Ah watquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:40 schreef B_BOY het volgende:
moet dat niet met een t. wrom zijn jullie trouwens 's nachts hier aan wezig?
ik omdat ik nog wat shit moest knutselen en nu is fok! lekker snel dus kan je een beetje redelijk door de topics heen spitten.
Mierenneuken is tegenwoordig ook al met dubbel N.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:40 schreef B_BOY het volgende:
moet dat niet met een t. wrom zijn jullie trouwens 's nachts hier aan wezig?
ik omdat ik nog wat shit moest knutselen en nu is fok! lekker snel dus kan je een beetje redelijk door de topics heen spitten.
Ha die Roooooooooytjuhquote:
Tsja, die spellingsregels zijn vervelend he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mierenneuken is tegenwoordig ook al met dubbel N.
www.bureaulegius.nl in elkaar gesleuteld maar tis nu echt bagger klopt volgens mij geen reet van maarja dat ben ik dus aant knutselen. jij bent trouwens ook een slet. GEIL!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:41 schreef eSSe het volgende:
[..]
Ah watOnze Boy knutselt nog
En er zijn maar 4 active topics hiero, dus nu kun je wel gaan slapen.
Waar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heey Jag!![]()
Wat lees ik wordt je mod?
We zijn nog volop in bespreking.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Heey Jag!![]()
Wat lees ik wordt je mod?
Zo, kom je zomaar op vrijdagavond uit de kast? (hint: check me fotoboek us)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
www.bureaulegius.nl in elkaar gesleuteld maar tis nu echt bagger klopt volgens mij geen reet van maarja dat ben ik dus aant knutselen. jij bent trouwens ook een slet. GEIL!
Den Jag wil meer dan jij ooit zal willen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:47 schreef B_BOY het volgende:
zal den jag willen.
Riiiiiiigghtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:47 schreef B_BOY het volgende:
zal den jag willen.
ik zeg niet dat ik op je geil ik zeg dat slet zijn geil is. ik zeg niet dat jij geil bent. u know.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:47 schreef eSSe het volgende:
[..]
Zo, kom je zomaar op vrijdagavond uit de kast? (hint: check me fotoboek us)
owkej dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Den Jag wil meer dan jij ooit zal willen.![]()
Ey swa, jij weet die shit wel mân! Paas mij wat doekoe's zodat ik je een ho' kan halen, aight?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:55 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik op je geil ik zeg dat slet zijn geil is. ik zeg niet dat jij geil bent. u know.
Ik weet die shit mên, aight, rifkyquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je dist die jongen wel vet goed mên!![]()
Bier? Riep iemand bier?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:02 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het bier spreekt nu al weer voor mij.
maar zelf niets durven te zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Je dist die jongen wel vet goed mên!![]()
Ik heb Heineken en Brand in de aanbieding. Helaas geen joints vandaag.quote:
Ik kan meer woorden uitkramen dan jij ooit aan vriendinnen zult krijgen!quote:
Moeilijk he, linkjes posten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:08 schreef B_BOY het volgende:
gelukkig heb ik bier. en ik wil jullie delen in deze vreugde. dus vandaar
[afbeelding]
bier
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAeAxIVIvVTRkDugxui6tHL0p9uGDQabSy3ZO2PmLbfmXE270NjqSM8MaPMsTUwUcoA8wNW916CDvLJzqa9M!LxgQAb9a9kWzdZUOolaQh6IDh8bf3u0Q/123-2355_IMG.JPG[/img[
en tieten.
1-0quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik kan meer woorden uitkramen dan jij ooit aan vriendinnen zult krijgen! [afbeelding]
Aww, nouja haal morgen wel een paar jointjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb Heineken en Brand in de aanbieding. Helaas geen joints vandaag.![]()
Breezah is zoooo juli 2005!quote:
zei iemand van 15quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik kan meer woorden uitkramen dan jij ooit aan vriendinnen zult krijgen! [afbeelding]
The war has been declared against youquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:11 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zei iemand van 15
aan 1 vriendin heb ik genoeg![]()
ik heb ut niet zo op van die breezah sletjes. dat jij daar je snikkel in wil steken moet je zelf weten.
Zegt een 17 jarige puber!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:12 schreef B_BOY het volgende:
heb hier ook al geen joints meer. miss morge tog maar ff naar de shop![]()
Verslaafde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:12 schreef B_BOY het volgende:
heb hier ook al geen joints meer. miss morge tog maar ff naar de shop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |