Welk spelletje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond hem mooi, gebaseerd op zo'n stom PC spelletje maar wel ok
Ik word ook altijd achtergesteltquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:52 schreef Bluezz het volgende:
VoreG ik lig het je nog wel eenSCH uit
Zitzakquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:56 schreef Bluezz het volgende:
VoreGGie kom es op SCHootje bij bloessie![]()
![]()
![]()
Beau is echt één van de grootste zelfingenomen, dronken, overschatte, enzovoort, klootzakken die ik ben tegengekomen.quote:
Je zult maar een vrouw/vriendin hebben die niet van sport houdt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op Belgie is nu ook voetbal. Zometeen op Talpa en over een halfuur op de BBC.
Wat moet ik nou doen ?
Dan moet ze op het moment wel heel erg leuk zijn wil ik er op dit moment tijd in steken. En Ajax gaat voorlopig zeker voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Je zult maar een vrouw/vriendin hebben die niet van sport houdt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
En Popo, je kan live meekijken via de site he
Live op internet.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:59 schreef popolon het volgende:
Je zult maar een vrouw/vriendin hebben die niet van sport houdt.
Mooi kaartenteam: Yakubu, vd Schaaf en Janssen op het middenveld. Hoe vaak gaan die met zijn drieen samen voetballen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef VoreG het volgende:
Wat een wijventeam in Arnhem
Vreven, Van den Berg
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
Talpa doet het zeker niet slecht hoor. Heerlijk zo kijkenen
statistieken
Wedstrijden worden allemaal in beeld gebracht door het Eyeworks bedrijf van Reinout Oerlewapper, die vervolgens aan alle zenders en Versatel de beelden levert.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
Talpa doet het zeker niet slecht hoor. Heerlijk zo kijkenen
statistieken
Dat wordt de wekker zetten voor zondagavond 19.00 Nederlandse tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:42 schreef popolon het volgende:
De NOS moet zich trouwens schamen voor hun zeer beperkte online/streaming mogelijkheden.
Reinout
13.00, mooie tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat wordt de wekker zetten voor zondagavond 19.00 Nederlandse tijd
Dat is een uurtje of 13.00 bij jou?
Die is de UITweek aan het voorbereidenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Waor is ailantje?
Ik wil graag nog een vertaling inzake Shakier.
SCH bereidt jouw UITweek voor hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die is de UITweek aan het voorbereiden.
Mag hopen van nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
SCH bereidt jouw UITweek voor hoor
Nee niet echtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Oh ok.
En jij spreekt zeker geen shakirees he
Eerst Langs de Lijn luisteren, na het voetbal op Talpa gaan we door met de Amerikaanse sporten, ik krijg het nog drukquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is lekker wakker worden op de zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |