Ik kan wel zeggen:"quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hmmz dit moet m'n nieuwe pc binnen ongv een maandje gaan worden:
MrDoegewoon's nieuwe pc
Schopje ---> KLBquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:07 schreef VoreG het volgende:
Mogguuuuuuh
Morgen veels te vroeg naar utreg toe
Niet dat ik hier om half 8 moet vertrekkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Schopje ---> KLB
Wil je nou studeren of niet mietje![]()
Waarom een socket 754 cpu, deze gaat op termijn eruit voor de socket 939...quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
MrDoegewoon's nieuwe pc
Goedekoperquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waarom een socket 754 cpu, deze gaat op termijn eruit voor de socket 939...
oude onderdelen zitten erin zoals die maxtor 9 serie, meer geheugen zou ook niet gek zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
MrDoegewoon's nieuwe pc
1024 is voor mij genoeg aan geheugenquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oude onderdelen zitten erin zoals die maxtor 9 serie, meer geheugen zou ook niet gek zijn
Deze draait sinds kort bij mij, als een tiet
http://pascalheister.nl/pc/pc.txt
mogge trouwens
Jij wilt deze in de toekomst niet meer uitbreiden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Goedekoperen voor wat ik doe merk ik het verschil amper
Vervang ik het mobo en proc gewoon tegelijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij wilt deze in de toekomst niet meer uitbreiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |