die cpu koeler van mij is een leuk dingquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
1024 is voor mij genoeg aan geheugenen oudere serie op HDD gebied maakt niks uit, alle games zullen gewoon draaien op mijn systeem en dat is het belangrijkste. En uitbreiden kan altijd nog. Hoop alleen dat m'n proc boxed is anders moet ik nog ff een koeler gaan shoppen
Ik vind een dichte kast aan de voorkant vreselijk irritant en lelijk, maar das mijn mening.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vervang ik het mobo en proc gewoon tegelijk.
De kast is welbtw:
[afbeelding]
Leuk hè.quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die spakenburg docu is nu op NED2.
Ieder z'n eigen smaakquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik vind een dichte kast aan de voorkant vreselijk irritant en lelijk, maar das mijn mening.
ik heb standaard een hamer naast m'n router/modem liggen.... maar deze keer dus niet nodigquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op chelloo.com hadden er meer last van
Nee hoor! Best leukquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:48 schreef 9christensen het volgende:
Goedemorgen
wat een rotavond gister
Jah FC Twente bakte er niks van. 1 kansje van N'Kufo meer konden ze niet brengen. Zit je 3 uur voor in de bus naar Kerkrade.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee hoor! Best leukLekker feesie gehad
Maar volgens mij doel je ergens anders op
pfff ja wat een zooiquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Jah FC Twente bakte er niks van. 1 kansje van N'Kufo meer konden ze niet brengen. Zit je 3 uur voor in de bus naar Kerkrade.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:55 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Jah FC Twente bakte er niks van. 1 kansje van N'Kufo meer konden ze niet brengen. Zit je 3 uur voor in de bus naar Kerkrade.
Limburg is toch Duitsland?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Toch een 'buitenland' gevoel daar in het zuiden van Limburg, met dat rare taaltje en het schitterende landschap..
Ja idd. Maarja komen we wel weer overheenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vanuit Utrecht valt alles een beetje beter te bereizen en hoef je niet echt drie uur in de bus of auto te zitten. Maar ik kan me bijvoorbeeld in het verleden wel wedstrijden herinneren waar je dat pokke-end naar bijvoorbeeld Groningen rijdt en dan kansloos met 3- of 4-0 gewoon het schip ingaat.... Dan baal je behoorlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |