dan maar gelijk bierquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog even auto's erdoorheen jassen en het rijtje is compleet.
En bier natuurlijk.
zeg, zelfs d_h weet nog meer (tekst) in een post te gooienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
!
Oh ja, het praat even niet zo lekker met jou over auto's hè?quote:
Die edit nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, zelfs d_h weet nog meer (tekst) in een post te gooien
Ja dat dachten wij ook, maar het bleken vooral dure Italiaanse en Franse merken te zijn. Exclusief en vooral duur.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Jammer gurlie, dat het niets was daar
Ik dacht dat je bij zo'n outlet helemaal modieus los kon gaan voor nop zo ongeveer!
nee, die smeert z'n zin over meerdere postsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die edit niet
(iets met postaantallen denk ik)
Zit 'ie al onder de spinnenwebben?quote:
ik heb m al 7 weken niet gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zit 'ie al onder de spinnenwebben?
Verzet je 'm wel om de zoveel tijd een paar centimeter, want banden krijgen zwakke plekken als er lang op dezelfde plek druk op uitgeoefend wordt.![]()
Jeutje.quote:
Wat hoopte je dan wel te vinden daar?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:02 schreef gurlie het volgende:
Ja dat dachten wij ook, maar het bleken vooral dure Italiaanse en Franse merken te zijn. Exclusief en vooral duur.
yep, nouja, vooral last van leveranciers van banden die nogal traag zijn, maar als het goed is waren die vandaag of morgen binnenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jeutje.Nog steeds Deutsche Gründlichkeit waar je last van hebt?
Leuke en betaalbare kleding.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat hoopte je dan wel te vinden daar?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering
Ineens gaat het weer helemaal ergens anders over
Mja okee... meteen dubbel setje besteld?quote:
Vrouweninvasie.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wel, over mode en shoppen en zo![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Shoppen is tofquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, want het eerste setje is 9 jaar meegegaan, en tegen de tijd dat ik nieuwe nodig hen zijn de oude alweer droog.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja okee... meteen dubbel setje besteld?
Ja maar daar heeft Fles zijn moeder voorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Eigenlijk is winkelen best wel kut.
Nieuwe dingen daarentegen zijn wel leuk.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Eigenlijk is winkelen best wel kut.
Nieuwe dingen daarentegen zijn wel leuk.
Dus dan kom je naakt thuis?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd binnen een uur klaar in de stad, en dan heb ik mss wel 10 winkels gehadWEG daar. Gewoon geld rollen en thuis
op wat je allemaal gekocht hebt
en nee, dat zijn meestal geen kleren
eh nee ik heb als ik terugkom nog minstens wel aan wat ik aanhad toen ik de stad in gingquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus dan kom je naakt thuis?![]()
Adios Mon Amourquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:27 schreef ArtyShock het volgende:
Goed, ik ga de ratio bekeken/nog-te-bekijken films eens even bijstellen.
Viel Spass Sie Allen!
Bis Übermorgen meine Kleine Schatze.quote:
Je treft me halfdood aan na mijn nachtdienst, maar je komt er wel in toch? (In het huisquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Bis Übermorgen meine Kleine Schatze.![]()
Ow. Ennatuurlijk.
![]()
ja ik ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb zin in bier, maar ik moet morgen vroeg op.
Het is bijna weekend joh, kun je weer aan het bierquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb zin in bier, maar ik moet morgen vroeg op.
Dat is bij jou altijd op lijkt wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ookmaar goed, bier is op
Ik leg wel een infuus aan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is bijna weekend joh, kun je weer aan het bier
jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is bijna weekend joh, kun je weer aan het bier
omdat ik dan iedere ochtend vanaf een uur of half tien onder tafel lig?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:47 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Waarom staat er eigenlijk geen beertender op kantoor?
Speedy komt dan altijd met kaartjes. Ik vind het maar magertjes hoe jij dat doetquote:
hier een plaatjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Speedy komt dan altijd met kaartjes. Ik vind het maar magertjes hoe jij dat doet
Maar dan heb je wel leuk werk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat ik dan iedere ochtend vanaf een uur of half tien onder tafel lig?
Ach mèn, daar staan toch geen meridianen op of hoe heet zoiets weet Fles welquote:
jaaaaaaaaa zoiets weet fles welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach mèn, daar staan toch geen meridianen op of hoe heet zoiets weet Fles wel
zeikwijfquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach mèn, daar staan toch geen meridianen op of hoe heet zoiets weet Fles wel
Gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
vrienden op bezoek
een leven
mazzel Sjowhanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is nog wat zooi opruimen en dan naar bed.
Tot morgen
goed ideequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is nog wat zooi opruimen en dan naar bed.
Tot morgen
Waardeloze Paulusma-wannabeequote:
Vandaar dat juist ik op feesten word uitgenodigd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Een huis vol is leuk![]()
mwoaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Een huis vol is leuk![]()
Ik ook, maar dan vanwege mijn egoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Vandaar dat juist ik op feesten word uitgenodigd.
*wijze raad volgt en stoptquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waardeloze Paulusma-wannabee
Ga stoppen met weer voorspellen of zo man![]()
ja jij vult behoorlijk heb ik gehoord he?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Vandaar dat juist ik op feesten word uitgenodigd.
ik ga er ook vandoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:18 schreef Bengeltje het volgende:
uhm, ik viel dus bijna in slaap hier.![]()
mis een paar minuten zie ik .....
Maar slapen gaat, fijne avond allemaal
D.![]()
Moet ik dat letterlijk of figuurlijk nemen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jij vult behoorlijk heb ik gehoord he?![]()
Nou ja ik ook, en ik betwijfel of mijn woning groot genoeg is voor ons beiden
Je vergeet je kont.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan vanwege mijn ego
Als je vervelend gaat doen stomp ik je gewoon je eigen huis uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
letterlijk uiteraard
Dit kan natuurlijk nooit over je te verwaarlozen ego gaan
Tuurlijk schatquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:24 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als je vervelend gaat doen stomp ik je gewoon je eigen huis uit.
Katachtige moves?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:32 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je kent mijn katachtige moves nog niet zeker?
Je zult sidderen van angst.
Ik ben gewoon een realist.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Meneer heeft ook verkering hoor![]()
Nee, het was meer een kreet om aandacht.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weer zo'n vakantievierder die aan het bier zit![]()
* Geeftquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, het was meer een kreet om aandacht.
Nee, ik heb ook niet echt het gevoel dat ik iets uit deze vakantie gehaald heb. Behalve verveling. Ach, als ik het straks weer druk heb zou ik natuurlijk juíst weer willen dat ik een week vrij had.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Geeft
Verveel je je? Lijkt me ook niets, heel eerlijk gezegd, een vakantie terwijl vriendje werkt en je zelf niet zo veel kan doen.
Is de tuin eigenlijk al eens af?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook niet echt het gevoel dat ik iets uit deze vakantie gehaald heb. Behalve verveling. Ach, als ik het straks weer druk heb zou ik natuurlijk juíst weer willen dat ik een week vrij had.
Moeilijk.
Ik voel me ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Katachtige moves?
O je zag een muis onder mijn servieskast toen je op de vloer ging liggen?
Nee, alleen daar ga ik niet echt over. Vanwege de bouwvak is een bepaald bestratingsbedrijf gesloten en pas over een weekje geopend. En daar wou moeders even op wachten. Mij maakt het nu niet zoveel uit, het is toch geen weer om in de tuin te zitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is de tuin eigenlijk al eens af?
Ik voel me overgewaardeerdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik voel me ondergewaardeerd.
Look who's talking!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
In de meest letterlijke zin des woords ja.
Niks mis met je kont hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik voel me overgewaardeerd
Qua kont-afmeting.
O ja het is bouwvak inderdaad!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, alleen daar ga ik niet echt over. Vanwege de bouwvak is een bepaald bestratingsbedrijf gesloten en pas over een weekje geopend. En daar wou moeders even op wachten. Mij maakt het nu niet zoveel uit, het is toch geen weer om in de tuin te zitten.
Ik koop wel een vuurkorf oid.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja het is bouwvak inderdaad!
Nee, het is er niet de zomer naar om de tuin per se op orde te moeten hebben, maar ik herinner me dat je het aankondigde, dus was even benieuwd hoe het stond.
Ah joh, we krijgen gewoon een fantastisch najaar en dan zit jij lekker au jardin!
Open doel enzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:55 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer ie ging komen.
Ja dat is leuk (echt!)quote:
Voorjaar? Najaar bedoel je toch? Anders zou het wel heel vroeg voorjaar moeten worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat is leuk (echt!)
Wat me zó doet hopen dat het inderdaad nog een mooi voorjaar wordt, want andere jaren jad ik nooit genoeg hout, maar nu mag er in vanalles de fik vanwege de verhuizing.
Ja, leg die ondergewaardeerde kont maar eens ten ruste!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ga trouwens te bedde.
slaap ze!
Schuurtjes slopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Voorjaar? Najaar bedoel je toch? Anders zou het wel heel vroeg voorjaar moeten worden.
Ga je het schuurtje in de fik zetten?
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb definitief afgedaan?
Fok is net ineens snel geworden?
Hier ook, vreemd. Misschien is Fok ziek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:00 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Bij mij loopt het ineens als een trein?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Voorjaar? Najaar bedoel je toch? Anders zou het wel heel vroeg voorjaar moeten worden.
Ga je het schuurtje in de fik zetten?
Ja? Met vertraging en omleidingen dus?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:00 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Bij mij loopt het ineens als een trein?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:03 schreef Sandertje21 het volgende:
Laat ik er een topic over openen.
Is Fok! ineens snel geworden?
Ho even, zei je tuintafel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ja najaar bedoel ik![]()
Nee de schuur niet (dan ontstaat er zo'n rare zwartgeblakerde plek in de tuin) maar o.a. de tuintafel en nog wat ander houtwerk mag de lucht in.
Een in elkaar stortend geval dat ik écht niet meer mee ga zeulen naar Grunn en dat hoogstens nog één jaar meekan, maar dat ooit bij de IKEA voor nagenoeg Nop is aangeschaft in de uitverkoop, dus zoek je een tafel, koop daar dan een nieuwer exemplaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ho even, zei je tuintafel?
Wat voor iets?
Ik dacht al dat je hem niet voor niks in de fik ging zetten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een in elkaar stortend geval dat ik écht niet meer mee ga zeulen naar Grunn en dat hoogstens nog één jaar meekan, maar dat ooit bij de IKEA voor nagenoeg Nop is aangeschaft in de uitverkoop, dus zoek je een tafel, koop daar dan een nieuwer exemplaar.
Zoiets
Nee we zaten te wachten op jouw spierpijnverslag zodat wij allen met een groot schuldgevoel onze luie lijven naar bed kunnen slepenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:13 schreef leonieke het volgende:
Goeienacht allemaal![]()
Horen jullie niet in jullie bed te liggen?![]()
Najaar -->IKEA-tuinmeubel-uitverkoopquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je hem niet voor niks in de fik ging zetten.
Maar bedankt voor de tip, ik zal eens bij IKEA kijken.
Dan wordt het ook wel een lange nacht voor julliequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee we zaten te wachten op jouw spierpijnverslag zodat wij allen met een groot schuldgevoel onze luie lijven naar bed kunnen slepen![]()
Leuk leuk! De nieuwe tuin voordelig inrichten met leuke meubeltjes en tierelantijntjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Najaar -->IKEA-tuinmeubel-uitverkoop![]()
Oké, je moet dan dus even wachten voor je het in de tuin kan gaan gebruiken, maar het is wel veel&leuk voor weinig
Je was toch voor de 18e keer deze week, geheel volgens schema, wezen fitnessen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan wordt het ook wel een lange nacht voor jullie![]()
Ik ben vooral actief momenteel (zelfs nog bezig een toets aan het maken voor mijn leerlingen)
18e keer idd, maar ik zit wel al voorop hoor wat mijn schema betreft... De eerste week was 15 keer eigenlijk voldoende. Maar ja, het is een verslaving gewordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je was toch voor de 18e keer deze week, geheel volgens schema, wezen fitnessen?
Die toets levert vast geen spierpijn op.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
18e keer idd, maar ik zit wel al voorop hoor wat mijn schema betreft... De eerste week was 15 keer eigenlijk voldoende. Maar ja, het is een verslaving geworden![]()
copy pasten van een examen van vorig jaar valt idd wel mee![]()
Net klaar met bijlezen, gaat de hele bups naar bed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste gurlie, ik volg je voorbeeld!
Jij doet daar nog aan mee aan dat bijlezen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Net klaar met bijlezen, gaat de hele bups naar bed.
Over pleonasmes gesproken.quote:
O deze bips ploft zo weer neer hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Net klaar met bijlezen, gaat de hele bups naar bed.
Wel als een aantal personen die 'k leuk vind nog wat gepost hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef leonieke het volgende:
Jij doet daar nog aan mee aan dat bijlezen?![]()
Alhoewel, de snelheid laat het momenteel wel redelijk toe![]()
Toch nog wat beweging vanavond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:47 schreef Duderinnetje het volgende:
O deze bips ploft zo weer neer hoor.
Hoi![]()
Trouwens, dat Fok! snel is, doet mij niet sneller lezen hoor...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef leonieke het volgende:
Alhoewel, de snelheid laat het momenteel wel redelijk toe![]()
quote:
Als er ook nog 'dom' stond zou het helemáál een feest van dubbelopismes geweest zijn.quote:
Het herladen van een nieuwe pagina in een topic toch wel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Trouwens, dat Fok! snel is, doet mij niet sneller lezen hoor...
O eindelijk zijn we even alleenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:50 schreef leonieke het volgende:
[..]ga je ook zo beginnen ja
Er is praktisch niemand, je mag best aardig zijn hoor nu tegen mij.. zo even.. voor de verandering. Kan misschien leuk zijn![]()
Ja maar... Da's wel een dillema. Tenzij het complete topic wordt volgespamd, is er wel een kans dat iemand dat gaat teruglezen. En daar wordt je dan tot in lengte van jaren mee geconfronteerd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:50 schreef leonieke het volgende:ga je ook zo beginnen ja
Er is praktisch niemand, je mag best aardig zijn hoor nu tegen mij.. zo even.. voor de verandering. Kan misschien leuk zijn![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O eindelijk zijn we even alleen![]()
Leo, mijn vriendin!!
* In slow motion langs een strand richting Leo's opengesperde armen rent *
![]()
Als ik een topic wil lezen zet ik 'm altijd op 303 posts. Da's meestal genoeg om alles in één pagina bij te lezen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:52 schreef leonieke het volgende:
Het herladen van een nieuwe pagina in een topic toch wel?
Of je moet natuurlijk alle posts op 1 pagina staan hebben.. Kan ook
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja maar... Da's wel een dillema. Tenzij het complete topic wordt volgespamd, is er wel een kans dat iemand dat gaat teruglezen. En daar wordt je dan tot in lengte van jaren mee geconfronteerd.
"Jij vindt Belgen leuk hè", "Belgenknuffelaar!!!"... Nee, ik hoor ze al schreeuwen in de verte.
Yupsquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als ik een topic wil lezen zet ik 'm altijd op 303 posts. Da's meestal genoeg om alles in één pagina bij te lezen.
Niet zo hard!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
O eindelijk zijn we even alleen![]()
Leo, mijn vriendin!!
Is dat nou prettiger eigenlijk... Fitness in slow-motion?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:53 schreef Duderinnetje het volgende:
* In slow motion langs een strand richting Leo's opengesperde armen rent *
![]()
Dan heb ik altijd nog 3 posts aan speelruimte. 't Is lang geleden dat ik een topic tegen kwam dat langer was dan 303 posts.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:56 schreef leonieke het volgende:
YupsBehalve als die machtsgeile blauwe weer door slotjes heen gaan posten
Het zijn écht aasgieren hoor. Zodra ze je betrappen op iets aardigs, lig je eruitquote:
Ow.. daarom doen jullie dus altijd zo..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het zijn écht aasgieren hoor. Zodra ze je betrappen op iets aardigs, lig je eruit![]()
Like du'uhquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb snel geëdit, maar ze heeft me al gequote vrees ik
Ja, elke keer als we je de huid volschelden, je te kakken zetten voor andere users en Belgen in hun algemeenheid voor 'dom' uitmaken bedoelen we eigenlijk dat we hartstochtelijk veel van je houden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:04 schreef leonieke het volgende:
Ow.. daarom doen jullie dus altijd zo..
Dus eigenlijk vinden jullie mij allemaal gewoon lief en schattig en charmant maar kunnen of durven jullie het niet zeggen.
*haalt opgelucht adem
![]()
Nou... 't Is jammer dat je een post van een ander niet kan aanpassen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb snel geëdit, maar ze heeft me al gequote vrees ik
Wat een compleet gelulquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow.. daarom doen jullie dus altijd zo..
Dus eigenlijk vinden jullie mij allemaal gewoon lief en schattig en charmant maar kunnen of durven jullie het niet zeggen.
*haalt opgelucht adem
![]()
Ik probeer het te onthouden in het vervolg en neem het jullie niet meer kwalijk... Gewoon omdat jullie zo lief zijn hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja, elke keer als we je de huid volschelden, je te kakken zetten voor andere users en Belgen in hun algemeenheid voor 'dom' uitmaken bedoelen we eigenlijk dat we hartstochtelijk veel van je houden.
Hmhm.Ècht.
Ja stel je voorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou... 't Is jammer dat je een post van een ander niet kan aanpassen.
Dàt zou nog eens wat wezen.
Fijn dat iedereen weer vriendjes is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef leonieke het volgende:
Ik probeer het te onthouden in het vervolg en neem het jullie niet meer kwalijk... Gewoon omdat jullie zo lief zijn hoor![]()
![]()
Oh ja sorry.. jullie kennen uiteraard geen beperkingen wat moed en durf betreftquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat een compleet gelulEcht onzin van d'n bovenst'n planck!!
Durven wij namelijk heus wel te zeggen![]()
Je hebt toch niet in bepaalde topics al gevraagd of iemand 'm op slot kan gooien hè?quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Fijn dat iedereen weer vriendjes is.
Grouphug!!!
Gauw! Voordat er weer users binnenstrompelen.![]()
Neequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:05 schreef ArtyShock het volgende:
D'r zit hier geloof ik niet zoveel leven meer in eigenlijk.
Zeg Dude, die nachtdienst, hoe ga je dat doen? Over een paar uur pas je bed in en ergens om 17:00 opstaan?
Ik heb een topic report gemaakt hoor!! Jaha!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je hebt toch niet in bepaalde topics al gevraagd of iemand 'm op slot kan gooien hè?
Truste gekke mede-Europeaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
En nu ga ik toch echt wel met eenzalig
gevoel alles afsluiten en rustig gaan indommelen...
Slaapwel![]()
Da's waar ook. Dat zou morgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee
Morgenavond/-nacht gewoon doorhalen. Ik heb morgenmiddag nog een bezichtiging hier.
Och. 't Is niet dat we elk weekend wild uit de band springen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Het zal vooral zaterdag na-suffen zijn vrees ik.
Stoer! That's my girl!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een topic report gemaakt hoor!! Jaha!![]()
Een Belg die 'dom'melt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:13 schreef leonieke het volgende:
En nu ga ik toch echt wel met eenzalig
gevoel alles afsluiten en rustig gaan indommelen...
Slaapwel![]()
Ik ga ook maar eens pitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste gekke mede-Europeaan![]()
Slaap goed en tot snel weer hier!
Wellus toch....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:19 schreef ArtyShock het volgende:
\
Och. 't Is niet dat we elk weekend wild uit de band springen.
Tot nu toe elk weekend ja. Maar komend weekend dus niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Wellus toch....![]()
(denk aan mijn reputatie)
Mooie smiley man.quote:
Uur of drie als het vaderland in alle rust vertoeft. In geval van terrorisme-grappenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:22 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens pitten.
Oefen je bekakte accentje nog maar even voor morgenmiddag en veel sterkte voor 's nachts!
Ik zal héél zachtjes doen zaterdag.
Tot hoe laat moet je trouwens werken?
Oh, Valt nog mee. Als ik om twee uur aankom heb je d'r al zo'n acht uur slaap opzitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Uur of drie als het vaderland in alle rust vertoeft. In geval van terrorisme-grappenen anderszins nieuws vanden oproer ende kraai, ben ik rond vijven klaar, want dan zakt de krant hoe dan ook. Taxi en naar huis daarna
![]()
dank jequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste Arty
En ook een goede nacht aan qu
* Poef *
het bierglasquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
in "het glas" ja vast wel. Spiegel? Lens? Zoeker? Filter? Welk glas?
Filter = check = 100% goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:09 schreef Dr_Flash het volgende:
in "het glas" ja vast wel. Spiegel? Lens? Zoeker? Filter? Welk glas?
huhquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe weet je dat je sensor niet los zit dan?
zal wel niet hoor, maar kan me voorstellen dat die sensor door die buts los kan raken. Maar dan zie je dat direct aan je foto'squote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen er al een paar duizend op zitten
eng hequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen er al een paar duizend op zitten
Nu jij weer D_Hquote:
Jezus gekquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goh ik zou naar bed toe
Maar ben ik nog steeds niet.
Ben wel moe![]()
Gister avond lag ik lekker vroeg, 23:30![]()
Nee lezen gekkiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus gekHeb je de hele nacht doorgehaald dan?
Nee maar toch vooronderstel, jij bent er een dag nietquote:
heb er hier ook al meer dan 1000 op zittenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent in de war met een leven
ik ben wel met 100+ reeks begonnen, die ik tot eind van t jaar oid wil volhoudenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee maar toch vooronderstel, jij bent er een dag nietdan kan D_H jou weer lekker inlopen
![]()
ik al 3 1/2 jaar fok!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heb er hier ook al meer dan 1000 op zitten
maar hoezo wil je nou naar bed dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee lezen gekkie
Wat staat er nou onder
Ik lag gister 23:30
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nog niet
weet nog niet wanneer wel
ja die 100+reeksen van jou zijn ook niet te kloppenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben wel met 100+ reeks begonnen, die ik tot eind van t jaar oid wil volhouden
Hee DaMookquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:44 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen
Ik heb 2 broodjes die zo groot zijn dat ik betwijfel of ik ze op kan
Omdat ik vroeg opstondquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar hoezo wil je nou naar bed dan?
tong kwam tot 2 maanden geloof ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die 100+reeksen van jou zijn ook niet te kloppen
dank jequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]hehehe oke
nah ik wens je iig veel succes
Mookjeeeeeeeee!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:44 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen
Ik heb 2 broodjes die zo groot zijn dat ik betwijfel of ik ze op kan
Graag gedaan hoor.quote:
en het nut hiervan isquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben wel met 100+ reeks begonnen, die ik tot eind van t jaar oid wil volhouden
Niks niks niks en nog eens niks.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.
Voor die post en deze post eis ik 30 euro van jou
quote:
als 30 euro niks is, ok, krijg je niksquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]30 euro is niks.
Ik moet ook wat verdienen.
Berichten typen kost mij ook een toetsenbord
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als 30 euro niks is, ok, krijg je niks
deal
Jup ik ook hierquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mookjeeeeeeeee!!!!!!!!!!![]()
Jij ook hier![]()
Grrrrrrrrrrr ik zou naar bed.
Help
Komen eraanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee DaMook
Foto's posten van die broodjes
doeiquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:58 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat naar Breda om zijn camera op te halen
Tot vanmiddag ofzo
Aha okequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup ik ook hierPUB is nog niet veel op het moment
![]()
![]()
[..]
Komen eraan
Zou die ook op fok zitten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:54 schreef dolle_hond het volgende:
ik zit t gastenboek van rens blom te lezen
ook kippenvel
Tot vanmiddagquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:58 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat naar Breda om zijn camera op te halen
Tot vanmiddag ofzo
Jazekerquote:
Canon 350D + lenskitquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Mazzel SjowhanWat voor cam ga je halen dan?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:03 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Opengevouwen om het beleg te showen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jazeker
Maar ben het met je eens hoor
mooie margarinequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:03 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]jezus ga je die allebei torpederen??
Wat kost dat nou? Zo'n tube "lenskit"? Enneh, wordt het wisselen van je lenzen niet een beetje problematisch dan?quote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]jezus ga je die allebei torpederen??
Mooi he, om die smilie te postenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat kost dat nou? Zo'n tube "lenskit"? Enneh, wordt het wisselen van je lenzen niet een beetje problematisch dan?
soms welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi he, om die smilie te posten
bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:05 schreef dolle_hond het volgende:
dat was een kwartet
Maak anders ff een fotoserie ervanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, maar wat ik niet op kan stuur ik naar afrika de vuilnisbak
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak anders ff een fotoserie ervanDoe ik ook weleens
jij bent ook owned?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, maar wat ik niet op kan stuur ik naar afrika de vuilnisbak
Ja man da's hardstikke leuk, zeker als je verder geen klote te doen hebt, zoals op vrijdagquote:
Kom op manne, laten we op z'n minst proberen een beetje inhoudelijkheid hoog te houdenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:15 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij is het weer baggerdag vandaag
iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op manne, laten we op z'n minst proberen een beetje inhoudelijkheid hoog te houdenDat gebagger is voor niemand leuk
het is ook baggerweerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:15 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij is het weer baggerdag vandaag
Naah wel hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
maar als je iets zinnigs zegt, reageert er niemand op
hij was niet te kortquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah wel hoor.Gewoon een beetje keuvelen over van alles
Hoe was je vakantie nou, behalve "te kort"?
Psst doe ff plaatje resizenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:03 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
wat ziekquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Psst doe ff plaatje resizen
Trouwens je ben natuurlijk wel een beetje een amateur, zeker vergeleken bij deze gast
Maar eet smakelijk even goed
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:24 schreef dolle_hond het volgende:
had jij nog vakantiefoto's gepost?
probeer het eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
maar als je iets zinnigs zegt, reageert er niemand op
hoe is druilerig lekker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het is ook baggerweer
lekker druilerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |