* BliksemSchigt geeft een fristiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:23 schreef Bos81 het volgende:
Iets heel erg sterks graag
Dank jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
* BliksemSchigt geeft een fristi
Was jij ook in Bretagne?quote:
jawel maar die ligt op de tafel in de serre, dan moet ik dus opstaan. Alkan ik mijn hond die laten brengen... want die kan de post halen en alles brengenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Over een halfuurtje. 21.55.
Je hebt alles, maar je kan je geen tv-gids veroorloven of wel?
Ik dacht dat ik lui wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
jawel maar die ligt op de tafel in de serre, dan moet ik dus opstaan. Alkan ik mijn hond die laten brengen... want die kan de post halen en alles brengen
Ken je die reclame voor Bild met Mario Basler niet? Daar doe je me even heel erg aan denken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
jawel maar die ligt op de tafel in de serre, dan moet ik dus opstaan. Alkan ik mijn hond die laten brengen... want die kan de post halen en alles brengen
Vanmiddag wel een reclame van Bild gezien, maar niet echt opgelet. Duitse reclames zijn nog minder boeiend dan Nederlandse.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ken je die reclame voor Bild met Mario Basler niet? Daar doe je me even heel erg aan denken.
Wel lekker wijf bij de autoreclamequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanmiddag wel een reclame van Bild gezien, maar niet echt opgelet. Duitse reclames zijn nog minder boeiend dan Nederlandse.
Die zag ik dan weer welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel lekker wijf bij de autoreclame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |