Ja, dat zit bij de keuken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht trouwens dat je een balkon had?
Yupquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:04 schreef pascalheister het volgende:
leuke kamer behalve dat spul aan de muur
Die ene kast zijn dvd's neem ik aan?
Wanneer je dit of dit lijstje nou uitprint, dan weet je het altijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:30 schreef VoreG het volgende:
Komt hier nog wat van op TV?
Kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
VoreG:
[..]
Wanneer je dit of dit lijstje nou uitprint, dan weet je het altijd
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:53 schreef pascalheister het volgende:
ik ben weg richting een feestje
Dat is inderdaad erg slecht voor je hartquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gamen en dan vooral FM 2005 kan slecht voor je hart zijn:
[afbeelding]
Hij was trouwens foutloos.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanmiddag mini FOK! meeting in Wolvega. Ik was scheidsrechter in een wedstrijd waarin Sersjee grens was. Toevallig..
Idd, vooral omdat ik uit dus 3-0 had verloren en echt als de dood was dat Bayern er één ging makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg slecht voor je hart
ik gooi wel een pizza in de ovenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:12 schreef golfer het volgende:
Bluezz en ik gaan straks maar weer eens uit eten.
We gaan naar een echte Italiaan die alleen maar elke dag verse produkten inkoopt op de markt en daar dan lekkere maaltijden van maakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |