soms welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi he, om die smilie te posten
bedankt voor de infoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:05 schreef dolle_hond het volgende:
dat was een kwartet
Maak anders ff een fotoserie ervanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, maar wat ik niet op kan stuur ik naar afrika de vuilnisbak
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak anders ff een fotoserie ervanDoe ik ook weleens
jij bent ook owned?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, maar wat ik niet op kan stuur ik naar afrika de vuilnisbak
Ja man da's hardstikke leuk, zeker als je verder geen klote te doen hebt, zoals op vrijdagquote:
Kom op manne, laten we op z'n minst proberen een beetje inhoudelijkheid hoog te houdenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:15 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij is het weer baggerdag vandaag
iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom op manne, laten we op z'n minst proberen een beetje inhoudelijkheid hoog te houdenDat gebagger is voor niemand leuk
het is ook baggerweerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:15 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij is het weer baggerdag vandaag
Naah wel hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
maar als je iets zinnigs zegt, reageert er niemand op
hij was niet te kortquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah wel hoor.Gewoon een beetje keuvelen over van alles
Hoe was je vakantie nou, behalve "te kort"?
Psst doe ff plaatje resizenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:03 schreef DaMook het volgende:
[afbeelding]
Opengevouwen om het beleg te showen
wat ziekquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Psst doe ff plaatje resizen
Trouwens je ben natuurlijk wel een beetje een amateur, zeker vergeleken bij deze gast
Maar eet smakelijk even goed
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:24 schreef dolle_hond het volgende:
had jij nog vakantiefoto's gepost?
probeer het eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
maar als je iets zinnigs zegt, reageert er niemand op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |