moment tijd in steken. En Ajax gaat voorlopig zeker voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Je zult maar een vrouw/vriendin hebben die niet van sport houdt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Popo, je kan live meekijken via de site he
Live op internet.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef popolon het volgende:
Je zult maar een vrouw/vriendin hebben die niet van sport houdt.
Mooi kaartenteam: Yakubu, vd Schaaf en Janssen op het middenveld. Hoe vaak gaan die met zijn drieen samen voetballen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef VoreG het volgende:
Wat een wijventeam in Arnhem
Vreven, Van den Berg
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
Talpa doet het zeker niet slecht hoor. Heerlijk zo kijkenen
statistieken
Wedstrijden worden allemaal in beeld gebracht door het Eyeworks bedrijf van Reinout Oerlewapper, die vervolgens aan alle zenders en Versatel de beelden levert.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
Talpa doet het zeker niet slecht hoor. Heerlijk zo kijkenen
statistieken
Dat wordt de wekker zetten voor zondagavond 19.00 Nederlandse tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:42 schreef popolon het volgende:
De NOS moet zich trouwens schamen voor hun zeer beperkte online/streaming mogelijkheden.
Reinout
13.00, mooie tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat wordt de wekker zetten voor zondagavond 19.00 Nederlandse tijd
Dat is een uurtje of 13.00 bij jou?
Die is de UITweek aan het voorbereidenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Waor is ailantje?
Ik wil graag nog een vertaling inzake Shakier.
SCH bereidt jouw UITweek voor hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die is de UITweek aan het voorbereiden.
Mag hopen van nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
SCH bereidt jouw UITweek voor hoor
Nee niet echtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Oh ok.
En jij spreekt zeker geen shakirees he
Eerst Langs de Lijn luisteren, na het voetbal op Talpa gaan we door met de Amerikaanse sporten, ik krijg het nog drukquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is lekker wakker worden op de zondag
quote:
Reuze grappigquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
Even wenne in ieder geval, grappig dat zede kampieoen niet direct aan het begin uitzenden!
Die Gelredome is op zich al een soort darkroom, wat een lelijk stadion is het toch.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:26 schreef golfer het volgende:
[
Ik dacht al dat je in de plaatselijke darkroom van Arnhem verzeilt geraakt was na afloop.
Jan Mulder mocht van mij altijd al afgeschaftt worden, en die reclameblokken geven mij toch een SBS idee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Reuze grappig![]()
Ik had trouwens meer nieuwigheidjes verwacht, ik zie weinig verschil met Studio Sport behalve de reclameblokken en het zinloze geneuzel van Jan Mulder.
Het verschil is dat in een darkroom sommige mensen wel opgewonden raken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Die Gelredome is op zich al een soort darkroom, wat een lelijk stadion is het toch.
Ik heb nog geen prijsvraag gezien hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jan MUlder mag an mij altijd al afgeschatft wordem, en die reclameblokken geven mij toch een SBS idee.
[..]
dat is wel weer een pluspunt!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb nog geen prijsvraag gezien hoor
Dan heb je niet goed opgelet - de geheugenquiz over het reclameblokquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb nog geen prijsvraag gezien hoor
geheugenquiz, die was ik vergetenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet - de geheugenquiz over het reclameblok![]()
Ja, maar dat is niet zo irritant als een balk door het beeld met SMS nu bla bla bla. Ik vind het vervelend maar erger me er niet aan. Aan die penis van sbs6 en die balk wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet - de geheugenquiz over het reclameblok![]()
Het voetbal is in ieder geval dik in orde, alleen al omdat ik 't kan zien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:39 schreef SCH het volgende:
Was die openingsshow nog wat of hebben jullie niet gekeken?
Mwah. De promo's verkapt in een presentatie met Linda en Beau plus wat meer achtergrond van de presentatoren. Jack's zoektocht naar cabaretiers, van het niveau van het laatste halfjaar kopspijkersquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:39 schreef SCH het volgende:
Was die openingsshow nog wat of hebben jullie niet gekeken?
Dat is alleen op de openingsavond.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:41 schreef popolon het volgende:
Het voetbal is in ieder geval dik in orde, alleen al omdat ik 't kan zien.
Dat sterkt mij weer in het idee fat ik Talpa allen nga kijken voor het voetbal, en misschine voor expiditie Robinson..quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mwah. De promo's verkapt in een presentatie met Linda en Beau plus wat meer achtergrond van de presentatoren. Jack's zoektocht naar cabaretiers, van het niveau van het laatste halfjaar kopspijkers
Nope. Talpa zendt elk programma live uit en daarna komt het op de site. Net zoals uitzendinggemist.nlquote:
Expeditie Robinson ga ik zeker kijken. Big Brother de eerste paar weken ook. De klus-programma's niet denk ik. Nederlandse drama houd ik niet zo van. NSE ga ik een zeker een tijdje kijken, mooi voor onder het eten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat sterkt mij weer in het idee fat ik Talpa allen nga kijken voor het voetbal, en misschine voor expiditie Robinson..
Ik weet wel zeker dat ik maar beter naar bed kan gaan nu
Weet ik ook wel , wilde alleen popo laten schrikkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope. Talpa zendt elk programma live uit en daarna komt het op de site. Net zoals uitzendinggemist.nl
NSE lijkt me wel lachen met emoossies bij het nieuwsquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat sterkt mij weer in het idee fat ik Talpa allen nga kijken voor het voetbal, en misschine voor expiditie Robinson..
Gemenerikquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik ook wel , wilde alleen popo laten schrikken![]()
Ik kan wel zeggen:"quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz dit moet m'n nieuwe pc binnen ongv een maandje gaan worden:
MrDoegewoon's nieuwe pc
Schopje ---> KLBquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:07 schreef VoreG het volgende:
Mogguuuuuuh
Morgen veels te vroeg naar utreg toe
Niet dat ik hier om half 8 moet vertrekkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Schopje ---> KLB
Wil je nou studeren of niet mietje![]()
Waarom een socket 754 cpu, deze gaat op termijn eruit voor de socket 939...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
MrDoegewoon's nieuwe pc
Goedekoperquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom een socket 754 cpu, deze gaat op termijn eruit voor de socket 939...
oude onderdelen zitten erin zoals die maxtor 9 serie, meer geheugen zou ook niet gek zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
MrDoegewoon's nieuwe pc
1024 is voor mij genoeg aan geheugenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oude onderdelen zitten erin zoals die maxtor 9 serie, meer geheugen zou ook niet gek zijn
Deze draait sinds kort bij mij, als een tiet
http://pascalheister.nl/pc/pc.txt
mogge trouwens
Jij wilt deze in de toekomst niet meer uitbreiden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Goedekoperen voor wat ik doe merk ik het verschil amper
Vervang ik het mobo en proc gewoon tegelijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij wilt deze in de toekomst niet meer uitbreiden?
die cpu koeler van mij is een leuk dingquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
1024 is voor mij genoeg aan geheugenen oudere serie op HDD gebied maakt niks uit, alle games zullen gewoon draaien op mijn systeem en dat is het belangrijkste. En uitbreiden kan altijd nog. Hoop alleen dat m'n proc boxed is anders moet ik nog ff een koeler gaan shoppen
Ik vind een dichte kast aan de voorkant vreselijk irritant en lelijk, maar das mijn mening.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vervang ik het mobo en proc gewoon tegelijk.
De kast is welbtw:
[afbeelding]
Leuk hè.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die spakenburg docu is nu op NED2.
Ieder z'n eigen smaakquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik vind een dichte kast aan de voorkant vreselijk irritant en lelijk, maar das mijn mening.
ik heb standaard een hamer naast m'n router/modem liggen.... maar deze keer dus niet nodigquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op chelloo.com hadden er meer last van
Nee hoor! Best leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:48 schreef 9christensen het volgende:
Goedemorgen
wat een rotavond gister
Jah FC Twente bakte er niks van. 1 kansje van N'Kufo meer konden ze niet brengen. Zit je 3 uur voor in de bus naar Kerkrade.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee hoor! Best leukLekker feesie gehad
Maar volgens mij doel je ergens anders op
pfff ja wat een zooiquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Jah FC Twente bakte er niks van. 1 kansje van N'Kufo meer konden ze niet brengen. Zit je 3 uur voor in de bus naar Kerkrade.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Jah FC Twente bakte er niks van. 1 kansje van N'Kufo meer konden ze niet brengen. Zit je 3 uur voor in de bus naar Kerkrade.
Limburg is toch Duitsland?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toch een 'buitenland' gevoel daar in het zuiden van Limburg, met dat rare taaltje en het schitterende landschap..
Ja idd. Maarja komen we wel weer overheenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vanuit Utrecht valt alles een beetje beter te bereizen en hoef je niet echt drie uur in de bus of auto te zitten. Maar ik kan me bijvoorbeeld in het verleden wel wedstrijden herinneren waar je dat pokke-end naar bijvoorbeeld Groningen rijdt en dan kansloos met 3- of 4-0 gewoon het schip ingaat.... Dan baal je behoorlijk
ja pff wij konden de weg er niet vinden. overal duitsers daarquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toch een 'buitenland' gevoel daar in het zuiden van Limburg, met dat rare taaltje en het schitterende landschap..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |