* BliksemSchigt geeft een fristiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Iets heel erg sterks graag
Dank jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt geeft een fristi
Was jij ook in Bretagne?quote:
jawel maar die ligt op de tafel in de serre, dan moet ik dus opstaan. Alkan ik mijn hond die laten brengen... want die kan de post halen en alles brengenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Over een halfuurtje. 21.55.
Je hebt alles, maar je kan je geen tv-gids veroorloven of wel?
Ik dacht dat ik lui wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
jawel maar die ligt op de tafel in de serre, dan moet ik dus opstaan. Alkan ik mijn hond die laten brengen... want die kan de post halen en alles brengen
Ken je die reclame voor Bild met Mario Basler niet? Daar doe je me even heel erg aan denken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
jawel maar die ligt op de tafel in de serre, dan moet ik dus opstaan. Alkan ik mijn hond die laten brengen... want die kan de post halen en alles brengen
Vanmiddag wel een reclame van Bild gezien, maar niet echt opgelet. Duitse reclames zijn nog minder boeiend dan Nederlandse.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ken je die reclame voor Bild met Mario Basler niet? Daar doe je me even heel erg aan denken.
Wel lekker wijf bij de autoreclamequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanmiddag wel een reclame van Bild gezien, maar niet echt opgelet. Duitse reclames zijn nog minder boeiend dan Nederlandse.
Die zag ik dan weer welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel lekker wijf bij de autoreclame
Nou, die presantatrice van vandaag, Monica Lierhaus, vind ik ook aantrekkelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die zag ik dan weer wel. Klopt ook niet duitse dames die er gewoon lekker uitzien
Geef mij Hennie Stoel maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou, die presantatrice van vandaag, Monica Lierhaus, vind ik ook aantrekkelijk
Ik vind Studio Sport nu niet zo geweldig om Match of the Day ervoor niet te kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef StarGazer het volgende:
Ik ga Engels voetbal kijken. Later
Die staat boven iedereenquote:
niet zo dramatisch.. we zijn er nog steeds !!quote:
Football Baseball ?quote:
Ik verlang weer naar een ouderwetse afkraak recensie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:17 schreef golfer het volgende:
Terug van uit eten.
Lekker uitbuiken nu en later misschien nog een recensie schrijven.
Dat gaat het niet worden hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:18 schreef tong80 het volgende:
Ik verlang weer naar een ouderwetse afkraak recensie.
Ik kwam donderdagavond aan op Utrecht CS en toen stonden ze daar.. allemaal in het wit geklede mensen. Ik waande me in een B-film. Sensation White in Tivoli? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk Talpa.
Wat zie ik?
Mijn bosje, mijn caprera, wat doen ze...
Allemaal enge mensen in het wit daar
Talpa had de bezoekers dus gevraagd in het wit te komen, want dat zou er zo leuk zomers en warm uitzien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bij een optreden van Frank Boeijen zijn de zanger en zijn muzikanten vaak helemaal in het zwart gekleed zodat niets af kan leiden van de muziek. Dit geheel wit lijkt me een kenmerk van Italiaanse B-garnituur kledingsmaak. Of is er een diepere betekenis..???
Een 7-quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gaat het niet worden hoor
Bijna
Het was een raar gezicht ook. De witte massa die in de regen op de bussen wachtte die haar naar de geheime locatie zou brengen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Talpa had de bezoekers dus gevraagd in het wit te komen, want dat zou er zo leuk zomers en warm uitzien.
En dat terwijl het donderdagavond tijdens de opnames hier in Bloemendaal niet warmer dan 13 graden was.
Iets hoger maar niet veel. Vanacht of morgen volgen de details in de recensie.quote:
Ik vond hem mooi, gebaseerd op zo'n stom PC spelletje maar wel okquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:35 schreef Suijk het volgende:
Zie net pas die Adidas reclame, redelijk stoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |