omdat ik dan iedere ochtend vanaf een uur of half tien onder tafel lig?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:47 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Waarom staat er eigenlijk geen beertender op kantoor?
Speedy komt dan altijd met kaartjes. Ik vind het maar magertjes hoe jij dat doetquote:
hier een plaatjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Speedy komt dan altijd met kaartjes. Ik vind het maar magertjes hoe jij dat doet
Maar dan heb je wel leuk werk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat ik dan iedere ochtend vanaf een uur of half tien onder tafel lig?
Ach mčn, daar staan toch geen meridianen op of hoe heet zoiets weet Fles welquote:
jaaaaaaaaa zoiets weet fles welquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach mčn, daar staan toch geen meridianen op of hoe heet zoiets weet Fles wel
zeikwijfquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach mčn, daar staan toch geen meridianen op of hoe heet zoiets weet Fles wel
Gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja
vrienden op bezoek
een leven
mazzel Sjowhanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is nog wat zooi opruimen en dan naar bed.
Tot morgen
goed ideequote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:08 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is nog wat zooi opruimen en dan naar bed.
Tot morgen
Waardeloze Paulusma-wannabeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |