Voor jou altijd, het is tenslotte JOUW naamtopicquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:34 schreef MMaRsu het volgende:
Oke nu kappen met die bullshit okay?
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maar Ik ga
En morgen beginnen we met een schone lei ofzo
truste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maar Ik ga
truste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Maar Ik ga
Zweepjes zijn zoooooo 12 augustus!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:38 schreef Eix het volgende:
Mensen, ik ga slapen...
En bedenk, bij gebagger komt Brechtje met haar enge zweepje dus...
Doooeeeiiiaaaaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook eens naar mijn bedje toe.
Trusten.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga ook eens naar mijn bedje toe.
Trusten.
Zeg dat maar niet te hard, anders krijg je mss van Brechtje een reisje terug in de tijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zweepjes zijn zoooooo 12 augustus!![]()
Laat haar dan maar eens langskomen hier bij mij voor een partijtje billenkoek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard, anders krijg je mss van Brechtje een reisje terug in de tijd.
En nu ben ik echt foetsielurkie.
ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
Dank jullie
Anyway, wie blijft nu nog wakker?
-edit-
kheb ook ruzie met brechtje ofzo. Ik zou iets gezegd hebben op msn wat dus niet zo is
![]()
Wat heb je gezegd dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:43 schreef MMaRsu het volgende:
Dank jullie
Anyway, wie blijft nu nog wakker?
-edit-
kheb ook ruzie met brechtje ofzo. Ik zou iets gezegd hebben op msn wat dus niet zo is
![]()
Dude, ik vraag het niet aan jou.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
sommige dingen kun je maar beter niet weten.
Mwa dat redden wel welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:49 schreef B_BOY het volgende:
Nog een 75 posts en ook dit topic is al weer vol. Op het moment dat de volgende gemaakt word ga ik denk ik slapen.
Als ik het goed begrijp ben je dus genaait door BnQ. Das niet echt lekker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja ze had me eerst geblokt omdat ze het te druk had. Na een tijdje vroeg ik aan Maikel ( BnQ hier dacht ik ) waarom ze mij had geblokt. Volgens haar was ik irritant ofzo ( terwijl ik daar niks van weet mgoed ). Dus ik de hele tijd via hem mijn excuses aanbieden voor wat ik dus had gedaan ( ookal wist ik niet wat ).
Nou heeft hij dus blijkbaar gezegd van ja MMaRsu zegt laat maar zitten ik ga wel andere meisjes entertainen als brechtje zo doet.
Nouja elk meisje die ik ken weet dat ik nooit zo luillig ben, en vooral niet tegen meisjes. Nu heeft ze me geblokt, baal er een beetje van. Heb haar sinds gister ofzo toegevoegd, toen ook erg leuke gesprekken gehad, daarom vind ik het zo vaag
Raar ja......quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Nouja ze had me eerst geblokt omdat ze het te druk had. Na een tijdje vroeg ik aan Maikel ( BnQ hier dacht ik ) waarom ze mij had geblokt. Volgens haar was ik irritant ofzo ( terwijl ik daar niks van weet mgoed ). Dus ik de hele tijd via hem mijn excuses aanbieden voor wat ik dus had gedaan ( ookal wist ik niet wat ).
Nou heeft hij dus blijkbaar gezegd van ja MMaRsu zegt laat maar zitten ik ga wel andere meisjes entertainen als brechtje zo doet.
Nouja elk meisje die ik ken weet dat ik nooit zo luillig ben, en vooral niet tegen meisjes. Nu heeft ze me geblokt, baal er een beetje van. Heb haar sinds gister ofzo toegevoegd, toen ook erg leuke gesprekken gehad, daarom vind ik het zo vaag
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:52 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp ben je dus genaait door BnQ. Das niet echt lekker.
Kloptquote:
Als we maar blijven posten he. Ik ben eigenlijk normaal niet zo vaak 's nachts op fok! meestal in de kroeg of bij maten (aant bier)quote:
Gelukkig zijn we volwassen genoeg om de boel weer op te lossen. Goed he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Brechtje het volgende:
Ok ok.
Ik heb het even gelezen, jemig jullie weten toch wel beter hoe jullie moeten reageren? Dit veroorzaakt alleen een onrustige sfeer en een hoop notes.![]()
Gelukkig dat het wel al opgelost is, maar ik schrik er wel van!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we volwassen genoeg om de boel weer op te lossen. Goed he?![]()
Shit ik heb weer een note. Hoeveel notes heb ik eigenlijk al brechtje? 't Is natuurlijk wel een pluspunt dat we het zelf hebben opgelost.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef Brechtje het volgende:
Ok ok.
Ik heb het even gelezen, jemig jullie weten toch wel beter hoe jullie moeten reageren? Dit veroorzaakt alleen een onrustige sfeer en een hoop notes.![]()
Gelukkig dat het wel al opgelost is, maar ik schrik er wel van!
Ik heb nog 3 pilsjes van de 6. Me pa heeft er 3 weggewerkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:54 schreef MMaRsu het volgende:
Jag, heb je nog een biertje voor me?
[..]
![]()
Auw dat doet pijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 pilsjes van de 6. Me pa heeft er 3 weggewerkt.![]()
Oke, héél leuk dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef MMaRsu het volgende:
Nevermind joh, ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan, dus laat allemaal maar zitten joh..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oke, héél leuk dit.![]()
()
Ik heb nergens gezegd dat je irritant was, ja dat zei ik toen je zo tegen die andere gozer zat te zeuren.
Ja nogal. Dat was van mijn zelfgekochte sixpack.quote:
Dan doet het dubbel pijn. En verder heb je helemaal geen bier in huis? ik heb trouwens net ook gezien dat ik nog maar 4 flesjes had. (en 3 lege kratten) Morgen dus maar even naar de winkel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja nogal. Dat was van mijn zelfgekochte sixpack.![]()
Je hebt niets verkeerd gedaan, ik had het druk dus ik had je even op de blok, anders gaat mijn computer weer crashen als er zoveel mensen praten, dus even de blok knop gebruiken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nevermind joh, ik heb geen idee wat ik verkeerd heb gedaan, dus laat allemaal maar zitten joh..
Jawel, ik heb nog Dommelsch, dat "leen" ik gewoon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Dan doet het dubbel pijn. En verder heb je helemaal geen bier in huis? ik heb trouwens net ook gezien dat ik nog maar 4 flesjes had. (en 3 lege kratten) Morgen dus maar even naar de winkel.
ff een knuffel voor brechtje als ze het zo zwaar heeft. maar er is geen knuffel smilie:Squote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:02 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je hebt niets verkeerd gedaan, ik had het druk dus ik had je even op de blok, anders gaat mijn computer weer crashen als er zoveel mensen praten, dus even de blok knop gebruiken.Maar nu met dat gezeik met die andere gozer, heb ik er nu even geen zin in om uit te praten etc. Ben al in een slechte bui, GOED!?
Ok, laters.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ja is goed! Ik heb al duizend keer mijn excuses aangeboden voor dit hele gezeur!
Tis niet alsof ik er niet van baalde
Maar laten we er gewoon over ophouden, dan zien we misschien over een tijdje wel weer ofzo!
Zeg Breg, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?quote:
hahahaha.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ff een knuffel voor brechtje als ze het zo zwaar heeft. maar er is geen knuffel smilie:S
dan maar zo.
[afbeelding]
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg Breg, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?
dat is in ieder geval duidelijk.quote:
Truste Eix. (iss dat niet al honderd keer gezegd:P, je leert het maar niet af he)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:08 schreef Eix het volgende:
Kutzooi, ik moet Zondag om 10 op 1 op t station zijn, aangezien ik niet weet hoelaat ik thuis ben wou ik me de bus pakken. Rijdt die maar om het halfuur dus moet ik 20 minuten wachten of lopen.Een halfuur later gaat niet want die bus komt pas om 13:18 aan, precies als mn trein vertrekt.
Scheissen.![]()
Naja, kga slapen nu dus...
Seks is bah.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef B_BOY het volgende:
-edit- uhm foute topic dat moest hier niet.
doe ze de groeten in frankrijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:12 schreef BnQ het volgende:
Hoop dat het zo opgelost is, ik ga slapen, truste enzomiss tot morgen, anders ziek jullie over 2 weekies wel weer eens, terug uit frankrijk. Truste!
![]()
Ik help je wel ffquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:15 schreef B_BOY het volgende:
nog 36 posts na deze en het topic zit vol. Moet ik deze nu allemaal zelf gaan maken?
Muuuuhhhhhhhquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:18 schreef Brechtje het volgende:
boe
Heuh, ik probeerde het wel zo ongeveer.quote:
PRobeer het nog eens misschien zit er verbetering in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heuh, ik probeerde het wel zo ongeveer.
Over het kutweer in Nederlandquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef B_BOY het volgende:
Heeft iemand al enig idee voor een naam van het volgende topic?
Dan zal het toch zonder mij moeten. Ik heb namelijk met mijzelf afgesproken dat ik nog een tvp zou plaatsen in het nieuwe topic en dan ging slapen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef Knoekie het volgende:
Zo redden we het wel. Mischien zelfs tot de 92ste
En het kwam door voetbal, dat ik zoiets bedacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef -Mo- het volgende:
"Beter 4 in je spleet, dan 1 in je reet" ?![]()
Sorry...de Christal Clear van de bitch van me vader spreekt
Te laat zoon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef B_BOY het volgende:
PUB Slowchat # 91 Het topic zonder naam. (klaarstaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |