Is de tuin eigenlijk al eens af?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:41 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook niet echt het gevoel dat ik iets uit deze vakantie gehaald heb. Behalve verveling. Ach, als ik het straks weer druk heb zou ik natuurlijk juíst weer willen dat ik een week vrij had.
Moeilijk.
Ik voel me ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Katachtige moves?
O je zag een muis onder mijn servieskast toen je op de vloer ging liggen?
Nee, alleen daar ga ik niet echt over. Vanwege de bouwvak is een bepaald bestratingsbedrijf gesloten en pas over een weekje geopend. En daar wou moeders even op wachten. Mij maakt het nu niet zoveel uit, het is toch geen weer om in de tuin te zitten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is de tuin eigenlijk al eens af?
Ik voel me overgewaardeerdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik voel me ondergewaardeerd.
Look who's talking!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
In de meest letterlijke zin des woords ja.
Niks mis met je kont hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik voel me overgewaardeerd
Qua kont-afmeting.
O ja het is bouwvak inderdaad!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:47 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, alleen daar ga ik niet echt over. Vanwege de bouwvak is een bepaald bestratingsbedrijf gesloten en pas over een weekje geopend. En daar wou moeders even op wachten. Mij maakt het nu niet zoveel uit, het is toch geen weer om in de tuin te zitten.
Ik koop wel een vuurkorf oid.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O ja het is bouwvak inderdaad!
Nee, het is er niet de zomer naar om de tuin per se op orde te moeten hebben, maar ik herinner me dat je het aankondigde, dus was even benieuwd hoe het stond.
Ah joh, we krijgen gewoon een fantastisch najaar en dan zit jij lekker au jardin!
Open doel enzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:55 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer ie ging komen.
Ja dat is leuk (echt!)quote:
Voorjaar? Najaar bedoel je toch? Anders zou het wel heel vroeg voorjaar moeten worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat is leuk (echt!)
Wat me zó doet hopen dat het inderdaad nog een mooi voorjaar wordt, want andere jaren jad ik nooit genoeg hout, maar nu mag er in vanalles de fik vanwege de verhuizing.
Ja, leg die ondergewaardeerde kont maar eens ten ruste!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ga trouwens te bedde.
slaap ze!
Schuurtjes slopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Voorjaar? Najaar bedoel je toch? Anders zou het wel heel vroeg voorjaar moeten worden.
Ga je het schuurtje in de fik zetten?
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik heb definitief afgedaan?
Fok is net ineens snel geworden?
Hier ook, vreemd. Misschien is Fok ziek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:00 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Bij mij loopt het ineens als een trein?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:57 schreef gurlie het volgende:
[..]
Voorjaar? Najaar bedoel je toch? Anders zou het wel heel vroeg voorjaar moeten worden.
Ga je het schuurtje in de fik zetten?
Ja? Met vertraging en omleidingen dus?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:00 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Bij mij loopt het ineens als een trein?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:03 schreef Sandertje21 het volgende:
Laat ik er een topic over openen.
Is Fok! ineens snel geworden?
Ho even, zei je tuintafel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ja najaar bedoel ik![]()
Nee de schuur niet (dan ontstaat er zo'n rare zwartgeblakerde plek in de tuin) maar o.a. de tuintafel en nog wat ander houtwerk mag de lucht in.
Een in elkaar stortend geval dat ik écht niet meer mee ga zeulen naar Grunn en dat hoogstens nog één jaar meekan, maar dat ooit bij de IKEA voor nagenoeg Nop is aangeschaft in de uitverkoop, dus zoek je een tafel, koop daar dan een nieuwer exemplaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:14 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ho even, zei je tuintafel?
Wat voor iets?
Ik dacht al dat je hem niet voor niks in de fik ging zetten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een in elkaar stortend geval dat ik écht niet meer mee ga zeulen naar Grunn en dat hoogstens nog één jaar meekan, maar dat ooit bij de IKEA voor nagenoeg Nop is aangeschaft in de uitverkoop, dus zoek je een tafel, koop daar dan een nieuwer exemplaar.
Zoiets
Nee we zaten te wachten op jouw spierpijnverslag zodat wij allen met een groot schuldgevoel onze luie lijven naar bed kunnen slepenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:13 schreef leonieke het volgende:
Goeienacht allemaal![]()
Horen jullie niet in jullie bed te liggen?![]()
Najaar -->IKEA-tuinmeubel-uitverkoopquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:19 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je hem niet voor niks in de fik ging zetten.
Maar bedankt voor de tip, ik zal eens bij IKEA kijken.
Dan wordt het ook wel een lange nacht voor julliequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee we zaten te wachten op jouw spierpijnverslag zodat wij allen met een groot schuldgevoel onze luie lijven naar bed kunnen slepen![]()
Leuk leuk! De nieuwe tuin voordelig inrichten met leuke meubeltjes en tierelantijntjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Najaar -->IKEA-tuinmeubel-uitverkoop![]()
Oké, je moet dan dus even wachten voor je het in de tuin kan gaan gebruiken, maar het is wel veel&leuk voor weinig
Je was toch voor de 18e keer deze week, geheel volgens schema, wezen fitnessen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan wordt het ook wel een lange nacht voor jullie![]()
Ik ben vooral actief momenteel (zelfs nog bezig een toets aan het maken voor mijn leerlingen)
18e keer idd, maar ik zit wel al voorop hoor wat mijn schema betreft... De eerste week was 15 keer eigenlijk voldoende. Maar ja, het is een verslaving gewordenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je was toch voor de 18e keer deze week, geheel volgens schema, wezen fitnessen?
Die toets levert vast geen spierpijn op.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
18e keer idd, maar ik zit wel al voorop hoor wat mijn schema betreft... De eerste week was 15 keer eigenlijk voldoende. Maar ja, het is een verslaving geworden![]()
copy pasten van een examen van vorig jaar valt idd wel mee![]()
Net klaar met bijlezen, gaat de hele bups naar bed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Truste gurlie, ik volg je voorbeeld!
Jij doet daar nog aan mee aan dat bijlezen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Net klaar met bijlezen, gaat de hele bups naar bed.
Over pleonasmes gesproken.quote:
O deze bips ploft zo weer neer hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Net klaar met bijlezen, gaat de hele bups naar bed.
Wel als een aantal personen die 'k leuk vind nog wat gepost hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:46 schreef leonieke het volgende:
Jij doet daar nog aan mee aan dat bijlezen?![]()
Alhoewel, de snelheid laat het momenteel wel redelijk toe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |