volgens Newbie Kliekjes Gids de Update heeft KLB Heb jij je stufi al? (part VII)!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:03 schreef robh het volgende:
Godzijdank zijn er nog een aantal fora waar je niet van die achterlijke kuttopics tegenkomt. KLB is daar gelukkig 1 van. De rest is geinfecteerd met het virus genaamd verregaande nikserigheid-sc.
Je moet me wel hebben hè, de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:09 schreef Herald het volgende:
volgens Newbie Kliekjes Gids de Update heeft KLB Heb jij je stufi al? (part VII)!
ik heb je in de afgelopen 6 uur al twee keer gehad jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:13 schreef robh het volgende:
Je moet me wel hebben hè, de laatste tijd.
Je hebt een goede smaakquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:16 schreef Herald het volgende:
ik heb je in de afgelopen 6 uur al twee keer gehad ja
ten eerste heeft ie alleen de titels van de SC's gelezenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je je zo ergert aan slowchattopics waarom ga je ze dan allemaal lezen en hier linkjes posten?
Nou, gewoon, daarom, anders kan ik me nergens over opwinden hèquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je je zo ergert aan slowchattopics waarom ga je ze dan allemaal lezen en hier linkjes posten?
Het enige topic in GAD dat nog een beetje loopt. En dankzij dat slowchattopic heeft GAD nu wekelijks al bijna de helft van het aantal posts dat Travel per week heeft. Als er één forum is dat echt van de start geen enkel bestaansrecht heeft gehad, dan is het GAD wel.quote:
Het heet GVHquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Het enige topic in GAD dat nog een beetje loopt. En dankzij dat slowchattopic heeft GAD nu wekelijks al bijna de helft van het aantal posts dat Travel per week heeft. Als er één forum is dat echt van de start geen enkel bestaansrecht heeft gehad, dan is het GAD wel.
quote:
Weet je het zelf nog?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:24 schreef tonks het volgende:
Het heet GVH
goed ideequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:03 schreef robh het volgende:Godzijdank zijn er nog een aantal fora waar je niet van die achterlijke kuttopics tegenkomt. KLB is daar gelukkig 1 van. De rest is geinfecteerd met het virus genaamd verregaande nikserigheid-sc.
kan een mod de TT aanpassen dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:16 schreef tonks het volgende:
Is dit trouwens de KLB slowchat?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:10 schreef tuut84 het volgende:
bier topic
Dit lijkt wel een slowchattopicquote:Op donderdag 15 december 2005 22:19 schreef robh het volgende:
*kick*
Nog steeds wordt het forum vervuild.
Tijd voor actie.
ANARCHIE! ANARCHIE!
Ja maar SC is natuurlijk ook vaak gerelateerd aan een bepaald subforum.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:34 schreef renz0r het volgende:
Waarom niet een subforum voor slowchat, dumpen we daar alle slowchats in. Hebben de mensen die dat niet willen er iig geen last van!
* renz0r voor stemt
Ik mis mijn "delete topic" knop.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:43 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hé, er zit een knop op je PC![]()
Je hebt het wel over mij jaquote:Op donderdag 15 december 2005 22:42 schreef robh het volgende:
sterf svennie sterf
ShowChat #566: Ren Svennie Ren!
Sorry, die hebben we welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:03 schreef robh het volgende:
KLB is daar gelukkig 1 van. De rest is geinfecteerd met het virus genaamd verregaande nikserigheid-sc.
Wanneer ga jij weer icons makenquote:
Wanneer DSG weer open is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer icons maken?
Oh.quote:
zo klinkt t alsof je er trots op bentquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:02 schreef buzzer het volgende:
Ach voorlopig hebben we er weer eentje minder...
.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Zeg heb ik me daar even een briljant idee. Komt ie hoor: Alle reeksen afschaffen.
en alle usersquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Zeg heb ik me daar even een briljant idee. Komt ie hoor: Alle reeksen afschaffen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:56 schreef Intxaurraga het volgende:
Maanvis, ga terug je reeks in.
Barbaar! Moet ik dan soms overal gaan slowchattebn over bier en frituur?quote:
Sterk pleidooi.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:25 schreef Maikuuul het volgende:
Slowchat is leukdeze heb ik geopend :
PUB SC #510: Ik ben der weer gek !
Hehe. Als je het alleen daaraan zou zien zou je gelijk alle SC sluiten.quote:
Echt goede slowchat is kunst.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:52 schreef DrDentz het volgende:
waar slaan die topics op dan, gebruik gewoon msn, hoeft het ook niet zo slow te gaan
[BeF]!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:01 schreef DrDentz het volgende:
show me eens een stukje goede slowchat dan, kunst kan ik wel waarderen [afbeelding]
ShowChat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:01 schreef DrDentz het volgende:
show me eens een stukje goede slowchat dan, kunst kan ik wel waarderen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 06:46 schreef popolon het volgende:
Kan iemand die HOOLs sluiten ?
Even was het leuk maar nu .....
Kliekjes.
Graskamer?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:15 schreef robh het volgende:
Kan iemand Maanvis even een enkeltje good old graskamer geven ?![]()
Du hast es nicht gewusstquote:
dan ken je me slechtquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo klinkt t alsof je er trots op bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |