omdat ik dan iedere ochtend vanaf een uur of half tien onder tafel lig?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:47 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Waarom staat er eigenlijk geen beertender op kantoor?
Speedy komt dan altijd met kaartjes. Ik vind het maar magertjes hoe jij dat doetquote:
hier een plaatjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Speedy komt dan altijd met kaartjes. Ik vind het maar magertjes hoe jij dat doet
Maar dan heb je wel leuk werk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat ik dan iedere ochtend vanaf een uur of half tien onder tafel lig?
Ach mčn, daar staan toch geen meridianen op of hoe heet zoiets weet Fles welquote:
jaaaaaaaaa zoiets weet fles welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach mčn, daar staan toch geen meridianen op of hoe heet zoiets weet Fles wel
zeikwijfquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach mčn, daar staan toch geen meridianen op of hoe heet zoiets weet Fles wel
Gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
vrienden op bezoek
een leven
mazzel Sjowhanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is nog wat zooi opruimen en dan naar bed.
Tot morgen
goed ideequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is nog wat zooi opruimen en dan naar bed.
Tot morgen
Waardeloze Paulusma-wannabeequote:
Vandaar dat juist ik op feesten word uitgenodigd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Een huis vol is leuk![]()
mwoaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Een huis vol is leuk![]()
Ik ook, maar dan vanwege mijn egoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Vandaar dat juist ik op feesten word uitgenodigd.
*wijze raad volgt en stoptquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waardeloze Paulusma-wannabee
Ga stoppen met weer voorspellen of zo man![]()
ja jij vult behoorlijk heb ik gehoord he?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Vandaar dat juist ik op feesten word uitgenodigd.
ik ga er ook vandoorquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:18 schreef Bengeltje het volgende:
uhm, ik viel dus bijna in slaap hier.![]()
mis een paar minuten zie ik .....
Maar slapen gaat, fijne avond allemaal
D.![]()
Moet ik dat letterlijk of figuurlijk nemen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jij vult behoorlijk heb ik gehoord he?![]()
Nou ja ik ook, en ik betwijfel of mijn woning groot genoeg is voor ons beiden
Je vergeet je kont.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan vanwege mijn ego
Als je vervelend gaat doen stomp ik je gewoon je eigen huis uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
letterlijk uiteraard
Dit kan natuurlijk nooit over je te verwaarlozen ego gaan
Tuurlijk schatquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:24 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als je vervelend gaat doen stomp ik je gewoon je eigen huis uit.
Katachtige moves?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:32 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je kent mijn katachtige moves nog niet zeker?
Je zult sidderen van angst.
Ik ben gewoon een realist.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Meneer heeft ook verkering hoor![]()
Nee, het was meer een kreet om aandacht.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weer zo'n vakantievierder die aan het bier zit![]()
* Geeftquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee, het was meer een kreet om aandacht.
Nee, ik heb ook niet echt het gevoel dat ik iets uit deze vakantie gehaald heb. Behalve verveling. Ach, als ik het straks weer druk heb zou ik natuurlijk juíst weer willen dat ik een week vrij had.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Geeft
Verveel je je? Lijkt me ook niets, heel eerlijk gezegd, een vakantie terwijl vriendje werkt en je zelf niet zo veel kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |