Reuze grappigquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:27 schreef Againzender het volgende:
Even wenne in ieder geval, grappig dat zede kampieoen niet direct aan het begin uitzenden!
Die Gelredome is op zich al een soort darkroom, wat een lelijk stadion is het toch.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:26 schreef golfer het volgende:
[
Ik dacht al dat je in de plaatselijke darkroom van Arnhem verzeilt geraakt was na afloop.
Jan Mulder mocht van mij altijd al afgeschaftt worden, en die reclameblokken geven mij toch een SBS idee.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Reuze grappig![]()
Ik had trouwens meer nieuwigheidjes verwacht, ik zie weinig verschil met Studio Sport behalve de reclameblokken en het zinloze geneuzel van Jan Mulder.
Het verschil is dat in een darkroom sommige mensen wel opgewonden raken.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Die Gelredome is op zich al een soort darkroom, wat een lelijk stadion is het toch.
Ik heb nog geen prijsvraag gezien hoorquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jan MUlder mag an mij altijd al afgeschatft wordem, en die reclameblokken geven mij toch een SBS idee.
[..]
dat is wel weer een pluspunt!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb nog geen prijsvraag gezien hoor
Dan heb je niet goed opgelet - de geheugenquiz over het reclameblokquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb nog geen prijsvraag gezien hoor
geheugenquiz, die was ik vergetenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet - de geheugenquiz over het reclameblok![]()
Ja, maar dat is niet zo irritant als een balk door het beeld met SMS nu bla bla bla. Ik vind het vervelend maar erger me er niet aan. Aan die penis van sbs6 en die balk wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet - de geheugenquiz over het reclameblok![]()
Het voetbal is in ieder geval dik in orde, alleen al omdat ik 't kan zien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:39 schreef SCH het volgende:
Was die openingsshow nog wat of hebben jullie niet gekeken?
Mwah. De promo's verkapt in een presentatie met Linda en Beau plus wat meer achtergrond van de presentatoren. Jack's zoektocht naar cabaretiers, van het niveau van het laatste halfjaar kopspijkersquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:39 schreef SCH het volgende:
Was die openingsshow nog wat of hebben jullie niet gekeken?
Dat is alleen op de openingsavond.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:41 schreef popolon het volgende:
Het voetbal is in ieder geval dik in orde, alleen al omdat ik 't kan zien.
Dat sterkt mij weer in het idee fat ik Talpa allen nga kijken voor het voetbal, en misschine voor expiditie Robinson..quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mwah. De promo's verkapt in een presentatie met Linda en Beau plus wat meer achtergrond van de presentatoren. Jack's zoektocht naar cabaretiers, van het niveau van het laatste halfjaar kopspijkers
Nope. Talpa zendt elk programma live uit en daarna komt het op de site. Net zoals uitzendinggemist.nlquote:
Expeditie Robinson ga ik zeker kijken. Big Brother de eerste paar weken ook. De klus-programma's niet denk ik. Nederlandse drama houd ik niet zo van. NSE ga ik een zeker een tijdje kijken, mooi voor onder het eten.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat sterkt mij weer in het idee fat ik Talpa allen nga kijken voor het voetbal, en misschine voor expiditie Robinson..
Ik weet wel zeker dat ik maar beter naar bed kan gaan nu
Weet ik ook wel , wilde alleen popo laten schrikkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope. Talpa zendt elk programma live uit en daarna komt het op de site. Net zoals uitzendinggemist.nl
NSE lijkt me wel lachen met emoossies bij het nieuwsquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat sterkt mij weer in het idee fat ik Talpa allen nga kijken voor het voetbal, en misschine voor expiditie Robinson..
Gemenerikquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Weet ik ook wel , wilde alleen popo laten schrikken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |