PUB-Vaderquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:04 schreef Casparovvv het volgende:
Je klinkt te vader-achtig Jag.
Ik moest er toch wat van maken he.quote:
Vertel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:11 schreef Petertjuhh het volgende:
ik ben trouwens net terug uit kreta was cool daar
Wtf?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:13 schreef Casparovvv het volgende:
Hé vader, ik ga je toevoegen.
Lekker actieve vakantie gehad dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:13 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
nix gedaan, 2 weken aan het strand gelegenwel wat beter weer dan hier
![]()
Hey ik ben MMaRsuquote:
Dat was vroegah!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:22 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
volspammer van de eerste paar topics (paar)
Jij staat op lunchpauze!quote:
tsja, als ik op afwezig sta gelooft niemand me meerquote:
Lunchpauze is ook niet echt geloofwaardig op dit tijdstip.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
tsja, als ik op afwezig sta gelooft niemand me meer
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:56 schreef BObNL het volgende:
Jag , wat is dat nouben ik helemaal vergeten?
![]()
Dat zenden ze tegenwoordig op Veronica én Discovery uit.quote:
Ja he, ik was dan wel twee weken weg maar toch is het raarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:26 schreef taart het volgende:
jezus ben je even 3 weken weg, zijn ze gelijk 60 delen verder
RTL5 zendt elke week het vrijdag-avond duel uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
Is talkpa rtl 5 ofzo, daar zag ik net voetbal op?
Ik ben het met je eens!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:37 schreef Ayaxola het volgende:
Bier gek!
Wij dronken raki in Griekenland, das pas heerlijk (als het erg warm is)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:37 schreef Ayaxola het volgende:
Bier gek!
Ik hahd vroeger iets van magnetron kippepotenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:58 schreef MMaRsu het volgende:![]()
Nee ik heb zo'n zak kippenboutjes van de lidl. 20 minuten in de oven en smullen maar
![]()
die moet ik dus ook een keer gaan kopen goede avond trouwens mensen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
mja deze zijn ook zooooooo lekker echt
Ikzelf ben gemiddeld 16 jaar oud.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:20 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hoe oud zijn julie hier gemiddeld?:+
Gemiddeld ben ik een jaar of 20 ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:20 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Hoe oud zijn julie hier gemiddeld?:+
dan bent u geen tiener meer:Pquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gemiddeld ben ik een jaar of 20 ofzo.
En daar ben ik druk mee bezigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:27 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dan bent u geen tiener meer:P
maarja je kunt je nog wel puberachtig gedragen.
ga te bed klein jungske.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:27 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik ben 13.
Dat is de instelling.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:33 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is vakantie.![]()
Dank voor het compliment.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat lukt je vrij aardig moet ik zeggen.
Ah watquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:40 schreef B_BOY het volgende:
moet dat niet met een t. wrom zijn jullie trouwens 's nachts hier aan wezig?
ik omdat ik nog wat shit moest knutselen en nu is fok! lekker snel dus kan je een beetje redelijk door de topics heen spitten.
Mierenneuken is tegenwoordig ook al met dubbel N.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:40 schreef B_BOY het volgende:
moet dat niet met een t. wrom zijn jullie trouwens 's nachts hier aan wezig?
ik omdat ik nog wat shit moest knutselen en nu is fok! lekker snel dus kan je een beetje redelijk door de topics heen spitten.
Ha die Roooooooooytjuhquote:
Tsja, die spellingsregels zijn vervelend he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mierenneuken is tegenwoordig ook al met dubbel N.
www.bureaulegius.nl in elkaar gesleuteld maar tis nu echt bagger klopt volgens mij geen reet van maarja dat ben ik dus aant knutselen. jij bent trouwens ook een slet. GEIL!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:41 schreef eSSe het volgende:
[..]
Ah watOnze Boy knutselt nog
En er zijn maar 4 active topics hiero, dus nu kun je wel gaan slapen.
Waar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heey Jag!![]()
Wat lees ik wordt je mod?
We zijn nog volop in bespreking.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heey Jag!![]()
Wat lees ik wordt je mod?
Zo, kom je zomaar op vrijdagavond uit de kast? (hint: check me fotoboek us)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
www.bureaulegius.nl in elkaar gesleuteld maar tis nu echt bagger klopt volgens mij geen reet van maarja dat ben ik dus aant knutselen. jij bent trouwens ook een slet. GEIL!
Den Jag wil meer dan jij ooit zal willen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:47 schreef B_BOY het volgende:
zal den jag willen.
Riiiiiiigghtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:47 schreef B_BOY het volgende:
zal den jag willen.
ik zeg niet dat ik op je geil ik zeg dat slet zijn geil is. ik zeg niet dat jij geil bent. u know.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:47 schreef eSSe het volgende:
[..]
Zo, kom je zomaar op vrijdagavond uit de kast? (hint: check me fotoboek us)
owkej dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Den Jag wil meer dan jij ooit zal willen.![]()
Ey swa, jij weet die shit wel mân! Paas mij wat doekoe's zodat ik je een ho' kan halen, aight?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik op je geil ik zeg dat slet zijn geil is. ik zeg niet dat jij geil bent. u know.
Ik weet die shit mên, aight, rifkyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je dist die jongen wel vet goed mên!![]()
Bier? Riep iemand bier?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het bier spreekt nu al weer voor mij.
maar zelf niets durven te zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je dist die jongen wel vet goed mên!![]()
Ik heb Heineken en Brand in de aanbieding. Helaas geen joints vandaag.quote:
Ik kan meer woorden uitkramen dan jij ooit aan vriendinnen zult krijgen!quote:
Moeilijk he, linkjes posten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:08 schreef B_BOY het volgende:
gelukkig heb ik bier. en ik wil jullie delen in deze vreugde. dus vandaar
[afbeelding]
bier
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAeAxIVIvVTRkDugxui6tHL0p9uGDQabSy3ZO2PmLbfmXE270NjqSM8MaPMsTUwUcoA8wNW916CDvLJzqa9M!LxgQAb9a9kWzdZUOolaQh6IDh8bf3u0Q/123-2355_IMG.JPG[/img[
en tieten.
1-0quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik kan meer woorden uitkramen dan jij ooit aan vriendinnen zult krijgen! [afbeelding]
Aww, nouja haal morgen wel een paar jointjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb Heineken en Brand in de aanbieding. Helaas geen joints vandaag.![]()
Breezah is zoooo juli 2005!quote:
zei iemand van 15quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik kan meer woorden uitkramen dan jij ooit aan vriendinnen zult krijgen! [afbeelding]
The war has been declared against youquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zei iemand van 15
aan 1 vriendin heb ik genoeg![]()
ik heb ut niet zo op van die breezah sletjes. dat jij daar je snikkel in wil steken moet je zelf weten.
Zegt een 17 jarige puber!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:12 schreef B_BOY het volgende:
heb hier ook al geen joints meer. miss morge tog maar ff naar de shop![]()
Verslaafde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:12 schreef B_BOY het volgende:
Daag.quote:
Ben jij toevallig familie van: Junkiesietze?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:12 schreef B_BOY het volgende:
Zelfs met afwezigheid van Inge kun jij lurken?quote:
met zo'n hoofdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Stil is, ten eerste ben ik dat niet, ten 2e mag jij geen foto's posten zonder toestemming van mij!quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/cd5dfbb83e.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/2b46856158.jpg]afbeelding][/url]
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zelfs met afwezigheid van Inge kun jij lurken?![]()
whehe ik mag de fotows niet publiceren volgens de wet maar deze staan al op internet dus zijn al gepubliceerd dus het mag wel volgens de NL wet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Stil is, ten eerste ben ik dat niet, ten 2e mag jij geen foto's posten zonder toestemming van mij!
B_BOY, je weet dat het volgens de policy niet toegestaan is om foto's te posten van users zonder dat je daar de toestemming van hebt? Zie hieronder uit de policy:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:17 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
of wil je zegge dat je die andere wigger bent?
quote:# Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
Ik heb het over het Fok! Forum!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehe ik mag de fotows niet publiceren volgens de wet maar deze staan al op internet dus zijn al gepubliceerd dus het mag wel volgens de NL wet.
BAN 14.gifquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
B_BOY, je weet dat het volgens de policy niet toegestaan is om foto's te posten van users zonder dat je daar de toestemming van hebt? Zie hieronder uit de policy:
[..]
De Nederlandse wet heeft hier helemaal niks mee te maken. Volgens de policy mag het niet, hoe zou jij het immers vinden als iedereen foto's van je gaat posten zonder dat iemand je dat heeft gevraagd? Het maakt niet uit of die foto's nou op internet staan of niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
whehe ik mag de fotows niet publiceren volgens de wet maar deze staan al op internet dus zijn al gepubliceerd dus het mag wel volgens de NL wet.
Zo, dat doe je goed, knippen en plakken leerden wij in groep 1 al maar kennelijk ben jij hier nu pas achter gekomen. Waarom doe je dit? Ga je nu dingen verzinnen om Roy mee te "pakken"?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:21 schreef B_BOY het volgende:
en rooooythuh (of weet ik het met hoeveel breezer letters je het schrijft) mag ik even melden dat je op geweldige feesten draait
8 Juli 2005 - Klassenfeest Groep 8 Aloysius School.
Juni 2005 - Klassenfeest Groep 8 Aloysius School.
15 Maart 2005 - Grease Feest Gsg Schagen 1e Klassers.
1-10-2004 - Verjaardags feest.
Boeiend echt boeiend!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:21 schreef B_BOY het volgende:
en rooooythuh (of weet ik het met hoeveel breezer letters je het schrijft) mag ik even melden dat je op geweldige feesten draait
Je moet ergens beginnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:21 schreef B_BOY het volgende:
ik weet dat ik flauw bezig ben. maarja moet jij maar niet zeggen dat je me disst en zo want je moet geen grote bek hebben en dan terug krabbelen. voor jij tegen mij leip begon te doen had ik niets tegen jou. maar as je niet weet waar je ut over hebt moet je je bek houden. en niet moeilijk doen. dan heb je ook geen problemen of moet je later smoesjes en uitwegen gaan zoeken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:23 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Boeiend echt boeiend!![]()
Die site is helemaal niet up to date omdat we bezig zijn met een nieuwe, en jij bent erg kansloos bezig op deze manier...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:23 schreef B_BOY het volgende:
ga nou maar weer verder met je gedis rooytjuh of ga lekker slapen.
Leer Nederlands. Dat kan je onder andere hier doen: Klikquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:23 schreef B_BOY het volgende:
rooytjuh staat er toch niet op beweerd hij dus het is niet van hem. en ik kan nergens uit op maken dat er een copyright op staan. plaatjes van google mag je ook zo plaatsen dus waarom deze niet? leg het verschil uit aub. als het nou erotisch getinte fotows waren of fotows waar ik hem mee kon chanteren. dan is het (moreel) een andere kwestie.
Volgens mij ben jij degene die hier niet met smoesjes moet aankomen en uitwegen moet gaan zoeken. Je weet zelf ook wel dat je dom bezig bent door foto's van andere mensen te gaan posten. Als je weet dat je flauw bezig bent, waarom doe je het dan? Wat schiet je er mee op? Jemig zeg, je laat je wel kennen hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik weet dat ik flauw bezig ben. maarja moet jij maar niet zeggen dat je me disst en zo want je moet geen grote bek hebben en dan terug krabbelen. voor jij tegen mij leip begon te doen had ik niets tegen jou. maar as je niet weet waar je ut over hebt moet je je bek houden. en niet moeilijk doen. dan heb je ook geen problemen of moet je later smoesjes en uitwegen gaan zoeken.
daar zal ik trouwens niet snel mee gooien. Hoogstens om te melden dat iemand anders het niet moet gebruiken. Ik ben en blijf namelijk een trotse brabander.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef Eix het volgende:
Mensen... KAPPE.
En ga asjeblieft niet met die randstad termen zoals dissen gooien, bespaar me die taalverloedering.![]()
Typ cursus zou ook handig zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Leer Nederlands. Dat kan je onder andere hier doen: Klik
Het is heel simpel iemand moet niet zeggen dat hij mij "disst" of andere flauwekul. Als hij meent dat hij mij kan "dissen" zal ik hem ff terug pakken ja. Als hij niets zegt hoef ik hem niet terug te pakken. Maar als iemand meent dat hij mij moet "dissen" dan kan hij iets terug verwachten. Zij die de bal kaatsen zullen hem terug krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die hier niet met smoesjes moet aankomen en uitwegen moet gaan zoeken. Je weet zelf ook wel dat je dom bezig bent door foto's van andere mensen te gaan posten. Als je weet dat je flauw bezig bent, waarom doe je het dan? Wat schiet je er mee op? Jemig zeg, je laat je wel kennen hoor.![]()
Hé, de interpunctie is terug! Wie toll!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Het is heel simpel iemand moet niet zeggen dat hij mij "disst" of andere flauwekul. Als hij meent dat hij mij kan "dissen" zal ik hem ff terug pakken ja. Als hij niets zegt hoef ik hem niet terug te pakken.
Óf hè je negeert die persoon gewoon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Het is heel simpel iemand moet niet zeggen dat hij mij "disst" of andere flauwekul. Als hij meent dat hij mij kan "dissen" zal ik hem ff terug pakken ja. Als hij niets zegt hoef ik hem niet terug te pakken. Maar als iemand meent dat hij mij moet "dissen" dan kan hij iets terug verwachten. Zij die de bal kaatsen zullen hem terug krijgen.
Ja doe er mij dan ook nog maar 1. Ik neem trouwens een Leffe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef Jaguarized het volgende:
En ik een Tukker! En ik hou van bier! Biertjâhhh?
Ein Greuninger dè Pruusisch Limburgs kennt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hé, de interpunctie is terug! Wie toll!![]()
Ja deed ie dat maar, lekker rustigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Óf hè je negeert die persoon gewoon.
Kijk, dat zijn pas goede ideeën.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Maarja daar had ik net ff geen zin in. Dus kreeg hij iets terug. Nu heb ik alleen geen zin meer in een heel slowchat-topic vol gezeur dus laten we gezellig verder gaan. Iemand nog wat leuks te vertellen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Opeens heb je het... je maakt een rap.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:30 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Het is heel simpel iemand moet niet zeggen dat hij mij "disst" of andere flauwekul. Als hij meent dat hij mij kan "dissen" zal ik hem ff terug pakken ja. Als hij niets zegt hoef ik hem niet terug te pakken. Maar als iemand meent dat hij mij moet "dissen" dan kan hij iets terug verwachten. Zij die de bal kaatsen zullen hem terug krijgen.
Grunninger! Maar wel Tukkers van oorsprong hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Ein Greuninger dè Pruusisch Limburgs kennt!
Mên, das venj ich superapfengeil.![]()
Dat geldt ook voor jouquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja deed ie dat maar, lekker rustig
Watskeb_boyt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:33 schreef Eix het volgende:
[..]
Opeens heb je het... je maakt een rap.![]()
Het laatste wat ik hierover zeg is het volgende: Als jij rustig deed en je niet zo stoer moest opstellen met je "dissen" dan hoefde ik je niet terug te pakken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:33 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja deed ie dat maar, lekker rustig
Eensch, dit is pure topique verloedering.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:34 schreef MMaRsu het volgende:
Oke nu kappen met die bullshit okay?
Sorry schat, zal het doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor jou.
Zo houdt ie vanzelf wel op.
Maar, maar.....hij begon!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:34 schreef MMaRsu het volgende:
Voor jou altijd, het is tenslotte JOUW naamtopicquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:34 schreef MMaRsu het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maar Ik ga
En morgen beginnen we met een schone lei ofzo
truste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maar Ik ga
truste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maar Ik ga
Zweepjes zijn zoooooo 12 augustus!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:38 schreef Eix het volgende:
Mensen, ik ga slapen...
En bedenk, bij gebagger komt Brechtje met haar enge zweepje dus...
Doooeeeiiiaaaaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook eens naar mijn bedje toe.
Trusten.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook eens naar mijn bedje toe.
Trusten.
Zeg dat maar niet te hard, anders krijg je mss van Brechtje een reisje terug in de tijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zweepjes zijn zoooooo 12 augustus!![]()
Laat haar dan maar eens langskomen hier bij mij voor een partijtje billenkoek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard, anders krijg je mss van Brechtje een reisje terug in de tijd.
En nu ben ik echt foetsielurkie.
ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
Dank jullie
Anyway, wie blijft nu nog wakker?
-edit-
kheb ook ruzie met brechtje ofzo. Ik zou iets gezegd hebben op msn wat dus niet zo is
![]()
Wat heb je gezegd dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
Dank jullie
Anyway, wie blijft nu nog wakker?
-edit-
kheb ook ruzie met brechtje ofzo. Ik zou iets gezegd hebben op msn wat dus niet zo is
![]()
Dude, ik vraag het niet aan jou.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sommige dingen kun je maar beter niet weten.
Mwa dat redden wel welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef B_BOY het volgende:
Nog een 75 posts en ook dit topic is al weer vol. Op het moment dat de volgende gemaakt word ga ik denk ik slapen.
Als ik het goed begrijp ben je dus genaait door BnQ. Das niet echt lekker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja ze had me eerst geblokt omdat ze het te druk had. Na een tijdje vroeg ik aan Maikel ( BnQ hier dacht ik ) waarom ze mij had geblokt. Volgens haar was ik irritant ofzo ( terwijl ik daar niks van weet mgoed ). Dus ik de hele tijd via hem mijn excuses aanbieden voor wat ik dus had gedaan ( ookal wist ik niet wat ).
Nou heeft hij dus blijkbaar gezegd van ja MMaRsu zegt laat maar zitten ik ga wel andere meisjes entertainen als brechtje zo doet.
Nouja elk meisje die ik ken weet dat ik nooit zo luillig ben, en vooral niet tegen meisjes. Nu heeft ze me geblokt, baal er een beetje van. Heb haar sinds gister ofzo toegevoegd, toen ook erg leuke gesprekken gehad, daarom vind ik het zo vaag
Raar ja......quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja ze had me eerst geblokt omdat ze het te druk had. Na een tijdje vroeg ik aan Maikel ( BnQ hier dacht ik ) waarom ze mij had geblokt. Volgens haar was ik irritant ofzo ( terwijl ik daar niks van weet mgoed ). Dus ik de hele tijd via hem mijn excuses aanbieden voor wat ik dus had gedaan ( ookal wist ik niet wat ).
Nou heeft hij dus blijkbaar gezegd van ja MMaRsu zegt laat maar zitten ik ga wel andere meisjes entertainen als brechtje zo doet.
Nouja elk meisje die ik ken weet dat ik nooit zo luillig ben, en vooral niet tegen meisjes. Nu heeft ze me geblokt, baal er een beetje van. Heb haar sinds gister ofzo toegevoegd, toen ook erg leuke gesprekken gehad, daarom vind ik het zo vaag
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp ben je dus genaait door BnQ. Das niet echt lekker.
Kloptquote:
Als we maar blijven posten he. Ik ben eigenlijk normaal niet zo vaak 's nachts op fok! meestal in de kroeg of bij maten (aant bier)quote:
Gelukkig zijn we volwassen genoeg om de boel weer op te lossen. Goed he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Brechtje het volgende:
Ok ok.
Ik heb het even gelezen, jemig jullie weten toch wel beter hoe jullie moeten reageren? Dit veroorzaakt alleen een onrustige sfeer en een hoop notes.![]()
Gelukkig dat het wel al opgelost is, maar ik schrik er wel van!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we volwassen genoeg om de boel weer op te lossen. Goed he?![]()
Shit ik heb weer een note. Hoeveel notes heb ik eigenlijk al brechtje? 't Is natuurlijk wel een pluspunt dat we het zelf hebben opgelost.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Brechtje het volgende:
Ok ok.
Ik heb het even gelezen, jemig jullie weten toch wel beter hoe jullie moeten reageren? Dit veroorzaakt alleen een onrustige sfeer en een hoop notes.![]()
Gelukkig dat het wel al opgelost is, maar ik schrik er wel van!
Ik heb nog 3 pilsjes van de 6. Me pa heeft er 3 weggewerkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:54 schreef MMaRsu het volgende:
Jag, heb je nog een biertje voor me?
[..]
![]()
Auw dat doet pijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 pilsjes van de 6. Me pa heeft er 3 weggewerkt.![]()
Oke, héél leuk dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Nevermind joh, ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan, dus laat allemaal maar zitten joh..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oke, héél leuk dit.![]()
()
Ik heb nergens gezegd dat je irritant was, ja dat zei ik toen je zo tegen die andere gozer zat te zeuren.
Ja nogal. Dat was van mijn zelfgekochte sixpack.quote:
Dan doet het dubbel pijn. En verder heb je helemaal geen bier in huis? ik heb trouwens net ook gezien dat ik nog maar 4 flesjes had. (en 3 lege kratten) Morgen dus maar even naar de winkel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja nogal. Dat was van mijn zelfgekochte sixpack.![]()
Je hebt niets verkeerd gedaan, ik had het druk dus ik had je even op de blok, anders gaat mijn computer weer crashen als er zoveel mensen praten, dus even de blok knop gebruiken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nevermind joh, ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan, dus laat allemaal maar zitten joh..
Jawel, ik heb nog Dommelsch, dat "leen" ik gewoon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Dan doet het dubbel pijn. En verder heb je helemaal geen bier in huis? ik heb trouwens net ook gezien dat ik nog maar 4 flesjes had. (en 3 lege kratten) Morgen dus maar even naar de winkel.
ff een knuffel voor brechtje als ze het zo zwaar heeft. maar er is geen knuffel smilie:Squote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:02 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je hebt niets verkeerd gedaan, ik had het druk dus ik had je even op de blok, anders gaat mijn computer weer crashen als er zoveel mensen praten, dus even de blok knop gebruiken.Maar nu met dat gezeik met die andere gozer, heb ik er nu even geen zin in om uit te praten etc. Ben al in een slechte bui, GOED!?
Ok, laters.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ja is goed! Ik heb al duizend keer mijn excuses aangeboden voor dit hele gezeur!
Tis niet alsof ik er niet van baalde
Maar laten we er gewoon over ophouden, dan zien we misschien over een tijdje wel weer ofzo!
Zeg Breg, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?quote:
hahahaha.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ff een knuffel voor brechtje als ze het zo zwaar heeft. maar er is geen knuffel smilie:S
dan maar zo.
[afbeelding]
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg Breg, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?
dat is in ieder geval duidelijk.quote:
Truste Eix. (iss dat niet al honderd keer gezegd:P, je leert het maar niet af he)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:08 schreef Eix het volgende:
Kutzooi, ik moet Zondag om 10 op 1 op t station zijn, aangezien ik niet weet hoelaat ik thuis ben wou ik me de bus pakken. Rijdt die maar om het halfuur dus moet ik 20 minuten wachten of lopen.Een halfuur later gaat niet want die bus komt pas om 13:18 aan, precies als mn trein vertrekt.
Scheissen.![]()
Naja, kga slapen nu dus...
Seks is bah.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef B_BOY het volgende:
-edit- uhm foute topic dat moest hier niet.
doe ze de groeten in frankrijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:12 schreef BnQ het volgende:
Hoop dat het zo opgelost is, ik ga slapen, truste enzomiss tot morgen, anders ziek jullie over 2 weekies wel weer eens, terug uit frankrijk. Truste!
![]()
Ik help je wel ffquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:15 schreef B_BOY het volgende:
nog 36 posts na deze en het topic zit vol. Moet ik deze nu allemaal zelf gaan maken?
Muuuuhhhhhhhquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:18 schreef Brechtje het volgende:
boe
Heuh, ik probeerde het wel zo ongeveer.quote:
PRobeer het nog eens misschien zit er verbetering in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heuh, ik probeerde het wel zo ongeveer.
Over het kutweer in Nederlandquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef B_BOY het volgende:
Heeft iemand al enig idee voor een naam van het volgende topic?
Dan zal het toch zonder mij moeten. Ik heb namelijk met mijzelf afgesproken dat ik nog een tvp zou plaatsen in het nieuwe topic en dan ging slapen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef Knoekie het volgende:
Zo redden we het wel. Mischien zelfs tot de 92ste
En het kwam door voetbal, dat ik zoiets bedacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef -Mo- het volgende:
"Beter 4 in je spleet, dan 1 in je reet" ?![]()
Sorry...de Christal Clear van de bitch van me vader spreekt
Te laat zoon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef B_BOY het volgende:
PUB Slowchat # 91 Het topic zonder naam. (klaarstaan)
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:28 schreef B_BOY het volgende:
wie zegt dat? degene die het eerst klikt is toch de gelukkige :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |