ff een knuffel voor brechtje als ze het zo zwaar heeft. maar er is geen knuffel smilie:Squote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:02 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je hebt niets verkeerd gedaan, ik had het druk dus ik had je even op de blok, anders gaat mijn computer weer crashen als er zoveel mensen praten, dus even de blok knop gebruiken.Maar nu met dat gezeik met die andere gozer, heb ik er nu even geen zin in om uit te praten etc. Ben al in een slechte bui, GOED!?
Ok, laters.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:03 schreef MMaRsu het volgende:
Ja is goed! Ik heb al duizend keer mijn excuses aangeboden voor dit hele gezeur!
Tis niet alsof ik er niet van baalde
Maar laten we er gewoon over ophouden, dan zien we misschien over een tijdje wel weer ofzo!
Zeg Breg, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?quote:
hahahaha.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:04 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ff een knuffel voor brechtje als ze het zo zwaar heeft. maar er is geen knuffel smilie:S
dan maar zo.
[afbeelding]
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeg Breg, mag ik je een persoonlijke vraag stellen?
dat is in ieder geval duidelijk.quote:
Truste Eix. (iss dat niet al honderd keer gezegd:P, je leert het maar niet af he)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:08 schreef Eix het volgende:
Kutzooi, ik moet Zondag om 10 op 1 op t station zijn, aangezien ik niet weet hoelaat ik thuis ben wou ik me de bus pakken. Rijdt die maar om het halfuur dus moet ik 20 minuten wachten of lopen.Een halfuur later gaat niet want die bus komt pas om 13:18 aan, precies als mn trein vertrekt.
Scheissen.![]()
Naja, kga slapen nu dus...
Seks is bah.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:11 schreef B_BOY het volgende:
-edit- uhm foute topic dat moest hier niet.
doe ze de groeten in frankrijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:12 schreef BnQ het volgende:
Hoop dat het zo opgelost is, ik ga slapen, truste enzomiss tot morgen, anders ziek jullie over 2 weekies wel weer eens, terug uit frankrijk. Truste!
![]()
Ik help je wel ffquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:15 schreef B_BOY het volgende:
nog 36 posts na deze en het topic zit vol. Moet ik deze nu allemaal zelf gaan maken?
Muuuuhhhhhhhquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:18 schreef Brechtje het volgende:
boe
Heuh, ik probeerde het wel zo ongeveer.quote:
PRobeer het nog eens misschien zit er verbetering in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heuh, ik probeerde het wel zo ongeveer.
Over het kutweer in Nederlandquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef B_BOY het volgende:
Heeft iemand al enig idee voor een naam van het volgende topic?
Dan zal het toch zonder mij moeten. Ik heb namelijk met mijzelf afgesproken dat ik nog een tvp zou plaatsen in het nieuwe topic en dan ging slapen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:22 schreef Knoekie het volgende:
Zo redden we het wel. Mischien zelfs tot de 92ste
En het kwam door voetbal, dat ik zoiets bedacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef -Mo- het volgende:
"Beter 4 in je spleet, dan 1 in je reet" ?![]()
Sorry...de Christal Clear van de bitch van me vader spreekt
Te laat zoon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef B_BOY het volgende:
PUB Slowchat # 91 Het topic zonder naam. (klaarstaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |